Graag gedaan!quote:
Oh ... maar een schoon huis is fijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
Nu alleen nog motivatie vinden om schoon te gaan maken.
Ja klopt. Laatst de badkamer gedaan, maar nu moet de rest nogquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ... maar een schoon huis is fijn
Oh ik heb nu een soort ambulant begeleider om me te leren het huis schoon en netjes te houden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja klopt. Laatst de badkamer gedaan, maar nu moet de rest nog.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
We kunnen even lief vragen aan de rest of je toch mag blijven?
Wat goed!quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik heb nu een soort ambulant begeleider om me te leren het huis schoon en netjes te houden.
We maken de lijst met klussen elke week langer. Vandaag ermee begonnen en dus ook de badkamer schoongemaakt
En ook de vloeren goed schoonmaken deze week en zo
Hahaha kan jij er tegen als een relatief vreemde een la opentrekt in een hobbykamer om te vragen waarom er theezakjes in liggen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat goed!
Ik lees dat ik bij jou kan intrekken. Verbranden we gewoon mijn huis
.
Als het niet mijn spullen zijn welquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha kan jij er tegen als een relatief vreemde een la opentrekt in een hobbykamer om te vragen waarom er theezakjes in liggen?
(Ik vond het nogal slikkenprivacy en zo)
Ik stond met mijn bek vol tandenquote:
Mwah, valt wel meequote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg niet hoe vaak ik F5de tot iemand anders het oude topic sloot.
Gaan jullie samen wonen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik stond met mijn bek vol tanden![]()
Als je hier wil komen wonen moet je daar wel mee dealenvoor minimaal een jaar
Wat leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij wel, omdat ik mijn badkamer schoongemaakt heb
Die doet gewoon mee!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als mijn ambulant begeleider tenminste getolereerd wordt
Mijn huis is ook niet grootquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is maar 70m²
Dat wordt wel krap
Waar blijft de poll, waar blijft de poll?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
We kunnen even lief vragen aan de rest of je toch mag blijven?
Nee joh, dat lukt makkelijkquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is maar 70m²
Dat wordt wel krap
Maak er zelf 1!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar blijft de poll, waar blijft de poll? [ afbeelding ]
Ik neem veel ruimte inquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn huis is ook niet groot
Ik ben om te kopen met tettenpics. Mits goede pics.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar blijft de poll, waar blijft de poll? [ afbeelding ]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsenquote:
Moest lachenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
CotS was al gender inclusief voor het hip was.quote:
Ook in bed?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
Het was legendarischquote:
Het gegegeven vond ik ook wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aangepast. Waren ongeveer 40 mensen
Lepeltje lepeltje of direct op elkaar liggen dan maar?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een bed dat 90cm breed is
Of op het logeer matrasquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje of direct op elkaar liggen dan maar?
Ik neem het mee in mijn overweging als er een poll komt.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het mee in mijn overweging als er een poll komt.
Je kan nog pics van je tetten inzetten.quote:
Dan ga ik wel weg hierquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog pics van je tetten inzetten.
Blijfquote:
Wel krap hoor.quote:
Nein.quote:
Diagonaal liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik slaap in een kinderbedzie de meerwaarde niet in een tweepersoonsbed
Jij woont in een studentenhuis?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
Lekker zeesterrenquote:
Echt lang was het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gaat het denk ik een kort nachtje worden
Zoveel haar heb ik niet om te wassenquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
Haar gewassen, voel me meteen stuk beter.
Hoe vaak wassen jullie je haar?
Ben jij kaal?quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoveel haar heb ik niet om te wassen
Boven nietquote:
Ik heb een praktisch kapselquote:
Elke keer als ik onder de douche staquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
Dat is me teveel werk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elke keer als ik onder de douche sta
Ik tuk altijd tijdens een onzinnige vergadering.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:28 schreef Tegan het volgende:
Wel lekker dat mijn brein nog even een uurtje mag tukken want eerst een onzinnige vergadering.
maandag, woensdag en vrijdagquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
Wanneer ik zin heb.quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
jij hebt waarschijnlijk wel wat langer haar dan ik hebquote:
Alsof jij zoveel haar hebt!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer ik zin heb.
Dat klinkt net alsof ik het hooguit 1x per jaar doe.
Maar neen, meestal een 2x in de week.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel haar hebt!
Ook slecht voor je haar.quote:
Ligt eraan of ik het lang laat groeien of niet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel haar hebt!
Ja klopt, van mijn begeleider ook gehoord dat maximaal drie keer per week wassen echt wel genoeg is.quote:
Ik liet zo een kop koffie vallen tijdens deze meeting. Mijn derde dit jaarquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik tuk altijd tijdens een onzinnige vergadering.
Maar een manier om hier achter te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt waarschijnlijk wel wat langer haar dan ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Wat is het?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar een manier om hier achter te komen.Ja, daar wacht ik al heel lang opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik was mijn haar maar 1x pwquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, van mijn begeleider ook gehoord dat maximaal drie keer per week wassen echt wel genoeg is.
Globaal gelezen en ik zeg 'nee'.quote:
Shampoo van de Surinaamse kapper. Speciaal voor krullen. Twee keer per week wassen. Dagelijks borstelen en daarna de krullen erin masseren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is dan de AirwiN methode voor perfecte krullen?
Krijg steeds meer een mooie-meneren-beeld van jouquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Shampoo van de Surinaamse kapper. Speciaal voor krullen. Twee keer per week wassen. Dagelijks borstelen en daarna de krullen erin masseren.
En hoe onderhoud jij je mooie krullen?
Ik laat je graag in die waan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg steeds meer een mooie-meneren-beeld van jou![]()
Krullen kammenquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Shampoo van de Surinaamse kapper. Speciaal voor krullen. Twee keer per week wassen. Dagelijks borstelen en daarna de krullen erin masseren.
En hoe onderhoud jij je mooie krullen?
Pics van beide varianten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Krullen kammen, dat mag ik niet hoor. Maar verder klinkt goed.
Ik doe dat zelf dus heel slecht. Dagelijks een beetje vluchtig temmen tot het in een staart past en het pluis eruit/krullen masseren met een plukje krullenmousse.
En als het echt mooi moet zijn uren inplannen voor een volledige was-droog-stijl-sessie in mijn badkamer. Gelukkig komt dat bijna niet voor
.
Op maandag, woensdag en vrijdag was ik het mijn haren met de perfecte krul en doe er dan krullencrème in. ś Ochtends even borstelen en that's itquote:
Child met krullenquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op maandag, woensdag en vrijdag was ik het mijn haren met de perfecte krul en doe er dan krullencrème in. ś Ochtends even borstelen en that's it
Deze is wel makkelijk hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:15 schreef aeque het volgende:
Gelukkig hoef ik niet zoveel moeite te doen voor mijn krullen.
Net zoals mijn krullen dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Deze is wel makkelijk hoor
quote:
Ik ben alvast begonnen. Daarom zit ik nu lekker op het strand met een bak koffie.quote:
Ik doe nu meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnen. Daarom zit ik nu lekker op het strand met een bak koffie.
Dan was je laat. Arme jij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe nu mee.
Hier alleen maar regen vandaag.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag ben ik heel erg blij
Gelukkig maar. Wat zijn je plannen voor dit weekend?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ik was wel al eerder gestopt met werken hoor, zat toen pas op Fok.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag ben ik heel erg blij
Even een lijstje met fijne dingenquote:
Allemaal goede redenen om blij te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even een lijstje met fijne dingen
• medicijnen tegen het kwijlen door medicatie werkt! Kwijl niet meer
• vandaag eindelijk kaasfondue met een vriendin van ver
• alle zooi weggebracht, dus dat is voor een groot deel afgerond. Moeten nog wel spullen uit kasten getrokken worden, maar dat is niet meer zoveel
• heb een datum afgesproken wanneer ik naar verre vrienden ga
• mijn wol is fijn uitgesorteerd op kleursoort. Handig en ziet er mooi uit
• het huishouden is deze week redelijk goed gelukt
• ik heb een kopje speculaasthee en een goede serie
• mijn boek heeft ineens een spannende wending, waardoor ik lekker veel lees
Uhm... volgens mij is dit het ongeveer
Jep! Deze dag kan eigenlijk niet echt stuk meerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal goede redenen om blij te zijn.
Ik grinnikte een beetje om het kwijlenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even een lijstje met fijne dingen
• medicijnen tegen het kwijlen door medicatie werkt! Kwijl niet meer
• vandaag eindelijk kaasfondue met een vriendin van ver
• alle zooi weggebracht, dus dat is voor een groot deel afgerond. Moeten nog wel spullen uit kasten getrokken worden, maar dat is niet meer zoveel
• heb een datum afgesproken wanneer ik naar verre vrienden ga
• mijn wol is fijn uitgesorteerd op kleursoort. Handig en ziet er mooi uit
• het huishouden is deze week redelijk goed gelukt
• ik heb een kopje speculaasthee en een goede serie
• mijn boek heeft ineens een spannende wending, waardoor ik lekker veel lees
Uhm... volgens mij is dit het ongeveer
Dat is precies de reden waarom ik die pillen wil...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik grinnikte een beetje om het kwijlen
en kaas
Ik snap het. Sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik die pillen wil...
Ik realiseer mij wel dat je 'kwijlen van een mooie meneer' eigenlijk niet kwam door een mooie meneer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik die pillen wil...
Is oké! Het is alleen een bijwerking waar mensen heel gemakkelijk over doen, maar als je elke ochtend je kussen tot op het matras nat is en je altijd een doekje bij je moet hebben erdoor is gewoon stom. En gênant. En slecht voor je huid. En ook als je niet rechtop zit je om de haverklap verslikkenquote:
Je hebt hem doorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik realiseer mij wel dat je 'kwijlen van een mooie meneer' eigenlijk niet kwam door een mooie meneer.
Ik heb geen plannen. En jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wat zijn je plannen voor dit weekend?
Ik lees net dat jij alle tijd voor mij hebt.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij alle tijd voor mij hebt.![]()
Heb een relaxweekend gepland. So far, so good.
My kind of woman.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:40 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik had het echt nodig. Ieder weekend wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, je mag ook zeggen dat ik een zure trut benmaar ik heb grenzen
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie meningJa dat mag je zeggen. Het is jouw huis. Dus jouw regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, je mag ook zeggen dat ik een zure trut benmaar ik heb grenzen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie meningHet is prima om je grenzen aan te geven. Beter dan dat je over je grenzen heengaat. In dit geval kan ik het me vanuit jouw positie wel voorstellen, dat je het wil aangeven! 😜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, je mag ook zeggen dat ik een zure trut benmaar ik heb grenzen
Gezien de uitspraak dat je streng zou zijn, zou ik het gooien op dat je graag de volle aandacht voor persoon a wil (dus één-op-één) en het "geen zin in die schreeuwende sloopkogel" vermijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thanks, ik ga eens nadenken over hoe dit tactisch aan te vliegen
Ja, kinderen zijn echt geen probleem, alleen dan wil ik niet de politieagent zijn in mijn eigen huis. Ik koop speelgoed voor ze, wat ze mogen meenemen en houden. Ik zorg voor hun favoriete snacks en drinken... krijgt echt wel aandacht van me... alleen wel een beetje fatsoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de uitspraak dat je streng zou zijn, zou ik het gooien op dat je graag de volle aandacht voor persoon a wil (dus één-op-één) en het "geen zin in die schreeuwende sloopkogel" vermijden.
Ik heb zelf met een vergelijkbaar ongeleid projectiel met goedpratende ouders te maken, valt het op?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, kinderen zijn echt geen probleem, alleen dan wil ik niet de politieagent zijn in mijn eigen huis. Ik koop speelgoed voor ze, wat ze mogen meenemen en houden. Ik zorg voor hun favoriete snacks en drinken... krijgt echt wel aandacht van me... alleen wel een beetje fatsoen.
Dat één op één, ivm volle aandacht, dat is een goede. Ze kan ik het wel inpakken !
Hahahaha ja!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelf met een vergelijkbaar ongeleid projectiel met goedpratende ouders te maken, valt het op?![]()
Zijn heus wel lieverds hoor, maar m'n woonkamer is écht niet kind-proof zolang het kind geen nee kent. Dus komen ze hier niet, ik ga niet m'n woonkamer omgooien voor visite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn hier ook mensen met kinderen geweest waarmee ik echt geen problemen mee heb en waar het gezellig mee is. Die prima spelen, en kwebbelen en gezellig zijn. En ouders die opvoeden... dus nee, ben geen kinderhater.
Ja, op papier. Niet héél vaak een ouder met prins(es)je in huis gehad zeker?quote:
Zeker wel. Ik kan ook heel duidelijk maken wat ik wel/niet wil icm dwingend kijken. Dat helpt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, op papier. Niet héél vaak een ouder met prins(es)je in huis gehad zeker?
Hahaha ja bij mij hielp het ookquote:Op zondag 26 mei 2024 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik kan ook heel duidelijk maken wat ik wel/niet wil icm dwingend kijken. Dat helpt.
Heerlijk! Ik zag op de telefoon dat het 24 graden wordtquote:Op zondag 26 mei 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen snuitjes ❤️ wat een weertje ❤️❤️
Hier net ff de airco op ventileren gezet ga zo lekker met de honden wandelen denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik zag op de telefoon dat het 24 graden wordt
Zonnetje... zit lekker in mijn hobbykamer met alle ramen open
Klinkt ook erg goed. Geniet ervanquote:Op zondag 26 mei 2024 10:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier net ff de airco op ventileren gezet ga zo lekker met de honden wandelen denk ik.
Hey, hoe is het nu?quote:Op zondag 26 mei 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waar...quote:Op zondag 26 mei 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik zag op de telefoon dat het 24 graden wordt
Zonnetje... zit lekker in mijn hobbykamer met alle ramen open
Goed bezigquote:Op zondag 26 mei 2024 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey, wel goedheb zelfs al in de tuin gewerkt! Hoe is het met jou?
Goed bezigquote:Op zondag 26 mei 2024 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey, wel goedheb zelfs al in de tuin gewerkt! Hoe is het met jou?
Oooh dat lijkt me zo'n bevredigend werk!quote:Op zondag 26 mei 2024 13:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Goed bezigMet mij prima hoor, ook volop in tuinen aan het werken. Vandaag flink lol gehad met de hogedrukspuit en wat zijn de tegeltjes plots mooi wit
Dat heb ik in maart al gedaan. 2 dagen zoet mee geweest maar het eindresultaat maakt idd alles goed! Ik ben nu aan het mealpreppen. Voor vanavond maak ik bietenpasta. Daar vries ik 3 delen van in. Voor morgen pasta met pesto en doperwtenquote:Op zondag 26 mei 2024 13:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Goed bezigMet mij prima hoor, ook volop in tuinen aan het werken. Vandaag flink lol gehad met de hogedrukspuit en wat zijn de tegeltjes plots mooi wit
Mag ik bij je aanschuivenquote:Op zondag 26 mei 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat heb ik in maart al gedaan. 2 dagen zoet mee geweest maar het eindresultaat maakt idd alles goed! Ik ben nu aan het mealpreppen. Voor vanavond maak ik bietenpasta. Daar vries ik 3 delen van in. Voor morgen pasta met pesto en doperwtenook daar gaat een bakje van de vriezer in. Ben ook vegetarische gehaktballen aan het maken die staan nu op. En er zitten geroosterde kikkererwten in de airfyer als snack. Zo nog even knoflook pellen om de vriezer in te gooien en ook een net uien snijden en invriezen. Dan kan ik er weer een tijdje tegenaan
Hahaha meer dan ik iigquote:Op zondag 26 mei 2024 14:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]zo’n keukenprinses ben ik niet hoor
Herkenbaar hoor. Maar ik probeer nu juist voor mezelf wat meer moeite te doenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha meer dan ik iig
Voor anderen kook ik altijd lekker, maar voor mijzelf...
Dat vind ik echt heel erg goed van je! Ben trots op jouquote:Op zondag 26 mei 2024 14:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Maar ik probeer nu juist voor mezelf wat meer moeite te doen
Hier zeker oké!quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 mei 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier zeker oké!
Het valt me erg mee na mn ziekenhuis dingetje! Lekker nog een luierdagje vandaag ,(en straks F1).
Goed bezig toch!quote:Op zondag 26 mei 2024 14:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Maar ik probeer nu juist voor mezelf wat meer moeite te doen
Echt hoor, ik heb ook de voortuin van de buurman meegenomen en ik kan uren kijken naar hoe wit het isquote:Op zondag 26 mei 2024 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat lijkt me zo'n bevredigend werk!
Kun je mijn balkon ook goedquote:Op zondag 26 mei 2024 14:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Echt hoor, ik heb ook de voortuin van de buurman meegenomen en ik kan uren kijken naar hoe wit het is
Precies daarom!quote:Op zondag 26 mei 2024 14:33 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Goed bezig toch!Als straks de maaltijd nog heeft gesmaakt is het extra genieten. Het zijn de kleine dingen, en daar bewust van zijn dat je het voor jezelf doet, wat zorgt voor positieve stappen vooruit!
Uh... ik ga schrobben met een borstel danquote:Op zondag 26 mei 2024 15:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zeker, moet je wel een sterke kraan hebben
Ik blijf maar spuiten!quote:Op zondag 26 mei 2024 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... ik ga schrobben met een borstel dan
Goed geslapen?quote:
Tammiequote:
Relax. En het jouwe?quote:
Malle TaMiekequote:
Vanavond concert dus ik denk dat dat het met die 'bo' wel goed komt.quote:
Wie ga je zien?quote:Op maandag 27 mei 2024 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond concert dus ik denk dat dat het met die 'bo' wel goed komt.
Deze mannen:quote:
Toolquote:
Oké boomer.quote:
Dank je.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Chagrijnig...
Omdat ik weet dat ik zo assertief moet zijn over iets waar iedereen een mening over heeft en ik het zat ben...
Tot zo danquote:
Ja! Vooral blijven doen, niet uit rancune, maar gewoon omdat je jezelf liefhebt.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
ben wel trots dat ik een grens trek
alleen ook eng!
Mooi, dit moest laatst nog aan iemand uitleggen.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja! Vooral blijven doen, niet uit rancune, maar gewoon omdat je jezelf liefhebt.
Mijn oren dachten op een gegeven moment wel 'this may hurt a little but it's something you'll get used to'.quote:
Daarom altijd oordoppen bij optredens.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn oren dachten op een gegeven moment wel 'this may hurt a little but it's something you'll get used to'.
#stinkfist
Eens, die heb ik altijd in met concerten. Ben erg zuinig op mijn oren. Zelfs met oordoppen vond ik het behoorlijk hard.... Of ik word gewoon oud.quote:
Ik heb wel het idee dat de volumes omhoog aan het gaan zijn, of in ieder geval tegen de bovengrens aan ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, die heb ik altijd in met concerten. Ben erg zuinig op mijn oren. Zelfs met oordoppen vond ik het behoorlijk hard.... Of ik word gewoon oud.
Aws... opaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, die heb ik altijd in met concerten. Ben erg zuinig op mijn oren. Zelfs met oordoppen vond ik het behoorlijk hard.... Of ik word gewoon oud.
Ja... het is zeker geen rancune. Alleen iets dat ik echt niet fijn vindquote:Op maandag 27 mei 2024 22:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja! Vooral blijven doen, niet uit rancune, maar gewoon omdat je jezelf liefhebt.
Volume was hier beduidend hoger dan bij andere concerten. Ik zag op Reddit dat ik niet de enige was die dat vond. Mag uiteindelijk de pret niet drukken. Het was erg tof.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel het idee dat de volumes omhoog aan het gaan zijn, of in ieder geval tegen de bovengrens aan ja.
Ook erg blij met m'n aangemeten doppen om die reden.
Wil jij dan mijn oma zijn? Samen op de bank zitten, jij met je borduurwerk en ik met mijn gehoorapparaat.quote:
Onder een zelf gehaakt dekentjequote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn oma zijn? Samen op de bank zitten, jij met je borduurwerk en ik met mijn gehoorapparaat.
Je weet dat COTS van mijn leeftijd is? Das geen oma maar een jong groen blaadje!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn oma zijn? Samen op de bank zitten, jij met je borduurwerk en ik met mijn gehoorapparaat.
CotS is een oude ziel in een jong lichaam. kom maar door hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je weet dat COTS van mijn leeftijd is? Das geen oma maar een jong groen blaadje!
Och meis, serieus?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had vandaag weer de ambulant begeleider voor huishouden en papierwerk en boodschappen
Was een lijstje met taken. Ik heb al die taken uitgevoerd
Bleken die taken iets te zijn dat we samen zouden doen over een maand tijd, ipv alleen in een week tijd
Soms ben ik zo'n sukkel! Maar het is wel fijn dat het gedaan is iig
Fysiek kan ik prima schoonmaken, alleen chaos in mijn hoofd waarmee ze helptquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Och meis, serieus?![]()
Nu ja, nu blijkt dat je het ook zelf kan - is ook wel eens fijn te merken toch?![]()
Even genieten nu van tijdelijk nixxxen
Wanneer ik me mentaal wat minder voel, ga ik schoonmaken, opruimen en zoveel mogelijk huishoudelijke dingetjes doen, zonder tijdsdruk en zonder muziek oid. Gewoon in stilte lekker aanrommelen, dat werk zo helend. Maak er wat moois van dusquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fysiek kan ik prima schoonmaken, alleen chaos in mijn hoofd waarmee ze helpt
En jep... morgen pas weer dingen doen
Oh jee, wat heb je dan nou gezegd?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:58 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom is het altijd zo Gestapomodus op de FPIk heb alweer een ban
Ik zei alleen maar dat de politie het recht zou mogen hebben om voetbalhooligans, die primaten die onder invloed van drank en drugs mens en omgeving kort en klein slaan, zonder pardon vol lood te pompen. Dat lijkt me niet meer dan legitiem, maar jaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee, wat heb je dan nou gezegd?![]()
Ik kom nooit (meer) op de FP... vroeger al niet. Alleen FOK!sport, maar dat is nu opgegaan in...de FP![]()
Oh, dat ene had je mss niet hardop moeten zeggen.... Alleen denkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat de politie het recht zou mogen hebben om voetbalhooligans, die primaten die onder invloed van drank en drugs mens en omgeving kort en klein slaan, zonder pardon vol lood te pompen. Dat lijkt me niet meer dan legitiem, maar ja
Ja echt, vroeger mocht dit gewoon. Een fipo mag je ook al niet meer vieren en een 'RIP, ook aan de nabestaanden', ligt ook al onder een vergrootglasquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dat ene had je mss niet hardop moeten zeggen.... Alleen denken
Kan me bijna niet voorstellen - in 'mijn' crewtijd was dat ook al 'questionable'.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja echt, vroeger mocht dit gewoon.
Niet meer dan logisch. Kinderachtig gedoequote:Een fipo mag je ook al niet meer vieren
Hm, is ook niet helemaal netjes neequote:en een 'RIP, ook aan de nabestaanden', ligt ook al onder een vergrootglas
Gelukkig is het hier nog redelijk vrij, op Nu.nl is de moderatie echt extreem streng. Zit vol met linkse Uva-meisjes die rechts vies en eng vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen - in 'mijn' crewtijd was dat ook al 'questionable'.
[..]
Niet meer dan logisch. Lidnerachtig gedoe
[..]
Hm, is ook niet helemaal netjes neeDat wens je aan de overledene
Viel wel mee.quote:
Niks gewendquote:
Ten opzichte van welke tijd?quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee klopt. Die wekker een half uur later scheelt wel
Een half uur eerder.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ten opzichte van welke tijd?
6:00 ipv 6:30.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ten opzichte van welke tijd?
Dat heb je zelf in de hand he, wanneer je gaat slapenquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
6:00 ipv 6:30.
En gisteren te laat naar bed.
Ik moest nog ff tegen Artic klagen over mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand he, wanneer je gaat slapen
Oh, heet dat tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest nog ff tegen Artic klagen over mensen.
Is niet waar. Als je lichaam onrustig is ofzo of je niet kunt inslapen dan heb je daar bagger weinig invloed opquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand he, wanneer je gaat slapen
Slaapthee. Kan ik ook wel gebruikenquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:15 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb slaapthee. Dat helpt gelukkig voldoende
quote:
Een goeie borrel helpt vaak ook wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:15 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb slaapthee. Dat helpt gelukkig voldoende
Neem een flesje Glennlivet voor me mee. Alvast bedanktquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een goeie borrel helpt vaak ook wel.
Wat mij er aan helpt herinneren dat ik naar de slijter moet.
Barb drinkt al genoegquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heujquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Barb drinkt al genoegGa hem niet nog meer drank aanpraten.
Niks mis met een glaasje drambuie op zondagavond voor het slapen gaanquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets Bar in zijn naamquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hou niet van drank en ook niet van terrassenquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn cocktailsenterrasjesleven
Verkeerde account, Faxie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik hou niet van drank en ook niet van terrassen
Drank is even leuk maar beïnvloed je remslaap dus je kwaliteit van slaap word er niet beter van..quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:
quote:
JAWEL ALTIJD ENDE IMMERquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja je hebt me nu niet meer nodig he
Altijdquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is capslock dus je meent het?
Maar het humeur wel :pquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:42 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Wordt de kwaliteit van je slaap niet beter van.
Hopelijk gaat je gedoe snel weg anders kunnen we het misschien met zijn allen wegjagequote:Op woensdag 29 mei 2024 18:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt zo'n shitdag. Gedoe op het werk, gedoe met familie, en persoonlijke gedoe![]()
.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt zo'n shitdag. Gedoe op het werk, gedoe met familie, en persoonlijke gedoe![]()
.
Hahah, jij hebt duidelijk wijn nodig!quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee nu jij er bent ist weer opgefleurd ❤️
Dan meld ik mij ook nog ff.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee nu jij er bent ist weer opgefleurd ❤️
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |