Graag gedaan!quote:
Oh ... maar een schoon huis is fijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
Nu alleen nog motivatie vinden om schoon te gaan maken.
Ja klopt. Laatst de badkamer gedaan, maar nu moet de rest nogquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ... maar een schoon huis is fijn
Oh ik heb nu een soort ambulant begeleider om me te leren het huis schoon en netjes te houden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja klopt. Laatst de badkamer gedaan, maar nu moet de rest nog.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
We kunnen even lief vragen aan de rest of je toch mag blijven?
Wat goed!quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik heb nu een soort ambulant begeleider om me te leren het huis schoon en netjes te houden.
We maken de lijst met klussen elke week langer. Vandaag ermee begonnen en dus ook de badkamer schoongemaakt
En ook de vloeren goed schoonmaken deze week en zo
Hahaha kan jij er tegen als een relatief vreemde een la opentrekt in een hobbykamer om te vragen waarom er theezakjes in liggen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat goed!
Ik lees dat ik bij jou kan intrekken. Verbranden we gewoon mijn huis
.
Als het niet mijn spullen zijn welquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha kan jij er tegen als een relatief vreemde een la opentrekt in een hobbykamer om te vragen waarom er theezakjes in liggen?
(Ik vond het nogal slikkenprivacy en zo)
Ik stond met mijn bek vol tandenquote:
Mwah, valt wel meequote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg niet hoe vaak ik F5de tot iemand anders het oude topic sloot.
Gaan jullie samen wonen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik stond met mijn bek vol tanden![]()
Als je hier wil komen wonen moet je daar wel mee dealenvoor minimaal een jaar
Wat leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij wel, omdat ik mijn badkamer schoongemaakt heb
Die doet gewoon mee!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als mijn ambulant begeleider tenminste getolereerd wordt
Mijn huis is ook niet grootquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is maar 70m²
Dat wordt wel krap
Waar blijft de poll, waar blijft de poll?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
We kunnen even lief vragen aan de rest of je toch mag blijven?
Nee joh, dat lukt makkelijkquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is maar 70m²
Dat wordt wel krap
Maak er zelf 1!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar blijft de poll, waar blijft de poll? [ afbeelding ]
Ik neem veel ruimte inquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn huis is ook niet groot
Ik ben om te kopen met tettenpics. Mits goede pics.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar blijft de poll, waar blijft de poll? [ afbeelding ]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsenquote:
Moest lachenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
CotS was al gender inclusief voor het hip was.quote:
Ook in bed?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
Het was legendarischquote:
Het gegegeven vond ik ook wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aangepast. Waren ongeveer 40 mensen
Lepeltje lepeltje of direct op elkaar liggen dan maar?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een bed dat 90cm breed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |