Mij was warmte en droogte beloofd door Juffrouw Jetten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
Elke keer dit soort extreem weer is toch wel het ultieme voorbeeld van de klimaatverandering die we doormaken.
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:10 schreef d.k. het volgende:
Ik neem aan dat wat het komende uur over Brabant trekt niet de horrorbuien zijn? Ik zie in Duitsland buien ontstaan, zijn dat de buien die veel water gaan geven?
Daar hebben we ook genoeg voorbeelden van gezien de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mij was warmte en droogte beloofd door Juffrouw Jetten.
Vierendelenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mij was warmte en droogte beloofd door Juffrouw Jetten.
Flink aantal zit wel op 100+ al. En dan moet er nog een bak vallen. Bizar. Nat en ook weer twee graden 'te warm'.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sommige stations gaan enkele honderden mm regen noteren deze maand?
Absurd contrast met vorig jaar mei iigquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Flink aantal zit wel op 100+ al. En dan moet er nog een bak vallen. Bizar. Nat en ook weer twee graden 'te warm'.
Een bekend patroon dus.
Met mooie rommels (die je niet op de camera hoort, maar ik zit niet ver van de camera vandaan en het rommelt lekker door). En nat, maar niet zeiknat. Mooi gestage regen die de grond wel lekker kan opnemen (nog).quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:04 schreef YourCaptor het volgende:
POH, knetterharde onweer ineens, uit het NIETS
Jammer, niet gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:12 schreef svann het volgende:
Volgens buienradar is het droog in Leiden, maar de plassen staan opeens op straat.
Ongepland hoosbuitje. Had er bijna middenin gezeten.
bui komt vanzelf jullie kant op. Ik zit west van de overgang en nu gaat het hier ook harder dan net.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ziet er natter uit dan hier in Eindhoven. Bijzonder.
Komt nog meer aanquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:12 schreef svann het volgende:
Volgens buienradar is het droog in Leiden, maar de plassen staan opeens op straat.
Ongepland hoosbuitje. Had er bijna middenin gezeten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hopelijk blijft het een beetje droog hier. Heb op Marktplaats een tuinman gescoord en die komt vanavond.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hopelijk blijft het een beetje droog hier. Heb op Marktplaats een tuinman gescoord en die komt vanavond.
Ja dat weet ik nog, erg flauw.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die was toen zelfs even verboden. Maar nu mag hij gelukkig weer.
Juichen met een ratelquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bouw maar een tribune. @:coco
Hef het glas allen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Juichen met een ratel
Dat was toch echt het meest tenen kommende advies wat ik ooit gehoord heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |