Weet niet wat de regels daarin zijn eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij denkt dat we bovenop diskwalificatie ook nog een “rode kaart” krijgen voor volgend jaar?
Dan zou die shitshow wel helemaal compleet zijn zeg.
Er zijn waarschijnlijk geen regels, behalve dan dat Österdahl dat in z’n eentje mag beslissen en de beslissing direct definitief is.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels daarin zijn eerlijk gezegd.
Sowieso niet gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels daarin zijn eerlijk gezegd.
Ik vraag me af hoe al die nieuwe fans hierop gaan reageren, want die vinden Anouk na haar uitspraken van laatst echt compleet kut.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:04 schreef hole1988 het volgende:
De nieuwe plaat, die al besproken is, wordt uitgevoerd door "JOOST FT. ANOUK".
[ afbeelding ]
Anouk was al sinds haar zielige eerste janknummers compleet kutquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe al die nieuwe fans hierop gaan reageren, want die vinden Anouk na haar uitspraken van laatst echt compleet kut.
Haar uitspraken zijn klote, maar ze heeft wel het songfestival gered..quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Anouk was al sinds haar zielige eerste janknummers compleet kut
Is hij wel weer gelijk van al die Kpop stans af die hij nu lijkt aan te sprekenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe al die nieuwe fans hierop gaan reageren, want die vinden Anouk na haar uitspraken van laatst echt compleet kut.
Nou, daar verschillen we van mening van vrees ikquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:55 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Haar uitspraken zijn klote, maar ze heeft wel het songfestival gered..
Bizar dat jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is hij wel weer gelijk van al die Kpop stans af die hij nu lijkt aan te spreken
Dat is waar. Wat ik af en toe langs zie komenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is hij wel weer gelijk van al die Kpop stans af die hij nu lijkt aan te spreken
Ik las dat hij zelfs Loreen haar record van snelste 100 miljoen streams nog kan verbreken. Nog 8 dagen over geloof ik, maar dan moet het wel elke dag rond de 2,5 miljoen zijn dus dat zal vast net niet gaan lukken.quote:
Het gaat nu wel iets langzamer met de streams dan op de piek, en hij is nu ook naar 2 gezakt in Nederland. Gisteren overigens nog wel een kleine 2 miljoen wereldwijd, dus het is niet dat het instort ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat hij zelfs Loreen haar record van snelste 100 miljoen streams nog kan verbreken. Nog 8 dagen over geloof ik, maar dan moet het wel elke dag rond de 2,5 miljoen zijn dus dat zal vast net niet gaan lukken.
Al laat het wel zien hoe populair zijn nummer is, als je al close komt.
Dat mag, hoor. Maar het is toch zo, na al die jaren van niet naar de finale gaan voor Nederland. Ze heeft, wat mij betreft, laten zien hoe het wel moest.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen we van mening van vrees ik
Gerda en Henk waren eerst nog overtuigd dat we niet doorgingen met Treble, Toppers, 3JS, Sieneke etc. omdat Europa ons haatte.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:18 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Dat mag, hoor. Maar het is toch zo, na al die jaren van niet naar de finale gaan voor Nederland. Ze heeft, wat mij betreft, laten zien hoe het wel moest.
Nee, Johan Derksen vond ook dat Joost het gegeven van zijn ouders uitmolk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop voor de verandering echt dat dit fake is.
Dat mag, hoor. Maar het is toch zo, na al die jaren van niet naar de finale voor Nederland. Ze heeft, wat mij betreft, laten zien hoe het wel moest.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen we van mening van vrees ik
Engeland dacht dat vanwege de Brexit, tja. En toen liet Sam Ryder zien hoe het (ook alweer) moest en daar deden ze niks meequote:Op woensdag 22 mei 2024 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Gerda en Henk waren eerst nog overtuigd dat we niet doorgingen met Treble, Toppers, 3JS, Sieneke etc. omdat Europa ons haatte.
Ik hoop nog steeds opquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat nu wel iets langzamer met de streams dan op de piek, en hij is nu ook naar 2 gezakt in Nederland. Gisteren overigens nog wel een kleine 2 miljoen wereldwijd, dus het is niet dat het instort ofzo.
Hier staat ie nog op 79nogwat als ik op Spotify kijk maar die moet nog updaten denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |