Geen idee hoe die Van Sas zich aan het ontwikkelen is, zou anders een prima optie achter hem zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt verstandig vinden om Wellenreuther eerste keeper te maken. Dan limiteer je jezelf, hij is al wat ouder en zit redelijk aan zijn top lijkt me.
Lol hij is pas 28, voor een keeper gewoon jong nogquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt verstandig vinden om Wellenreuther eerste keeper te maken. Dan limiteer je jezelf, hij is al wat ouder en zit redelijk aan zijn top lijkt me.
“Bijlow wordt gewoon Mulder 2.0 qua carrière”, lolquote:
Nu heeft Erwin Mulder ook een kort Premier League avontuurtje gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Bijlow wordt gewoon Mulder 2.0 qua carrière”, lol
Ook best knap omdat Bijlow nu al een betere carrière heeft dan Mulder ooit gehad heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Bijlow wordt gewoon Mulder 2.0 qua carrière”, lol
Ipswich krijgt nu wel een mega zak geld.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij in dit geval dat ZKA niet de waarheid spreekt, Hutchinson heeft maar één seizoen contract en wegens FFP-regels gaat hij waarschijnlijk direct verkocht worden (vergelijkbaar met Minteh). Chelsea kan dus niet zomaar 25 miljoen vragen. Ipswich kan hem sowieso niet betalen, wil hem graag huren maar dat lijkt vooralsnog uitgesloten. Feyenoord kan wel meebieden en heeft dus prima kans.
Kunnen alsnog dergelijke transfersommen niet permitteren, ze zullen eerder hun selectie over de hele breedte moeten versterken want ze gaan in feite met een selectie van het niveau FC Utrecht Premier League spelen. 15 a 20 miljoen betalen zit er niet zomaar in, huren uiteraard wel.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ipswich krijgt nu wel een mega zak geld.
ow shit verkeerde topicquote:
Noem mij de laatste keer dat ZKA met een primeur kwam die niet over nieuwe kleding gingquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Krabby heeft Feyenoord de beste papieren, volgens ZKA kost ie 25 miljoen en is hij onhaalbaar.
Erg benieuwd welke bevlogen en gerenommeerde journalist op 1 september de beste score heeft qua nieuwtjes.
Toen bekend werd dat FTM en 1908 hun samenwerking verlengen. Wat een bedreven en gerenommeerde journalist is het ookquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Noem mij de laatste keer dat ZKA met een primeur kwam die niet over nieuwe kleding ging
Had je dat niet al kunnen doen? Met name in die eerste uren van de verlengperiode kwamen er veel stoelen vrij op nagenoeg elk vak. Ik ben ook verplaatst.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef fetX het volgende:
Hopelijk zaterdag naar een andere plek verhuizen zodat m’n pa en ik bij elkaar kunnen zitten
Is er ergens een overzicht van beschikbare plekken genummerde vakken? Ik kan ze alleen vinden van ongenummerde vakken.
Fink?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:13 schreef Caland het volgende:
Intussen polste Feyenoord de entourage rond Kieran McKenna, die Ipswich Town van het derde niveau naar de Premier League loodste. Maar deze manager blijft liever in Engeland. Er zou ook contact zijn geweest met Thorsten Fink. Deze Duitse trainer maakte indruk met Sint-Truiden. Nuri Sahin staat ook op de lijst, tegenwoordig assistent-trainer bij Champions League-finalist Borussia Dortmund. Het zijn duidelijk niet The Usual Suspects waar Feyenoord vroeger achteraan zat. De club zoekt vakmanschap en ervaring, zodat ook Graham Potter, ex-Brighton Hove & Albion en -Chelsea, nog steeds een serieuze kandidaat is.
Uit de Krabby-bode.
Oh nee, ik dacht dat je pas kon wisselen vanaf zaterdag en nu alleen je plek terugclaimen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je dat niet al kunnen doen? Met name in die eerste uren van de verlengperiode kwamen er veel stoelen vrij op nagenoeg elk vak. Ik ben ook verplaatst.
Dat dacht ik ook maar je kon al kiezen uit de mensen die ‘live’ verplaatsten toen. Dus dat maar meteen gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh nee, ik dacht dat je pas kon wisselen vanaf zaterdag en nu alleen je plek terugclaimen?
Aha oke, da’s balen. Logde net even in maar kan dat nu niet doen, helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar je kon al kiezen uit de mensen die ‘live’ verplaatsten toen. Dus dat maar meteen gedaan
Al is er zaterdag (om die reden) ook nog wel genoeg te kiezen denk ik.
Heb je een linkje met de beschikbare plekken?quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
Maar ik zie dat er op CC en DD nog heel veel plekken zijn.
Als je inlogt en probeert SK te verlengen kun je alle vakken aanklikken en het zienquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje met de beschikbare plekken?
Helaas, ik had afgelopen seizoen geen SCC op mijn eigen naam.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je inlogt en probeert SK te verlengen kun je alle vakken aanklikken en het zien
Welke vakken wil je zien? Kan wel screens maken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas, ik had afgelopen seizoen geen SCC op mijn eigen naam.
Alles aan de blauwe zijde aubquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke vakken wil je zien? Kan wel screens maken.
Ja maar hier zitten dus nog niet de plekken bij van mensen zoals jij die nog helemaal niks hebben gekozenquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
Maar ik zie dat er op CC en DD nog heel veel plekken zijn.
Toch weer te vroeg gejuichtquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Roma op CL koers virtueel.
Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |