Weet niet wat de regels daarin zijn eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij denkt dat we bovenop diskwalificatie ook nog een “rode kaart” krijgen voor volgend jaar?
Dan zou die shitshow wel helemaal compleet zijn zeg.
Er zijn waarschijnlijk geen regels, behalve dan dat Österdahl dat in z’n eentje mag beslissen en de beslissing direct definitief is.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels daarin zijn eerlijk gezegd.
Sowieso niet gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels daarin zijn eerlijk gezegd.
Ik vraag me af hoe al die nieuwe fans hierop gaan reageren, want die vinden Anouk na haar uitspraken van laatst echt compleet kut.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:04 schreef hole1988 het volgende:
De nieuwe plaat, die al besproken is, wordt uitgevoerd door "JOOST FT. ANOUK".
[ afbeelding ]
Anouk was al sinds haar zielige eerste janknummers compleet kutquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe al die nieuwe fans hierop gaan reageren, want die vinden Anouk na haar uitspraken van laatst echt compleet kut.
Haar uitspraken zijn klote, maar ze heeft wel het songfestival gered..quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Anouk was al sinds haar zielige eerste janknummers compleet kut
Is hij wel weer gelijk van al die Kpop stans af die hij nu lijkt aan te sprekenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe al die nieuwe fans hierop gaan reageren, want die vinden Anouk na haar uitspraken van laatst echt compleet kut.
Nou, daar verschillen we van mening van vrees ikquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:55 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Haar uitspraken zijn klote, maar ze heeft wel het songfestival gered..
Bizar dat jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is hij wel weer gelijk van al die Kpop stans af die hij nu lijkt aan te spreken
Dat is waar. Wat ik af en toe langs zie komenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is hij wel weer gelijk van al die Kpop stans af die hij nu lijkt aan te spreken
Ik las dat hij zelfs Loreen haar record van snelste 100 miljoen streams nog kan verbreken. Nog 8 dagen over geloof ik, maar dan moet het wel elke dag rond de 2,5 miljoen zijn dus dat zal vast net niet gaan lukken.quote:
Het gaat nu wel iets langzamer met de streams dan op de piek, en hij is nu ook naar 2 gezakt in Nederland. Gisteren overigens nog wel een kleine 2 miljoen wereldwijd, dus het is niet dat het instort ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat hij zelfs Loreen haar record van snelste 100 miljoen streams nog kan verbreken. Nog 8 dagen over geloof ik, maar dan moet het wel elke dag rond de 2,5 miljoen zijn dus dat zal vast net niet gaan lukken.
Al laat het wel zien hoe populair zijn nummer is, als je al close komt.
Dat mag, hoor. Maar het is toch zo, na al die jaren van niet naar de finale gaan voor Nederland. Ze heeft, wat mij betreft, laten zien hoe het wel moest.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen we van mening van vrees ik
Gerda en Henk waren eerst nog overtuigd dat we niet doorgingen met Treble, Toppers, 3JS, Sieneke etc. omdat Europa ons haatte.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:18 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Dat mag, hoor. Maar het is toch zo, na al die jaren van niet naar de finale gaan voor Nederland. Ze heeft, wat mij betreft, laten zien hoe het wel moest.
Nee, Johan Derksen vond ook dat Joost het gegeven van zijn ouders uitmolk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop voor de verandering echt dat dit fake is.
Dat mag, hoor. Maar het is toch zo, na al die jaren van niet naar de finale voor Nederland. Ze heeft, wat mij betreft, laten zien hoe het wel moest.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen we van mening van vrees ik
Engeland dacht dat vanwege de Brexit, tja. En toen liet Sam Ryder zien hoe het (ook alweer) moest en daar deden ze niks meequote:Op woensdag 22 mei 2024 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Gerda en Henk waren eerst nog overtuigd dat we niet doorgingen met Treble, Toppers, 3JS, Sieneke etc. omdat Europa ons haatte.
Ik hoop nog steeds opquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat nu wel iets langzamer met de streams dan op de piek, en hij is nu ook naar 2 gezakt in Nederland. Gisteren overigens nog wel een kleine 2 miljoen wereldwijd, dus het is niet dat het instort ofzo.
Hier staat ie nog op 79nogwat als ik op Spotify kijk maar die moet nog updaten denk ik.quote:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe kun je dat zien op Spotify?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staat ie nog op 79nogwat als ik op Spotify kijk maar die moet nog updaten denk ik.
Artist · 10.3M monthly listeners.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:27 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe kun je dat zien op Spotify?
En worden in het totaal aantal streams enkel de streams van een officiële single op Spotify meegeteld?
Daarom moeten we ook eerst onszelf zsm terugtrekken. Zoals ontslag nemen voordat je zelf ontslagen wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij denkt dat we bovenop diskwalificatie ook nog een “rode kaart” krijgen voor volgend jaar?
Dan zou die shitshow wel helemaal compleet zijn zeg.
Ja sorry maar ik word ook wel een beetje moe van mensen die zeggen dat hij nog eens moet gaan uit wraak, als ik hem was zou ik met de hele bende nooit meer iets te maken willen hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat dat wel echt wishfull thinking is van veel mensen. Zie dat niet snel gebeuren. Vanuit Joost dan he.
WTF, ik kan dit niet geloven. Die titel ook.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:04 schreef hole1988 het volgende:
De nieuwe plaat, die al besproken is, wordt uitgevoerd door "JOOST FT. ANOUK".
[ afbeelding ]
Deze obsessie blijft lachenquote:Op woensdag 22 mei 2024 14:32 schreef Zigsky het volgende:
[ x ]
Dit gaat nooit meer goedkomen, he?
Spuit 11
Doe maar niet, volgend jaar gewoon terugslaan met wéér een tof nummer en dan winnenquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook eerst onszelf zsm terugtrekken. Zoals ontslag nemen voordat je zelf ontslagen wordt.
Fixedquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
Ik krijg het filmpje niet geplaatst, alleen de link.
Thnx!quote:
De link voor "shorts" is anders en wordt nog niet herkend. @Danny @Breulsquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Thnx!
Normaal lukt het gewoon, snap er niks van
1 2 3 | https://youtube.com/shorts/TUzS3B4zCXs?si=wlRlvLnllk5HvQW8 vervangen voor https://youtube.be/TUzS3B4zCXs?si=wlRlvLnllk5HvQW8 |
Mag ik zeggen dat ik het ergens enorm sneu van Nielson vindquote:
Eens. Denk omdat nielson beetje in glijdende schaal zit qua carriere dat die hoopte hiermee een boost te krijgen maar wordt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het ergens enorm sneu van Nielson vind
Dat. En het zit hem ook een beetje met hoe hij er meteen bovenop zat, het op Threads bracht en het heeft iets uitmelkerrigs ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eens. Denk omdat nielson beetje in glijdende schaal zit qua carriere dat die hoopte hiermee een boost te krijgen maar wordt helemaal niks.
Ha ja zeker, ik vond t aan de ene kant wel iets moois hebben, maar ik dacht ook wel wtf heeft Nielson er nou mee te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij staat ook op Spotify, zie ik. Hij heeft het m.a.w. echt als single uitgebracht. Dat is wel een beetje zielig ja.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ja zeker, ik vond t aan de ene kant wel iets moois hebben, maar ik dacht ook wel wtf heeft Nielson er nou mee te maken.
Ah damn, ik vond Clouseau ook leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik werk m’n aantekeningen bij. Steunbetuiging van Arjen Lubach - lief. Steunbetuiging van Clouseau - stom. Of was het andersom? Steunbetuiging van kerkklokken - lief. Steunbetuiging van Nielson - stom.
Ik vind die van Nielson wel lief. Alsof hij een van ons isquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik werk m’n aantekeningen bij. Steunbetuiging van Arjen Lubach - lief. Steunbetuiging van Clouseau - stom. Of was het andersom? Steunbetuiging van kerkklokken - lief. Steunbetuiging van Nielson - stom.
Omdat mensen daarom vroegen op TikTok wellicht.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij staat ook op Spotify, zie ik. Hij heeft het m.a.w. echt als single uitgebracht. Dat is wel een beetje zielig ja.
Ik vind ze allemaal lief.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het misselijkmakend eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:26 schreef Benny het volgende:
Sommige steun betuigingen roepen een ander gevoel op dan andere.quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze allemaal lief.
Beter dan negatief gezeik over Joost in elk geval en me dunkt dat hij wel wat steun kon gebruiken.
Radio 538 zat ook tegen hem te zeggen wanneer breng je hem uit op Spotify, ik denk niet dat dit van hem zelf uit ging maar dat hij aan alle kanten gevraagd werd om hem daarop uit te brengenquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat mensen daarom vroegen op TikTok wellicht.
1,75 miljoen Amerikaanse streams in één week voor een Nederlandstalig liedje. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:18 schreef Za het volgende:
Europapa ook populair bij Amerikaanse luisteraars
Het nummer Europapa van Joost Klein is niet alleen in Europa populair, maar doet het ook goed in de Verenigde Staten. Van de ruim 23 miljoen keer dat het nummer vorige week werd gestreamd kwam 7,44 procent van de luisteraars uit Amerika, meldt Billboard. Dat is het hoogste Amerikaanse aandeel voor een songfestivalliedje sinds 2021, toen Måneskin wereldwijd scoorde.
https://www.ad.nl/show/eu(...)uisteraars~aeff1b15/
Ik geef alleen maar MIJN gevoel en mening. Er staat nergens in m'n post dat jij dat niet mag volgens mij?quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:34 schreef Za het volgende:
[..]
