Je hebt de fout gevondenquote:Op zondag 2 juni 2024 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het woordje 'niet' vergeten bent.Maar inderdaad, moet er niet aan denken maanden die klusherrie en troep voor je deur.
Wij vroegen ons dat ook af. Ik meen mij te herinneren dat ze 1 dag in de week 1 gratis klushulp mochten inschakelen. Maar los van dat ik dat amper zie gebeuren zoals je zegt heb ik volgens mij ook al meermaals gezien dat er meer mensen leken te helpen.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: wat zijn nou eigenlijk de regels voor het laten helpen door vrienden/vriendinnen?
Ik zie toch vrij weinig vrienden helpen, ik zou daar zoveel mogelijk gebruik van maken.
En dan ook nog de uitvoerder van toen terughalen. Theo heette hij geloof ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: Dennis is ín Het Blok en ín de directe buurt van kandidatenThat's a first sinds de eerste avond volgens mij
Maar goed, het blijft een oncharismatische zak hooi die gewoon niet past binnen dit programma. Dat ze bij een volgend seizoen maar hun best doen om Erik van der Hoff terug te halen, en anders Harm Edens naast voice-over ook de on-screen presentator maken.
Oh jaaa, Theoquote:Op maandag 3 juni 2024 13:45 schreef Beavis het volgende:
[..]
En dan ook nog de uitvoerder van toen terughalen. Theo heette hij geloof ik.
Theo: "Dat maakt mij de pis niet lauw!!"
O ja, de acties van Anouk! Nu herinner ik met dat ze op een gegeven moment met 1 hand tape op het plafond aan het plakken was, in dezelfde hand een rol tape had en met de andere hand die tape aan het afsnijden was. Ik zat echt bang te zijn dat ze haar polsen door zou snijden!quote:Op maandag 3 juni 2024 11:36 schreef avotar het volgende:
En als je dan Anouk boven op dat trapje ziet staan, ....
Ja en hoe ze op de bovenkant ging staan (niet de hoogste tree,.nog hoger) brrrquote:Op maandag 3 juni 2024 14:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O ja, de acties van Anouk! Nu herinner ik met dat ze op een gegeven moment met 1 hand tape op het plafond aan het plakken was, in dezelfde hand een rol tape had en met de andere hand die tape aan het afsnijden was. Ik zat echt bang te zijn dat ze haar polsen door zou snijden!![]()
![]()
(nou, je moet het gezien hebben)
Die viel mij ook op jaquote:Op maandag 3 juni 2024 14:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O ja, de acties van Anouk! Nu herinner ik met dat ze op een gegeven moment met 1 hand tape op het plafond aan het plakken was, in dezelfde hand een rol tape had en met de andere hand die tape aan het afsnijden was. Ik zat echt bang te zijn dat ze haar polsen door zou snijden!![]()
![]()
(nou, je moet het gezien hebben)
Het haalt wel een deel van het programma onderuit. 1 van de zaken die de koppels moeten kunnen is het regelen van extern personeel. Het is al vervelend dat ze een minimumloon moeten betalen, laat de markt gewoon zijn werk doen.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:30 schreef FYazz het volgende:
Aanvullend op de eerder genoemde irritaties/verbeterpunten voor volgend seizoen.
Wat mij betreft zorgen ze volgende keer vanuit de productie dat de deelnemers uit een pool van geselecteerde (en gecontroleerde) klusbedrijven kunnen kiezen ipv dat ze zelf maar wat moeten regelen.
Vind het slechte reclame alsook sneu voor de deelnemers en de kopers dat er gewerkt wordt met veel slechte klussers. Afwerking wat te wensen overlaat, niet op komen dagen, weggaan zonder het te zeggen, taalbarrières, plafondplaten verkeerd monterenetc.
Volgens mij komen de deelnemers, muv Hans, nu bij dit soort beunhazen uit puur omdat die klushulpen zo last minute geregeld moeten worden en de goede klusbedrijven al vol zitten.
Waarom zorgt de aannemer er niet gewoon voor dat hij een pool (nee, geen Pool) heeft aan klusbedrijven die betrouwbaar zijn en kwaliteit leveren.
Theo zal wel met pensioen zijn inmiddelsquote:Op maandag 3 juni 2024 13:45 schreef Beavis het volgende:
[..]
En dan ook nog de uitvoerder van toen terughalen. Theo heette hij geloof ik.
Theo: "Dat maakt mij de pis niet lauw!!"
Inderdaad. Mijn schoonvader is aannemer en werkt veel met zzp'ers. Alles plannen ze ruim van te voren. Een zzp'er die direct beschikbaar is, is dat vaak om een reden, is zijn standpunt.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:30 schreef FYazz het volgende:
Aanvullend op de eerder genoemde irritaties/verbeterpunten voor volgend seizoen.
Wat mij betreft zorgen ze volgende keer vanuit de productie dat de deelnemers uit een pool van geselecteerde (en gecontroleerde) klusbedrijven kunnen kiezen ipv dat ze zelf maar wat moeten regelen.
Vind het slechte reclame alsook sneu voor de deelnemers en de kopers dat er gewerkt wordt met veel slechte klussers. Afwerking wat te wensen overlaat, niet op komen dagen, weggaan zonder het te zeggen, taalbarrières, plafondplaten verkeerd monterenetc.
Volgens mij komen de deelnemers, muv Hans, nu bij dit soort beunhazen uit puur omdat die klushulpen zo last minute geregeld moeten worden en de goede klusbedrijven al vol zitten.
Waarom zorgt de aannemer er niet gewoon voor dat hij een pool (nee, geen Pool) heeft aan klusbedrijven die betrouwbaar zijn en kwaliteit leveren.
Het probleem wat ik aankaart is meer dat de markt op dit moment zo oververhit is dat je voor klussen op korte termijn alleen bij de wat mindere klussers uitkomt.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het haalt wel een deel van het programma onderuit. 1 van de zaken die de koppels moeten kunnen is het regelen van extern personeel. Het is al vervelend dat ze een minimumloon moeten betalen, laat de markt gewoon zijn werk doen.
Dat maakt het programma toch ook leuk en spannend? Stel je voor dat je vijf weken kijkt naar zo’n René, daar is toch niets aan? Die kan het veel te goed.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:30 schreef FYazz het volgende:
Smaken verschillenquote:Op maandag 3 juni 2024 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat maakt het programma toch ook leuk en spannend? Stel je voor dat je vijf weken kijkt naar zo’n René, daar is toch niets aan? Die kan het veel te goed.
In mijn herinnering kon hij heel kwaad worden. Klopt dat…?quote:Op maandag 3 juni 2024 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Theo zal wel met pensioen zijn inmiddels
Al kon hij lekker genadeloos zijn, zoals in dit fragment:
"Het schijnt heel erg moeilijk te zijn, isoleren."
Jaaaaa, Smaken Verschillen.quote:
Dat was een leuk programma ja!quote:Op maandag 3 juni 2024 21:49 schreef Regendans48 het volgende:
[..]
Jaaaaa, Smaken Verschillen.
Dat was een geweldig programma. Vooral seizoen 1 heb ik vaak opnieuw bekeken.
Het was een kookwedstrijd, waarbij we ook een inkijkje kregen in de woningen van de deelnemers.
Jep... ik voel hem meequote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:35 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik de enige die kippenvel kreeg bij de uitspraak: "Ik als Amsterdamse makelaar" brrrrrr
Ja, kriebels bij dat verheven voelen want Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:35 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik de enige die kippenvel kreeg bij de uitspraak: "Ik als Amsterdamse makelaar" brrrrrr
Wat ik dan denk 'gooi jezelf weg meid'quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:35 schreef dapluiz het volgende:
Ik vind dit ook echt erg voor ze en persoonlijk vind ik het ook wel een blamage van de aannemer.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die badkamer vind ik echt heel erg voor zeze zijn vervelend. Alleen dit gun je niemand
Dat vond ik ook raar. Jeroen zei zelf dat hij het wel vertrouwde. Daarna allemaal lekkages, waar niemand iets over zegt en nu moet de hele vloer eruit. Dus hij heeft het ook slecht beoordeeld en had waarschijnlijk veel eerder al kunnen aangeven dat die vloer toch echt niet goed was.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:51 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt erg voor ze en persoonlijk vind ik het ook wel een blamage van de aannemer.
Hij moet er veel beter bovenop zitten, zeker op de bouwkundige zaken.
Paar weken geleden zei Jeroen zelf nog over de badkamervloer dat hij het wel vertrouwde, terwijl het vanaf dag 1 drama en lekkage is in die badkamer. Of het nu gaat om een losse cementvloer of te weinig tegellijm.
Jeroen heeft aangegeven dat de betonvloer in orde was, dat de tegelvloer aangepast moest worden was na oplevering van de badkamer al bekend. En toen hebben ze hun tegelzetter opnieuw gevraagd de vloer te leggen. Met het resultaat daarvan was Anouk niet tevreden en ze heeft toen Jeroen gevraagd of ze niet te streng was. En pas toen bleek dat de tegelzetter het de tweede keer nog meer verkloot had en was het verwijderen van de vloer de enige optie. Dus dit is niet iets dat Jeroen te verwijten is, de betonvloer was goed, maar tegelzetter is een vak, juist ook bij die grote tegels die dan moeten aflopen richting een drain.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Jeroen zei zelf dat hij het wel vertrouwde. Daarna allemaal lekkages, waar niemand iets over zegt en nu moet de hele vloer eruit. Dus hij heeft het ook slecht beoordeeld en had waarschijnlijk veel eerder al kunnen aangeven dat die vloer toch echt niet goed was.
De tegels moeten van de vloer af omdat de lijm maar op enkele plekken op de tegels zit. Dat gaat stuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Jeroen zei zelf dat hij het wel vertrouwde. Daarna allemaal lekkages, waar niemand iets over zegt en nu moet de hele vloer eruit. Dus hij heeft het ook slecht beoordeeld en had waarschijnlijk veel eerder al kunnen aangeven dat die vloer toch echt niet goed was.
Ik vond Sanne ook zo ondankbaar en verwend reageren! Echt naar, die Daniël doet hartstikke zijn bestquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat A&J de badkamer helemaal overnieuw moeten doen. Niet alleen omdat ze helemaal niet kunnen klussen en dus alleen maar klusjemensen inschakelen. Ook niet omdat ze alleen de allergoedkoopste werkkrachten inschakelen/uitbuiten(H&F en J&R hebben nooit dit soort problemen met hun werklui...)
Zelfs ook niet omdat ze op z'n minst niet eens enige controle op de klusjesmensen hebben gehouden.
Maar veel meer omdat ze gewoon geld hebben gewonnen bij de oplevering van diezelfde mislukte badkamer! Ze hebben wmb nog geluk dat ze dat geld niet alsnog moeten teruggeven! (zo, dat is eruit)
Verder is het maar goed dat Het Blok binnenkort stopt, want ik kan die Sanne echt niet meer zien... Hoe ondankbaar ze omging met het kadootje van 'The Icon'! Alhoewel dat ook weer zijn eigen schuld is, want als ik het goed begreep noteer hij elke opmerking van Sanne over iets wat ze leuk vindt.... nou dan ben je ook niet helemaal goed bij je pannetje...8)7
Waarom heet Daniël The Icon?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat A&J de badkamer helemaal overnieuw moeten doen. Niet alleen omdat ze helemaal niet kunnen klussen en dus alleen maar klusjemensen inschakelen. Ook niet omdat ze alleen de allergoedkoopste werkkrachten inschakelen/uitbuiten(H&F en J&R hebben nooit dit soort problemen met hun werklui...)
Zelfs ook niet omdat ze op z'n minst niet eens enige controle op de klusjesmensen hebben gehouden.
Maar veel meer omdat ze gewoon geld hebben gewonnen bij de oplevering van diezelfde mislukte badkamer! Ze hebben wmb nog geluk dat ze dat geld niet alsnog moeten teruggeven! (zo, dat is eruit)
Verder is het maar goed dat Het Blok binnenkort stopt, want ik kan die Sanne echt niet meer zien... Hoe ondankbaar ze omging met het kadootje van 'The Icon'! Alhoewel dat ook weer zijn eigen schuld is, want als ik het goed begreep noteer hij elke opmerking van Sanne over iets wat ze leuk vindt.... nou dan ben je ook niet helemaal goed bij je pannetje...8)7
Ik snap m niet…?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O jee, nu ga je er op lettten!
Ik snapte alleen de opmerking van Jeroen niet zo heel goed. Hij zei dat de tegels overal egaal gelijmd moesten zijn om ervoor te zorgen dat de vloer waterdicht is. Maar je maakt het toch sowieso waterdicht doordat je de voegen van de tegels goed laat sluiten en de buitenranden afkit? Dat staat toch los van het wel of niet goed vastlijmen van de vloer?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De tegels moeten van de vloer af omdat de lijm maar op enkele plekken op de tegels zit. Dat gaat stuk.
Nu je weet dat Daniel heel vaak een petje met 'Icon' op heeft, ga je iedere keer naar zijn pet kijkenquote:
Begrijp ik ook niet. Ik ben ook geen klusser, ik kijk vooral om omvallende verfbussen te zien en verder allerhande geklunsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snapte alleen de opmerking van Jeroen niet zo heel goed. Hij zei dat de tegels overal egaal gelijmd moesten zijn om ervoor te zorgen dat de vloer waterdicht is. Maar je maakt het toch sowieso waterdicht doordat je de voegen van de tegels goed laat sluiten en de buitenranden afkit? Dat staat toch los van het wel of niet goed vastlijmen van de vloer?
(ben geen doe-het-zelver, maar probeer toch nog wel wat op te steken van Het Blok)
Oh dat is me nooit opgevallen!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu je weet dat Daniel heel vaak een petje met 'Icon' op heeft, ga je iedere keer naar zijn pet kijken
Misschien. Eventueel. Zou kunnen.
Zo lekker herkenbaar dan inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Ik ben ook geen klusser, ik kijk vooral om omvallende verfbussen te zien en verder allerhande gekluns
Ik denk dat niet egaal gelijmde tegels kunnen wippen cq doorbuigen. Dat zorgt ervoor dat je voegen speling krijgen en dus niet meer waterdicht zullen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snapte alleen de opmerking van Jeroen niet zo heel goed. Hij zei dat de tegels overal egaal gelijmd moesten zijn om ervoor te zorgen dat de vloer waterdicht is. Maar je maakt het toch sowieso waterdicht doordat je de voegen van de tegels goed laat sluiten en de buitenranden afkit? Dat staat toch los van het wel of niet goed vastlijmen van de vloer?
(ben geen doe-het-zelver, maar probeer toch nog wel wat op te steken van Het Blok)
Geldt dat ook voor tegels aan de wand?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat niet egaal gelijmde tegels kunnen wippen cq doorbuigen. Dat zorgt ervoor dat je voegen speling krijgen en dus niet meer waterdicht zullen zijn.
Daar zit wel wat in ja...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat niet egaal gelijmde tegels kunnen wippen cq doorbuigen. Dat zorgt ervoor dat je voegen speling krijgen en dus niet meer waterdicht zullen zijn.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:17 schreef d.k. het volgende:
[..]
Jeroen heeft aangegeven dat de betonvloer in orde was, dat de tegelvloer aangepast moest worden was na oplevering van de badkamer al bekend. En toen hebben ze hun tegelzetter opnieuw gevraagd de vloer te leggen. Met het resultaat daarvan was Anouk niet tevreden en ze heeft toen Jeroen gevraagd of ze niet te streng was. En pas toen bleek dat de tegelzetter het de tweede keer nog meer verkloot had en was het verwijderen van de vloer de enige optie. Dus dit is niet iets dat Jeroen te verwijten is, de betonvloer was goed, maar tegelzetter is een vak, juist ook bij die grote tegels die dan moeten aflopen richting een drain.
Ah pardon. Verkeerd begrepen. Heb sowieso niet meegekregen dat de tegels al een keer hersteld zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De tegels moeten van de vloer af omdat de lijm maar op enkele plekken op de tegels zit. Dat gaat stuk.
Ben het er toch niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:17 schreef d.k. het volgende:
[..]
Jeroen heeft aangegeven dat de betonvloer in orde was, dat de tegelvloer aangepast moest worden was na oplevering van de badkamer al bekend. En toen hebben ze hun tegelzetter opnieuw gevraagd de vloer te leggen. Met het resultaat daarvan was Anouk niet tevreden en ze heeft toen Jeroen gevraagd of ze niet te streng was. En pas toen bleek dat de tegelzetter het de tweede keer nog meer verkloot had en was het verwijderen van de vloer de enige optie. Dus dit is niet iets dat Jeroen te verwijten is, de betonvloer was goed, maar tegelzetter is een vak, juist ook bij die grote tegels die dan moeten aflopen richting een drain.
'Sounis'? Is dat die klusjeman die bij de badkamer van Anouk & Jair in die emmer pieste? Of bedoel je 'Soudal'?quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:04 schreef __Fokker__ het volgende:
En Warp, Sounis, Floorify, Praxis, Keukenloods, Sanitairwinkel.
Bedenk me dat de meeste appartement 1 slaapkamer hebben, dus max 2 personen. Dat maken die keukens helemaal bizar.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:21 schreef __Fokker__ het volgende:
Ah Soudal.. dat was hem. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er voor dit programma nog nooit van gehoord had.
Bovendien zag ik in vorige afleveringen toch best wel wat koppels worstelen met dit systeem qua handleiding enzo.quote:Dat warp had ik ook nog nooit van gehoord en ziet er ook erg handig uit, wat betreft werkt het wel. Jammer dat 30m2 meteen al zo'n 6000 euro is.
De woonkamer is allang een keer opgeleverd. Dat het er bij veel nu weer uitziet als opslagruimte is iets anders.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens jammer dat we nu in 1 week 2 opleveringen gepropt krijgen...... nu krijgen we in 2 dagen tijd een hele oplevering van de woonkamer. Had wat mij betreft langer mogen duren!
En inderdaad: het overvalt mij ook ineens hoezeer sommige woningen ineens klaar zijn.. met name S&D..
Die waren niet klaar met de woonkamer. Ze zijn ingestapt na de oplevering van de eerste slaapkamer, omdat zij maar 1 slaapkamer hebben en geen twee.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:32 schreef d.k. het volgende:
De woonkamer is toch aan opgeleverd? Als tweede geloof ik. Alleen de zolder deed toen nog niet mee dus die moeten nog.
Alle appartementen behalve de Older hebben twee kamers, ze zijn alleen niet ingericht als slaapkamer maar vaak als kantoor.
Alleen de zolder heeft maar 1 slaapkamer, de rest 2 slaapkamers. Alleen heeft niemand het ingericht als 2e slaapkamer, maar meer als werkkamer.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:04 schreef __Fokker__ het volgende:
En Warp, Sounis, Floorify, Praxis, Keukenloods, Sanitairwinkel.
Bedenk me dat de meeste appartement 1 slaapkamer hebben, dus max 2 personen. Dat maken die keukens helemaal bizar.
Ah!quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:30 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De woonkamer is allang een keer opgeleverd. Dat het er bij veel nu weer uitziet als opslagruimte is iets anders.
De aflevering van vanavond nu aan het kijken, had gisteren al een heel klein beetje medelijden met die grote waffel van Anouk, maar toch. Genadeloos die grote waffel en gebluf afgestraft had ik dan weer geen medelij mee en vond haar empatisch vermogen niet erg groot naar de andere deelnemers.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grote waffel van Anouk is ook weggesmolten... het is gewoon zielig hun situatiegun het geen van hen
Het is toch hetzelfde als een "normale" vloerverwarming? Alleen hoeft deze niet in beton. (voor zover ik verstand heb van vloerverwarmingquote:Op woensdag 5 juni 2024 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap dat hele vloerverwarming systeem daar niet. In plaats van het warme water via radiatoren aan de gevel ooit door een gasketel het huis te jagen nu dus door een soort tuinslangensysteem onder de vloer? En als er dan iets gaat lekken? Waar moet je ontluchten?
Gisteren tijdens de kibbeling gaf ze aan dat ze het (eventueel) gewonnen geld willen investeren om nog een keer zo'n huis te "flippen".quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grote waffel van Anouk is ook weggesmolten... het is gewoon zielig hun situatiegun het geen van hen
En dan ook nog in het buitenlandquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de kibbeling gaf ze aan dat ze het (eventueel) gewonnen geld willen investeren om nog een keer zo'n huis te "flippen".
En als argumentatie: "dit was een test om te kijken of dit ons bevalt".
maar, de feiten:
1. ze zijn er niet goed.
2. ze lijken er niet gelukkig van te worden.
wat zijn dan de redenen om bovestaande nog een keer te gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |