Blijkbaar spaarden wij ze ook automatisch, dus nu heb je er 32 bijquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga hier even schaamteloos om zegels vragen
https://www.jumbo.com/zeg(...)a9-8a23-c614fcca97cf
Of doneer ze hier:
FHF / Jumbo glazenzegels gezocht
Ik hou het rustig gewoonquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk een rustige laatste dag voor de vakantie voor @:blues
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hou het rustig gewoonAchterstanden galore want 2 langdurig zieken sinds paar weken (er rust een vloek op deze poli of zo )
Eind vd dag heb ik nog een toetje met een fijn overleg over 'mijn' project - dat voor geen meter loopt![]()
![]()
Fijne vrije dag in je skone huissie!!
Hou op - schei uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen
Discovery museum vond ik erg leuk! Lekker spelen met vanalles.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Vandaag een rondleiding door de Romeinse Catacomben en daarna naar het Discovery Museum. Zin in weer.
Vakantie
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen
Moeten, moeten....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hou op - schei uit.
Voor 7 dagen:
Krat en tas met basisboodschappen - tas met kleding - rugtas techniek ( kijker en camera) - koffertje met 3 toilettassen(badkamer/ persoonlijk/techniek als adaptors ( je zou maar tekort komen) - rugtas voor wat nergens meer in- of bijpast.![]()
Oh ja en tas met hoofdkussen.
En jij dan ook nog voor kind.
Veel plezier alvast.
Heb al mijn mailadressen gebruikt hiervoor 😉quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:47 schreef Karzai het volgende:
https://inct.nl/news/9904(...)nderteken-de-petitie
Slechter Verafquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken?
En je hebt packing cubesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Moeten, moeten....Doe je allemaal zelf he
![]()
Okee ik heb geen kind, dat scheelt wel. Een beetje
Dat zou ik ook meteen doen. En waarschijnlijk de parkeerkosten volledig betalen, want jij de benzine en de autoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toch wel apart…
Iemand vroeg of ze mee mocht rijden naar een dingetje. Prima, logisch, ik rijd toch langs haar huis en parkeren in de stad is al duur zat met 1 auto.
Zij tipte me om de auto in de parkeergarage te zetten. Is ook bekender in de stad dan ik. Zij loopt wat lastig en ik ben lui dus dikke prima. Dan betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs. Zelf had ik waarschijnlijk even gezocht naar een straat parkeerplek.
Ik heb het afgewacht tot ik haar weer thuis afzette, maar die avond uiteindelijk toch maar berichtje gestuurd of ze de parkeerkosten wilde delen, omdat zij er niet over begon.
Dat was geen probleem en tikkie is meteen betaald.
Maar toch… als ik met iemand meerijd (zeker als ik om de lift vraag) dan bied ik dat al meteen aan. Daar zou een chauffeur niet om hoeven vragen.
Prima spullenboel dat maar dat lost niet je shit processen en andere interne ellende op natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Slechter Veraf
Beter Dichtbij.
#trekkenaaneendoodonhandigpaarT
Benzine en auto boeide me niet dit keer. Ritje vanaf haar huis was maar 2km.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook meteen doen. En waarschijnlijk de parkeerkosten volledig betalen, want jij de benzine en de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullen![]()
we kregen al een compliment voor het feit dat her er zo goed uit ziet voor ede eerste keer een website bouwen ( al hebben we er natuurlijk een designer voor gebruitk, maar toch)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Benzine en auto boeide me niet dit keer. Ritje vanaf haar huis was maar 2km.
En parkeren moest ik toch dus ieder de helft vind ik prima.
Maar ergens voel ik me dan toch een kniert omdat ik het moet vragen. Terwijl ik eigenlijk vind dat zij het nu is.Ik probeer wel met dingen mee te betalen en zou nooit weigeren, maar ik denk er soms ook niet bij na. Heb wel de vriendinnen waarvan ik hun vitrage heb gekregen, uitgenodigd voor een lunch. Maar een van de twee moet binnenkort geopereerd worden, dus daarna. Dat heb ik wel in mijn agenda gezet anders vergeet ik dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben wel wat minder “royaal “ met bv verjaardagcadeaus, zo hoog is de bijstand ook weer niet.We have far more in common than that which devides us..
Wat leuk @Barreltjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullen![]()
we kregen al een compliment voor het feit dat her er zo goed uit ziet voor ede eerste keer een website bouwen ( al hebben we er natuurlijk een designer voor gebruitk, maar toch)![]()
![]()
We hadden daar een spray luchtverfrisser voor op de poli. Sommige mensen roken zo ontzettend penetrant naar sigarettenrook, dan stonk zo'n spreekkamer nog een hele tijd nadat ze weg waren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, even alles tegen elkaar open zetten. Er kwam iemand mijn oude vitrage ophalen. Bleef bij de voordeur maar t ruikt hier nu als in een oude kroeg met volle asbakken
Vreselijk is datquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, even alles tegen elkaar open zetten. Er kwam iemand mijn oude vitrage ophalen. Bleef bij de voordeur maar t ruikt hier nu als in een oude kroeg met volle asbakken
Tijdje gewerkt, is idd leuk. Leuke initiatieven ook, zoals de onthaasting en uitstekende frieten bij Van Gogh. Verrassend mooie oude binnenstadquote:
Mijn vader heeft op zich geen recht op hulp, ook niet als je een gehandicapte vrouw hebt. Vorige keer na een heupfractuur kreeg hij 2 uur huishoudelijke hulp per week. Voor een eigen bijdrage. En die vrouw zat vooral op de bank koffie te drinken omdat mijn moeder's hulp steeds riep "oh, dat doe ik wel!"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai wat een schrik @:isabeau Komt er straks wel extra hulp, voor beide ouders?
Mag ik vragen wat je vader op het dak deedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit wel helemaal opgetutMake up op, haar in de krul, glitternagels, jurkje aan. Even outfit proefdraaien voor bruiloft volgende week. Maar ik heb alles, dus komt goed.
Mijn vader komt vanmiddag thuis uit het ziekenhuis (was vorige week dinsdag van het dak gevallen, voor wie dat niet had meegekregen). Ik ben heel benieuwd naar het verdere herstel en wat hij wel en niet thuis allemaal nog kan de komende tijd. Super lastig steeds, een moeder die 24/7 zorg nodig heeft en een vader die domme dingen doet.
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmakenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je vader op het dak deed
Moest een paar jaar geleden zo erg huilen dat mijn vader even de dakgoot van hem en zijn naaste buren ging schoonvegen op een ladder
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader heeft op zich geen recht op hulp, ook niet als je een gehandicapte vrouw hebt. Vorige keer na een heupfractuur kreeg hij 2 uur huishoudelijke hulp per week. Voor een eigen bijdrage. En die vrouw zat vooral op de bank koffie te drinken omdat mijn moeder's hulp steeds riep "oh, dat doe ik wel!"
Voor mijn moeder hebben we een zorgmanager ingeschakeld die het pgb omhoog wil krijgen. Want ik heb nu al 10 dagen 24 uur mensen aanwezig bij mijn moeder. En mijn vader kan sowieso niet heel veel de komende tijd.
We hebben dezelfde vader soort vanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmaken
Na dit verhaal gedeeld te hebben in een vriendenapp bleken er diverse mensen bekend te zijn met dit type vaderquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:
We hebben dezelfde vader soort van
Nee, gelukkig geen heup gebroken. Wel 10 ribben en 2 ruggenwervels.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Is zijn heup dan weer gebroken?
Vaders. Die van mij dacht dat hij, met rollator, wel een beekje in een park door kon. Rollator in het beekje gezet en zelf op stenen stappend naar de andere kan (iets verderop was een bruggetje) dat ging dus niet, drijfnat werd hij in het verzorgingstehuis afgeleverd dor vreemden en was daarna bont en b
Oeh…zo gelukkig lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gelukkig geen heup gebroken. Wel 10 ribben en 2 ruggenwervels.
Check. De mijne veegde een uur na zijn gesprek bij de oncoloog de schoorsteen nog even "dan hoeft je moeder zich daar een jaar niet druk over te maken"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na dit verhaal gedeeld te hebben in een vriendenapp bleken er diverse mensen bekend te zijn met dit type vader
Oké ik schat mijn vader zo in dat als hij met een rollator gaat lopen hij niet doet wat jij vertelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Is zijn heup dan weer gebroken?
Vaders. Die van mij dacht dat hij, met rollator, wel een beekje in een park door kon. Rollator in het beekje gezet en zelf op stenen stappend naar de andere kan (iets verderop was een bruggetje) dat ging dus niet, drijfnat werd hij in het verzorgingstehuis afgeleverd dor vreemden en was daarna bont en b
Alles staat op marktplaats. Zelfs doedelzakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh…zo gelukkig lijkt me dat niet.
Klompen en hogedrukspuit staan vast niet op marktplaats
Dacht je dat, toen mijn zus belde met dit verhaal, ik haar geloofdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oké ik schat mijn vader zo in dat als hij met een rollator gaat lopen hij niet doet wat jij vertelt.
Maar eigenlijk weet je het ook niet![]()
Moest een beetje huilen van jouw post want ik weet dat mijn vader dit ook kan gebeuren.
Oh wacht…Amersfoort…#aagjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, als de trein ook nog wil komen opdagen kan ik weer naar huis en weekend vieren. Was leuk, Amersfoort
FTFYquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullenkutten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmaken
T lijkt er eerder op dat een niet stomme vader de uitzondering is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Huilen om een vader-topic dit.
Dacht dat ik de enige was die een vader heeft die stom is.
Deze plannen zijn door het huidige kabinet gemaakt en er doorheen gedrukt. Deze ellende is al ruim 2 jaar bezig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:47 schreef Karzai het volgende:
https://inct.nl/news/9904(...)nderteken-de-petitie
Deze post is niets zonde foto.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit wel helemaal opgetutMake up op, haar in de krul, glitternagels, jurkje aan. Even outfit proefdraaien voor bruiloft volgende week. Maar ik heb alles, dus komt goed.
Mijn vader komt vanmiddag thuis uit het ziekenhuis (was vorige week dinsdag van het dak gevallen, voor wie dat niet had meegekregen). Ik ben heel benieuwd naar het verdere herstel en wat hij wel en niet thuis allemaal nog kan de komende tijd. Super lastig steeds, een moeder die 24/7 zorg nodig heeft en een vader die domme dingen doet.
Van een onderwijs deskundigequote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar btw verhoging op boeken is bij mij ongeveer plek 538.741 op de lijst van dingen waar ik me zorgen over maak.
Heb ik over nagedacht en schoolboeken was ook mijn argument tegen. Aan de andere kant schoolboeken vrij van BTW. Overige boeken? Over een nieuwe naaimachine, een 3D printer of een fotorolletje betaal je ook 21% BTW. Dus ja, waarom die hobby niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van een onderwijs deskundige
Niet iedereen realiseert zich volgens mij dat de BTW-verhoging naar 21% ook een enorme extra kostenpost voor scholen inhoudt, voor zowel papieren als digitale middelen. Dat gaat dus ten koste van onderwijs, in aanvulling op wat al wordt bezuinigd
'We hebben niet veel tijd meer, dus willen we doorrrrrrquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
club van mensen met vaders van 77![]()
De mijnesse vindt inderdaad ook meestal iets te snel na de vorige botbreuk dat ie wel weer van alles kan#Summerof46
Wacht, is dit dat liedje met "we moeten rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan"?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
'We hebben niet veel tijd meer, dus willen we doorrrrrr
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, is dit dat liedje met "we moeten rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan"?
Dan denk ik dat we het lek wel boven water hebben
We gaan maandagquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeauwat een situatie zo, al helemaal met een moeder die óók zorg nodig heeft. En jullie bijna op vakantie toch? Wanneer gaan jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken
Veel plezier met bijkomen dit weekend(en fijn dat het klikt met psych en het goed voelt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gaan maandagEn komen zondagavond thuis. En iedereen regelt alles via mij
![]()
Ohh heerlijk zo snel al! Alvast heel veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken
Veel plezier met bijkomen dit weekend(en fijn dat het klikt met psych en het goed voelt)
Minder heerlijk dat alles via jou gaat nu![]()
Godzijdank heeft mijn vader tot nu toe *klopt af* niet zulke ideeën. Mn moeder is 63, dus ik hoop toch ook wel dat als hij er ooit mee komt, zij hem dat toch wel uit het hoofd weet te praten..
Thanks! En ja, echt ongelooflijk blij met deze psych. Ze weet echt precies de goede dingen te zeggen/vragen en is de eerste die feilloos door mijn masker / me groot houden heen prikt. Het was de 7 maanden wachtlijst echt helemaal waard. Op gebied van de sociale angst echt enorme stappen gezet al sinds ik bij haar zit. En ondanks dat ik het echt wel zwaar had nu met de ziekte-angst, was het ook wel echt op een ander niveau dan het een jaar geleden zou zijn geweest. Dus ook daar worden stapjes gezet![]()
Zo blij voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
En ja, echt ongelooflijk blij met deze psych. Ze weet echt precies de goede dingen te zeggen/vragen en is de eerste die feilloos door mijn masker / me groot houden heen prikt. Het was de 7 maanden wachtlijst echt helemaal waard. Op gebied van de sociale angst echt enorme stappen gezet al sinds ik bij haar zit. En ondanks dat ik het echt wel zwaar had nu met de ziekte-angst, was het ook wel echt op een ander niveau dan het een jaar geleden zou zijn geweest. Dus ook daar worden stapjes gezet
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gaan maandagEn komen zondagavond thuis. En iedereen regelt alles via mij
![]()
Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken![]()
![]()
Op zijn klompen![]()
Gaaf zoiets!!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:10 schreef Morgane89 het volgende:
Fijn @:fietsie, dat je daar goede afleiding in kan zoeken!
Precies daarom heb ik pas deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
En ik heb al een muziekdoosje en reuzenrad.
Maar dan is alleen een zwembroekje mee ook wel wat karig... iets wat een beetje zon-bescherming doet enzo is dan ook wel fijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:00 schreef Tele6 het volgende:
(Er gaan geruchten dat we gaan suppen. In dat geval zou het mogelijk moeten zijn om droog te blijven...)
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Clevers is ervaren.
Ik herhaal. Clevers is ervaren.
Het leven is nooit meer hetzelfde.
Details?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn de hele dag weggeweest maar bij thuiskomst zag het er goed uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi shit van lekkageviel het weer vandaag vooralsnog mee bij jullie of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn de hele dag weggeweest maar bij thuiskomst zag het er goed uit.
En verder heb ik het maar niet over eigenwijze/zieke vaders.Fijn dat de lekkage verholpen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook al een moeilijke vader net als @borisz Wat is dat toch?We have far more in common than that which devides us..
Misschien een generatie dingetje?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat de lekkage verholpen is.
En ook al een moeilijke vader net als @:borisz Wat is dat toch?
Oh die.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:10 schreef Morgane89 het volgende:
Fijn @:fietsie, dat je daar goede afleiding in kan zoeken!
Precies daarom heb ik pas deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
En ik heb al een muziekdoosje en reuzenrad.
Zou mijn moeder ook eens moeten doen. Maar nee hoor die blijft porselein hoarden. Ik ben al, als mede-verzamelaarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zijn al jaren bezig te ontspullen, zodat "jij er niet mee zit".
Een notarishuis? Daar hebben wij servies en bestek naar toe gedaan. Weliswaar iets minder opbrengst maar we hadden genoeg aan ons hoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou mijn moeder ook eens moeten doen. Maar nee hoor die blijft porselein hoarden. Ik ben al, als mede-verzamelaar, aangewezen om na haar dood de hele verzameling te liquideren. Kan wel 2 jaar sabbatical opnemen om van alles te gaan opzoeken wat het is en wat het zou moeten opbrengen en het via marktplaats of ebay aan de man te brengen. Beter zet ze even een paar namen op een rijtje van handelaren waar ik de boel aan kan uitbesteden of zo
Ja, zoiets. Moet maar eens kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een notarishuis? Daar hebben wij servies en bestek naar toe gedaan. Weliswaar iets minder opbrengst maar we hadden genoeg aan ons hoofd.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was net boodschappen doen, natuurlijk met een handdoek, niemand die het door had, tot ik een postbode trof, die begon te lachen en stak zijn duim op.
Beterschap.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Snipverkoudenhalve nacht wakker gelegen
![]()
Moet even slikken…is zit soms qua leeftijd dichter bij jullie ouders dan bij jullie
Die zit om mijn nekquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is 25 Mei. International Towel Day!
Kaas?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:54 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik probeer meer proteïne te eten maar ook minder vlees dus nu schuif ik hüttenkäse en kwark naar binnen, maar het is amper te doen om zo aan een beetje knappe hoeveelheden te komen.
Dus kocht ik een vet dure pot whey poeder maar die![]()
kunstmatige vanillesmaak
![]()
Heeelp
Ja, op zich leuk maar als ik het daarvan moet hebben kom ik ook zo 100 kilo aan en wat is nou ook weer niet de bedoelingquote:
Ik probeerde net een beker aardbeien, halve banaan, kwark, melk, druiven met een derde van zo'n schep en mijn hele smoothie was om te rillenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Skyr? Eiwitrepen? Ik vind de nieuwe (niet uit de koeling!) van de Lidl erg lekker, met name de peanutbutter en de cookies&cream. 20 gram eiwit per reep.
Maar ligt beetje aan of het voor 'vast' is, of je nu tijdelijk even wat extra binnen wil krijgen, want elke dag zo'n reep is wel lekker maar ook vrij duur haha.
Wel kut dat de whey niet lekker isproef je het ook nog erg als je het ergens doorheen doet met wat sterkere smaak? Smoothie maakt met fruit en kwark en schepje whey ofzo?
Kaas met weinig vet?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, op zich leuk maar als ik het daarvan moet hebben kom ik ook zo 100 kilo aan en wat is nou ook weer niet de bedoeling
Hm, dat is niet weg te werken dan neequote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik probeerde net een beker aardbeien, halve banaan, kwark, melk, druiven met een derde van zo'n schep en mijn hele smoothie was om te rillen![]()
Is wel voor langer ja.
Ik stopte g vol met deze:quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:54 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik probeer meer proteïne te eten maar ook minder vlees dus nu schuif ik hüttenkäse en kwark naar binnen, maar het is amper te doen om zo aan een beetje knappe hoeveelheden te komen.
kunstmatige vanillesmaak
![]()
Heeelp
Ow jakkes. Ik lunch elke dag met Huel. Alle smaken geprobeerd, maar ik krijg er serieus de rillingen van. Toen maar overgestapt op zonder smaak en zonder zoetstof. Je went eraan; het smaakt naar bordkarton met de textuur van behanglijm. Maar alles beter dan dat andere.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:54 schreef Vanyel het volgende:
![]()
kunstmatige vanillesmaak
![]()
Heeelp
Ril, als pure shake lijkt het me helemaal niks. Maar met normale etenswaren, ook als ze eiwitrijk zijn, krijg ik mezelf niet vol genoeg gepropt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik stopte g vol met deze:
https://www.ah.nl/product(...)tein-chocolade-shake
Zijn er in allerlei smaken
Dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow jakkes. Ik lunch elke dag met Huel. Alle smaken geprobeerd, maar ik krijg er serieus de rillingen van. Toen maar overgestapt op zonder smaak en zonder zoetstof. Je went eraan; het smaakt naar bordkarton met de textuur van behanglijm. Maar alles beter dan dat andere.
Kort verhaal lang... bestaat er geen whey die gewoon nergens naar smaakt?
Ik zat het net te bedenken; toen onze Patsy mijn haarelastiek had opgevroten, zaten we voor het zelfde vraagstuk. Een kat laten kotsen is zo makkelijk nog niet. Onze DA vertelde dat het eigenlijk nog het makkelijkst ging door ze kort onder narcose te brengen. Dat geeft dat grootste kans.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:52 schreef Candaasje het volgende:
@:Vanyel tempeh en seitan zijn eiwitrijke producten, mocht je nog een alternatief zoeken.
@:vlindertje89 rottig. Katten laten braken is wel een lastig(er) iets, honden lukt vrijwel altijd maar katten vallen nog wel eens in slaap. Dus misschien duurt het even. (Als ie in slaap valt, kunnen ze wel weer makkelijker foto’s maken)
Ja dat denk ik van veel dingen, maar al dat spul doet rond de 20%, net als kikkererwten enzo. Daar moet ik dus meer van eten dan ik weg krijg om een beetje te stapelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:52 schreef Candaasje het volgende:
@:Vanyel tempeh en seitan zijn eiwitrijke producten, mocht je nog een alternatief zoeken.
@:vlindertje89 rottig. Katten laten braken is wel een lastig(er) iets, honden lukt vrijwel altijd maar katten vallen nog wel eens in slaap. Dus misschien duurt het even. (Als ie in slaap valt, kunnen ze wel weer makkelijker foto’s maken)
Ik heb het eens even aan mijn sport-Goofy-collega's gevraagd. Als iemand toevallig een soort gebruikt die (zo goed als) smaakloos is, dan zal ik een monsterzending voor je bij elkaar bedelen!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zat het net te bedenken; toen onze Patsy mijn haarelastiek had opgevroten, zaten we voor het zelfde vraagstuk. Een kat laten kotsen is zo makkelijk nog niet. Onze DA vertelde dat het eigenlijk nog het makkelijkst ging door ze kort onder narcose te brengen. Dat geeft dat grootste kans.
Uiteindelijk kotste Patsy het ding pas na 2.5 uur uit, toen we alweer thuis waren. Rare beesten...
Hij wilde inderdaad na 25 min rondjes draaien op een stoel nog steeds niet braken.. en viel ook niet in slaapquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:52 schreef Candaasje het volgende:
Grizzly heeft ooit een deel van zo'n plastic kwastje dat je in de keuken gebruikt opgegeten. Die drolletjes een dag later zagen er bijzonder uitquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat schrikken @:vlindertje89 Elin is dol op elastiekjes (en ander plastic) en ik weet van mijn oppas katten dat die dat ook zijn. Misschien heeft hij een elastiekje gevonden.
Ik dacht altijd dat ze niet op het aanrecht kwam (Nika deed dat wel) maar ik zag dat de pannenlikker was aangevreten 😳)
Oh! Bij welke afdeling liggen die in de winkel? Ik ken alleen de repen uit de koeling, maar die vind ik echt niet lekker.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Skyr? Eiwitrepen? Ik vind de nieuwe (niet uit de koeling!) van de Lidl erg lekker, met name de peanutbutter en de cookies&cream. 20 gram eiwit per reep.
Die uit de koeling zijn echt vies inderdaad. Ze hebben nu een heel nieuw proteine schap met ook wheys en zo. Bij de ene winkel hier zit het in het schap naast de eieren enzo, bij de andere winkel in het schap naast de kruiden. Dus even rondje door de winkel ben ik bang haha, zal wel overal ergens anders liggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:05 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh! Bij welke afdeling liggen die in de winkel? Ik ken alleen de repen uit de koeling, maar die vind ik echt niet lekker.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Die uit de koeling zijn echt vies inderdaad. Ze hebben nu een heel nieuw proteine schap met ook wheys en zo. Bij de ene winkel hier zit het in het schap naast de eieren enzo, bij de andere winkel in het schap naast de kruiden. Dus even rondje door de winkel ben ik bang haha, zal wel overal ergens anders liggen.
https://www.lidl.nl/c/ass(...)pplementen/a10044139
Ik vond whey ook altijd goor. Alle merken en soorten vooral door de intense zoetstoffen smaak.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ril, als pure shake lijkt het me helemaal niks. Maar met normale etenswaren, ook als ze eiwitrijk zijn, krijg ik mezelf niet vol genoeg gepropt.
Die tonijn is nog wel een idee, minder beest heeft ook even minder prio
Er ligt min of meer onder protest ook al een en ander aan gerookte kip in de vriezer.
Ik denk wel echt dat jij geen smaak hebt. Dat je die repen net zo lief eet als een snicker. Dat kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Die uit de koeling zijn echt vies inderdaad. Ze hebben nu een heel nieuw proteine schap met ook wheys en zo. Bij de ene winkel hier zit het in het schap naast de eieren enzo, bij de andere winkel in het schap naast de kruiden. Dus even rondje door de winkel ben ik bang haha, zal wel overal ergens anders liggen.
https://www.lidl.nl/c/ass(...)pplementen/a10044139
Ik heb alleen die losse protein bars nog geprobeerd, de hazelnoot praline oid is prima maar niet bijzonder en de cookies&cream en peanutbutter vind ik echt lekker. Die eet ik oprecht net zo graag als een snickers of oreo's - misschien zelfs wel liever, want wel de smaak maar óók verzadigd, ik zit hier best even vol van.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk wel echt dat jij geen smaak hebt. Dat je die repen net zo lief eet als een snicker. Dat kan echt niet hoor
Ben je hier in de buurt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:15 schreef derLudolf het volgende:
1,569
13 cent per liter goedkoper dan de laatste keer tanken
Ik vond de Tompouce proteïnereep van de Hema (is een samenwerking met XXL sports) eigenlijk best wel heel erg prima.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing
Ik vond het al onvoorstelbaar.
Niet fijn, andere kant opsturen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er lopen tientallen mieren over de pot van mijn sinaasappelboom
Je kunt rijst eiwit poeder proberen. Zit niet echt een smaak aan. En wordt verkocht zonder zoet en smaakstoffen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:54 schreef Vanyel het volgende:
![]()
kunstmatige vanillesmaak
![]()
Heeelp
Heb je deze geprobeerd? Ik vind ook een heleboel eiwitrepen vies namelijk haha, of gewoon wel te eten maar niet per se echt lekker (zoals de hazelnoot praline smaak van deze). Niet dat ik ze allemaal lekker vind ofzo. Maargoed, smaken verschillen he, het is allicht te proberen, tis niet alsof je meteen doos van 10 moet kopen ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk wel echt dat jij geen smaak hebt. Dat je die repen net zo lief eet als een snicker. Dat kan echt niet hoor
whey is een afval product uit de zuivel industrie. Dat spul heeft een eigen smaak. En een zooi koemelk eiwitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb het eens even aan mijn sport-Goofy-collega's gevraagd. Als iemand toevallig een soort gebruikt die (zo goed als) smaakloos is, dan zal ik een monsterzending voor je bij elkaar bedelen!
Toko?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Je kunt rijst eiwit poeder proberen. Zit niet echt een smaak aan. En wordt verkocht zonder zoet en smaakstoffen.
Daar niet. Even in google inkloppen. Er zijn er zat die het verkopen.quote:
Vreselijk verhaal voor hemquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Artikel in de Volkskrant over die "moordende" verpleegkundige uit Assen en omgeving...
Voor hem sowieso.quote:
Het is bij onze coll op de afdeling nog steeds een pittig onderwerp.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor hem sowieso.
Maar ook als je dan leest hoe het liep in die tijd en wat er allemaal is voorgevallen in die tijd en hoe iedereen op die plekken zich gevoeld moet hebben. Ik krijg er al een halve paniekaanval van om het alleen al x jaar later weer te lezen, laat staan dat je er live bij was en vooraan stond.
Het is voor míj nog steeds een pittig onderwerp. Ik jank amper tijdens therapie, tenzij ineens onverwachts die periode aangestipt wordt. En ik heb echt totaal niks van medische paniek uit de eerste of tweede hand meegemaakt, niet privé en niet professioneel. Kan me echt voorstellen dat mensen die er midden in stonden getraumatiseerd tot het bot zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is bij onze coll op de afdeling nog steeds een pittig onderwerp.
Ja zonnebrandcrème had ik niet ingepakt want het zou vies weer worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan is alleen een zwembroekje mee ook wel wat karig... iets wat een beetje zon-bescherming doet enzo is dan ook wel fijn.
JAAAAAAAquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gesnurk naast mij.quote:Op zondag 26 mei 2024 04:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen @:AnneX! Wat houdt jou wakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 26 mei 2024 08:02 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 Lief van je om naar mij te vragen!
Er spelen momenteel meerdere dingen en mijn gevoelens gaan weer alle kanten op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
En liefquote:Op zondag 26 mei 2024 11:21 schreef AnneX het volgende:
Pffft…even drie bedden opgemaakt voor de mensen, die nu onderweg zíjn naar ons mooie huis op Texel.
# skills # schouderklopje
* Blues zet vast pcm en een fles water neer voor Telequote:Op zondag 26 mei 2024 02:59 schreef Tele6 het volgende:
Mensen
We hebben gefietst
Hardgelopen
Hardgelopen
Gefietst
Gesupt
Hardgelopen
Gefietst
GeFEEST
Nu ben ik voor het eerst in mijn leven ehm, denk dat ik het dronken mag noemen
Ik heb in ieder geval 2 halve liters weizenbier op en 2 keer 0,3 gewoon bier
Of 3 weizen
Ik heb met Duitsers sjans gehad
Ik heb op alle liedjes gedanst
Ik heb meegezongen en nu ben ik schor
Weten jullie sportclubjongen (lekker ding) nog van anderhalf jaar geleden. Waardoor ik het uitmaakte met B. Waarna ik 1 date met sportclubjongen had die op niks uitliep.
IK HAD MET MEER DUITSERS SJANS DAN HIJ VANAVOND
Hij is nog steeds een lekker ding maar ik heb er puur wetenschappelijke interesse in want ik ben met B!
De wetenschap is, ik ben met B maar het is niet zo dat elk potje één dekseltje heeft dus je kan mensen wel waarderen.
Ik heb sportclubjongen zijn gespierde rug gewaardeerd met het suppen
Welterusten
Oordopjesquote:Op zondag 26 mei 2024 05:25 schreef AnneX het volgende:
Gesnurk naast mij.
![]()
Omdat MnX mij niet gelooft als ik hem eenduw geef, heb ik het zojuist opgenomen 😂 toen was het ergste voorbij ( natuurlijk). Nu staat er lieflijk geknor op 🙃
Gaan jullie dan verkassen naar een ander huisquote:Op zondag 26 mei 2024 11:21 schreef AnneX het volgende:
Pffft…even drie bedden opgemaakt voor de mensen, die nu onderweg zíjn naar ons mooie huis op Texel.
# skills # schouderklopje
quote:Op zondag 26 mei 2024 02:59 schreef Tele6 het volgende:
Mensen
We hebben gefietst
Hardgelopen
Hardgelopen
Gefietst
Gesupt
Hardgelopen
Gefietst
GeFEEST
Nu ben ik voor het eerst in mijn leven ehm, denk dat ik het dronken mag noemen
Ik heb in ieder geval 2 halve liters weizenbier op en 2 keer 0,3 gewoon bier
Of 3 weizen
Ik heb met Duitsers sjans gehad
Ik heb op alle liedjes gedanst
Ik heb meegezongen en nu ben ik schor
Weten jullie sportclubjongen (lekker ding) nog van anderhalf jaar geleden. Waardoor ik het uitmaakte met B. Waarna ik 1 date met sportclubjongen had die op niks uitliep.
IK HAD MET MEER DUITSERS SJANS DAN HIJ VANAVOND
Hij is nog steeds een lekker ding maar ik heb er puur wetenschappelijke interesse in want ik ben met B!
De wetenschap is, ik ben met B maar het is niet zo dat elk potje één dekseltje heeft dus je kan mensen wel waarderen.
Ik heb sportclubjongen zijn gespierde rug gewaardeerd met het suppen
Welterusten
Euh…vanaf nu zijn wij voor 3 nachten met vijf in een ruim 6-persoonshuis.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Gaan jullie dan verkassen naar een ander huis
Veel plezier.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:52 schreef Blues het volgende:
Wij gaan zo bepakt en bezakt met handdoeken en poncho's, drinken, eten en een kado voor kleinkind met de trein naar Delft om met zijn 6jes daar door de grachten te varen.
Buienradar; doe lief
Oh ja, dat was ook zo. En @Isabeau en memo volgens mijquote:Op zondag 26 mei 2024 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Veel plezier.
Is hartstikke leuk. En je zit droog.
Op de boot in Delft maakte ik kennis met @:Kaatje1 😎
Op excursie o.l.v. @:Pdehoog
Ik duik bij voorbaat vast weg...quote:Op zondag 26 mei 2024 11:43 schreef Blues het volgende:
@:Yinny het werk moet begrijpen dat als je je voor iets opgeeft waar je zin in hebt, dát nou juist goed voor de geest is!
Zij mogen en kunnen daar niet aan afleiden hoe dit voor je uitpakt. Zij gaan daar niet over. Het is jouw hoofd!
En per sprongetjes van bijv 2 weken maar eens kijken hoe het gaat en je niet nu al voor over een veel te lange tijd vastpinnen, dat werkt averechts. De enige die het aan kan geven ben jij.
Zo moeilijk om nu op dit moment voor jezelf op te komen, kan je zo iemand zoeken? Is er zo iemand in je omgeving? via de h.a. een POH of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tussen de twee partijen in, die over en weer kan helpen dat begrip (en het vertrouwen) te herstellen en behouden is een puik idee!
Open sloep hoorquote:Op zondag 26 mei 2024 12:26 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier.
Is hartstikke leuk. En je zit droog.
Op de boot in Delft maakte ik kennis met @:Kaatje1 😎
Op excursie o.l.v. @:Pdehoog
quote:Op zondag 26 mei 2024 12:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik duik bij voorbaat vast weg...Ik ben een flinke tijd een werknemer geweest zoals yinny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tussen de twee partijen in, die over en weer kan helpen dat begrip (en het vertrouwen) te herstellen en behouden is een puik idee!
Ik kreeg van de BA het advies om eerst een paar maanden rust te nemen van werk, naar de psych en vooral pro beren om dingen te doen die je leuk vind waar je, al is t maar een piepklein beetje, blij van wordt. Je brein heeft lichtpuntjes nodig, beetje blijheid.
Hoe meer hoe beter en echt t helpt.![]()
Te laat, al in de trein.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Neem een rol vuilniszakken en een schaar mee!
Ik geloof het en ik denk ook nog dat je gelijk hebt. Dus iets met weloverwogen keuzes maken en in gesprek blijven, want anders ontstaat er aan de andere kant verwijdering en dat middelt wel lekker weg, maar helpt je niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:54 schreef Blues het volgende:
Ik ben een flinke tijd een werknemer geweest zoals yinny.
Ik kreeg van de BA het advies om eerst een paar maanden rust te nemen van werk, naar de psych en vooral pro beren om dingen te doen die je leuk vind waar je, al is t maar een piepklein beetje, blij van wordt. Je brein heeft lichtpuntjes nodig, beetje blijheid.
Hoe meer hoe beter en echt t helpt.
Dankje!quote:Op zondag 26 mei 2024 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
* Blues zet vast pcm en een fles water neer voor Tele![]()
Super!quote:
Sleutel.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik geloof het en ik denk ook nog dat je gelijk hebt. Dus iets met weloverwogen keuzes maken en in gesprek blijven, want anders ontstaat er aan de andere kant verwijdering en dat middelt wel lekker weg, maar helpt je niet.
Ik reken ons beslist onder de goede werkgevers. Maar toch blijven er dan van die situaties die lastig zijn. Pra-ten is dan key.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Uiteindelijk weet je, als je een goeie werkgever bent, denk ik best wel welke van je zieke werknemers goeie werknemers zijn en niet kunnen en welke gewoon eigenlijk niet zo'n zin hebben.
Er spelen momenteel meerdere dingen en mijn gevoelens gaan weer alle kanten op...Voor je werktroubles: is er een vertrouwenspersoon waar je terecht kan? Dit gedrag van jouw manager is niet ok en zou ik absoluut melden. Als jij geen toestemming geeft, kan de vertrouwenspersoon dit niet delen met het bedrijf, maar er wordt wel anoniem over gerapporteerd. Alle meldingen samen, ook zonder details, zeggen zeker iets over hoe veilig het personeel zich voelt op de werkvloer. Indien gewenst kan een vertrouwenspersoon ook bemiddelen, maar dat is dan niet meer anoniem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sterkte, het lijkt me heel zwaar om er op deze manier min of meer alleen voor te staan![]()
.
@Queller ik begrijp overigens best dat het voor werkgevers ook lastig is dat sommige dingen wel kunnen en werk dan toch niet. Maar als iemand tijdens een gesprek daarover breekt en zich duidelijk niet prettig voelt, ga je toch niet verder pushen om sneller op te bouwen? Dáár gaat mijns inziens echt iets mis.
[ Bericht 2% gewijzigd door Phaidra op 26-05-2024 16:21:34 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Naar de dame?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:25 schreef derLudolf het volgende:
Misschien in juli naar VilniusEven kijkt of dat lukt qua planning
Kunnen ze op sites van de gemeente pagina kijken, op die van Vitens of omroep Gelderland kijken.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:40 schreef z80 het volgende:
Kan een krant/uitgever aangeklaagd worden voor het met opzet in gevaar brengen van de volksgezondheid?
In de achterhoek is het kraanwater vervuild. En in de Gelderlander (DPG Media) maakt een premium, dus betaald artikel, wat je volgend de kop MOET weten en doen. Dus iets dat heel belangrijk is.
Maar blijkbaar is dit alleen belangrijk voor mensen met geld. De gezondheid van alle andere doet er niet toe.
Bewijs jij maar even dat de uitgever de verontreiniging veroorzaakt heeft dan. Ik ben heel benieuwd.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:40 schreef z80 het volgende:
Kan een krant/uitgever aangeklaagd worden voor het met opzet in gevaar brengen van de volksgezondheid?
In de achterhoek is het kraanwater vervuild. En in de Gelderlander (DPG Media) maakt een premium, dus betaald artikel, wat je volgend de kop MOET weten en doen. Dus iets dat heel belangrijk is.
Maar blijkbaar is dit alleen belangrijk voor mensen met geld. De gezondheid van alle andere doet er niet toe.
Er spelen momenteel meerdere dingen en mijn gevoelens gaan weer alle kanten op...Oef, dat is wel heel veel tegelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat naar van hoe het op werk ging, en heel begrijpelijk dat je dan breekt en dichtklapt. Echt wel kwalijk. Vind de vraag van @Phaidra een hele goede!en dan de rest er ook nog bij. Wat @Vanyel ook al zei, je had het best wel verdiend als in dit lastige jaar iemand jóú even ondersteunt. Veel sterkte gewenst, en als je af en toe even stoom wil afblazen, dan mag dat altijd hier ook he? Of in mijn dm/pm.
Oh ja, mijn eigen ervaring met opbouwen na ziekmelding is ook juist steeds korte termijn plannen. Nou was dat een hersenschudding, dus mogelijk dat dat makkelijker begrip krijgt want lichamelijk. Maar ik besprak dan steeds met arbo wat ik deed, en wat de bedoeling was van opbouwen (1u per dag erbij, dat week doen, als oke nog twee weken en als dan nog steeds oke pas weer wat erbij, als niet oke dan dat extra uur er weer af en 1-2 weken later 0.5u per dag proberen). En dan vroeg ze de keer erna hoe het was gegaan en waar ik nu zat met opbouwen. Je kan toch helemaal niet nu een schema maken voor 3 maanden, want hoe je kunt opbouwen is toch enorm afhankelijk van hoe elke nieuwe stap gaat?! Hopelijk krijg je dat hen ook aan het verstand gepeuterd - maar ik vind het achterlijk dat zo'n inzetbaarheidsspecialist dat blijkbaar niet zelf al begrijpt.
[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 26-05-2024 18:35:09 ]
quote:Op zondag 26 mei 2024 05:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gesnurk naast mij.
![]()
Omdat MnX mij niet gelooft als ik hem eenduw geef, heb ik het zojuist opgenomen 😂 toen was het ergste voorbij ( natuurlijk). Nu staat er lieflijk geknor op 🙃
En jij? Bekomen van je vrijdag bij de dierenarts?
Pechkat en ik gingen gisteravond na telefonisch overleg voor een tweede bezoekje want wel héél rustig en duidelijk verminderde eetlust, ook sinds terugkomst in de middag. Daar weer goed bevoeld en beluisterd en arts had er wel vertrouwen in dat het gewoon niet lekker want wat verkeerds gegeten was, en niet beginnende darmobstructie of perforatie. Dus geen extra foto's nodig en weer naar huis, bellen bij braken of helemaal niet meer willen eten. Om 23.45 werd mn dekbed onder gebraaktquote:Op zondag 26 mei 2024 08:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 hoe is het met pechpoes?
Hier zit kater regelmatig na het eten met mijn pootje aan zijn bekkie: maar eens gekeken en ik denk dat er een kiesje is afgebroken. Morgen maar snel de DA bellen want ik ben bang dat hij pijn heeft (eet wel en is verder blij) en als het even kan wil ik evt tandjes trekken nog voor mijn vakantie geregeld hebben.
De uitgever pretendeer wat je moet weten en doen. Niet dat zij de verontreiniging hebben veroorzaakt. Ten misten, dat hoop ik. Mogelijk staat dit in het kranten bericht. Maar ja, dat kan ik niet lezen.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bewijs jij maar even dat de uitgever de verontreiniging veroorzaakt heeft dan. Ik ben heel benieuwd.
Kook je water nou maar. Hopelijk kan het dinsdag of woensdag opgelost worden.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:37 schreef z80 het volgende:
[..]
De uitgever pretendeer wat je moet weten en doen. Niet dat zij de verontreiniging hebben veroorzaakt. Ten misten, dat hoop ik. Mogelijk staat dit in het kranten bericht. Maar ja, dat kan ik niet lezen.
Dit is gewoon leesbaar https://www.gelderlander.(...)egnemen-br~a5716026/quote:Op zondag 26 mei 2024 18:37 schreef z80 het volgende:
[..]
De uitgever pretendeer wat je moet weten en doen. Niet dat zij de verontreiniging hebben veroorzaakt. Ten misten, dat hoop ik. Mogelijk staat dit in het kranten bericht. Maar ja, dat kan ik niet lezen.
Klinkt heel leuk behalve de elleboog van zoon.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:00 schreef Blues het volgende:
Varen was superleuk en gezellig! Was rustig op de Delftste grachten, weer viel erg mee, maar 1x een verkeerd grachtje ingevaren en wel een paar keer de schroef moeten ontwarren van 'zeewier' daar hadden we een grijper voor.
g was de kapitein, zoonF de co-pilot en de zeewierontwarder. Met gebroken elleboog in een sling
Kindjes stukje laten sturen, borrel in een leuk oud Delfts tentje en daar meteen de 10e verjaardag van kleinzoonA gevierd met kado.
Niet bepaald:quote:Op zondag 26 mei 2024 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is gewoon leesbaar https://www.gelderlander.(...)egnemen-br~a5716026/
Dit ook https://www.vitens.nl/
En dit https://www.aalten.nl/
En dit Dit moet je weten over het verontreinigde drinkwater in de Achterhoek https://www.gld.nl/nieuws(...)ter-in-de-achterhoek #omroepgelderland #gld
Helemaal omquote:Op zondag 26 mei 2024 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjes vanuit Clevers.
Samengestelde coupe van mangoijs, citroenijs, gemengde vruchten, slageoom en Limburgse Knapkoek
KOOK JE WATER SNOTKOPquote:Op zondag 26 mei 2024 19:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet bepaald:
https://www.gelderlander.(...)t-je-weten~a00189ff/
zit toch echt achter een betaalmuur.
En voor jou link moet je registeren. In dat geval betalen met je privacy.
Dat er andere site's zijn die wel leesbaar zijn weet ik. Maar dat is voor een grote groep mensen niet vanzelf sprekend.
Wanneer je niet wil/kan betalen zijn er dus andere mogelijkheden. Zoals de gemeente pagina of vitens. Ik kan me ook niet veroorloven om op iedere krant een abonnement te nemen.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet bepaald:
https://www.gelderlander.(...)t-je-weten~a00189ff/
zit toch echt achter een betaalmuur.
En voor jou link moet je registeren. In dat geval betalen met je privacy.
Dat er andere site's zijn die wel leesbaar zijn weet ik. Maar dat is voor een grote groep mensen niet vanzelf sprekend.
Losers.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kameraad Z! Antikapitalist tot in de kist.![]()
Maar eens hoor, duidelijk geval van winst boven algemeen belang.
2x ff de plu erbij gepakt en een paar spetters. Soms ineens warm met zon. Echt heel gek weer.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt heel leuk behalve de elleboog van zoon.
En ook droog gebleven?
Nee joh, gekkie! Als er zorgen zijn over de volksgezondheid, dan is het aan de betrokken instanties om te zorgen dat iedereen geïnformeerd wordt. Dat doen ze echt niet alleen met een artikel in een krant waar je een abo op moet hebben.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:40 schreef z80 het volgende:
Ik heb geen idee, want ik weer verder niets van de situatie. Feit is dat Yinny zich niet prettig voelt, en dat is eigenlijk nooit goed. Ook niet voor de werkgever. De vertrouwenspersoon lijkt me niet de aangewezen weg, maar die kan haar wel aanhoren en de juiste weg wijzen. De bedrijfsarts lijkt me. Of als ze er daarmee niet uitkomt een deskundigenoordeel bij UWV.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor je werktroubles: is er een vertrouwenspersoon waar je terecht kan? Dit gedrag van jouw manager is niet ok en zou ik absoluut melden. Als jij geen toestemming geeft, kan de vertrouwenspersoon dit niet delen met het bedrijf, maar er wordt wel anoniem over gerapporteerd. Alle meldingen samen, ook zonder details, zeggen zeker iets over hoe veilig het personeel zich voelt op de werkvloer. Indien gewenst kan een vertrouwenspersoon ook bemiddelen, maar dat is dan niet meer anoniem.
Veel sterkte, het lijkt me heel zwaar om er op deze manier min of meer alleen voor te staan![]()
.
@:Queller ik begrijp overigens best dat het voor werkgevers ook lastig is dat sommige dingen wel kunnen en werk dan toch niet. Maar als iemand tijdens een gesprek daarover breekt en zich duidelijk niet prettig voelt, ga je toch niet verder pushen om sneller op te bouwen? Dáár gaat mijns inziens echt iets mis.
Als de overheid met mij als ondernemer wilt communiceren verplichten ze mij wel een abonnement af te sluiten bij een commerciele partij als alternatief voor DigiD, wat echt helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie! Als er zorgen zijn over de volksgezondheid, dan is het aan de betrokken instanties om te zorgen dat iedereen geïnformeerd wordt. Dat doen ze echt niet alleen met een artikel in een krant waar je een abo op moet hebben.
Dat er voor een goed uitgezocht artikel betaald moet worden, geen probleem.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer de overheid aan de krant vraagt dat te plaatsen zal het vast voor iedereen leesbaar zijn.
En journalisten moeten ook betaald worden, iedereen hier krijgt graag betaald voor zijn/haar werk.
AD zet continu een deel van de artikelen wel, en een deel niet achter paywall. Die keuze is hier duidelijk niet in het algemeen belang.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer de overheid aan de krant vraagt dat te plaatsen zal het vast voor iedereen leesbaar zijn.
En journalisten moeten ook betaald worden, iedereen hier krijgt graag betaald voor zijn/haar werk.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat er voor een goed uitgezocht artikel betaald moet worden, geen probleem.
Dat is namelijk veel veel werk en duur. Maar knip en plakwerk van andere sites, met een "dit moet je weten/lezen"kop achter een betaalmuur stoppen is wat anders. En was voor mij ook de reden om een paar jaar terug mijn abbo daar op te zeggen.
Dat hebben alle kranten wel. Gelderlander kan ik met abo alles lezen en soms ook andere artikelen van dpg. Maar van sommige andere kranten (nrc, trouw etc) soms wel soms niet. Bij niet is pech.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
AD zet continu een deel van de artikelen wel, en een deel niet achter paywall. Die keuze is hier duidelijk niet in het algemeen belang.
2e week van juniquote:Op zondag 26 mei 2024 21:23 schreef AnneX het volgende:
Tijdens het eten aan de haven in Oudeschild mét weids uitzicht over de Waddenzee kwam er toch een wolkbreuk aandrijven…pikzwart werd het.
Dat klinkt als een leuke verjaardagsmiddag in de sloep in Delft.
Wat een weekend @:Tele6 Wanneer ga je koken voor 20 pubers?
In de haven aten wij vis. Voor mij 3 slibtongetjes.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
2e week van juni
Hebben jullie lekker gegeten?
Goden zij dank! Wat een ellende.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:01 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.
Kende je die mop van die parkeergarage waar ik de afgelopen maand drie keer stond....
Damn, wat een ellende. Wel mooi dat er niemand tussen t beton ligt
Dit had heel anders kunnen aflopen....quote:Op maandag 27 mei 2024 08:01 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.
Kende je die mop van die parkeergarage waar ik de afgelopen maand drie keer stond....
Damn, wat een ellende. Wel mooi dat er niemand tussen t beton ligt
Jup.. een VW Up met 3 verpleegkundigen die carpoolen oid. Die was heel heel plat gewordenquote:
Overheid educatie middelbare scholieren talent stimuleren dinges ietsquote:Op zondag 26 mei 2024 22:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de haven aten wij vis. Voor mij 3 slibtongetjes.
Waar gaat het kookproject eigenlijk vanuit? Sportclub? De Kerk? ( 😎)
Ja nou dat dus.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:54 schreef Blues het volgende:
Wow die P garage in N gein.
Honderd keer geweest toen moeder en zus daar vaak lagen.
Je auto zal daar op de bovenste verdieping of zo staan
gelukkig niemand gewond of erger en dat het gebeurde na het bezoekuur!
Het was de vib van golfer?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:51 schreef Blues het volgende:
Zo ken ik een verhaal van iemand die lag te slapen en steeds iets hoorde brommen en zo.
Overal gezocht gekeken, bleek het een vib te zijn in de la naast het bed:')
#ikwashetniet
Da's zeker bijna een extra koffer?quote:Op maandag 27 mei 2024 13:19 schreef Blues het volgende:
Hier nav de megabestelling stomamateriaal alles 2x nagekeken en geteld of we wel alles hebben voor een week.
Gedoetje wel, want het zijn geen materialen die je in Italie zomaar bij een kruidvat kan krijgenMaar we hebben nu alles wel.
Meteen bij thuiskomst maar weer opnieuw bestellen..... grote kostenpost is g voor zorgverzekeraar
Carré betekend gewoon vierkant. Dat theater is Amsterdam is vierkant, hence the name. Een "gewone 2,5 Carré" kabel is een krachtstroomkabelquote:Op maandag 27 mei 2024 15:19 schreef derLudolf het volgende:
Had een vraagje voor Belgische leverancier, mbt kabels en stekkers.
Hij had het een aantal keer over "gewone 2,5 Carré" kabel.
Kabel en 2,5 is een logische combinatie, maar Carré? "Bedoel je vierkante millimeter, want Carré is een theater in Amsterdam" *insert luide Belgische lach*
Uit de context kun ik vaak de de betekenis wel halen, maar controleer het toch regelmatig even
Met uitzondering van de blaasontsteking en de vergeten telefoon klinkt het als een leuke tijd.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:58 schreef AnneX het volgende:
Wederwaardigheden vandaag: broodjes afbakken, koffie, thee, jus, eitje.
De ‘Fahradreiseleiter’ had een mooie fietsrondje opgemaakt en wij hebben braaf achter hem aan gefietst/ ge e-biket. 34 km. Harde wind en tóch ook een bui.
Inmiddels heb ik een blaasontsteking. Gelukkig is er een vpk in het gezelschap.
Nu aan de D-mannose. Eerder had ik al eens de verhandeling van @:Vlindertje89 hierover opgeslagen.👍🏼
Ook iphone in een winkel laten liggen, kon ik weer terug.
Verder gaat het goed. Vanavond eten wij weer ….vis!
Bij thuiskomst lagen er 8 verse eitjes - van de kippen van de boer hierachter - bij de voordeur.
Tessels is een apart taaltje, hoorde ik net van de boer. Drie x gevraagd of hij een zin wilde herhalen.😎
#dagboek
Voor info over blaasontsteking kan ik ook de podcast van devragendokter over blaasontsteking aanraden! Ik gebruik dagelijks 500mg D-mannose en 500mg cranberrypil ter preventie (naast nu ook nog de preventieve antibiotica). Geen idee of het werkt, maar ach. Nog 25-30 dagen heb ik de dagelijkse antibiotica (afhankelijk van of ik 5 of 10 pilletjes achter de hand hou voor risicodagen), daarna stopt dat en hoop ik dat met de D-mannose en cranberry en veel drinken het alsnog wegblijftquote:Op maandag 27 mei 2024 15:58 schreef AnneX het volgende:
Wederwaardigheden vandaag: broodjes afbakken, koffie, thee, jus, eitje.
De ‘Fahradreiseleiter’ had een mooie fietsrondje opgemaakt en wij hebben braaf achter hem aan gefietst/ ge e-biket. 34 km. Harde wind en tóch ook een bui.
Inmiddels heb ik een blaasontsteking. Gelukkig is er een vpk in het gezelschap.
Nu aan de D-mannose. Eerder had ik al eens de verhandeling van @:Vlindertje89 hierover opgeslagen.👍🏼
Ook iphone in een winkel laten liggen, kon ik weer terug.
Verder gaat het goed. Vanavond eten wij weer ….vis!
Bij thuiskomst lagen er 8 verse eitjes - van de kippen van de boer hierachter - bij de voordeur.
Tessels is een apart taaltje, hoorde ik net van de boer. Drie x gevraagd of hij een zin wilde herhalen.😎
#dagboek
Je woont al te lang in D, waar ze een 3x1,5mm2 in de Spachtelputz wegwerkenquote:Op maandag 27 mei 2024 15:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een "gewone 2,5 Carré" kabel is een krachtstroomkabel
Ja, is dat. Vraag is alleen wanneer er dan geopereerd wordt. Eerst ff onderzoek afwachten\quote:Op maandag 27 mei 2024 18:37 schreef derLudolf het volgende:
Grauwe staar, is dat wat men staar noemt en middels een routine ingreep te behandelen is?
Nog steeds vervelend natuurlijk dan, maar geen zeldzame onbekende kwaal gelukkig.
Indien iets anders, nog meer beterschap![]()
Af en toe een (1) antibioticapilletje omdat je het een risicovolle dag vindt klinkt meer als je blaasbeesten trainen en terugvechtkracht geven voor als er eens echt een onsteking is dan als een doordacht, verstandig plan.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Voor info over blaasontsteking kan ik ook de podcast van devragendokter over blaasontsteking aanraden! Ik gebruik dagelijks 500mg D-mannose en 500mg cranberrypil ter preventie (naast nu ook nog de preventieve antibiotica). Geen idee of het werkt, maar ach. Nog 25-30 dagen heb ik de dagelijkse antibiotica (afhankelijk van of ik 5 of 10 pilletjes achter de hand hou voor risicodagen),
Welkom thuisquote:
Uiteraard bedenk ik dit soort dingen niet ineens wel zelf, maar is dit op advies van en in overleg met een artsquote:Op maandag 27 mei 2024 20:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Af en toe een (1) antibioticapilletje omdat je het een risicovolle dag vindt klinkt meer als je blaasbeesten trainen en terugvechtkracht geven voor als er eens echt een onsteking is dan als een doordacht, verstandig plan.
Lastig om alles telkens uit te leggen.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Uiteraard bedenk ik dit soort dingen niet ineens wel zelf, maar is dit op advies en in overleg met een arts
Het was het advies van de uroloog. Na de oorspronkelijke 3 maanden schreef ze 2 maanden extra voor, met de boodschap slik een tijdje langer door en hou er een paar over om na stoppen van continue gebruik om te nemen op risicodagen (bv als je maar weinig hebt kunnen drinken of sex hebt gehad als dat het steeds uitlokt - van dat laatste weet ze dat dat bij mij niet het geval is).
Het is ook de richtlijn bij profylaxe als je steeds blaasontsteking krijgt na sex bv, om dan steeds na sex die avond 1 pilletje te nemen. Omdat dat net zo goed werkt maar juist minder kans op resistentie geeft dan continue slikken. Bron
In Duitsland zijn echt veel zwervers tegenwoordig.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was vanmorgen bij de oogarts in Kleve. Na de oogarts stond ik te wachten op mijn ritje, eerst kwam er een jonge vrouw bedelen om kleingeld, daarna een heel oude vrouw die in luide stem een zelfgesprek te voeren. Daarna 2 oudere heren die elk met een rollator en een teckel, die een heel absurd gesprek voerden, waar een de ene zin na de andere sprak die niets met de vorige te maken had en de ander telkens Ja Ja zei.
Bleef toen even rustig. Had een kop koffie gehaald bij Subway (mijn eerste keer in die keten). Een Aziaat vroeg om een vuurtje.
Komt er een verwarde man aan in een smerig trainingspak die zichzelf zag spiegelen in de ramen van Subway en zich begon af te trekken. Leuke Stad, Kleve. Leek wel een Jiskefet Sketch. Waar ik ook loop, ik zie overal de meest vreemde dingen die anderen helemaal niet waarnemen terwijl het naast ze gebeurd. Ik weet niet wat dat is. Waar mijn man alleen maar een station ziet, zie ik dealers handelen, tippelaarsters, politie in burger (en hoe de dealers verdwijnen), en nog meer.
Heb grauwe staar in vroeg stadium btw
Helemaal niet lastig.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Lastig om alles telkens uit te leggen.
Lijkt mij, ik weet dat jij meestal uitvoerig reageert. Hopelijk is het bloeden uit je anus gestopt inmiddels.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Helemaal niet lastig.
@:Vanyel ik snap overigens je reactie wel hoor, want bij 'normale' antibiotica is dat inderdaad over het algemeen een zeer slecht idee. Het gaat bij de profylaxe om 1 pilletje van 50mg, normale kuur van deze ab bij een acute blaasontsteking is 2x per dag 100mg.
Ik dacht alleen dat inmiddels wel duidelijk zou zijn dat ik over het algemeen dingen vrij goed uitzoek als ik ergens last van heb en dus ook wel weet dat dit met normale kuren geen goed idee is, én daarbij nog dat ik nogal overbezorgd ben en dus nooit dit soort dingen op eigen houtje zou bedenken en doen
Hoe groter de stad, hoe groter het probleem.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In Duitsland zijn echt veel zwervers tegenwoordig.
Soms klopt dit inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe groter de stad, hoe groter het probleem.
Ben het even kwijt, kijken jullie naar een caravan of een camper?quote:Op maandag 27 mei 2024 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
De vakantie was zeker fijn.
4 musea gezien in de eerste twee dagen. Daarna 1,5 dag met onze vrienden doorgebracht. Hangen in de tuin, rondje fietsen, bowlen met de kinderen, etc. Gisterenmiddag zijn we met zijn tweeën naar een Aziatisch foodfestival in België geweest. En vandaag via wat Duitse supermarkten naar huis gereden.
De caravan beviel prima en heeft ons zeker dingen gegeven om over na te denken. Ook wel fijn dat we verder gewoon een heel huis tot onze beschikking hadden. Vaatwasser en normale badkamer
Caravan.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben het even kwijt, kijken jullie naar een caravan of een camper?
Kennissen hebben de afgelopen 2 jaar (duurde door een zware blessure een jaar langer) een brandweerbus omgebouwd tot leefbus en zijn nu eindelijk begonnen aan hun reis. Had wel de verbouwing gevolgd maar van de week gaven ze een rondleiding door de bus. Zoveel leuke handigheidjes aan lades, plankjes deurtjes etc.quote:
Wat leuk zeg. Vooral om zelf te doen.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kennissen hebben de afgelopen 2 jaar (duurde door een zware blessure een jaar langer) een brandweerbus omgebouwd tot leefbus en zijn nu eindelijk begonnen aan hun reis. Had wel de verbouwing gevolgd maar van de week gaven ze een rondleiding door de bus. Zoveel leuke handigheidjes aan lades, plankjes deurtjes etc.
Ja, bij jullie is het voor vakantie, voor hun is het leven. Ze zitten nu ergens bij de Pyreneeën, voor het eerst op een camping om eens goed te kunnen wassen.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat leuk zeg. Vooral om zelf te doen.
Wij willen elke dag op stap met de auto, dan is een caravan veel makkelijker.
Helemaal hip tegenwoordig als ik instagram mag geloven.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:34 schreef Lonaa het volgende:
Het bouwen van een camper is ook een project op ons lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |