quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een leuke Nederlandse moeder (of oma).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
De bericht die je wist dat zou komenquote:Bekerfinale FC Volendam O21 – Feyenoord O21 zonder publiek
Feyenoord heeft met teleurstelling kennis genomen van het feit dat FC Volendam heeft besloten om de bekerfinale tussen FC Volendam Onder 21 en Feyenoord Onder 21 van aanstaande zaterdag zonder publiek te laten spelen.
Omdat Feyenoord van mening is dat een dergelijke finalewedstrijd met toeschouwers gespeeld zou moeten worden, is nog gepoogd om het duel naar Varkenoord te verplaatsen. FC Volendam heeft dit voorstel als rechtmatig thuisspelende ploeg echter van de hand gewezen.
Feyenoord betreurt deze gang van zaken, maar kan niet anders doen dan zich neerleggen bij deze genomen beslissing van FC Volendam.
De bericht?quote:
Heel mooi.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Oostenrijk heeft weer een Generaal in Duitsland.....
https://www.nu.nl/ek-voet(...)nent-oostenrijk.html
Tatjana?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een leuke Nederlandse moeder (of oma).
Het is een Ivoriaan, Hans.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Fransman.
We gaan weer goed werken aan de landenbingo.
Ah ik was spuit 11, wel toepasselijk, want toen ik 11 was...quote:
Geen idee maar het bericht komt van een gerenommeerde partij. Aan alles zie je dat het een bevlogen journalist is.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Komt deze van de oude of de nieuwe scouting?
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Komt deze van de oude of de nieuwe scouting?
Mijn eerste gedachten bij die naam gingen uit naar Atiba, daar werd ik niet heel vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VI noemt Hutchinson nu. Die is ้cht heel goed. Zou een geweldige stunt zijn.
ษ้n van de beste spelers van Ipswich Town die bovendien flinke stappen maakte dit seizoen. Past uitstekend in een aanvallende speelstijl. Zo’n beetje alle users van het Ipswich forum (lol) zijn overtuigd dat hij de absolute top kan halen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachten bij die naam gingen uit naar Atiba, daar werd ik niet heel vrolijk van.
Maar dit gaat een hele leuke transferwindow worden. In KloeseGod we trust.
Als een andere site eerder met een nieuwtje komt dan moet ZKA altijd roepen dat het niet serieus is omdat xxxxquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Krabby heeft Feyenoord de beste papieren, volgens ZKA kost ie 25 miljoen en is hij onhaalbaar.
Erg benieuwd welke bevlogen en gerenommeerde journalist op 1 september de beste score heeft qua nieuwtjes.
Lijkt mij in dit geval dat ZKA niet de waarheid spreekt, Hutchinson heeft maar ้้n seizoen contract en wegens FFP-regels gaat hij waarschijnlijk direct verkocht worden (vergelijkbaar met Minteh). Chelsea kan dus niet zomaar 25 miljoen vragen. Ipswich kan hem sowieso niet betalen, wil hem graag huren maar dat lijkt vooralsnog uitgesloten. Feyenoord kan wel meebieden en heeft dus prima kans.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Krabby heeft Feyenoord de beste papieren, volgens ZKA kost ie 25 miljoen en is hij onhaalbaar.
Erg benieuwd welke bevlogen en gerenommeerde journalist op 1 september de beste score heeft qua nieuwtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |