Dat zijn fysiek gewoon nog lichtgewichten man. Dan wordt je vierkant uitgelachen in de CL. En ook in de eredivisie gaat dit niet werken. Ja als je 4e wilt eindigen. Kijk een hoe een Kokcu en Timber aan hun fysiek hebben moeten werken. En das was Timber al geen slapzak.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
't Zand speelt wel op een hele andere positie dan Zechiël natuurlijk.
Het gaat nooit gebeuren, maar een middenveld van Zechiël - Milambo - 't Zand zou me toch een partijtje genot zijn. Boh.
Dat betwijfel ik. Zeker als een speler best ver van niveau basis af zit kan (voor ons) meetrainen en 11 tegen 11 oefenen met spelers die tegen Europese subtop aanzitten nuttiger zijn dan verhuurd worden bij een club die óf op veel lager niveau speelt óf die ‘realistisch voetbal’ wil spelen. Slechte gewoontes zijn wat dat betreft sneller aangeleerd dan afgeleerd.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet veel, maar als dat al het geval is zijn ze zeker niet klaar voor Feyenoord 1.
Dan is verhuren nog altijd beter dan lekker 3x in de week meetrainen met Feyenoord. Zowel voor de jeugdspeler als Feyenoord.
Nee, daar ben ik het niet mee eens, trainen is leuk maar zeker voor jonge spelers is spelen heel belangrijk en stel dat je een aardig talent bent maar je mag alleen maar meetrainen en speelt niks op wat blessuretijd invalminuutjes na, dan vergaat je de trainingslust ook wel een beetje natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zeker als een speler best ver van niveau basis af zit kan (voor ons) meetrainen en 11 tegen 11 oefenen met spelers die tegen Europese subtop aanzitten nuttiger zijn dan verhuurd worden bij een club die óf op veel lager niveau speelt óf die ‘realistisch voetbal’ wil spelen. Slechte gewoontes zijn wat dat betreft sneller aangeleerd dan afgeleerd.
Daarom zeg ik ook categorie ‘best ver van de basis’, als een speler 20/21 is en al een jaar meetraint zonder perspectief op meer dan moet je wel gaan verhuren ja. Toch zie je dat spelers als Milambo en Sauer zonder al te veel serieuze vlieguren zich prima ontwikkelen omdat het niveau op de training hoger ligt dan bij wedstrijden KKD/onderkant Eredivisie.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het niet mee eens, trainen is leuk maar zeker voor jonge spelers is spelen heel belangrijk en stel dat je een aardig talent bent maar je mag alleen maar meetrainen en speelt niks op wat blessuretijd invalminuutjes na, dan vergaat je de trainingslust ook wel een beetje natuurlijk.
Voor die spelers geldt toch hetzelfde, beter spelen op een lager niveau dan voor spek en bonen met de grote jongens meetrainen.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook categorie ‘best ver van de basis’, als een speler 20/21 is en al een jaar meetraint zonder perspectief op meer dan moet je wel gaan verhuren ja. Toch zie je dat spelers als Milambo en Sauer zonder al te veel serieuze vlieguren zich prima ontwikkelen omdat het niveau op de training simpelweg hoger ligt dan bij een club van niveau KKD/onderkant Eredivisie.
Zeker als je ver van de basis afzit moet je juist spelen.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zeker als een speler best ver van niveau basis af zit kan (voor ons) meetrainen en 11 tegen 11 oefenen met spelers die tegen Europese subtop aanzitten nuttiger zijn dan verhuurd worden bij een club die óf op veel lager niveau speelt óf die ‘realistisch voetbal’ wil spelen. Slechte gewoontes zijn wat dat betreft sneller aangeleerd dan afgeleerd.
Ja dat geloof ik dus niet, op dat niveau liggen de ruimtes dusdanig anders dat je bij Feyenoord weinig aan die ervaring hebt. Bij Feyenoord speel je eigenlijk altijd tegen een muurtje of tegen hoge druk, bij een verhuurde club speel je of aanvallend voetbal op een veel lager tempo of je bent zelf het muurtje, dat is iets heel anders.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor die spelers geldt toch hetzelfde, beter spelen op een lager niveau dan voor spek en bonen met de grote jongens meetrainen.
Heb jij ooit getwijfeld dat dit rond zou komen??quote:Op maandag 20 mei 2024 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Eindelijk is deze enorme soap ten einde.
@:onlogisch
Wedstrijden om het echie leer je meer van dan een oefenpotje op 1908.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe komen die andere spelers in het eerste dan, dat is toch ook gewoon stap voor stap, misschien wat minder stappen maar toch en is dit het Feyenoord topic, ik dacht dat er alleen in Amsterdam speciaal voetbal gespeeld werd.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dus niet, op dat niveau liggen de ruimtes dusdanig anders dat je bij Feyenoord weinig aan die ervaring hebt. Bij Feyenoord speel je eigenlijk altijd tegen een muurtje of tegen hoge druk, bij een verhuurde club speel je of aanvallend voetbal op een veel lager tempo of je bent zelf het muurtje, dat is iets heel anders.
Nee, eerst nog nieuwe trainer.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Eindelijk is deze enorme soap ten einde.
@:onlogisch
Ik las kale heroïnehoer. Maar toen ik naar het plaatje scrollde, zag ik dat dat ook kloptquote:Op maandag 20 mei 2024 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De lokale heroïnehoer is ook enthousiast.
[ afbeelding ]
Het aantal spelers bij Feyenoord wat na een verhuurperiode een succes is gebleken bij ons ligt de afgelopen tien jaar nabij de nul.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe komen die andere spelers in het eerste dan, dat is toch ook gewoon stap voor stap, misschien wat minder stappen maar toch en is dit het Feyenoord topic, ik dacht dat er alleen in Amsterdam speciaal voetbal gespeeld werd.
beter dan een lokale notabele!quote:Op maandag 20 mei 2024 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De lokale heroïnehoer is ook enthousiast.
[ afbeelding ]
samequote:Op maandag 20 mei 2024 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik las kale heroïnehoer. Maar toen ik naar het plaatje scrollde, zag ik dat dat ook klopt
KALE KLETSquote:Op maandag 20 mei 2024 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik las kale heroïnehoer. Maar toen ik naar het plaatje scrollde, zag ik dat dat ook klopt
Als speler heeft hij denk ik daar meer aan gehad dan aan een jaar degradatievoetbal spelen.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van den Belt heeft ook heel veel gehad aan al die trainingen natuurlijk.
Zodra Liverpool werd genoemd, nee. Dan weet je genoeg.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij ooit getwijfeld dat dit rond zou komen??
Is hij ook niet gewoon de oprichter van 1908.nl dan?quote:Op maandag 20 mei 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)engen-samenwerking-2
Tijd voor wat luchtig nieuws
Ik weet dat ik er eigenlijk geen aandacht aan moet besteden, maar ik zag dit net voorbijkomen en vond het zo ongekend grappig dat ik het hier wel moest delen. Dit gaat weer een fan-tas-ti-sche transferzomer worden.
Dit is zo grappig.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)engen-samenwerking-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |