Of op het logeer matrasquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje of direct op elkaar liggen dan maar?
Ik neem het mee in mijn overweging als er een poll komt.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het mee in mijn overweging als er een poll komt.
Je kan nog pics van je tetten inzetten.quote:
Dan ga ik wel weg hierquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog pics van je tetten inzetten.
Blijfquote:
Wel krap hoor.quote:
Nein.quote:
Diagonaal liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik slaap in een kinderbedzie de meerwaarde niet in een tweepersoonsbed
Jij woont in een studentenhuis?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ij mijn studententijd had ik een verjaardagsfeestje gegegeven. +/- 40man. Als iemand naar de wc ging, moest iedereen opstaan zodat mensen konden verplaatsen
Lekker zeesterrenquote:
Echt lang was het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gaat het denk ik een kort nachtje worden
Zoveel haar heb ik niet om te wassenquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
Haar gewassen, voel me meteen stuk beter.
Hoe vaak wassen jullie je haar?
Ben jij kaal?quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoveel haar heb ik niet om te wassen
Boven nietquote:
Ik heb een praktisch kapselquote:
Elke keer als ik onder de douche staquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
Dat is me teveel werk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elke keer als ik onder de douche sta
Ik tuk altijd tijdens een onzinnige vergadering.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:28 schreef Tegan het volgende:
Wel lekker dat mijn brein nog even een uurtje mag tukken want eerst een onzinnige vergadering.
maandag, woensdag en vrijdagquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
Wanneer ik zin heb.quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
jij hebt waarschijnlijk wel wat langer haar dan ik hebquote:
Alsof jij zoveel haar hebt!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer ik zin heb.
Dat klinkt net alsof ik het hooguit 1x per jaar doe.
Maar neen, meestal een 2x in de week.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel haar hebt!
Ook slecht voor je haar.quote:
Ligt eraan of ik het lang laat groeien of niet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel haar hebt!
Ja klopt, van mijn begeleider ook gehoord dat maximaal drie keer per week wassen echt wel genoeg is.quote:
Ik liet zo een kop koffie vallen tijdens deze meeting. Mijn derde dit jaarquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik tuk altijd tijdens een onzinnige vergadering.
Maar een manier om hier achter te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt waarschijnlijk wel wat langer haar dan ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Wat is het?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar een manier om hier achter te komen.Ja, daar wacht ik al heel lang opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik was mijn haar maar 1x pwquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, van mijn begeleider ook gehoord dat maximaal drie keer per week wassen echt wel genoeg is.
Globaal gelezen en ik zeg 'nee'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |