Blijkbaar spaarden wij ze ook automatisch, dus nu heb je er 32 bijquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga hier even schaamteloos om zegels vragen
https://www.jumbo.com/zeg(...)a9-8a23-c614fcca97cf
Of doneer ze hier:
FHF / Jumbo glazenzegels gezocht
Ik hou het rustig gewoonquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk een rustige laatste dag voor de vakantie voor @:blues
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hou het rustig gewoonAchterstanden galore want 2 langdurig zieken sinds paar weken (er rust een vloek op deze poli of zo )
Eind vd dag heb ik nog een toetje met een fijn overleg over 'mijn' project - dat voor geen meter loopt![]()
![]()
Fijne vrije dag in je skone huissie!!
Hou op - schei uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen
Discovery museum vond ik erg leuk! Lekker spelen met vanalles.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Vandaag een rondleiding door de Romeinse Catacomben en daarna naar het Discovery Museum. Zin in weer.
Vakantie
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen
Moeten, moeten....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hou op - schei uit.
Voor 7 dagen:
Krat en tas met basisboodschappen - tas met kleding - rugtas techniek ( kijker en camera) - koffertje met 3 toilettassen(badkamer/ persoonlijk/techniek als adaptors ( je zou maar tekort komen) - rugtas voor wat nergens meer in- of bijpast.![]()
Oh ja en tas met hoofdkussen.
En jij dan ook nog voor kind.
Veel plezier alvast.
Heb al mijn mailadressen gebruikt hiervoor 😉quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:47 schreef Karzai het volgende:
https://inct.nl/news/9904(...)nderteken-de-petitie
Slechter Verafquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken?
En je hebt packing cubesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Moeten, moeten....Doe je allemaal zelf he
![]()
Okee ik heb geen kind, dat scheelt wel. Een beetje
Dat zou ik ook meteen doen. En waarschijnlijk de parkeerkosten volledig betalen, want jij de benzine en de autoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toch wel apart…
Iemand vroeg of ze mee mocht rijden naar een dingetje. Prima, logisch, ik rijd toch langs haar huis en parkeren in de stad is al duur zat met 1 auto.
Zij tipte me om de auto in de parkeergarage te zetten. Is ook bekender in de stad dan ik. Zij loopt wat lastig en ik ben lui dus dikke prima. Dan betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs. Zelf had ik waarschijnlijk even gezocht naar een straat parkeerplek.
Ik heb het afgewacht tot ik haar weer thuis afzette, maar die avond uiteindelijk toch maar berichtje gestuurd of ze de parkeerkosten wilde delen, omdat zij er niet over begon.
Dat was geen probleem en tikkie is meteen betaald.
Maar toch… als ik met iemand meerijd (zeker als ik om de lift vraag) dan bied ik dat al meteen aan. Daar zou een chauffeur niet om hoeven vragen.
Prima spullenboel dat maar dat lost niet je shit processen en andere interne ellende op natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Slechter Veraf
Beter Dichtbij.
#trekkenaaneendoodonhandigpaarT
Benzine en auto boeide me niet dit keer. Ritje vanaf haar huis was maar 2km.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook meteen doen. En waarschijnlijk de parkeerkosten volledig betalen, want jij de benzine en de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullen![]()
we kregen al een compliment voor het feit dat her er zo goed uit ziet voor ede eerste keer een website bouwen ( al hebben we er natuurlijk een designer voor gebruitk, maar toch)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Benzine en auto boeide me niet dit keer. Ritje vanaf haar huis was maar 2km.
En parkeren moest ik toch dus ieder de helft vind ik prima.
Maar ergens voel ik me dan toch een kniert omdat ik het moet vragen. Terwijl ik eigenlijk vind dat zij het nu is.Ik probeer wel met dingen mee te betalen en zou nooit weigeren, maar ik denk er soms ook niet bij na. Heb wel de vriendinnen waarvan ik hun vitrage heb gekregen, uitgenodigd voor een lunch. Maar een van de twee moet binnenkort geopereerd worden, dus daarna. Dat heb ik wel in mijn agenda gezet anders vergeet ik dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben wel wat minder “royaal “ met bv verjaardagcadeaus, zo hoog is de bijstand ook weer niet.We have far more in common than that which devides us..
Wat leuk @Barreltjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullen![]()
we kregen al een compliment voor het feit dat her er zo goed uit ziet voor ede eerste keer een website bouwen ( al hebben we er natuurlijk een designer voor gebruitk, maar toch)![]()
![]()
We hadden daar een spray luchtverfrisser voor op de poli. Sommige mensen roken zo ontzettend penetrant naar sigarettenrook, dan stonk zo'n spreekkamer nog een hele tijd nadat ze weg waren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, even alles tegen elkaar open zetten. Er kwam iemand mijn oude vitrage ophalen. Bleef bij de voordeur maar t ruikt hier nu als in een oude kroeg met volle asbakken
Vreselijk is datquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, even alles tegen elkaar open zetten. Er kwam iemand mijn oude vitrage ophalen. Bleef bij de voordeur maar t ruikt hier nu als in een oude kroeg met volle asbakken
Tijdje gewerkt, is idd leuk. Leuke initiatieven ook, zoals de onthaasting en uitstekende frieten bij Van Gogh. Verrassend mooie oude binnenstadquote:
Mijn vader heeft op zich geen recht op hulp, ook niet als je een gehandicapte vrouw hebt. Vorige keer na een heupfractuur kreeg hij 2 uur huishoudelijke hulp per week. Voor een eigen bijdrage. En die vrouw zat vooral op de bank koffie te drinken omdat mijn moeder's hulp steeds riep "oh, dat doe ik wel!"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai wat een schrik @:isabeau Komt er straks wel extra hulp, voor beide ouders?
Mag ik vragen wat je vader op het dak deedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit wel helemaal opgetutMake up op, haar in de krul, glitternagels, jurkje aan. Even outfit proefdraaien voor bruiloft volgende week. Maar ik heb alles, dus komt goed.
Mijn vader komt vanmiddag thuis uit het ziekenhuis (was vorige week dinsdag van het dak gevallen, voor wie dat niet had meegekregen). Ik ben heel benieuwd naar het verdere herstel en wat hij wel en niet thuis allemaal nog kan de komende tijd. Super lastig steeds, een moeder die 24/7 zorg nodig heeft en een vader die domme dingen doet.
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmakenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je vader op het dak deed
Moest een paar jaar geleden zo erg huilen dat mijn vader even de dakgoot van hem en zijn naaste buren ging schoonvegen op een ladder
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader heeft op zich geen recht op hulp, ook niet als je een gehandicapte vrouw hebt. Vorige keer na een heupfractuur kreeg hij 2 uur huishoudelijke hulp per week. Voor een eigen bijdrage. En die vrouw zat vooral op de bank koffie te drinken omdat mijn moeder's hulp steeds riep "oh, dat doe ik wel!"
Voor mijn moeder hebben we een zorgmanager ingeschakeld die het pgb omhoog wil krijgen. Want ik heb nu al 10 dagen 24 uur mensen aanwezig bij mijn moeder. En mijn vader kan sowieso niet heel veel de komende tijd.
We hebben dezelfde vader soort vanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmaken
Na dit verhaal gedeeld te hebben in een vriendenapp bleken er diverse mensen bekend te zijn met dit type vaderquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:
We hebben dezelfde vader soort van
Nee, gelukkig geen heup gebroken. Wel 10 ribben en 2 ruggenwervels.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Is zijn heup dan weer gebroken?
Vaders. Die van mij dacht dat hij, met rollator, wel een beekje in een park door kon. Rollator in het beekje gezet en zelf op stenen stappend naar de andere kan (iets verderop was een bruggetje) dat ging dus niet, drijfnat werd hij in het verzorgingstehuis afgeleverd dor vreemden en was daarna bont en b
Oeh…zo gelukkig lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, gelukkig geen heup gebroken. Wel 10 ribben en 2 ruggenwervels.
Check. De mijne veegde een uur na zijn gesprek bij de oncoloog de schoorsteen nog even "dan hoeft je moeder zich daar een jaar niet druk over te maken"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na dit verhaal gedeeld te hebben in een vriendenapp bleken er diverse mensen bekend te zijn met dit type vader
Oké ik schat mijn vader zo in dat als hij met een rollator gaat lopen hij niet doet wat jij vertelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Is zijn heup dan weer gebroken?
Vaders. Die van mij dacht dat hij, met rollator, wel een beekje in een park door kon. Rollator in het beekje gezet en zelf op stenen stappend naar de andere kan (iets verderop was een bruggetje) dat ging dus niet, drijfnat werd hij in het verzorgingstehuis afgeleverd dor vreemden en was daarna bont en b
Alles staat op marktplaats. Zelfs doedelzakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh…zo gelukkig lijkt me dat niet.
Klompen en hogedrukspuit staan vast niet op marktplaats
Dacht je dat, toen mijn zus belde met dit verhaal, ik haar geloofdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oké ik schat mijn vader zo in dat als hij met een rollator gaat lopen hij niet doet wat jij vertelt.
Maar eigenlijk weet je het ook niet![]()
Moest een beetje huilen van jouw post want ik weet dat mijn vader dit ook kan gebeuren.
Oh wacht…Amersfoort…#aagjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, als de trein ook nog wil komen opdagen kan ik weer naar huis en weekend vieren. Was leuk, Amersfoort
FTFYquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullenkutten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmaken
T lijkt er eerder op dat een niet stomme vader de uitzondering is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Huilen om een vader-topic dit.
Dacht dat ik de enige was die een vader heeft die stom is.
Deze plannen zijn door het huidige kabinet gemaakt en er doorheen gedrukt. Deze ellende is al ruim 2 jaar bezig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:47 schreef Karzai het volgende:
https://inct.nl/news/9904(...)nderteken-de-petitie
Deze post is niets zonde foto.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit wel helemaal opgetutMake up op, haar in de krul, glitternagels, jurkje aan. Even outfit proefdraaien voor bruiloft volgende week. Maar ik heb alles, dus komt goed.
Mijn vader komt vanmiddag thuis uit het ziekenhuis (was vorige week dinsdag van het dak gevallen, voor wie dat niet had meegekregen). Ik ben heel benieuwd naar het verdere herstel en wat hij wel en niet thuis allemaal nog kan de komende tijd. Super lastig steeds, een moeder die 24/7 zorg nodig heeft en een vader die domme dingen doet.
Van een onderwijs deskundigequote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar btw verhoging op boeken is bij mij ongeveer plek 538.741 op de lijst van dingen waar ik me zorgen over maak.
Heb ik over nagedacht en schoolboeken was ook mijn argument tegen. Aan de andere kant schoolboeken vrij van BTW. Overige boeken? Over een nieuwe naaimachine, een 3D printer of een fotorolletje betaal je ook 21% BTW. Dus ja, waarom die hobby niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van een onderwijs deskundige
Niet iedereen realiseert zich volgens mij dat de BTW-verhoging naar 21% ook een enorme extra kostenpost voor scholen inhoudt, voor zowel papieren als digitale middelen. Dat gaat dus ten koste van onderwijs, in aanvulling op wat al wordt bezuinigd
'We hebben niet veel tijd meer, dus willen we doorrrrrrquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
club van mensen met vaders van 77![]()
De mijnesse vindt inderdaad ook meestal iets te snel na de vorige botbreuk dat ie wel weer van alles kan#Summerof46
Wacht, is dit dat liedje met "we moeten rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan"?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
'We hebben niet veel tijd meer, dus willen we doorrrrrr
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, is dit dat liedje met "we moeten rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan"?
Dan denk ik dat we het lek wel boven water hebben
We gaan maandagquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeauwat een situatie zo, al helemaal met een moeder die óók zorg nodig heeft. En jullie bijna op vakantie toch? Wanneer gaan jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken
Veel plezier met bijkomen dit weekend(en fijn dat het klikt met psych en het goed voelt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gaan maandagEn komen zondagavond thuis. En iedereen regelt alles via mij
![]()
Ohh heerlijk zo snel al! Alvast heel veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken
Veel plezier met bijkomen dit weekend(en fijn dat het klikt met psych en het goed voelt)
Minder heerlijk dat alles via jou gaat nu![]()
Godzijdank heeft mijn vader tot nu toe *klopt af* niet zulke ideeën. Mn moeder is 63, dus ik hoop toch ook wel dat als hij er ooit mee komt, zij hem dat toch wel uit het hoofd weet te praten..
Thanks! En ja, echt ongelooflijk blij met deze psych. Ze weet echt precies de goede dingen te zeggen/vragen en is de eerste die feilloos door mijn masker / me groot houden heen prikt. Het was de 7 maanden wachtlijst echt helemaal waard. Op gebied van de sociale angst echt enorme stappen gezet al sinds ik bij haar zit. En ondanks dat ik het echt wel zwaar had nu met de ziekte-angst, was het ook wel echt op een ander niveau dan het een jaar geleden zou zijn geweest. Dus ook daar worden stapjes gezet![]()
Zo blij voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
En ja, echt ongelooflijk blij met deze psych. Ze weet echt precies de goede dingen te zeggen/vragen en is de eerste die feilloos door mijn masker / me groot houden heen prikt. Het was de 7 maanden wachtlijst echt helemaal waard. Op gebied van de sociale angst echt enorme stappen gezet al sinds ik bij haar zit. En ondanks dat ik het echt wel zwaar had nu met de ziekte-angst, was het ook wel echt op een ander niveau dan het een jaar geleden zou zijn geweest. Dus ook daar worden stapjes gezet
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gaan maandagEn komen zondagavond thuis. En iedereen regelt alles via mij
![]()
Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken![]()
![]()
Op zijn klompen![]()
Gaaf zoiets!!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:10 schreef Morgane89 het volgende:
Fijn @:fietsie, dat je daar goede afleiding in kan zoeken!
Precies daarom heb ik pas deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
En ik heb al een muziekdoosje en reuzenrad.
Maar dan is alleen een zwembroekje mee ook wel wat karig... iets wat een beetje zon-bescherming doet enzo is dan ook wel fijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:00 schreef Tele6 het volgende:
(Er gaan geruchten dat we gaan suppen. In dat geval zou het mogelijk moeten zijn om droog te blijven...)
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Clevers is ervaren.
Ik herhaal. Clevers is ervaren.
Het leven is nooit meer hetzelfde.
Details?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Clevers is ervaren.
Ik herhaal. Clevers is ervaren.
Het leven is nooit meer hetzelfde.
We zijn de hele dag weggeweest maar bij thuiskomst zag het er goed uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi shit van lekkageviel het weer vandaag vooralsnog mee bij jullie of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn de hele dag weggeweest maar bij thuiskomst zag het er goed uit.
En verder heb ik het maar niet over eigenwijze/zieke vaders.Fijn dat de lekkage verholpen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook al een moeilijke vader net als @borisz Wat is dat toch?We have far more in common than that which devides us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |