Ik zal m wel weer niet snappenquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal de grap maar achterwegen laten
Soul is ook tof, wees jij maar lief voor haar.quote:
Nachtbolk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even de Super Bad Eendjes Brigade bellen, dan is het zo opgelost en kan jij van je nacht rust genieten
Niemand snapt zijn grappen dus maak je geen zorgen.quote:
Ja maar...quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soul is ook tof, wees jij maar lief voor haar.
Oh, zijn grappen zijn zeker van een veel hoger ander niveauquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand snapt zijn grappen dus maak je geen zorgen.
Moet ik je een bal afdraaien?quote:
Is moeilijk, maar moeilijk doen is nog moeilijkerquote:
Mijn garpen zijn van zeer ander hiffeauquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zijn grappen zijn zeker van een veel hoger ander niveau
Spesjul joke, just for you?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn garpen zijn van zeer ander hiffeau
Nee, gemiddelde snelheid lag onder de 70km/u (want Noorwegen) en in een MG4.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand snapt zijn grappen dus maak je geen zorgen.
hiffeau 0, laat mij maar mensen in de zeik nemen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn garpen zijn van zeer ander hiffeau
Ow hij wil wel, maar vind het nogal duur.quote:
Damnquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:06 schreef Fogel het volgende:
SAS heeft de laatste tijd veel goede aanbiedingen voor Atlanta. Ook ‘vlakbij’ Dollywood.
Laat hem thuis, gaan wij gewoon samenquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow hij wil wel, maar vind het nogal duur.
[..]
Damn
Patricia vraagt wanneer je tijd hebt?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
hiffeau 0, laat mij maar mensen in de zeik nemen.
Hm hmquote:
Ja het is de regio.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook een hele mooie omgeving daar. En "vlak" bij Nashville
MG4 klinkt als een machinegeweerquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, gemiddelde snelheid lag onder de 70km/u (want Noorwegen) en in een MG4.
Het wordt ook gezien als dodelijk wapen jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MG4 klinkt als een machinegeweer
quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Patricia vraagt wanneer je tijd hebt?
Mijn parkiet beheerd mijn agenda.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Patricia vraagt wanneer je tijd hebt?
Ga voor mij ook even.quote:
Het is echt amazing! Moet je wel gaan met iemand die van wandelen en bomen houdtquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
[..]
Ja het is de regio.
Ik wil daar gewoon echt snel een keer tenminste 2 weken heen
Veel meer dan andere voertuigen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het wordt ook gezien als dodelijk wapen ja
Ow dan ga ik met mijzelf!quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is echt amazing! Moet je wel gaan met iemand die van wandelen en bomen houdt
Ik houd alleen van Kwekkeboomquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is echt amazing! Moet je wel gaan met iemand die van wandelen en bomen houdt
OK, Efteling, Belgie en daarna meteen door naar Atlanta dan maar?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
[..]
Ja het is de regio.
Ik wil daar gewoon echt snel een keer tenminste 2 weken heen
Meer dan een eenwieler jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel meer dan andere voertuigen?
Ik zou bijna ja zeggen, ware het niet dat ik al naar Portugal ga binnen de acceptabele termijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, Efteling, Belgie en daarna meteen door naar Atlanta dan maar?
Hebben ze daar zoiets?quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanuit Atlanta naar Portugal vliegen dus maar…quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Meer dan een eenwieler ja
[..]
Ik zou bijna ja zeggen, ware het niet dat ik al naar Portugal ga binnen de acceptabele termijn
Hm hmquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanuit Atlanta naar Portugal vliegen dus maar…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |