SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2024 22:03:18 ]![]()
Waarom gaan mensen dan niet in Duitsland wonen als het daar zo beter is?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waar moet je dan op klagen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom gaan mensen dan niet in Duitsland wonen als het daar zo beter is?![]()
Als je bij een Duitse grensplaats woont zijn er wel te veel van jaquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daarvoor moet je ook naar de Etosquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.action.com/nl(...)ndpasta-anti-caries/
Waar heb je in kruidvat deze prijs?
https://www.etos.nl/search/?lang=nl_NL&q=Sensodyne+tandpasta![]()
Nope.quote:
Iemand anders heeft een maandje kado gedaan.ik weet wie. Erg lief!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar ik heb dus geen chips in huisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar dan is het 2+2 kan je niet per stuk kopenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook naar de Etos
https://www.etos.nl/search/?lang=nl_NL&q=Sensodyne+tandpastaUw ADH vitamine Worst
Ik wel.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ok, wat zal ik eens gaan doen. Op mijn todo lijstje kijken wat ik nog wil doen of een kopje thee zetten.
Thee maar![]()
Ik heb ook nog een stuk of 20 repen chocolade in huis.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Whopper Doritos vind ik maar meh, zou niet nog een keer kopenUw ADH vitamine Worst
Dat staat ook op mijn to do lijstje.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Op mijn to do lijstje staat een to do lijstje maken
Op mijn to do lijst staat
Boodschappen doen
Naar buiten gaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Op mijn to do lijst staat
Boodschappen doen
Naar buiten gaan![]()
Ik kwam er net achter dat die van mij ook leeg isquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Op mijn to do lijstje staat een to do lijstje maken![]()
![]()
Hij is zo oud dat de letters vervaagd zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat die van mij ook leeg is
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:21 schreef greysbones het volgende: [..] zelfs als er 1 +1 acties zijn zijn de producten in DSL meestal goedkoper niet alles maar drogisterij artikelen vaak wel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Doe ik zaterdag alquote:Ja doe ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Snel naar duitsland rijden en 500 zakken kopen. Kun je veel geld besparenWait a minutequote:
Ik stap ff in de autoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Cherrypicken!quote:![]()
Doe nu eens hetzelfde met koffie?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2024 21:59:56 ]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
het is toch die man die vraagt waarom er stro ligtquote:Uw ADH vitamine Worst
Owjah!quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is toch die man die vraagt waarom er stro ligt![]()
![]()
Kenner gespot.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is toch die man die vraagt waarom er stro ligt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: