SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze reactie op de reactie van @fetX begint ook een voorspelbare rubriek te worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze reactie van jou begint ook een voorspelbare rubriek te worden.
Laten we het hebben over alle wedstrijden van Feyenoord die de komende tijd gespeeld gaan worden inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Een lolletje over iemand die er overduidelijk veel te veel in is gaan geloven.
Dat moeten we niet willen op een forum!
Al 31 jaar hoor, dat ik in mezelf geloofquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
@Tomatenboerquote:"Dat is niet aan de orde", laat de algemeen en technisch directeur kort tegenover 1908.nl weten. Wanneer Te Kloese teruggaat naar Mexico, zal dat alleen ná de transferperiode zijn en welteverstaan voor een vakantieperiode van een aantal dagen.
Als het daarbij zou blijven inderdaad. Maar ga lekker je gang hoor. Het is toch mijn eigen keuze of ik daar zin in heb of niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Waar bemoei jij je mee levenloze paardenvijgquote:
U vergeet Quintenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi, David, Igor, Mats en Luts gaan vertrekken.
U las het hier voor het eerst.
Aangezien jij zo'n bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws bent, geloof ik je meteen.quote:
Mats is een rare manier om 'Ramiz' te spellen maar oké.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ramiz is volgend seizoen basismateriaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mats is een rare manier om 'Ramiz' te spellen maar oké.
En we wensen hem veel succes in de Italiaanse of Franse middenmoot.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ramiz is volgend seizoen basismateriaal.
120 miljoen dan krijgt te kloese mijn akkoordquote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Chinees heb ik wel afgeschreven eigenlijk, die kan er echt bijzonder weinig van.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Samen met een Kroaat en een Japanner.
Komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Chinees heb ik wel afgeschreven eigenlijk, die kan er echt bijzonder weinig van.
jappanner is niet goed genoeg voor het niveau van feyenoordquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Samen met een Kroaat en een Japanner.
zat spelers uit het oostblok die mogelijk in aanmerking zullen komenquote:Welke landen doen mee aan het EK 2024 voetbal in Duitsland? Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, België, Frankrijk, Portugal, Schotland, Spanje, Engeland, Turkije, Hongarije, Albanië, Zwitserland, Roemenië, Slowakije, Nederland, Servië, Italië, Slovenië, Tsjechië, Kroatië, Polen, Georgië en Oekraïne.
Lijkt me een top idee! Wachten tot spelers 3x zoveel waard geworden zijn, zodat je de hoofdprijs kan betalen!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien gaat gewacht worden tot na het EK
lekker makkelijk spelers scouten. Je heb internationals nodig
[..]
zat spelers uit het oostblok die mogelijk in aanmerking zullen komen
Dat is wat anderen over mij schrijven, prima. Ook als jij mij een kankerlul vindt; prima.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Aangezien jij zo'n bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws bent, geloof ik je meteen.
Wat een speler waard is wordt in grote lijnen nog altijd bepaald door het contractquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lijkt me een top idee! Wachten tot spelers 3x zoveel waard geworden zijn, zodat je de hoofdprijs kan betalen!
Dan verwacht ik dat we al deze spelers deze zomer vast kunnen leggen: https://www.transfermarkt.nl/statistik/endendevertraegequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een speler waard is wordt in grote lijnen nog altijd bepaald door het contract
zijn allemaal tranfervrij maar niet haalbaar kwa salaris he...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat we al deze spelers deze zomer vast kunnen leggen: https://www.transfermarkt.nl/statistik/endendevertraege
Type Lingrquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn allemaal tranfervrij maar niet haalbaar kwa salaris he...
feyenoord moet op zoek naar de nieuwe hanscoos en gimenezen uit deze wereld
spelers die nog relatief onbekend zijn maar al wel op internationaal niveau spelen
linger heeft inderdaad potentie om zich door te ontwikkelenquote:
Ja, hopelijk niet bij Feyenoord. Wat dat betreft heb ik wel genoeg gezien. Geen slechte speler maar veel te traag en wisselvallig voor het type voetbal wat wij willen spelen. Dan moet je eigenlijk qua spel weer een stap terug doen om maar Zerrouki te kunnen gebruiken.quote:
Jaaaa een Serviër en een Kroaat in een teamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |