Als hij niet wilt...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ga ik mijn vriend zo gek krijgen dattie mee gaat
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch,
m'n zusje is leuker wat dat aan gaat, maar helaas voor jullie bezet. mss is mn ma wel cougar, maar ok. hahahaha
Ik zal hem zo eens vragen of hij uit de kast wil komenquote:
Dan mag ik zeker weer opdraaien als er weer een slang vermist is.quote:
Niks.quote:
Dat doe je toch wel voor me?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker weer opdraaien als er weer een slang vermist is.
Ik heb een badeendjesshirt voor je.quote:
Prima te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:06 schreef Fogel het volgende:
SAS heeft de laatste tijd veel goede aanbiedingen voor Atlanta. Ook ‘vlakbij’ Dollywood.
50+ ook goed?quote:
Echt niet, dat doe ik alleen voor Soul.quote:
You so mean.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, dat doe ik alleen voor Soul.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moest aan jou denken bij dit plaatje
Het luxemerk van de Appiequote:Op woensdag 22 mei 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
"Deli cata" 80% chocolade is best lekker
"Voor elk moment", nu bv
Ik zal de grap maar achterwegen latenquote:
Doe datquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal de grap maar achterwegen laten
Als Soul SBE niet lief had gevonden hadden jullie een roerig nachtje gehad!quote:
Yup!quote:
zou doen en voor je opzoeken linkje, maar weet dat je toch wel blijft doorpostenquote:
Pics!quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een badeendjesshirt voor je.
Dat hebben we wel vaker.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Soul SBE niet lief had gevonden hadden jullie een roerig nachtje gehad!
Gewoon even de Super Bad Eendjes Brigade bellen, dan is het zo opgelost en kan jij van je nacht rust genietenquote:
In je cabriolet met 150km/h?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup!
Gister nog een rit van zo’n 11 uur gemaakt.
Ik zal m wel weer niet snappenquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal de grap maar achterwegen laten
Soul is ook tof, wees jij maar lief voor haar.quote:
Nachtbolk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even de Super Bad Eendjes Brigade bellen, dan is het zo opgelost en kan jij van je nacht rust genieten
Niemand snapt zijn grappen dus maak je geen zorgen.quote:
Ja maar...quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soul is ook tof, wees jij maar lief voor haar.
Oh, zijn grappen zijn zeker van een veel hoger ander niveauquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand snapt zijn grappen dus maak je geen zorgen.
Moet ik je een bal afdraaien?quote:
Is moeilijk, maar moeilijk doen is nog moeilijkerquote:
Mijn garpen zijn van zeer ander hiffeauquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zijn grappen zijn zeker van een veel hoger ander niveau
Spesjul joke, just for you?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn garpen zijn van zeer ander hiffeau
Nee, gemiddelde snelheid lag onder de 70km/u (want Noorwegen) en in een MG4.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand snapt zijn grappen dus maak je geen zorgen.
hiffeau 0, laat mij maar mensen in de zeik nemen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn garpen zijn van zeer ander hiffeau
Ow hij wil wel, maar vind het nogal duur.quote:
Damnquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:06 schreef Fogel het volgende:
SAS heeft de laatste tijd veel goede aanbiedingen voor Atlanta. Ook ‘vlakbij’ Dollywood.
Laat hem thuis, gaan wij gewoon samenquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow hij wil wel, maar vind het nogal duur.
[..]
Damn
Patricia vraagt wanneer je tijd hebt?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
hiffeau 0, laat mij maar mensen in de zeik nemen.
Hm hmquote:
Ja het is de regio.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook een hele mooie omgeving daar. En "vlak" bij Nashville
MG4 klinkt als een machinegeweerquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, gemiddelde snelheid lag onder de 70km/u (want Noorwegen) en in een MG4.
Het wordt ook gezien als dodelijk wapen jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MG4 klinkt als een machinegeweer
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Patricia vraagt wanneer je tijd hebt?
Mijn parkiet beheerd mijn agenda.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Patricia vraagt wanneer je tijd hebt?
Ga voor mij ook even.quote:
Het is echt amazing! Moet je wel gaan met iemand die van wandelen en bomen houdtquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
[..]
Ja het is de regio.
Ik wil daar gewoon echt snel een keer tenminste 2 weken heen
Veel meer dan andere voertuigen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het wordt ook gezien als dodelijk wapen ja
Ow dan ga ik met mijzelf!quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is echt amazing! Moet je wel gaan met iemand die van wandelen en bomen houdt
Ik houd alleen van Kwekkeboomquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is echt amazing! Moet je wel gaan met iemand die van wandelen en bomen houdt
OK, Efteling, Belgie en daarna meteen door naar Atlanta dan maar?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
[..]
Ja het is de regio.
Ik wil daar gewoon echt snel een keer tenminste 2 weken heen
Meer dan een eenwieler jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel meer dan andere voertuigen?
Ik zou bijna ja zeggen, ware het niet dat ik al naar Portugal ga binnen de acceptabele termijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, Efteling, Belgie en daarna meteen door naar Atlanta dan maar?
Hebben ze daar zoiets?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanuit Atlanta naar Portugal vliegen dus maar…quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Meer dan een eenwieler ja
[..]
Ik zou bijna ja zeggen, ware het niet dat ik al naar Portugal ga binnen de acceptabele termijn
Hm hmquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanuit Atlanta naar Portugal vliegen dus maar…
Ja, alleen lag er geen sneeuw meer in de bergenquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben ze daar zoiets?
[ link | afbeelding ]
(Foto van gister, even gestopt om 3 uur lang door de sneeuw in een bos te ploeteren)
Ik lees dit als ‘vooruit dan maar’.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben ze daar zoiets?
[ link | afbeelding ]
(Foto van gister, even gestopt om 3 uur lang door de sneeuw in een bos te ploeteren)
Ow stop it youquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik lees dit als ‘vooruit dan maar’.
Zal morgen eens naar tickets kijken.
Koelt het wel lekker van afquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik lees dit als ‘vooruit dan maar’.
Zal morgen eens naar tickets kijken.
Ook al de straten blank?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
tis bizar hoeveel regen er nu weer viel hier.
nou dat valt mee want wat dat aan gaat is het hier ok met afvoer enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |