Pinda Neal Petersen wil hem graag in zijn incestshow hebben. @maxi-musquote:Op maandag 20 mei 2024 21:04 schreef Caland het volgende:
FeyenoordTM is de merknaam van de bevlogen journalist Rutger Vinke en een gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws.
Zo waanzinnig hard gelachen om dit stukje zelfbevlekking
quote:Op maandag 20 mei 2024 21:04 schreef Caland het volgende:
FeyenoordTM is de merknaam van de bevlogen journalist Rutger Vinke en een gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws.
je moet aan de nieuwe technisch manager van de Eredivisie CV vragen hoe dat komt.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het aantal spelers bij Feyenoord wat na een verhuurperiode een succes is gebleken bij ons ligt de afgelopen tien jaar nabij de nul.
De buitencategorie breekt vanzelf wel door (stap voor stap vanuit de jeugd bij het eerste), de tussencategorie enkel als een (basis)speler langdurig geblesseerd raakt. Maar uiteindelijk levert een verhuurperiode maar zelden ervaring op die bruikbaar is voor het eerste.
Dat is bij elke club zo, ook bij 020 en psvquote:Op maandag 20 mei 2024 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het aantal spelers bij Feyenoord wat na een verhuurperiode een succes is gebleken bij ons ligt de afgelopen tien jaar nabij de nul.
De buitencategorie breekt vanzelf wel door (stap voor stap vanuit de jeugd bij het eerste), de tussencategorie enkel als een (basis)speler langdurig geblesseerd raakt. Maar uiteindelijk levert een verhuurperiode maar zelden ervaring op die bruikbaar is voor het eerste.
Godverquote:Op maandag 20 mei 2024 21:04 schreef Caland het volgende:
Zelfs in Noord-Korea of Turkmenistan lachen ze om deze schaamteloze zelfbevlekking.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:04 schreef Caland het volgende:
Geen ITS HAPPENING!!quote:Op maandag 20 mei 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)engen-samenwerking-2
Tijd voor wat luchtig nieuws
Ik weet dat ik er eigenlijk geen aandacht aan moet besteden, maar ik zag dit net voorbijkomen en vond het zo ongekend grappig dat ik het hier wel moest delen. Dit gaat weer een fan-tas-ti-sche transferzomer worden.
Clubs alsquote:Op maandag 20 mei 2024 18:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Baas![]()
Veel succes. Zou me niks verbazen als hij het gaat maken daar.
Jammer genoeg voor deze bevlogen journalist ging Arend niet naar Ajaxquote:
Daar geloof ik niet in. Niemand die iets negatiefs kan zeggen over deze bevlogen journalist. Je hebt het hier wel over een gerenommeerde partij natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op één oprechte 'waarom is dit nieuws?'-vraag na alleen maar positieve reacties.
Vermoedens van censuur
Dat zou wel echt funest zijn ja. Maar ik geloof niet dat Te Kloese (nu al) weg wil.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Record schijnt te melden dat de oude club van Te Kloese, Chivas Guadalajara, weer interesse zou hebben om hem terug te halen naar Mexico.
Ik denk dat hij dit nog te vroeg vindt, maar mocht hij in de verleiding komen om toch weer terug te keren naar Mexico dan heeft Feyenoord wel een probleem.
Tot nu toe is het alleen over. Ik denk dat de bevlogen journalist het te druk heeft om zich in dit topic te melden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:49 schreef fetX het volgende:
Lekker de hele zomer weer Jannes gejank over en weer. Dat laat ik lekker aan me voorbij gaan
Voor zo'n gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws is een oubollig en dood forum ook wel de eer te na natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het alleen over. Ik denk dat de bevlogen journalist het te druk heeft om zich in dit topic te melden.
Deze reactie van jou begint ook een voorspelbare rubriek te worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:49 schreef fetX het volgende:
Lekker de hele zomer weer Jannes gejank over en weer. Dat laat ik lekker aan me voorbij gaan
Doe normaalquote:
Mee eensquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze reactie van jou begint ook een voorspelbare rubriek te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |