Potverdorie.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het middenveld waarmee we de kampioenswedstrijd spelen Belt - Szymanski - Wieffer.
Sla deze post maar op!
Ik vind deze post beneden het niveau van een bedreven en gerenommeerde journalistquote:
Wow je bent niet de eerste die dat over me schrijftquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind deze post beneden het niveau van een bedreven en gerenommeerde journalist
Ik vond Hartman ook een uitstekende kandidaat, maar die is nu nog wel even geblesseerd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Geert vertrekt moet Timber (mits hij blijft, al hou ik mijn hart vast wat betreft de leegloop die we wellicht krijgen) aanvoerder worden. Vind hem in interviews etc na aflooop heel prima.
We moeten maar hopen dat Te Kloese goed in het geheim kan opereren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
Ik vind het jammer dat Neestrup nergens genoemd wordt.
En die kale die @:rellende_rotscholier al eens opperde.
Hancko is ook nog niet weg, dat lijkt me de eerste.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Hartman ook een uitstekende kandidaat, maar die is nu nog wel even geblesseerd.
Kan me echt niet voorstellen dat hij niet vertrekt. Maar ik hoop dat ik er naast zit, wat een Godquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko is ook nog niet weg, dat lijkt me de eerste.
Als die volgend seizoen nog basis staat dan is er iets gruwelijk mis gegaan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Generaal blijft natuurlijk gewoon de aanvoerder.
Hopelijk komt Seba dan snel terugquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet het seizoen genoemd.
Daar gaat zijn primeurtje.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:45 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wow je bent niet de eerste die dat over me schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |