In de jaren 1970-1980 was er een linkse regering en een linkse bondskanselier in west-duitsland. Gezworen vijanden van de Baader-Meinhofgroep.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik wissel het af met het lezen van Der Baaden Meinhof Komplex, dan kan ik ook nog een beetje op stand tegen links aan schoppen.
quote:
Arme tijger.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey. Ik kijk altijd F1 en nooit die andere troep
Er zullen vast sukkels zijn die dat doen. Maar ik denk toch niet zoveel aan wat hij nu aan stemmen had.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:09 schreef alopio het volgende:
En uiteindelijk gaat Geert weer helemaal los want is het allemaal de schuld van alles en iedereen, links, en ligt er niks aan hemzelf. En iedereen trapt er weer in en stemt weer op hem.
Anders denkenden isoleren. Wat een top idee.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zullen vast sukkels zijn die dat doen. Maar ik denk toch niet zoveel aan wat hij nu aan stemmen had.
Die minions moet je uiteindelijk gewoon isoleren.
Is zij in beeld dan...?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:17 schreef Rnie het volgende:
Aangifte tegen Mona Keijzer na omstreden uitspraak over moslims op TV.
https://www.ad.nl/politie(...)lims-op-tv~aea523c5/
Nou, Mona wordt het ook niet![]()
Mensen die fascisme aanhangen als "andersdenkenden" gaan framen om ze zielig te maken. Wat een top idee.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Anders denkenden isoleren. Wat een top idee.
Wat is er in godsnaam fascistisch aan de PVV?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensen die fascisme aanhangen als "andersdenkenden" gaan framen om ze zielig te maken. Wat een top idee.
Gezien hij de democratische instituten van ons land wil vernielen zoals de onafhankelijke rechtspraak en media, en het hier een soort Hongarije wil maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam fascistisch aan de PVV?
Met die term wordt in bepaalde contreien vooral gesmeten om dat 'anders denken' niet te hoeven pareren met inhoud.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensen die fascisme aanhangen als "andersdenkenden" gaan framen om ze zielig te maken. Wat een top idee.
Extreemrechts of fascistisch, wat is praktisch gezien nog het verschil? Ik zit niet zo bijster goed in het verschil tussen al die stromingen in die hoek.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam fascistisch aan de PVV?
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Oh nee, de FIOD is het huis binnengevallen van PVV-senator en bijna-informateur Gom van Strien.
FIOD valt huis binnen van PVV-senator Gom van Strien
Edit: excuus, Gom was geen beoogd informateur, maar verkenner.
Inclusie en tolerantie gaat bij degenen die er het hardst om roepen dan ook niet over inclusie en tolerantie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen is gelijkwaardig, behalve mensen die PVV stemmen.
Wie stelt dat precies?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ken je de tolerantieparadox?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Zelfs de Anne Frank Stichting ziet de PVV niet als extreemrechts, maar het is wel zo makkelijk om dat maar op een hoop te gooien inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Extreemrechts of fascistisch, wat is praktisch gezien nog het verschil? Ik zit niet zo bijster goed in het verschil tussen al die stromingen in die hoek.
O, dat wil ik wel doen hoor. Ik vind het domme hufters.quote:
Nee hoor, ze kunnen net zo hard niet op de PVV stemmen als ieder ander.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
En wat als andere mensen andere partijen hufterpartijen vinden?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kunnen net zo hard niet op de PVV stemmen als ieder ander.
Maar wanneer je op een aantoonbare hufterpartij stemt, moet je niet staan kijken als dat op jezelf afstraalt.
Dat mag.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat als andere mensen andere partijen hufterpartijen vinden?
En veel andere organisaties wel en ook internationaal is dat veelal de kwalificatie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Zelfs de Anne Frank Stichting ziet de PVV niet als extreemrechts, maar het is wel zo makkelijk om dat maar op een hoop te gooien inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |