abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215778681
En ze is niet eens lekker, zoals haar vriendin eva wel
  donderdag 5 december 2024 @ 18:54:54 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215778684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:04 schreef Monolith het volgende:
Dat deze mevrouw nota bene rechten heeft gestudeerd is wat mij betreft ook wel vrij ironisch.

Meer aandacht meer beter. Of zo.

Kan je meer bedelen bij domme boosmensen.
Huilen dan.
  donderdag 5 december 2024 @ 18:54:59 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215778685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:53 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Maar vind je nu wel of niet dat "gelijke monniken, gelijke kappen" moet gelden?

Ik ben je helemaal kwijt nu.
Ik denk vooral dat je zaken heel zelden 1 op 1 kan vergelijken. Ja maar Akwasi!!!1 is dan ook stuitend dom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 december 2024 @ 18:57:27 #104
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215778704
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat je zaken heel zelden 1 op 1 kan vergelijken. Ja maar Akwasi!!!1 is dan ook stuitend dom.
OK. Ik begrijp je. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215778768
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon reageren op mijn quote he?

Jij begint te mekkeren dat ik de zaak Akwasi, vergelijk met deze zaak.

Zei ik niet! Ik had het over andere personen met kwalijke uitspraken...

Dat jij die vergelijking maakt, dát is stuitend dom...
:')
pi_215779317
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:35 schreef superniger het volgende:
Belachelijk.
D66 rechters. :')
Heel raar, ook die advocaat van haar nu ook. En iemand als Sidney Smeets kan gewoon z'n ding doen... Iets met meten met dubbele maten.

Dit is vooral het OM die mensen een kopje kleiner wil maken. Heeft niets met rechtspraak te maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215779384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 13:55 schreef quo_ het volgende:

[..]
Keihard aanpakken dit gedrag, is immers bijna net zo erg als 3 mensen doodrijden.
Kijk maar.
[..]

Bizar ja. Gestoorde D'66 rechtertjes
  donderdag 5 december 2024 @ 19:52:28 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215779406

Hebben we al bingo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215780479
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Hebben we al bingo?
Nee, je mist 'kleuterneuker'
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215780653
quote:
De vrijheid van meningsuiting wordt bedreigd, onder andere door een politiek opererend OM, maar met dit vonnis lijkt mij helemaal niets mis.

Smeets is een puberneuker en geen kleurterneuker. Smaad dus. Negers apen noemen is racistisch, en het geheel op de huidskleur concentreren ook, en dat mag niet. Er wordt hier deze keer geen delict opgerekt tot voorbij de grenzen van nulla poena.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215781685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De vrijheid van meningsuiting wordt bedreigd, onder andere door een politiek opererend OM, maar met dit vonnis lijkt mij helemaal niets mis.

Smeets is een puberneuker en geen kleurterneuker. Smaad dus. Negers apen noemen is racistisch, en het geheel op de huidskleur concentreren ook, en dat mag niet. Er wordt hier deze keer geen delict opgerekt tot voorbij de grenzen van nulla poena.
Ik ben het daar wel mee eens, maar vind het belachelijk dat een zaak als deze prioriteit heeft boven andere zaken, en de straf is ook wat aan de zware kant, relatief beschouwd.
pi_215781810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik ben het daar wel mee eens, maar vind het belachelijk dat een zaak als deze prioriteit heeft boven andere zaken, en de straf is ook wat aan de zware kant, relatief beschouwd.
Hoe kom je daar nou weer bij?

Het OM zal altijd keuzes moeten maken (aantal zaken >> capaciteit) maar het is echt niet zo dat dit ten koste gaat van 'andere zaken' (ik neem aan dat je op zedenzaken doelt).

Daarbij, het is niet de buurvrouw die voorzichtig hint dat de buurman wel eens interesse in kindertjes zou kunnen hebben. Nee, een BN-er die het lef heeft een andere BN-er te beschuldigen van kleuterneuken, ik vind dat nogal wat. Prioriteit gerechtvaardigd en de straf passend.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215783579
Bizar overigens. Dit zijn dingen die moet je gewoon kunnen zeggen in het publieke debat. Als Blanke katachtigen, rode vossen, negroide primaten, als een gladde aal, . Je moet de mensen in bepaalde omstandigheden gewoon met dieren moeten kunnem vergelijken. Het is te zot voor woorden dat de rechter stijlvormen gaat bestraffen.
  vrijdag 6 december 2024 @ 09:55:38 #114
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215783624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 09:51 schreef MeneerPresident het volgende:
Bizar overigens. Dit zijn dingen die moet je gewoon kunnen zeggen in het publieke debat. Als Blanke katachtigen, rode vossen, negroide primaten, als een gladde aal, . Je moet de mensen in bepaalde omstandigheden gewoon met dieren moeten kunnem vergelijken. Het is te zot voor woorden dat de rechter stijlvormen gaat bestraffen.
Blanke katachtigen? Dat hoor ik nooit ergens. Net als rodeharige mensen met vossen vergelijken.
Je kunt geen hele bevolkingsgroep met een dier gaan vergelijken, en dan enkel om ze naar beneden te halen. Als minderwaardig neerzetten. Dan ben je aan het discrimineren.
Maar een leuke poging om het goed te praten.
‘Katachtige blanken’. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215783627
Ik garandeer dat de mensen die toejuichen dat Raisa een taakstraf krijgt, hun tjid nog wel zal komen.
En dit zeg ik omdat alle fascistoďde systemen in de geschiedenis van de mensheid onschadelijk zijn gemaakt en rechters die enkel politiek recht spreken uit hun ambt zijn ontzet.
Het is een kwestie van tijd, maar een garantie van uitkomst.

Als het linkse gedachtegoed mag rekenen op politieke onschendbaarheid, en geen enkel links figuur ooit straf zal krijgen om wat de persoon zegt of denkt, kan je alleen maar met zekerheid zeggen dat het kaartenhuis ineen zal storten.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_215783646
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 09:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Blanke katachtigen? Dat hoor ik nooit ergens. Net als rodeharige mensen met vossen vergelijken.
Je kunt geen hele bevolkingsgroep met een dier gaan vergelijken, en dan enkel om ze naar beneden te halen. Als minderwaardig neerzetten. Dan ben je aan het discrimineren.
Maar een leuke poging om het goed te praten.
‘Katachtige blanken’. :')
Ze heeft niet eem hele bevolkingsgroep naar beneden gehaald met haar woorden. Ze noemde de personen die bij het incident waren betrokken Negroide Primaten
pi_215783652
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 09:55 schreef Viesdik het volgende:
Ik garandeer dat de mensen die toejuichen dat Raisa een taakstraf krijgt, hun tjid nog wel zal komen.
En dit zeg ik omdat alle fascistoďde systemen in de geschiedenis van de mensheid onschadelijk zijn gemaakt en rechters die enkel politiek recht spreken uit hun ambt zijn ontzet.
Het is een kwestie van tijd, maar een garantie van uitkomst.

Als het linkse gedachtegoed mag rekenen op politieke onschendbaarheid, en geen enkel links figuur ooit straf heeft gekregen om wat de persoon zei of dacht, kan je alleen maar met zekerheid zeggen dat het kaartenhuis ineen zal zakken.
Ja de mensen die hier voor zijn verdienen geen vrijheid van meningsuiting
  vrijdag 6 december 2024 @ 09:59:53 #118
438527 MissButterflyy
pi_215783663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 09:58 schreef MeneerPresident het volgende:

[..]
Ze heeft niet eem hele bevolkingsgroep naar beneden gehaald met haar woorden. Ze noemde de personen die bij het incident waren betrokken Negroide Primaten
Ja, en daarna een heel betoog over het nog meer binnenhalen van die mensen en de arme blanken die er het slachtoffer van zijn. Het gaat verder dan alleen die vechtpartij.
Daarmee lijkt ze te zeggen dat alle donkere mensen zulke primaten zijn waar blanken het slachtoffer van zijn. Lees anders ff de uitspraak. :')
En wat ook meespeelt, is de toon van alle andere twitterberichten op X van deze dame. Het gaat nergens anders over, ze is alleen maar bezig met opruiing en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten. Net als haar bff Eva Poepinhaarbroek
  vrijdag 6 december 2024 @ 10:01:05 #119
438527 MissButterflyy
pi_215783672
quote:

[..]
Ja de mensen die hier voor zijn verdienen geen vrijheid van meningsuiting
Ja, een taakstraf is heel erg, een bedreiging van de vrijheid van meningsuiting, fascisme en bla bla bla.
Flikker toch op, dat misbruik van de vrijheid van meningsuiting is om te kotsen.
  vrijdag 6 december 2024 @ 10:03:56 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215783706
quote:

[..]
Ze is niet alleen veroordeeld voor die tekst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215783708
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, en daarna een heel betoog over het nog meer binnenhalen van die mensen en de arme blanken die er het slachtoffer van zijn. Het gaat verder dan alleen die vechtpartij.
Daarmee lijkt ze te zeggen dat alle donkere mensen zulke primaten zijn waar blanken het slachtoffer van zijn. Lees anders ff de uitspraak. :')
Niet alle, maar wel bovengemiddeld vaak. Ik heb in Nederland een woning niet al te ver van een dorp met een asielzoekerscentrum en het is echt bij de beesten af wat je daar ziet.

Als iemand iets zegt over voetbalsupporters gaat dat ook over de minderheid die zich niet kan gedragen. Toch is er niemand die gewoon normaal naar een voetbalwedstrijd kijkt die zich dan beledigd voelt lijkt mij. Omdat we precies weten wat ermee wordt bedoeld.
  vrijdag 6 december 2024 @ 10:10:58 #122
438527 MissButterflyy
pi_215783793
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet alle, maar wel bovengemiddeld vaak. Ik heb in Nederland een woning niet al te ver van een dorp met een asielzoekerscentrum en het is echt bij de beesten af wat je daar ziet.

Als iemand iets zegt over voetbalsupporters gaat dat ook over de minderheid die zich niet kan gedragen. Toch is er niemand die gewoon normaal naar een voetbalwedstrijd kijkt die zich dan beledigd voelt lijkt mij. Omdat we precies weten wat ermee wordt bedoeld.
Ahhh oké, stop de persen: VEM2012 heeft vlakbij een asielzoekerscentrum gewoond, en dan is alles waar wat Raissa zegt!!
  vrijdag 6 december 2024 @ 10:11:32 #123
438527 MissButterflyy
pi_215783799
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 10:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dit dus.
  vrijdag 6 december 2024 @ 10:18:08 #124
438527 MissButterflyy
pi_215783876
Grappig trouwens dat ze vindt dat ze alles mag zeggen onder de vrijheid van meningsuiting, maar zich wel als slachtoffer gedraagt als mensen haar een racist vinden.
Wat een gejank daarover op haar X. Vrijheid van meningsuiting: zolang het in haar straatje past. Raissa vindt dat ze mag zeggen wat ze wil, maar anderen mogen dat niet over haar zeggen. Bijzonder. Elon Musk steunt haar trouwens, en vindt dat Nederland verandert in een totalitaire staat/regime. :')
pi_215786700
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 10:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Link naar vonnis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')