Inclusief hopelijk epische clipquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nogal zin in dat Traffic nummer van Käärijä en Joost samen. Dat klonk best nogal lekker namelijk.
Ah daarom was hij dus in Finland met Käärijäquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nogal zin in dat Traffic nummer van Käärijä en Joost samen. Dat klonk best nogal lekker namelijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah daarom was hij dus in Finland met Käärijä [ afbeelding ]
Ja ben ook wel erg benieuwd!quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope geen idee.
Maar het stuk dat te horen was klonk serieus tof.
Twee leukies bij elkaarquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:15 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het destijds gemist hebben:
[ x ]
Marlin, lolquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
De socials van ESF hebben wat gepost over Petra en Marlin. Mensen in de comments weten wel beter
Ik snap ergens wel wat hij bedoelt, en hij is gelukkig voor hem wellicht wat minder gevoelig dan een S10, maar er zou altijd een soort veilige basis moeten zijn achter de schermen, los van de hectiek.quote:
En ik heb begrepen dat in het verleden een stuk minder verplicht was voor de artiesten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel wat hij bedoelt, en hij is gelukkig voor hem wellicht wat minder gevoelig dan een S10, maar er zou altijd een soort veilige basis moeten zijn achter de schermen, los van de hectiek.
Ja precies, de social mediatsunami is pas echt ook een paar jaar na zijn deelname op gang gekomen. In 2016 was dat ook nog lang niet zo heftig als de laatste 2, 3 edities.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:11 schreef Sandrie het volgende:
[..]
En ik heb begrepen dat in het verleden een stuk minder verplicht was voor de artiesten.
Dat Anouk kon kiezen om nergens aan mee te doen behalve de shows en een persco bijvoorbeeld.
Ik weet niet hoe dat zat in zijn jaar.
Gebruik TikTok is ook enorm gestegen in 2020 in Nederland/Europa. Gebruik Instagram is tussen nu en 2019 ook verdubbeld in Nederland.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, de social mediatsunami is pas echt ook een paar jaar na zijn deelname op gang gekomen. In 2016 was dat ook nog lang niet zo heftig als de laatste 2, 3 edities.
Oh boyquote:
Een aantal dagen geleden was hij nog helemaal "Team Joost", terwijl S10 niet zoveel anders zegt dan wat Joost ook gevoeld heeft waarschijnlijk. En inderdaad, in 2016 was social media - en zeker TikTok - nog niet prominent aanwezig op het ESF, dus wat dat betreft heeft hij het makkelijker gehad.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh boy
Ik wacht op de subtiele toevoeging dat veruit die meeste streams en views voor Europapa en Joost zijn
Aran op de barricadequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |