abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213664734
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:08 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik wissel het af met het lezen van Der Baaden Meinhof Komplex, dan kan ik ook nog een beetje op stand tegen links aan schoppen.
In de jaren 1970-1980 was er een linkse regering en een linkse bondskanselier in west-duitsland. Gezworen vijanden van de Baader-Meinhofgroep.
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 mei 2024 @ 10:38:29 #127
364681 over_hedge
pi_213664746
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Mona is inderdaad vrij kansloos.
:o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213664890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hey. Ik kijk altijd F1 en nooit die andere troep }:|
Arme tijger.
pi_213664902
Gom zal ook geen minister worden _O-
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:09:18 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213665010
Benieuwd of we vandaag nog een naam krijgen in de wandelgangen na de besprekingen.
pi_213665017
Het is nu al geweldig _O- en dan moeten de echte bewindslieden nog komen. Dit kabinet gaat zo enorme shitzooi worden.

En uiteindelijk gaat Geert weer helemaal los want is het allemaal de schuld van alles en iedereen, links, en ligt er niks aan hemzelf. En iedereen trapt er weer in en stemt weer op hem.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:16:51 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213665068
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:09 schreef alopio het volgende:

En uiteindelijk gaat Geert weer helemaal los want is het allemaal de schuld van alles en iedereen, links, en ligt er niks aan hemzelf. En iedereen trapt er weer in en stemt weer op hem.
Er zullen vast sukkels zijn die dat doen. Maar ik denk toch niet zoveel aan wat hij nu aan stemmen had.

Die minions moet je uiteindelijk gewoon isoleren.
pi_213665177
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er zullen vast sukkels zijn die dat doen. Maar ik denk toch niet zoveel aan wat hij nu aan stemmen had.

Die minions moet je uiteindelijk gewoon isoleren.
Anders denkenden isoleren. Wat een top idee. :N
pi_213665184
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:17 schreef Rnie het volgende:
Aangifte tegen Mona Keijzer na omstreden uitspraak over moslims op TV.

https://www.ad.nl/politie(...)lims-op-tv~aea523c5/

Nou, Mona wordt het ook niet _O-
Is zij in beeld dan...?

ze zou wel passen bij dit zooitje ongeregeld

die dame slaat graag wild om zich heen

zou mooi zijn als zij het wordt.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:36:49 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213665226
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:31 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Anders denkenden isoleren. Wat een top idee. :N
Mensen die fascisme aanhangen als "andersdenkenden" gaan framen om ze zielig te maken. Wat een top idee. :N
pi_213665234
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mensen die fascisme aanhangen als "andersdenkenden" gaan framen om ze zielig te maken. Wat een top idee. :N
Wat is er in godsnaam fascistisch aan de PVV? :')
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:40:36 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213665253
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Wat is er in godsnaam fascistisch aan de PVV? :')
Gezien hij de democratische instituten van ons land wil vernielen zoals de onafhankelijke rechtspraak en media, en het hier een soort Hongarije wil maken.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:42:11 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213665264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mensen die fascisme aanhangen als "andersdenkenden" gaan framen om ze zielig te maken. Wat een top idee. :N
Met die term wordt in bepaalde contreien vooral gesmeten om dat 'anders denken' niet te hoeven pareren met inhoud.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213665281
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Wat is er in godsnaam fascistisch aan de PVV? :')
Extreemrechts of fascistisch, wat is praktisch gezien nog het verschil? Ik zit niet zo bijster goed in het verschil tussen al die stromingen in die hoek.
pi_213665289
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Oh nee, de FIOD is het huis binnengevallen van PVV-senator en bijna-informateur Gom van Strien.

FIOD valt huis binnen van PVV-senator Gom van Strien

Edit: excuus, Gom was geen beoogd informateur, maar verkenner.
_O-
zie email 27 oktober
pi_213665297
Iedereen is gelijkwaardig, behalve mensen die PVV stemmen. :')
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:48:31 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213665305
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen is gelijkwaardig, behalve mensen die PVV stemmen. :')
Inclusie en tolerantie gaat bij degenen die er het hardst om roepen dan ook niet over inclusie en tolerantie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213665323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen is gelijkwaardig, behalve mensen die PVV stemmen. :')
Wie stelt dat precies?
pi_213665327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen is gelijkwaardig, behalve mensen die PVV stemmen. :')
Ken je de tolerantieparadox?
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:51:34 #145
13309 nostra
ask why
pi_213665328
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Extreemrechts of fascistisch, wat is praktisch gezien nog het verschil? Ik zit niet zo bijster goed in het verschil tussen al die stromingen in die hoek.
Zelfs de Anne Frank Stichting ziet de PVV niet als extreemrechts, maar het is wel zo makkelijk om dat maar op een hoop te gooien inderdaad.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_213665332
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:50 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Wie stelt dat precies?
O, dat wil ik wel doen hoor. Ik vind het domme hufters.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:52:16 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213665334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen is gelijkwaardig, behalve mensen die PVV stemmen. :')
Nee hoor, ze kunnen net zo hard niet op de PVV stemmen als ieder ander.

Maar wanneer je op een aantoonbare hufterpartij stemt, moet je niet staan kijken als dat op jezelf afstraalt.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:57:18 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213665370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee hoor, ze kunnen net zo hard niet op de PVV stemmen als ieder ander.

Maar wanneer je op een aantoonbare hufterpartij stemt, moet je niet staan kijken als dat op jezelf afstraalt.
En wat als andere mensen andere partijen hufterpartijen vinden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:58:17 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213665378
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En wat als andere mensen andere partijen hufterpartijen vinden?
Dat mag.
pi_213665396
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Zelfs de Anne Frank Stichting ziet de PVV niet als extreemrechts, maar het is wel zo makkelijk om dat maar op een hoop te gooien inderdaad.
En veel andere organisaties wel en ook internationaal is dat veelal de kwalificatie.
Maar eigenlijk is het inderdaad lood om oud ijzer en maakt het niet zo heel veel uit hoe radicaal ze exact zijn, de grenzen van enig fatsoen zijn ze zeer ver en bewust voorbij.
Prima hoor als je samen wilt werken met een partij die de onafhankelijkheid van onderwijs, rechters en journalistiek geweld aan wilt doen maar ik benoem die club gewoon zoals het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')