abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2024 @ 06:28:37 #51
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215648158
(primaten), voornaamste. als trefwoord met bijbehorende synoniemen: primaat (zn) : mensaap, aap, halfaap.

Ahá, daar komt de aap primaat uit de mouw.
  vrijdag 22 november 2024 @ 07:13:19 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215648230
Wat mij betreft mag iedereen de meest ranzig-racistische dingen roepen, maar suggereren dat iemand kleine kinderen aanrandt is natuurlijk gewoon smadelijk en terecht dat daarvoor straffen worden uitgedeeld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 22 november 2024 @ 08:49:46 #53
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215648774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 07:13 schreef -XOR- het volgende:
Wat mij betreft mag iedereen de meest ranzig-racistische dingen roepen, maar suggereren dat iemand kleine kinderen aanrandt is natuurlijk gewoon smadelijk en terecht dat daarvoor straffen worden uitgedeeld.
Even wat info over de heer Smeets;
quote:
Sidney Smeets (45) wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag bij tientallen jonge jongens. Een van de jongens vertelde gisteren op deze site dat hij 16 jaar was toen hij met Smeets in 2016 op Grindr een match had. De jongen zegt dat hij Smeets had verteld minderjarig te zijn, maar desalniettemin bij hem thuis werd uitgenodigd. ,,Hij was best wel direct en begon me al snel te zoenen en mijn hoofd naar zijn piemel te leiden. Ik heb hem gepijpt en was ook weer snel buiten.”

Seks met een 16-jarige is met wederzijdse goedkeuring toegestaan. In dit geval gebeurde dat met toestemming, benadrukt de inmiddels 19-jarige jongen. Maar hij zegt er wel ‘een vreemd gevoel’ aan overgehouden te hebben. Smeets schreef na de ontmoeting dat de jongen ‘erg goed’ was. Later in het gesprek werden foto’s van minderjarige jongens gedeeld, waarop Smeets reageerde dat het zijn ‘foutste fantasie’ is om seks met iemand van onder de 16 te hebben. Smeets schreef wel het risico te willen nemen als de jongen iemand kent die ‘onder de 16’ is en de jongen hem ‘vertrouwt’.
https://www.ad.nl/politie(...)end-gedrag~ac2f45f0/

Het komt dus niet helemaal uit de lucht vallen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215656820
Zelfs op X zijn de betreffende uitspraken van Raisa gecensureerd. Als dat geen bewijs is dat de verwerpelijke racistische inhoud van haar niets anders is dan hatespeech.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Admin zaterdag 23 november 2024 @ 15:06:51 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215661222
Leuk mokkeltje wel. Verder storm in een glas water. Ze bedoelt duidelijk niet iedereen hiermee. Even een 'foei' en klaar. Dat verspillen van tijd van het rechtssysteem aan dit soort nevermindzooi mag wel eens stoppen. Pak liever echte criminelen aan ofzo...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 november 2024 @ 16:37:33 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_215662051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 15:06 schreef Danny het volgende:
Leuk mokkeltje wel. Verder storm in een glas water. Ze bedoelt duidelijk niet iedereen hiermee. Even een 'foei' en klaar. Dat verspillen van tijd van het rechtssysteem aan dit soort nevermindzooi mag wel eens stoppen. Pak liever echte criminelen aan ofzo...
Zei is gevaarlijk. Ze is een racist en fascist die een open platform gebruikt. . Die moet je de mond snoeren.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215766903
quote:
Een nieuw stadium in de neerwaartse spiraal. Er is een klacht tegen mij als advocaat ingediend bij de Orde van Advocaten voor het verdedigen van
@rblommestijn
tijdens mijn pleidooi. Reden is dat ik zou hebben aangegeven dat de omschrijving “kleuterneuker” overdrachtelijk en overdreven bedoeld was en in die zin voor waarachtig gehouden kon worden. Want daarmee werd verwezen naar seks met minderjarigen door een aanzienlijk oudere man waarover in vele landelijke media is bericht. Zorgelijk, niet alleen lijkt er een dubbele maatstaf bij de vervolging van mensen van rechtse signatuur, maar wordt nu ook gepoogd hun verdediging het vrije woord te ontnemen midden in het proces. Waar gaat dit heen?
twitter

twitter
pi_215776108
twitter

De volgende crimineel die papiertjes moet prikken.

Ach, Raisa.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215776185
Ze mag wel bij mij een taakstraf uitvoeren hoor...
pi_215776204
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ach, Raisa.
Jammer dat andere figuren met kwalijke uitspraken gewoon vrijuit gaan.

Zoals Tofik Dibi, Akwasi, dat mokkel dat pangpang riep over Baudet...

Klassejustitie...
pi_215776224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 13:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jammer dat andere figuren met kwalijke uitspraken gewoon vrijuit gaan.

Zoals Tofik Dibi, Akwasi, dat mokkel dat pangpang riep over Baudet...

Klassejustitie...
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-100-uur~addd6060/

:?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 december 2024 @ 13:43:33 #62
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_215776230
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_215776339
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ach, Raisa.
Keihard aanpakken dit gedrag, is immers bijna net zo erg als 3 mensen doodrijden.
Kijk maar.

quote:
Een 33-jarige man uit Polen is vrijdag door de rechtbank in Roermond veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur voor het veroorzaken van een dodelijk ongeluk in Meijel. Bij het ongeval kwamen vorig jaar mei drie familieleden, een 64-jarige vrouw, haar 67-jarige man en hun 2-jarige kleindochter uit Heesch, om het leven.
-
pi_215776359
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 13:55 schreef quo_ het volgende:

[..]
Keihard aanpakken dit gedrag, is immers bijna net zo erg als 3 mensen doodrijden.
Kijk maar.
[..]

Appeltjes, peertjes en nog onjuist ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215776548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zelfs op X zijn de betreffende uitspraken van Raisa gecensureerd. Als dat geen bewijs is dat de verwerpelijke racistische inhoud van haar niets anders is dan hatespeech.....
Welja laten we de twitter censuur gebruiken als maatstaf voor wat er verwerpelijk is. Lekker vuistdiep bij Elon Musk in zijn hol.
-
pi_215776682
quote:
Ok, ik dacht dat ze niet vervolgd was geworden..
Die met die paraplu, die is niet vervolgd..
pi_215776688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ok, ik dacht dat ze niet vervolgd was geworden..
Die met die paraplu, die is niet vervolgd..
Compleet ander land. Wederom geen erg sterk voorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215776737
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Compleet ander land. Wederom geen erg sterk voorbeeld.
Ok, nog iets over die 2 andere voorbeelden te zeggen?
Of zijn je opmerkingen op?
:')
pi_215776755
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:45 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ok, nog iets over die 2 andere voorbeelden te zeggen?
Of zijn je opmerkingen op?
Nee hoor, je loopt vooral een beetje met je eigen domheid te koop. Maakt niet uit verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215776760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:43 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]

[ x ]
Wat een idioterie. Die Smeets is helemaal van het padje af.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215776772
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215776780
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee hoor, je loopt vooral een beetje met je eigen domheid te koop. Maakt niet uit verder.
Want?
Leg uit...
Oh ja, Akwasi de woordkunstenaar..

Duidelijk.
pi_215776792
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:52 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Want?
Leg uit...
Oh ja, Akwasi de woordkunstenaar..

Duidelijk.
Ja maar hullie is doorgaans geen erg sterk argument. Helemaal als die zaken onvergelijkbaar zijn.

Ik zou zeggen, lees de uitspraak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215776813
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja maar hullie is doorgaans geen erg sterk argument. Helemaal als die zaken onvergelijkbaar zijn.

Ik heb het helemaal niet over vergelijkbare zaken man...

Ik rep over "kwalijke uitspraken" van anderen...

Leer jij lezen...
pi_215776817
Daarbij, waarom die vetklep Sidney Smeets nog gelijk geven....

https://www.hartvannederl(...)minderjarige-jongens
pi_215776818
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:37 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zei is gevaarlijk. Ze is een racist en fascist die een open platform gebruikt. . Die moet je de mond snoeren.

:T
extreem gevaarlijk

zei :')
pi_215776824
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:48 schreef Montagui het volgende:

[..]
Wat een idioterie. Die Smeets is helemaal van het padje af.
Huh? :?
Ik lees helemaal niets van Smeets (alleen óver Smeets).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215776851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:56 schreef Toine51 het volgende:

Omdat hij daar uiteindelijk nooit voor veroordeeld is, dan kan je dus smaad en laster aan je broek krijgen als je doet alsof dat wel zo is. Zoals Raisa nu en anderen die haar voorgingen

Tip: hart van Nederland als bron gebruiken is doorgaans niet bijster slim.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215776895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:56 schreef Toine51 het volgende:

lol kleuterneuker
pi_215777057
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:59 schreef Caland het volgende:
Het Parool is beter?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215777082
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:27 schreef r_one het volgende:

[..]
Het Parool is beter?
Zoals ik al zei, daar is nooit een veroordeling uit komen rollen

Viezerikje Smeets heeft eerder dit soort smaad- en lasterzaken gewonnen van onbekende Nederlanders, dus aandachtshoer Raisa wist precies waar ze mee bezig was. Waarschijnlijk gaat ze nu haar donatieknop weer promoten aan dommig Nederland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215777127
arm meiske
pi_215777221
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat weet ik.
Sterker, hij is zelfs nooit aangeklaagd door justitie.
Nog sterker, er is nooit één aangifte tegen hem ingediend.
quote:
Viezerikje Smeets heeft eerder dit soort smaad- en lasterzaken gewonnen van onbekende Nederlanders, dus aandachtshoer Raisa wist precies waar ze mee bezig was. Waarschijnlijk gaat ze nu haar donatieknop weer promoten aan dommig Nederland.
Hoewel hij juridisch het gelijk aan zijn kant heeft, heb ik moreel ook de nodige bedenkingen bij hem (maar dan uit andere bronnen dan Parool of Hartvan). Voor een Raisa is dat alleen al kennelijk een vrijbrief om hem publiekelijk weg te zetten als 'kleuterneuker' (volgens mij zijn kleuters 4-6 jaar, niet bepaald de 'doelgroep' van Smeets) en ze is ook nog overtuigd van haar gelijk want ze gaat in hoger beroep :')

Ook zo'n donatieknop gaat haar niet helpen maar het genereert natuurlijk wel lekker veel aandacht. En het manschuwe klapvee kan ook lekker vanuit de onderbuik even losgaan.
.
pi_215777520
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo hé, laat jij je weer van je "domme" kant zien zeg....
pi_215777545
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat hij daar uiteindelijk nooit voor veroordeeld is, dan kan je dus smaad en laster aan je broek krijgen als je doet alsof dat wel zo is. Zoals Raisa nu en anderen die haar voorgingen

Want?
Past niet in jouw straatje?
Nou, hier andere bron...

https://www.ad.nl/politie(...)-te-zoenen~accaf2d2/

https://www.rtl.nl/nieuws(...)rafbaar-tieners-seks

https://www.bnnvara.nl/jo(...)ht-met-minderjarigen
pi_215777640
quote:
Och, met even googlen kun je er nog veel meer vinden met allemaal dezelfde "Het staat toch op Twitter" strekking.
Feit blijft:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:44 schreef r_one het volgende:
er is nooit één aangifte tegen hem ingediend.
Ennnnn ..... 'kleuterneuker' gaat wel nog even ietsiepietsie verder dan een seksdate met een 16-jarige.
.
pi_215777676
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Och, met even googlen kun je er nog veel meer vinden met allemaal dezelfde "Het staat toch op Twitter" strekking.
Feit blijft:
[..]

Nou ja, laten we wel wezen, de man is niet heel kies. Er zijn vele redenen om af te zien van een juridische klacht. Het gestarte onderzoek naar hem werd stopgezet toen hij zich terugtrok als kamerlid.
Zaken kunnen ook best moreel verwerpelijk zijn zonder dat ze expliciet strafbaar zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215777698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:51 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, laten we wel wezen, de man is niet heel kies. Er zijn vele redenen om af te zien van een juridische klacht. Het gestarte onderzoek naar hem werd stopgezet toen hij zich terugtrok als kamerlid.
Zaken kunnen ook best moreel verwerpelijk zijn zonder dat ze expliciet strafbaar zijn.
Dat ontken ik ook niet, zie mijn post #83.
Maar nogmaals mijn toevoeging:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:46 schreef r_one het volgende:
'kleuterneuker' gaat wel nog even ietsiepietsie verder dan een seksdate met een 16-jarige.
Ik mag hopen dat jij het overduidelijke verschil tussen beide ziet.

Feitelijk gaat Raisa dus nog veel verder in haar populistische beschuldigingen dan alle genoemde nieuwsitems bij elkaar.

En voor de goede orde: "het gestarte onderzoek" was dus géén strafrechtelijk onderzoek.
.
pi_215777763
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat ontken ik ook niet, zie mijn post #83.
Maar nogmaals mijn toevoeging:
[..]
Ik mag hopen dat jij het overduidelijke verschil tussen beide ziet.

Feitelijk gaat Raisa dus nog veel verder in haar populistische beschuldigingen dan alle genoemde nieuwsitems bij elkaar.

En voor de goede orde: "het gestarte onderzoek" was dus géén strafrechtelijk onderzoek.
Oh vooropgesteld schiet mevrouw zichzelf hier natuurlijk volkomen in de voet. Je kunt van alles vinden over het vermeende gedrag van Smeets, maar doen alsof hij kleuters seksueel misbruikt zou hebben is uiteraard gewoon laster. Dat deze mevrouw nota bene rechten heeft gestudeerd is wat mij betreft ook wel vrij ironisch.

Maar ik heb ook niet veel met types als Smeets. Die is juridisch veel handiger, maar moreel net zo verwerpelijk in mijn ogen. En nee een onderzoek van een kamercommissie is geen strafrechtelijk onderzoek. Seks met een 16-jarige is an sich ook helemaal niet strafbaar. Dan kom je op het terrein van wederzijdse instemming als er geen sprake is van een afhankelijkheidsrelatie. Maar persoonlijk vind ik een man van in de 40 die seks heeft met een jongen of meisje van 17 moreel verwerpelijk, strafbaar of niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215778007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:04 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oh vooropgesteld schiet mevrouw zichzelf hier natuurlijk volkomen in de voet. Je kunt van alles vinden over het vermeende gedrag van Smeets, maar doen alsof hij kleuters seksueel misbruikt zou hebben is uiteraard gewoon laster. Dat deze mevrouw nota bene rechten heeft gestudeerd is wat mij betreft ook wel vrij ironisch.

Maar ik heb ook niet veel met types als Smeets. Die is juridisch veel handiger, maar moreel net zo verwerpelijk in mijn ogen. En nee een onderzoek van een kamercommissie is geen strafrechtelijk onderzoek. Seks met een 16-jarige is an sich ook helemaal niet strafbaar. Dan kom je op het terrein van wederzijdse instemming als er geen sprake is van een afhankelijkheidsrelatie. Maar persoonlijk vind ik een man van in de 40 die seks heeft met een jongen of meisje van 17 moreel verwerpelijk, strafbaar of niet.
Dan denken we vrijwel hetzelfde ^O^

(op het vetgemaakte statement na, omdat ik bijzonder zwaar til aan de kwalificatie 'kleuterneuker' = verkrachting van een 5-jarig KIND)

En in aanmerking nemende dat ik vrijwel zeker weet dat 16 jaar niet de absolute ondergrens is voor Smeets, is bij mij de morele verontwaardiging misschien nog wel groter (dat rechtvaardigt evenwel niet de titel die Raisa eraan geeft).
.
pi_215778024
Belachelijk.
D66 rechters. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215778040
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:35 schreef superniger het volgende:
Belachelijk.
D66 rechters. :')
Ha :D

Jij hier? :')
.
  donderdag 5 december 2024 @ 17:40:23 #93
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215778066
Gek wijf, beste vriendjes met die enge Eva Vlaardingenbroek.
Die op X post over de notes dame in Parijs en ze zegt het niet direct, maar wil eigenlijk zeggen dat moslims die waarschijnlijk in de fik hebben gezet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 5 december 2024 @ 18:36:43 #94
182233 thedeedster
pi_215778543
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is het kernpunt van de rechtspraak; gelijke monniken gelijke kappen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215778623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:36 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dat is het kernpunt van de rechtspraak; gelijke monniken gelijke kappen.
https://www.destentor.nl/(...)-aan-smaad~ac0c1bbb/

Redelijk soortgelijk dus, al is Raisa ook nog voor een tweede feit schuldig bevonden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 december 2024 @ 18:49:28 #96
182233 thedeedster
pi_215778640
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:47 schreef Caland het volgende:

[..]
https://www.destentor.nl/(...)-aan-smaad~ac0c1bbb/

Redelijk soortgelijk dus, al is Raisa ook nog voor een tweede feit schuldig bevonden.
Dus...

Je vindt dit;
quote:
Ja maar hullie is doorgaans geen erg sterk argument.
En dan kom je met een bevestiging ervan? :?
pi_215778650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:49 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dus...

Je vindt dit;
[..]
En dan kom je met een bevestiging ervan? :?
Nee, het is gewoon niet echt sterk als je er compleet andere feiten of verdachtmakingen bij gaat betrekken (soms zelfs in een andere rechtsstaat) als het ultieme bewijs dat Raisa zielig is en door partijdige D66 rechters gestraft is
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 december 2024 @ 18:52:37 #98
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215778659
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, het is gewoon niet echt sterk als je er compleet andere feiten of verdachtmakingen bij gaat betrekken (soms zelfs in een andere rechtsstaat) als het ultieme bewijs dat Raisa zielig is en door partijdige D66 rechters gestraft is
Ze gaat maar lekker in hoger beroep. De uitkomst gaat niet veel anders zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215778664
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze gaat maar lekker in hoger beroep. De uitkomst gaat niet veel anders zijn.
Uiteraard gaat ze in hoger beroep, dan kunnen er nog meer domme mensen doneren omdat ze zo zielig is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 december 2024 @ 18:53:44 #100
182233 thedeedster
pi_215778674
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar vind je nu wel of niet dat "gelijke monniken, gelijke kappen" moet gelden?

Ik ben je helemaal kwijt nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')