Sommige steun betuigingen roepen een ander gevoel op dan andere.
Sommige zijn wellicht ook omdat de steunbetuiger een graantje mee wil pikken van het gebeuren rond Joost.
Nielson ik wordt naar bij de eerste zin, dat mag toch Greys?
Dat is zo ongeveer de grootste hit aller tijden, dan leg je de verwachtingen ietsje te hoogquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Fingers crossed voor Gangnam Style-achtige proporties
Droom groot toch?quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de grootste hit aller tijden, dan leg je de verwachtingen ietsje te hoog
Waarom niet? Ik denk dat Joost het hele cancel gebeuren niet zo boeit.quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:38 schreef Za het volgende:
Niemand haakt er op in, en ik ben zo benieuwd naar jullie mening.
Denkt iemand hier serieus dat Joost een duet gaat zingen met Anouk, "zonder jou"?
Nee toch, dat kan toch niet waar zijn?
Geen idee; ik neem even aan dat we geen van allen kennen, wie weet heeft hij het er met zijn vrienden wel degelijk over, of heeft hij het achter zich gelaten. Dat laatste lijkt het geval; zou mooi en groots zijn, je ding doen op het ESF, beseffen dat het een grote corrupte propaganda machine is voor specifieke machten, daar je niets van aantrekken en doorgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat Joost het hele cancel gebeuren niet zo boeit.
Joost en Electric Callboy lijkt me een enorme knaller jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:51 schreef Evenstar het volgende:
Zit te luisteren naar nieuwe nummer van Babymetal met Electric Callboy .....en eigenlijk zou Joost + Electric Callboy ook wel geniale combo zijn
Joost DQ bij ESF en Electric Callboy mocht niet medoen in Duitsland, omdat ze niet radiovriendelijk waren. Samen een knaller maken zou wel epic zijn
Oh yo hoe kan ik dit vergeten zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:51 schreef Evenstar het volgende:
Zit te luisteren naar nieuwe nummer van Babymetal met Electric Callboy
Man dan hou ik het echt niet meer hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Joost en Electric Callboy lijkt me een enorme knaller ja
Wanneer komt die uit weet je dat?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nogal zin in dat Traffic nummer van Käärijä en Joost samen. Dat klonk best nogal lekker namelijk.
Inclusief hopelijk epische clipquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nogal zin in dat Traffic nummer van Käärijä en Joost samen. Dat klonk best nogal lekker namelijk.
Ah daarom was hij dus in Finland met Käärijäquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah daarom was hij dus in Finland met Käärijä [ afbeelding ]
Ja ben ook wel erg benieuwd!quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope geen idee.
Maar het stuk dat te horen was klonk serieus tof.
Twee leukies bij elkaarquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:15 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het destijds gemist hebben:
[ x ]
Marlin, lolquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
De socials van ESF hebben wat gepost over Petra en Marlin. Mensen in de comments weten wel beter
Ik snap ergens wel wat hij bedoelt, en hij is gelukkig voor hem wellicht wat minder gevoelig dan een S10, maar er zou altijd een soort veilige basis moeten zijn achter de schermen, los van de hectiek.quote:
En ik heb begrepen dat in het verleden een stuk minder verplicht was voor de artiesten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel wat hij bedoelt, en hij is gelukkig voor hem wellicht wat minder gevoelig dan een S10, maar er zou altijd een soort veilige basis moeten zijn achter de schermen, los van de hectiek.
Ja precies, de social mediatsunami is pas echt ook een paar jaar na zijn deelname op gang gekomen. In 2016 was dat ook nog lang niet zo heftig als de laatste 2, 3 edities.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:11 schreef Sandrie het volgende:
[..]
En ik heb begrepen dat in het verleden een stuk minder verplicht was voor de artiesten.
Dat Anouk kon kiezen om nergens aan mee te doen behalve de shows en een persco bijvoorbeeld.
Ik weet niet hoe dat zat in zijn jaar.
Gebruik TikTok is ook enorm gestegen in 2020 in Nederland/Europa. Gebruik Instagram is tussen nu en 2019 ook verdubbeld in Nederland.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, de social mediatsunami is pas echt ook een paar jaar na zijn deelname op gang gekomen. In 2016 was dat ook nog lang niet zo heftig als de laatste 2, 3 edities.
Oh boyquote:
Een aantal dagen geleden was hij nog helemaal "Team Joost", terwijl S10 niet zoveel anders zegt dan wat Joost ook gevoeld heeft waarschijnlijk. En inderdaad, in 2016 was social media - en zeker TikTok - nog niet prominent aanwezig op het ESF, dus wat dat betreft heeft hij het makkelijker gehad.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh boy
Ik wacht op de subtiele toevoeging dat veruit die meeste streams en views voor Europapa en Joost zijn
Aran op de barricadequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |