Heb jij ooit getwijfeld dat dit rond zou komen??quote:Op maandag 20 mei 2024 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Eindelijk is deze enorme soap ten einde.
@:onlogisch
Wedstrijden om het echie leer je meer van dan een oefenpotje op 1908.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zeker als een speler best ver van niveau basis af zit kan (voor ons) meetrainen en 11 tegen 11 oefenen met spelers die tegen Europese subtop aanzitten nuttiger zijn dan verhuurd worden bij een club die óf op veel lager niveau speelt óf die ‘realistisch voetbal’ wil spelen. Slechte gewoontes zijn wat dat betreft sneller aangeleerd dan afgeleerd.
Hoe komen die andere spelers in het eerste dan, dat is toch ook gewoon stap voor stap, misschien wat minder stappen maar toch en is dit het Feyenoord topic, ik dacht dat er alleen in Amsterdam speciaal voetbal gespeeld werd.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dus niet, op dat niveau liggen de ruimtes dusdanig anders dat je bij Feyenoord weinig aan die ervaring hebt. Bij Feyenoord speel je eigenlijk altijd tegen een muurtje of tegen hoge druk, bij een verhuurde club speel je of aanvallend voetbal op een veel lager tempo of je bent zelf het muurtje, dat is iets heel anders.
Nee, eerst nog nieuwe trainer.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Eindelijk is deze enorme soap ten einde.
@:onlogisch
Ik las kale heroïnehoer. Maar toen ik naar het plaatje scrollde, zag ik dat dat ook kloptquote:Op maandag 20 mei 2024 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De lokale heroïnehoer is ook enthousiast.
[ afbeelding ]
Het aantal spelers bij Feyenoord wat na een verhuurperiode een succes is gebleken bij ons ligt de afgelopen tien jaar nabij de nul.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe komen die andere spelers in het eerste dan, dat is toch ook gewoon stap voor stap, misschien wat minder stappen maar toch en is dit het Feyenoord topic, ik dacht dat er alleen in Amsterdam speciaal voetbal gespeeld werd.
beter dan een lokale notabele!quote:Op maandag 20 mei 2024 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
samequote:Op maandag 20 mei 2024 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik las kale heroïnehoer. Maar toen ik naar het plaatje scrollde, zag ik dat dat ook klopt
KALE KLETSquote:Op maandag 20 mei 2024 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik las kale heroïnehoer. Maar toen ik naar het plaatje scrollde, zag ik dat dat ook klopt
Als speler heeft hij denk ik daar meer aan gehad dan aan een jaar degradatievoetbal spelen.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van den Belt heeft ook heel veel gehad aan al die trainingen natuurlijk.
Zodra Liverpool werd genoemd, nee. Dan weet je genoeg.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij ooit getwijfeld dat dit rond zou komen??
Is hij ook niet gewoon de oprichter van 1908.nl dan?quote:Op maandag 20 mei 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)engen-samenwerking-2
Tijd voor wat luchtig nieuws
Ik weet dat ik er eigenlijk geen aandacht aan moet besteden, maar ik zag dit net voorbijkomen en vond het zo ongekend grappig dat ik het hier wel moest delen. Dit gaat weer een fan-tas-ti-sche transferzomer worden.
Dit is zo grappig.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
hij gaat op 1 juni beginnenquote:Op maandag 20 mei 2024 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je stelt de laatste tijd wel veel vragen. Je doet je naam geen eer aan. Aldi troep.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij gaat op 1 juni beginnen
hebben wij op 1 juni ook een nieuwe trainer dan....
of gaat dit weer een hopeloze soap worden
ze hebben nu al bijna een maand de tijd gehad
deze week moeten ze wel rond komen met de kandidaat
ANDERS WANBELEID TE KLOESE
JE HOOFD IS ALDI TROEPquote:Op maandag 20 mei 2024 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je stelt de laatste tijd wel veel vragen. Je doet je naam geen eer aan. Aldi troep.
Dit is fantastisch.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
Tijd voor wat luchtig nieuws
Ik weet dat ik er eigenlijk geen aandacht aan moet besteden, maar ik zag dit net voorbijkomen en vond het zo ongekend grappig dat ik het hier wel moest delen. Dit gaat weer een fan-tas-ti-sche transferzomer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |