abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213663360
Plaatje van de dag *)

vrijdag 24 mei 2024 @ 08:08:06 #2
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213663656
Mogge. Vandaag een rondleiding door de Romeinse Catacomben en daarna naar het Discovery Museum. Zin in weer.

Vakantie O+
Spoilers!
pi_213663680
Ik ga hier even schaamteloos om zegels vragen :@
https://www.jumbo.com/zeg(...)a9-8a23-c614fcca97cf

Of doneer ze hier:
FHF / Jumbo glazenzegels gezocht

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2024 08:14:01 ]
pi_213663785
IK HEB EEN VRIJE DAG
Sterkheidsbaas van alles.
pi_213663794
Moet alleen wel even zorgen dat de bedrijfs-autosleutel die ik om middernacht in m'n zak vond toen ik net thuis was vandaag weer even op de zaak komt, maar kleinigheidje hou je toch. :')
  vrijdag 24 mei 2024 @ 08:40:51 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213663830
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er is kort de toerist uitgehangen.
Altijd goed *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 24 mei 2024 @ 08:49:26 #7
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213663897
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:30 schreef Lonaa het volgende:
IK HEB EEN VRIJE DAG
IK OOK

Gaat regenen :{
pi_213663938
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
IK OOK

Gaat regenen :{
Ja. Wij wilde tuin-dingen. ;(
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 09:19:25 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213664126
Paniek hier. Planning was vandaag twee containers inpakken met machines en die zouden dan begin volgende week op de boot richting VS.

Alleen had de planning van het kraanbedrijf de opdracht al op "afgehandeld" gezet en niets ingepland.

Latere boot is ook geen optie, zijn al paar dagen later ivm volle boot oid. Wat super ongunstig is omdat de container dan 3 juli bij de klant aan komt. 4 en 5 juli is iedereen vrij, mis je een zeg maar 80 uur aan extra handjes tijdens installatie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 09:20:22 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213664135
Maar het is wel droog tot 19u
pi_213664185
Mogge!

Hopelijk een rustige laatste dag voor de vakantie voor @Blues

Sorry @mascara-klodder ik kom nooit bij de Jumbo

Da’s allemaal niet handig @derLudolf

Yeah voor @Lonaa

Hier ook een vrije dag, maar die heb ik wel vaker
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:40:32 #12
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213664339
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga hier even schaamteloos om zegels vragen :@
https://www.jumbo.com/zeg(...)a9-8a23-c614fcca97cf

Of doneer ze hier:
FHF / Jumbo glazenzegels gezocht
Blijkbaar spaarden wij ze ook automatisch, dus nu heb je er 32 bij ;)
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:41:32 #13
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213664345
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen :D
pi_213664370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:

Hopelijk een rustige laatste dag voor de vakantie voor @:blues

Ik hou het rustig gewoon :Y Achterstanden galore want 2 langdurig zieken sinds paar weken (er rust een vloek op deze poli of zo )
Eind vd dag heb ik nog een toetje met een fijn overleg over 'mijn' project - dat voor geen meter loopt *G* :P

Fijne vrije dag in je skone huissie!!
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:50:32 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213664394
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik hou het rustig gewoon :Y Achterstanden galore want 2 langdurig zieken sinds paar weken (er rust een vloek op deze poli of zo )
Eind vd dag heb ik nog een toetje met een fijn overleg over 'mijn' project - dat voor geen meter loopt *G* :P

Fijne vrije dag in je skone huissie!!
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken? :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213664434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen :D
Hou op - schei uit.
Voor 7 dagen:
Krat en tas met basisboodschappen - tas met kleding - rugtas techniek ( kijker en camera) - koffertje met 3 toilettassen(badkamer/ persoonlijk/techniek als adaptors ( je zou maar tekort komen) - rugtas voor wat nergens meer in- of bijpast. 8)7
Oh ja en tas met hoofdkussen.

En jij dan ook nog voor kind.
Veel plezier alvast. :W
pi_213664446
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Vandaag een rondleiding door de Romeinse Catacomben en daarna naar het Discovery Museum. Zin in weer.

Vakantie O+
Discovery museum vond ik erg leuk! Lekker spelen met vanalles.
pi_213664561
Ik wilde weer gaan open-water-zwemmen, maar de voorspellingen van vandaag helpen niet echt. Vanmorgen nog wel een telefoontje met een recruiter op de planning, daarna maar eens wat vakantieplannen gaan uitwerken en (afhankelijk van het weer) in de tuin aan de slag.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:11:26 #19
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213664570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hou op - schei uit.
Voor 7 dagen:
Krat en tas met basisboodschappen - tas met kleding - rugtas techniek ( kijker en camera) - koffertje met 3 toilettassen(badkamer/ persoonlijk/techniek als adaptors ( je zou maar tekort komen) - rugtas voor wat nergens meer in- of bijpast. 8)7
Oh ja en tas met hoofdkussen.

En jij dan ook nog voor kind.
Veel plezier alvast. :W
Moeten, moeten.... :+ Doe je allemaal zelf he :P

Okee ik heb geen kind, dat scheelt wel. Een beetje :D
pi_213664764
Goh :o Restaurant waar we woensdagavond zo gezellig hebben gezeten met de collega’s (ben er veel vaker geweest) is per vandaag gesloten, faillissement aangevraagd -O-
pi_213664836
quote:
Heb al mijn mailadressen gebruikt hiervoor 😉
pi_213665414
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken? :9
Slechter Veraf _O-
Beter Dichtbij.
#trekkenaaneendoodonhandigpaarT
pi_213665479
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
Moeten, moeten.... :+ Doe je allemaal zelf he :P

Okee ik heb geen kind, dat scheelt wel. Een beetje :D
En je hebt packing cubes O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213665991
Toch wel apart…
Iemand vroeg of ze mee mocht rijden naar een dingetje. Prima, logisch, ik rijd toch langs haar huis en parkeren in de stad is al duur zat met 1 auto.
Zij tipte me om de auto in de parkeergarage te zetten. Is ook bekender in de stad dan ik. Zij loopt wat lastig en ik ben lui dus dikke prima. Dan betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs. Zelf had ik waarschijnlijk even gezocht naar een straat parkeerplek.
Ik heb het afgewacht tot ik haar weer thuis afzette, maar die avond uiteindelijk toch maar berichtje gestuurd of ze de parkeerkosten wilde delen, omdat zij er niet over begon.
Dat was geen probleem en tikkie is meteen betaald.

Maar toch… als ik met iemand meerijd (zeker als ik om de lift vraag) dan bied ik dat al meteen aan. Daar zou een chauffeur niet om hoeven vragen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213666006
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toch wel apart…
Iemand vroeg of ze mee mocht rijden naar een dingetje. Prima, logisch, ik rijd toch langs haar huis en parkeren in de stad is al duur zat met 1 auto.
Zij tipte me om de auto in de parkeergarage te zetten. Is ook bekender in de stad dan ik. Zij loopt wat lastig en ik ben lui dus dikke prima. Dan betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs. Zelf had ik waarschijnlijk even gezocht naar een straat parkeerplek.
Ik heb het afgewacht tot ik haar weer thuis afzette, maar die avond uiteindelijk toch maar berichtje gestuurd of ze de parkeerkosten wilde delen, omdat zij er niet over begon.
Dat was geen probleem en tikkie is meteen betaald.

Maar toch… als ik met iemand meerijd (zeker als ik om de lift vraag) dan bied ik dat al meteen aan. Daar zou een chauffeur niet om hoeven vragen.
Dat zou ik ook meteen doen. En waarschijnlijk de parkeerkosten volledig betalen, want jij de benzine en de auto
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:12:59 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213666042
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Slechter Veraf _O-
Beter Dichtbij.
#trekkenaaneendoodonhandigpaarT
Prima spullenboel dat maar dat lost niet je shit processen en andere interne ellende op natuurlijk :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213666150
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou ik ook meteen doen. En waarschijnlijk de parkeerkosten volledig betalen, want jij de benzine en de auto
Benzine en auto boeide me niet dit keer. Ritje vanaf haar huis was maar 2km.
En parkeren moest ik toch dus ieder de helft vind ik prima.
Maar ergens voel ik me dan toch een kniert omdat ik het moet vragen. Terwijl ik eigenlijk vind dat zij het nu is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:28:33 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213666222
*O* *O* *O* *O* *O*
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullen O+

we kregen al een compliment voor het feit dat her er zo goed uit ziet voor ede eerste keer een website bouwen ( al hebben we er natuurlijk een designer voor gebruitk, maar toch) O+ O+ O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:29:21 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213666230
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:28 schreef Barreltje het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullen O+

we kregen al een compliment voor het feit dat her er zo goed uit ziet voor ede eerste keer een website bouwen ( al hebben we er natuurlijk een designer voor gebruitk, maar toch) O+ O+ O+
:B :B :B
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:30:15 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213666237
en heerlijk de nederlandse geld issues..
omdat we hier met veel verschillende nationaliteiten zitten gaat het op 1000 verschillende manieren.. en moet ik er nog steeds aan wennen ( kuch Neef issues kuch )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_213666291
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Benzine en auto boeide me niet dit keer. Ritje vanaf haar huis was maar 2km.
En parkeren moest ik toch dus ieder de helft vind ik prima.
Maar ergens voel ik me dan toch een kniert omdat ik het moet vragen. Terwijl ik eigenlijk vind dat zij het nu is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer wel met dingen mee te betalen en zou nooit weigeren, maar ik denk er soms ook niet bij na. Heb wel de vriendinnen waarvan ik hun vitrage heb gekregen, uitgenodigd voor een lunch. Maar een van de twee moet binnenkort geopereerd worden, dus daarna. Dat heb ik wel in mijn agenda gezet anders vergeet ik dat.
Maar ik ben wel wat minder “royaal “ met bv verjaardagcadeaus, zo hoog is de bijstand ook weer niet.
pi_213666554
quote:
*O* *O* *O* *O* *O*

Wat leuk @Barreltje *O* Feli!

Doe eens een linkje in dm. Please.

En euh …pssst hoe gaat de verbouwing bij je ouders?

Op de boot. Die is vol.
pi_213666800
Zo, even alles tegen elkaar open zetten. Er kwam iemand mijn oude vitrage ophalen. Bleef bij de voordeur maar t ruikt hier nu als in een oude kroeg met volle asbakken
pi_213667212
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, even alles tegen elkaar open zetten. Er kwam iemand mijn oude vitrage ophalen. Bleef bij de voordeur maar t ruikt hier nu als in een oude kroeg met volle asbakken
We hadden daar een spray luchtverfrisser voor op de poli. Sommige mensen roken zo ontzettend penetrant naar sigarettenrook, dan stonk zo'n spreekkamer nog een hele tijd nadat ze weg waren.

Ik zit even thuis niets te doen *O* Nou ja, moet zo een koffer pakken, maar voor de rest heb ik in de middag geen afspraken. Ik zou eigenlijk gaan stepaerobicen, maar dat is geannuleerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213667363
Ik zit wel helemaal opgetut *) Make up op, haar in de krul, glitternagels, jurkje aan. Even outfit proefdraaien voor bruiloft volgende week. Maar ik heb alles, dus komt goed.

Mijn vader komt vanmiddag thuis uit het ziekenhuis (was vorige week dinsdag van het dak gevallen, voor wie dat niet had meegekregen). Ik ben heel benieuwd naar het verdere herstel en wat hij wel en niet thuis allemaal nog kan de komende tijd. Super lastig steeds, een moeder die 24/7 zorg nodig heeft en een vader die domme dingen doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 24 mei 2024 @ 15:18:05 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213667408
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Vreselijk is dat
  vrijdag 24 mei 2024 @ 15:19:24 #38
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213667425
Zo, als de trein ook nog wil komen opdagen kan ik weer naar huis en weekend vieren. Was leuk, Amersfoort :)
  vrijdag 24 mei 2024 @ 15:23:48 #39
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213667467
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Was leuk, Amersfoort :)
Tijdje gewerkt, is idd leuk. Leuke initiatieven ook, zoals de onthaasting en uitstekende frieten bij Van Gogh. Verrassend mooie oude binnenstad
pi_213667539
Ai wat een schrik @Isabeau Komt er straks wel extra hulp, voor beide ouders?
pi_213667583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai wat een schrik @:isabeau Komt er straks wel extra hulp, voor beide ouders?
Mijn vader heeft op zich geen recht op hulp, ook niet als je een gehandicapte vrouw hebt. Vorige keer na een heupfractuur kreeg hij 2 uur huishoudelijke hulp per week. Voor een eigen bijdrage. En die vrouw zat vooral op de bank koffie te drinken omdat mijn moeder's hulp steeds riep "oh, dat doe ik wel!"

Voor mijn moeder hebben we een zorgmanager ingeschakeld die het pgb omhoog wil krijgen. Want ik heb nu al 10 dagen 24 uur mensen aanwezig bij mijn moeder. En mijn vader kan sowieso niet heel veel de komende tijd.
pi_213667593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit wel helemaal opgetut *) Make up op, haar in de krul, glitternagels, jurkje aan. Even outfit proefdraaien voor bruiloft volgende week. Maar ik heb alles, dus komt goed.

Mijn vader komt vanmiddag thuis uit het ziekenhuis (was vorige week dinsdag van het dak gevallen, voor wie dat niet had meegekregen). Ik ben heel benieuwd naar het verdere herstel en wat hij wel en niet thuis allemaal nog kan de komende tijd. Super lastig steeds, een moeder die 24/7 zorg nodig heeft en een vader die domme dingen doet.
Mag ik vragen wat je vader op het dak deed :X
Moest een paar jaar geleden zo erg huilen dat mijn vader even de dakgoot van hem en zijn naaste buren ging schoonvegen op een ladder :X
Hij was toen 72 geloof ik :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2024 15:36:31 ]
pi_213667600
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Mag ik vragen wat je vader op het dak deed :X
Moest een paar jaar geleden zo erg huilen dat mijn vader even de dakgoot van hem en zijn naaste buren ging schoonvegen op een ladder :X
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmaken *O*
pi_213667614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn vader heeft op zich geen recht op hulp, ook niet als je een gehandicapte vrouw hebt. Vorige keer na een heupfractuur kreeg hij 2 uur huishoudelijke hulp per week. Voor een eigen bijdrage. En die vrouw zat vooral op de bank koffie te drinken omdat mijn moeder's hulp steeds riep "oh, dat doe ik wel!"

Voor mijn moeder hebben we een zorgmanager ingeschakeld die het pgb omhoog wil krijgen. Want ik heb nu al 10 dagen 24 uur mensen aanwezig bij mijn moeder. En mijn vader kan sowieso niet heel veel de komende tijd.
;(
pi_213667620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, op je 77ste kan je best op klompen met een hoge druk spuit (waardoor alles nat en glad wordt) het dak schoonmaken *O*
We hebben dezelfde vader soort van *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2024 15:38:50 ]
pi_213667643
Is zijn heup dan weer gebroken :o?

Vaders :(. Die van mij dacht dat hij, met rollator, wel een beekje in een park door kon. Rollator in het beekje gezet en zelf op stenen stappend naar de andere kan (iets verderop was een bruggetje) dat ging dus niet, drijfnat werd hij in het verzorgingstehuis afgeleverd dor vreemden en was daarna bont en b
pi_213667645
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:

We hebben dezelfde vader soort van *O*
Na dit verhaal gedeeld te hebben in een vriendenapp bleken er diverse mensen bekend te zijn met dit type vader *O*
pi_213667648
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

Vaders :(. Die van mij dacht dat hij, met rollator, wel een beekje in een park door kon. Rollator in het beekje gezet en zelf op stenen stappend naar de andere kan (iets verderop was een bruggetje) dat ging dus niet, drijfnat werd hij in het verzorgingstehuis afgeleverd dor vreemden en was daarna bont en b
Nee, gelukkig geen heup gebroken. Wel 10 ribben en 2 ruggenwervels.
pi_213667658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, gelukkig geen heup gebroken. Wel 10 ribben en 2 ruggenwervels.
Oeh…zo gelukkig lijkt me dat niet.

Klompen en hogedrukspuit staan vast niet op marktplaats ;)
  vrijdag 24 mei 2024 @ 15:45:52 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213667679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Na dit verhaal gedeeld te hebben in een vriendenapp bleken er diverse mensen bekend te zijn met dit type vader *O*
Check. De mijne veegde een uur na zijn gesprek bij de oncoloog de schoorsteen nog even "dan hoeft je moeder zich daar een jaar niet druk over te maken"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213667681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

Oké ik schat mijn vader zo in dat als hij met een rollator gaat lopen hij niet doet wat jij vertelt.

Maar eigenlijk weet je het ook niet ;(

Moest een beetje huilen van jouw post want ik weet dat mijn vader dit ook kan gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2024 15:47:33 ]
pi_213667693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh…zo gelukkig lijkt me dat niet.

Klompen en hogedrukspuit staan vast niet op marktplaats ;)
Alles staat op marktplaats. Zelfs doedelzakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2024 15:47:55 ]
pi_213667768
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Oké ik schat mijn vader zo in dat als hij met een rollator gaat lopen hij niet doet wat jij vertelt.

Maar eigenlijk weet je het ook niet ;(

Moest een beetje huilen van jouw post want ik weet dat mijn vader dit ook kan gebeuren.
Dacht je dat, toen mijn zus belde met dit verhaal, ik haar geloofde _O- Nog geen 8 maanden ervoor hij hij al z’n heup gebroken (en hij was bijna 85 op dat moment :D). Hij vond zichzelf een zeer verstandig mens die verantwoordelijke beslissingen nam..wij waren het niet met hem eens
pi_213667824
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, als de trein ook nog wil komen opdagen kan ik weer naar huis en weekend vieren. Was leuk, Amersfoort :)
Oh wacht…Amersfoort…#aagje
pi_213668048
quote:
*O* *O* *O* *O* *O*
de website van m'n passie project ( een vrouwen netwerk hier in de stad) is vanaf vandaag online en ik ( we ) zijn zoo trots als een pauw met 7 lullenkutten O+

FTFY
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 24 mei 2024 @ 16:27:12 #56
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213668065
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh wacht…Amersfoort…#aagje
Was leuk :s)
pi_213668068
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
O+

Mijn vader viel laatst ook al ergens vanaf, even oud.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 24 mei 2024 @ 16:30:05 #58
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213668096
club van mensen met vaders van 77 :W

De mijnesse vindt inderdaad ook meestal iets te snel na de vorige botbreuk dat ie wel weer van alles kan :D #Summerof46
pi_213668127
Huilen om een vader-topic dit.
Dacht dat ik de enige was die een vader heeft die stom is.
pi_213668197
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Huilen om een vader-topic dit.
Dacht dat ik de enige was die een vader heeft die stom is.
T lijkt er eerder op dat een niet stomme vader de uitzondering is.

Toen we mijn vaders papieren opruimden vonden we ook een veelvoud aan reparatie facturen van decauto dan hij ooit gezegd had (verlegde stoepranden, paaltjes die er nooit gestaan hebben etc). Hadden veel meer vaders in mijn omgeving last van
  vrijdag 24 mei 2024 @ 17:04:14 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_213668429
quote:
Deze plannen zijn door het huidige kabinet gemaakt en er doorheen gedrukt. Deze ellende is al ruim 2 jaar bezig.
En met dank aan corona nog niet doorgevoerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 17:06:49 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_213668456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:14 schreef Isabeau het volgende:

Deze post is niets zonde foto.

En dak niet meegekregen. Veel schade? of alleen beurs en stijf.
Edit. Eerste doorlezen tot het einde.
pi_213668982
Gevolg van de btw verhoging :D

vrijdag 24 mei 2024 @ 17:57:01 #64
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213669054
Sorry hoor, maar btw verhoging op boeken is bij mij ongeveer plek 538.741 op de lijst van dingen waar ik me zorgen over maak.
pi_213669093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar btw verhoging op boeken is bij mij ongeveer plek 538.741 op de lijst van dingen waar ik me zorgen over maak.
Van een onderwijs deskundige
Niet iedereen realiseert zich volgens mij dat de BTW-verhoging naar 21% ook een enorme extra kostenpost voor scholen inhoudt, voor zowel papieren als digitale middelen. Dat gaat dus ten koste van onderwijs, in aanvulling op wat al wordt bezuinigd
  vrijdag 24 mei 2024 @ 18:07:54 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213669167
3 jampotjes met rilletes de canard aan het wecken. Ca 900 gram geworden
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 18:17:18 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213669237
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Van een onderwijs deskundige
Niet iedereen realiseert zich volgens mij dat de BTW-verhoging naar 21% ook een enorme extra kostenpost voor scholen inhoudt, voor zowel papieren als digitale middelen. Dat gaat dus ten koste van onderwijs, in aanvulling op wat al wordt bezuinigd
Heb ik over nagedacht en schoolboeken was ook mijn argument tegen. Aan de andere kant schoolboeken vrij van BTW. Overige boeken? Over een nieuwe naaimachine, een 3D printer of een fotorolletje betaal je ook 21% BTW. Dus ja, waarom die hobby niet?

Mensen die het echt niet kunnen betalen, kopen nu geen boeken. Of die krijgen hun bibliotheekpas of theaterkaartjes via de participatiewebshop van de gemeente.

Nee, mijn prioriteit ligt ook elders.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 18:18:01 #68
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213669239
@Lucky_Strike hoe is het met mijn rugzak afgelopen? :P
pi_213669279
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
club van mensen met vaders van 77 :W

De mijnesse vindt inderdaad ook meestal iets te snel na de vorige botbreuk dat ie wel weer van alles kan :D #Summerof46
'We hebben niet veel tijd meer, dus willen we doorrrrrr ~O>
  vrijdag 24 mei 2024 @ 18:27:13 #70
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213669291
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:25 schreef Blues het volgende:

[..]
'We hebben niet veel tijd meer, dus willen we doorrrrrr ~O>
Wacht, is dit dat liedje met "we moeten rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan"?

Dan denk ik dat we het lek wel boven water hebben :X
pi_213669303
F
E
R
K
A
N
S
I
E

De werkboel(veel boel) de boel laten. Wat een rijk, lekker gevoel.
Tot op t laatst in vergadering en nog werkinstructies gemaakt voor mn coll en mn artsen. :%
Zo trots op mezelf, echt _O_ voor mij :D
  vrijdag 24 mei 2024 @ 18:29:14 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_213669308
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht, is dit dat liedje met "we moeten rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan"?

Dan denk ik dat we het lek wel boven water hebben :X
  vrijdag 24 mei 2024 @ 18:30:40 #73
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213669321
Ander liedje -O-
  vrijdag 24 mei 2024 @ 18:31:16 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213669326
pi_213669387
quote:
Die is t
Maar ook we zullen doorrrrrgaan *O*
pi_213669521
@Isabeau ;( wat een situatie zo, al helemaal met een moeder die óók zorg nodig heeft. En jullie bijna op vakantie toch? Wanneer gaan jullie?

En @Blues heeft al vakantie O+ geniet ervan!

@Lucky_Strike ook vakantie, en het klinkt heerlijk hoe jullie het invullen! Sushi O+ en dan ook nog gezellig met @Cat-astrophe!

@Barreltje wat tof van je website *O*

@Sarabi shit van lekkage :( viel het weer vandaag vooralsnog mee bij jullie of niet?

@Yinny hoe is het met jou momenteel?

@Tele6 veel plezier dit weekend!

Een oude vader heb ik ook (74, deze zomer 75) maar hij is nog erg fit en actief. Golft wekelijks, gaat om de dag op de crosstrainer en allerlei kracht/functionele oefeningen met lichaamsgewicht. Is ook nog goed scherp enzo, hoewel ik wel merk dat hij wat minder flexibel/meer rigide in zijn denken wordt soms. Was hij altijd al wel beetje, maar gevoel dat het nu nog wel iets meer is dan eerder.

Verder ben ik erg blij dat het weekend is O+ . Al die lichamelijke klachten na vaccinatie vanaf vorige donderdag plus de mentale onrust daarbij was al genoeg om behoorlijk wat energie te kosten. Maar erbij kwam ook nog nichtje hier za-zo, naar oudhuisgenootjes maandag wat naast gezellig wel ook gewoon exposure was met meerijden, dinsdag PT én hockeytraining, woensdag psycholoog en vanmiddag met mama in huis vanalles opruimen en weggooien. Oh, en ook elke werkdag gewoon 8u werken incl ook echt wat grote dingen waarvoor ik gefocust moest zijn.. Ik ben nu dus wel echt even op. Het was best pittig, zo alles bij elkaar.

Woensdag psycholoog was wel heel fijn. Ook wel intens, maar wel nuttig en ik kon mn verhaal ook goed kwijt en ik merk dat ook alleen dat al wel helpt in wat meer rust in mn hoofd krijgen. En ruimte in hoofd maakt relativering ook weer wat makkelijker en verschuift de focus ook weer wat weg van de zorgen om klachten. Dus dat is fijn :)

Dit weekend staat in het teken van bijkomen O+ nu kattenmatras op de bank, vandaag alleen nog dat, deur open doen voor sushi en dat eten en op tijd naar bed. Morgen beetje huishouden, markt en supermarkt voor wat lekkere gezonde dingen, lekker lang in bad O+ . Zondagochtend vroeg hockey als het nog niet zo warm is en verder ook hele dag lekker niks gepland :)

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 24-05-2024 19:10:42 ]
pi_213669646
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau ;( wat een situatie zo, al helemaal met een moeder die óók zorg nodig heeft. En jullie bijna op vakantie toch? Wanneer gaan jullie?

We gaan maandag *O* En komen zondagavond thuis. En iedereen regelt alles via mij *O* *O*
SPOILER
En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken :+

Veel plezier met bijkomen dit weekend O+ (en fijn dat het klikt met psych en het goed voelt)
pi_213669758
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
We gaan maandag *O* En komen zondagavond thuis. En iedereen regelt alles via mij *O* *O*
SPOILER
En mijn pa is/was ook een heel vitale, actieve man. Daarom dacht hij ook dat hij op klompen wel even het dak op kon klimmen om schoon te maken :+

Veel plezier met bijkomen dit weekend O+ (en fijn dat het klikt met psych en het goed voelt)
Ohh heerlijk zo snel al! Alvast heel veel plezier!
Minder heerlijk dat alles via jou gaat nu }:|
Godzijdank heeft mijn vader tot nu toe *klopt af* niet zulke ideeën. Mn moeder is 63, dus ik hoop toch ook wel dat als hij er ooit mee komt, zij hem dat toch wel uit het hoofd weet te praten..

Thanks! En ja, echt ongelooflijk blij met deze psych. Ze weet echt precies de goede dingen te zeggen/vragen en is de eerste die feilloos door mijn masker / me groot houden heen prikt. Het was de 7 maanden wachtlijst echt helemaal waard. Op gebied van de sociale angst echt enorme stappen gezet al sinds ik bij haar zit. En ondanks dat ik het echt wel zwaar had nu met de ziekte-angst, was het ook wel echt op een ander niveau dan het een jaar geleden zou zijn geweest. Dus ook daar worden stapjes gezet :)
pi_213670643
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
En ja, echt ongelooflijk blij met deze psych. Ze weet echt precies de goede dingen te zeggen/vragen en is de eerste die feilloos door mijn masker / me groot houden heen prikt. Het was de 7 maanden wachtlijst echt helemaal waard. Op gebied van de sociale angst echt enorme stappen gezet al sinds ik bij haar zit. En ondanks dat ik het echt wel zwaar had nu met de ziekte-angst, was het ook wel echt op een ander niveau dan het een jaar geleden zou zijn geweest. Dus ook daar worden stapjes gezet :)
Zo blij voor je :*
pi_213671091
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SPOILER

Spoiler: -O- :*

Op zijn klompen :o
  vrijdag 24 mei 2024 @ 21:37:07 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213671400
Zo, de dopamine verstrekking door IT goodies werkt perfect; om mezelf af te leiden heb ik leuke netwerkspulletjes besteld.

Net 2 reviews geschreven op Tweakers, de boel nog eens extra netjes geconfigureerd. Een heerlijk emanier om even in je hoofd weg te kruipen...
  vrijdag 24 mei 2024 @ 22:10:42 #82
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213671720
Fijn @fietsie, dat je daar goede afleiding in kan zoeken!

Precies daarom heb ik pas deze gekocht O+

En ik heb al een muziekdoosje en reuzenrad.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 22:15:30 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213671779
Cool!
pi_213672103
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:10 schreef Morgane89 het volgende:
Fijn @:fietsie, dat je daar goede afleiding in kan zoeken!

Precies daarom heb ik pas deze gekocht O+
[ afbeelding ]

En ik heb al een muziekdoosje en reuzenrad.
Gaaf zoiets!!
pi_213672113
:W
220 km gefietst, 10 km door de heuvels gerend, 6 km door de heuvels gerend, en benen zitten er nog (net) aan.
Morgen 50 km fietsen en een verrassing "breng je zwembroek mee". :D
pi_213672281
(Er gaan geruchten dat we gaan suppen. In dat geval zou het mogelijk moeten zijn om droog te blijven...)
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 23:00:45 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213672283
Leuke voorstelling gezien van Hellingen Hendrik. Benieuwd wat er morgen in de krant staat, Jacques d'Ancona zat ook in de zaal namelijk.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:05:06 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213672325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:00 schreef Tele6 het volgende:
(Er gaan geruchten dat we gaan suppen. In dat geval zou het mogelijk moeten zijn om droog te blijven...)
Maar dan is alleen een zwembroekje mee ook wel wat karig... iets wat een beetje zon-bescherming doet enzo is dan ook wel fijn.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 23:55:36 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213672654
Hallo. Clevers is ervaren.

Ik herhaal. Clevers is ervaren.

Het leven is nooit meer hetzelfde.
Spoilers!
pi_213672670
@Isabeau wat een narigheid zo!
En eigenwijze mannen mn. op leeftijd 8)7
Wat zal hij ook een pijn hebben! Nauwelijks te ademen.
Sterkte zeg met de situatie. Hopelijk staat een en ander op de rails als jullie vertrekken.
Fijn, dat je outfit ‘past’ en compleet is voor het huwelijk.

Op Texel zijn nu flinke buien. Net als thuis slapen wij onder een flink groot dakraam. Het klettert vertrouwd.
Verder de tandenborstels vergeten en een micro adaptor snoertje. 😎
pi_213672912
Mijn vader valt hooguit van de bank, het bed of de pot. Die man is lui :o Daarmee eindig je overigens ook in het ziekenhuis, weten we sinds een poosje. Hij weet het ook, maar het brengt hem er niet toe eens van zijn kont te komen er iets aan te gaan doen.

@Blues Geniet van je ferkansie; jullie hebben het verdiend! Mijn vrije dagen zaten er weer op. Kon er best aan wennen!
  zaterdag 25 mei 2024 @ 07:08:37 #92
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213673620
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

*O* staat ook op m'n to do list voor de vakantie volgende week.
pi_213673651
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

Details?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2024 @ 07:20:54 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213673657
Morning. Gisteren Huizen - Hilversum. Deel 1 van een vijfluik naar Rhenen.
Vandaag Regiocongres in Beverwijk en daarna een etentje in Alkmaar.

Ik heb ook een lastige pa, en sinds december een pensionado. Alleen pa is vooral op een andere manier lastig :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213674042
Ik waardeer mn ouders ook in dit opzicht wel. Ze zijn al jaren bezig te ontspullen, zodat "jij er niet mee zit". Doen niet al te veel eigewijze shit en nemen mn mening en zorgen serieus en mee in de overwegingen.

Mn moeder is niet zo fit, maar daar had ze in de afgelopen 70 jaar wat mee moeten doen, dat krijg je niet meer op de rit. Dat is dan weer zonde voor mn pa die actiever zou willen zijn, maar die zich er ook vrij makkelijk bij neerlegt dat mn moeder nou eenmaal niet kan (en niet wil). Alleen grotere dingen dan een dagdeel fietsen oid vintie geen optie. Nou ja, ook een keuze die die zelf maakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213674203
Mogge!

Snipverkouden -O- halve nacht wakker gelegen -O-

Moet even slikken…is zit soms qua leeftijd dichter bij jullie ouders dan bij jullie :o
pi_213674304
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:

@:Sarabi shit van lekkage :( viel het weer vandaag vooralsnog mee bij jullie of niet?

We zijn de hele dag weggeweest maar bij thuiskomst zag het er goed uit.

En verder heb ik het maar niet over eigenwijze/zieke vaders.
SPOILER
pi_213674414
Ik voel me enorm begrepen met al jullie eigenwijze ouder voorbeelden _O_

@AnneX dus het durp in voor tandenborstels? Ik hoop dat de zon nog doorbreekt dit weekend, want de hele tijd regen is ook niets. Heel veel plezier in ieder geval. Hier gisteravond ook regen, dit keer met onweer.

En eens met Vanyel dat we meer details moeten, @Lucky_Strike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')