Toen bekend werd dat FTM en 1908 hun samenwerking verlengen. Wat een bedreven en gerenommeerde journalist is het ookquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Noem mij de laatste keer dat ZKA met een primeur kwam die niet over nieuwe kleding ging
Had je dat niet al kunnen doen? Met name in die eerste uren van de verlengperiode kwamen er veel stoelen vrij op nagenoeg elk vak. Ik ben ook verplaatst.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef fetX het volgende:
Hopelijk zaterdag naar een andere plek verhuizen zodat m’n pa en ik bij elkaar kunnen zitten
Is er ergens een overzicht van beschikbare plekken genummerde vakken? Ik kan ze alleen vinden van ongenummerde vakken.
Fink?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:13 schreef Caland het volgende:
Intussen polste Feyenoord de entourage rond Kieran McKenna, die Ipswich Town van het derde niveau naar de Premier League loodste. Maar deze manager blijft liever in Engeland. Er zou ook contact zijn geweest met Thorsten Fink. Deze Duitse trainer maakte indruk met Sint-Truiden. Nuri Sahin staat ook op de lijst, tegenwoordig assistent-trainer bij Champions League-finalist Borussia Dortmund. Het zijn duidelijk niet The Usual Suspects waar Feyenoord vroeger achteraan zat. De club zoekt vakmanschap en ervaring, zodat ook Graham Potter, ex-Brighton Hove & Albion en -Chelsea, nog steeds een serieuze kandidaat is.
Uit de Krabby-bode.
Oh nee, ik dacht dat je pas kon wisselen vanaf zaterdag en nu alleen je plek terugclaimen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je dat niet al kunnen doen? Met name in die eerste uren van de verlengperiode kwamen er veel stoelen vrij op nagenoeg elk vak. Ik ben ook verplaatst.
Dat dacht ik ook maar je kon al kiezen uit de mensen die ‘live’ verplaatsten toen. Dus dat maar meteen gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh nee, ik dacht dat je pas kon wisselen vanaf zaterdag en nu alleen je plek terugclaimen?
Aha oke, da’s balen. Logde net even in maar kan dat nu niet doen, helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar je kon al kiezen uit de mensen die ‘live’ verplaatsten toen. Dus dat maar meteen gedaan
Al is er zaterdag (om die reden) ook nog wel genoeg te kiezen denk ik.
Heb je een linkje met de beschikbare plekken?quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
Maar ik zie dat er op CC en DD nog heel veel plekken zijn.
Als je inlogt en probeert SK te verlengen kun je alle vakken aanklikken en het zienquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje met de beschikbare plekken?
Helaas, ik had afgelopen seizoen geen SCC op mijn eigen naam.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je inlogt en probeert SK te verlengen kun je alle vakken aanklikken en het zien
Welke vakken wil je zien? Kan wel screens maken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas, ik had afgelopen seizoen geen SCC op mijn eigen naam.
Alles aan de blauwe zijde aubquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke vakken wil je zien? Kan wel screens maken.
Ja maar hier zitten dus nog niet de plekken bij van mensen zoals jij die nog helemaal niks hebben gekozenquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
Maar ik zie dat er op CC en DD nog heel veel plekken zijn.
Toch weer te vroeg gejuichtquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Roma op CL koers virtueel.
Godverdomme.
Justin en die mof schelen echt 2 jaar of zoquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt verstandig vinden om Wellenreuther eerste keeper te maken. Dan limiteer je jezelf, hij is al wat ouder en zit redelijk aan zijn top lijkt me.
Zit wel een wereld van verschil tussen de beide opties. Het zou me persoonlijk verbazen als het op dit moment Sahin zou worden. Denk dat Potter ook voor Feyenoord te duur is.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fink?
Potter en Sahin lijken mij uitstekende kandidaten. McKenna was mijn droomkandidaat geweest, maar logischerwijs onhaalbaar.
Potverdorie.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het middenveld waarmee we de kampioenswedstrijd spelen Belt - Szymanski - Wieffer.
Sla deze post maar op!
Ik vind deze post beneden het niveau van een bedreven en gerenommeerde journalistquote:
Wow je bent niet de eerste die dat over me schrijftquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind deze post beneden het niveau van een bedreven en gerenommeerde journalist
Ik vond Hartman ook een uitstekende kandidaat, maar die is nu nog wel even geblesseerd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Geert vertrekt moet Timber (mits hij blijft, al hou ik mijn hart vast wat betreft de leegloop die we wellicht krijgen) aanvoerder worden. Vind hem in interviews etc na aflooop heel prima.
We moeten maar hopen dat Te Kloese goed in het geheim kan opereren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
Ik vind het jammer dat Neestrup nergens genoemd wordt.
En die kale die @:rellende_rotscholier al eens opperde.
Hancko is ook nog niet weg, dat lijkt me de eerste.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Hartman ook een uitstekende kandidaat, maar die is nu nog wel even geblesseerd.
Kan me echt niet voorstellen dat hij niet vertrekt. Maar ik hoop dat ik er naast zit, wat een Godquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko is ook nog niet weg, dat lijkt me de eerste.
Als die volgend seizoen nog basis staat dan is er iets gruwelijk mis gegaan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Generaal blijft natuurlijk gewoon de aanvoerder.
Hopelijk komt Seba dan snel terugquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet het seizoen genoemd.
Daar gaat zijn primeurtje.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:45 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wow je bent niet de eerste die dat over me schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |