Gaan jullie samen wonen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik stond met mijn bek vol tanden![]()
Als je hier wil komen wonen moet je daar wel mee dealenvoor minimaal een jaar
Wat leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij wel, omdat ik mijn badkamer schoongemaakt heb
Die doet gewoon mee!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als mijn ambulant begeleider tenminste getolereerd wordt
Mijn huis is ook niet grootquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is maar 70m²
Dat wordt wel krap
Waar blijft de poll, waar blijft de poll?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
We kunnen even lief vragen aan de rest of je toch mag blijven?
Nee joh, dat lukt makkelijkquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is maar 70m²
Dat wordt wel krap
Maak er zelf 1!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar blijft de poll, waar blijft de poll? [ afbeelding ]
Ik neem veel ruimte inquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn huis is ook niet groot
Ik ben om te kopen met tettenpics. Mits goede pics.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar blijft de poll, waar blijft de poll? [ afbeelding ]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsenquote:
Moest lachenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
CotS was al gender inclusief voor het hip was.quote:
Ook in bed?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
Het was legendarischquote:
Het gegegeven vond ik ook wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aangepast. Waren ongeveer 40 mensen
Lepeltje lepeltje of direct op elkaar liggen dan maar?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een bed dat 90cm breed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |