quote:
Heftigquote:
quote:
Neequote:Op maandag 20 mei 2024 21:02 schreef D. het volgende:
Al je een auto 2 weken op naam hebt staan en dan te koop aanbiedt, zou je er dan de reden voor verkoop bijzetten om dat uit te leggen?
Deze cd heb ikquote:
Miskoop gedaan?quote:Op maandag 20 mei 2024 21:02 schreef D. het volgende:
Al je een auto 2 weken op naam hebt staan en dan te koop aanbiedt, zou je er dan de reden voor verkoop bijzetten om dat uit te leggen?
Ja, gesloten auto's verkopen mag dan weer niet,quote:
Zonder sleutel doe je weinigquote:Op maandag 20 mei 2024 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gesloten auto's verkopen mag dan weer niet,
dat heet heling
De meeste auto's worden gestolen zonder sleutel toch?quote:
Ik heb de sleutelquote:Op maandag 20 mei 2024 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gesloten auto's verkopen mag dan weer niet,
dat heet heling
Ik probeer het wel op MPquote:Op maandag 20 mei 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
kenteken en plaatje graag en wat moet ie kotsten
Misschien wat nieuwerwets, maar hierbij een plaatje.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
kenteken en plaatje graag en wat moet ie kotsten
Yabadabadooquote:Op maandag 20 mei 2024 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wat nieuwerwets, maar hierbij een plaatje.
Vanwege het toch wel klassieke karakter zetten we op een miljoen of 7,5.
[ afbeelding ]
Dat herinner je je correctquote:Op dinsdag 21 mei 2024 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha die was van jouw ...en tekst van GOA
Ik hoop dat je nog kan slapen straks.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
eh ja eh ff goed kijken op YT
De trigger om te kijken viel pas na jouw reactie ..
Slaapproblemen?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook elke nacht telkens weer
owh dan kom ik ff hier kletsen hoor want ander topic zo zat....quote:
Morguh Pullup. Ja ik was er weer vroeg bij.quote:
Ze kwamen 0.3 seconden tekort helaas, heel zuur voor zequote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel ...
Jouw roeier nog gewonnen vandaag?
kutquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kwamen 0.3 seconden tekort helaas, heel zuur voor ze
Ik las het.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kwamen 0.3 seconden tekort helaas, heel zuur voor ze
Drie ervan zijn met blote oog niet te zienquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drie ervan zijn met blote oog niet te zien
Heb jij je kijker mee genomen uit de States?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drie ervan zijn met blote oog niet te zien
Wauw!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:52 schreef Domnivoor het volgende:
El Capitan in Yosemite National Park, en de Andromedanevel
[ afbeelding ]
Fotograaf onbekend
Goed planquote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Wij gaan op vakantie naar de Andromedanevel. Heb je nog tips voor ons?
quote:Op maandag 20 maart 2023 22:21 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Wow, dat is zeker een bijzondere vakantiebestemming! Helaas moet ik je teleur stellen, want de reis naar Andromeda zou ongelooflijk lang duren - meer dan 2 miljoen jaar met onze huidige technologie. Het sterrenstelsel bevindt zich op zo'n enorme afstand van ons eigen melkwegstelsel en zelfs als we in staat waren om deze af te leggen met geweldige snelheid of teleportatie-techniek ontbreekt het nog altijd aan praktische tips voor verblijf & activiteiten ter plekke gezien er geen menselijke nederzetting die bekend zijn binnen dit gebied.Dus sorry dude/dudette misschien toch andere bestemmingsideetje selecteren?
Praktische tips voor verblijf & activiteiten ter plekke daar zorgen wij wel voor, inclusief de menselijke nederzettingquote:
Gewoon ontslag nemen en uitkering trekkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
2 miljoen jaar reistijd![]()
Zo veel vakantiedagen heb ik niet eens.
Levert wel lekker veel reiskosten op, gewoon per km declarerenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Dan wachten tot na je pensioenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Hier was het na een paar minuten alweer voorbij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
HeyTot nu toe leek het onweer aan ons voorbij te gaan maar nu gaat het even mis
Hier viel het ook tegen... flinke buitje en en wat flitsen.... en weg weerquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier was het na een paar minuten alweer voorbij.
ja zo veranderlijk als wat dat weer ...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
Hier was het wel mooiquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
Vanaf 10 uur meerquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:57 schreef pullup het volgende:
Toch al wel een half uurtje aan de gang nu ja
quote:
Ja snap ikquote:
Nee. We hebben gerekend en het heeft weinig zin hem op te sturen. Voor dat geld kan ik beter hier eentje kopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij je kijker mee genomen uit de States?
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. We hebben gerekend en het heeft weinig zin hem op te sturen. Voor dat geld kan ik beter hier eentje kopen.
Besluit na 10 jaar
Jouw dochter vlieg niet bij Singapore Airlines toch?quote:
Mooie foto !quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
Het is weer iets lichter aan het worden
[ afbeelding ]
quote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie foto !
\Is dat jouw uitzicht ?
Oh die ga ik ook even luisterenquote:
Mooi plaatjequote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil zelf ook wel eens zwemmen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:41 schreef chufi het volgende:
Er ligt hier nu een zwembadje in de gracht ...
Zou het door die trillingen komen?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou het door die trillingen komen?
Dat is een leuk kaartjequote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://www.blitzortung.org/nl/live_lightning_maps.php
Tis nu ff stilquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit daar rechtsonder bij die paar stipjes...
Noord-holland heeft het iets zwaarder
[ afbeelding ]
Valt ondertussen gelukkig weer meequote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit daar rechtsonder bij die paar stipjes...
Noord-holland heeft het iets zwaarder
[ afbeelding ]
Twee legendarische bassisten die de onvolprezen Bill Evans hebben begeleid.quote:
er is hier wel aardig wat gevallen, maar zit net in die strook nu die ook zo voorspeld was.quote:
Iets ten zuiden van Adam denk ik danquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is hier paar uur doorgegaan wel met onweer.
Katwijkquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets ten zuiden van Adam denk ik dan
Utrecht of zo?
📺 49 inch (125 cm): 185 - 310 cmquote:
Da's niet er dichter op, da's verder dan de genoemde 185, dus in de margequote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
📺 49 inch (125 cm): 185 - 310 cm
zit er wel iets dichter op
meter of 2
geen poll deze keer ?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:51 schreef D. het volgende:
Hoe dicht zitten jullie op de tv/monitor?
aanbevolen:
📺 32 inch (81 cm): 120 - 200 cm
📺 43 inch (109 cm): 160 - 275 cm
📺 55 inch (140 cm): 210 - 350 cm
📺 65 inch (165 cm): 250 - 410 cm
📺 75 inch (190 cm): 285 - 475 cm
📺 85 inch (216 cm): 325 - 550 cm
Holaquote:
Afstand tot een monitor is echt minderquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:51 schreef D. het volgende:
Hoe dicht zitten jullie op de tv/monitor?
aanbevolen:
📺 32 inch (81 cm): 120 - 200 cm
📺 43 inch (109 cm): 160 - 275 cm
📺 55 inch (140 cm): 210 - 350 cm
📺 65 inch (165 cm): 250 - 410 cm
📺 75 inch (190 cm): 285 - 475 cm
📺 85 inch (216 cm): 325 - 550 cm
jaaaaa maar had dus deze openstaan en andere topic, dus poste het eigenlijk ff in verkeerdequote:
Nee weinig ... er zitten hier teveelquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:46 schreef kree het volgende:
maar kan hier ook wel verder, jij wat met vogels dan @:chufi?
die koolmezen irriteer ik me hieraan, haha ze gaan net ff te vroeg los voor het leuke enzo.quote:
zwarte vogel = kraai of kouwtjesquote:Op woensdag 22 mei 2024 00:02 schreef chufi het volgende:
Het zijn hier alles bij elkaar ... meeuwen, duiven , ganzen , zwanen , veelkoeten, eenden, van die groene stadsparkieten ... zwarte vogels ook nog ... en dan zijn er van die mensen (die niet hier in de buurt wonen, wat straten verderop) die ze dan hier ook nog komen bijvoeren .. terwijl het verboden is ...
Beetje Zeikhoek wel
chufi in 40+ / Zeikhoek #11 Het moet niet gekker worden #
ik heb meer last van een koekoek hier, duif dus.quote:
hahaha ja soms zijn ze echt fucking irritant wel. maar is beetje tijd van het jaar wel.quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
Die heb ik hier ook duiven .... vlak bij me is de keuken van een verzorgingstehuis en daaar vertoeven ook vaak veel vogels ...
Hier het hele jaar door... zit vlak bij een winkelcentrum met een wekelijkse markt en ook veel water ...quote:Op woensdag 22 mei 2024 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja soms zijn ze echt fucking irritant wel. maar is beetje tijd van het jaar wel.
Ik heb die bui vol op mijn knar gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt bij ons op de boulevard elke dag. De visboer heeft al waarschuwingsbordjes op zijn kar.quote:
haha ja hier ook, maar ook in centrum. met Hema rookworstjes enzo.hoop huilende kinderen gezien. maar woon iets verder nu hoor van de kust.quote:Op woensdag 22 mei 2024 02:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit gebeurt bij ons op de boulevard elke dag. De visboer heeft al waarschuwingsbordjes op zijn kar.
lol echt af en toe op fok weet ik het ook niet meer hoor. echt drama om niks enzo.quote:
Volkskrant niet gelezen inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Artikel in de Volkskrant gisteren (interview met 2 roeiers over o.a. kwalificatie Spelen). Heb je het gelezen of zal ik het ffuh sturen?
Het ligt een beetje aan de muziek. En ik ben heel onhandig met MuseScorequote:Op woensdag 22 mei 2024 08:31 schreef kree het volgende:
@:tonja weet niet of je dat kunt, maar zou je mij kunnen helpen stukje bladmuziek uitschrijven? tis eigenlijk paar maten maar he? maar gitarist krijgt t niet voor elkaar zo zelf. en ik kan wel uitschrijven trouwens, maar ben er niet onwijs super handig in.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat mij je helpen:
https://www.jumbo.com/rec(...)istachenot-1396971-7
Heel fideel van je, ik zal em opslaan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat mij je helpen:
In de gauwigheid: pistachegenotquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat mij je helpen:
Bij dat recept? Ik snap je nietquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen weg , hoe maakt niet uit
Owquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Duif ... een ongenode gast in mijn huis
En die heb je uitgezet?quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Duif ... een ongenode gast in mijn huis
Ja !! Ik heb hem luid en duidelijk aan het verstand gebracht (lees:met de harde hand uit huis geveegd) Dat hij niet welkom isquote:
Duiven zijn toch viesquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja !! Ik heb hem luid en duidelijk aan het verstand gebracht (lees:met de harde hand uit huis geveegd) Dat hij niet welkom isMijn Casa is niet zijn casa
![]()
Opzouten
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja !! Ik heb hem luid en duidelijk aan het verstand gebracht (lees:met de harde hand uit huis geveegd) Dat hij niet welkom isMijn Casa is niet zijn casa
![]()
Opzouten
Was er niet een coa in de buurt?quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Opzouten
Ja precies!!quote:
Nee en ook geen spreidingswet , waar ik overigens wel voor benquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies!!
Ik heb van de week in Cuijk wel een Lepelaar gezien tijdens het wandelen![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Die zijn vast ook vies maar gewoonlijk toch een eind weg
Hij stond idd wel in dat water om zich heen te struinen. ik dacht altijd dat die kikkers aten maar het schijnt dat de stekelbaarzen op zijn menu staanquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Die zijn vast ook vies maar gewoonlijk toch een eind weg
maakt niet uit. ik maak het digitaal wel. als het een kladje is is ook ok ?quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan de muziek. En ik ben heel onhandig met MuseScore
Vissoepquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij stond idd wel in dat water om zich heen te struinen. ik dacht altijd dat die kikkers aten maar het schijnt dat de stekelbaarzen op zijn menu staan
Ik zag hem geen soep naar binnenwerkenquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
VissoepAnders had hij geen lepel
Het gaat zo veel beter met de natuur als 40 jaar geleden.... Zoveel soorten komen weer terug of winnen terrein.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag hem geen soep naar binnenwerken![]()
maar toch wel bijzonder dat die vogel ieder jaar daar een tijdje bivakkeert
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben... maar met sommige vogelsoorten gaat het idd een stuk beter ,zoals de Lepelaarquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat zo veel beter met de natuur als 40 jaar geleden.... Zoveel soorten komen weer terug of winnen terrein.
Het kan uiteraard altijd nóg beter, maar beter gaat het
wolven komen ook terug, echt top datquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat zo veel beter met de natuur als 40 jaar geleden.... Zoveel soorten komen weer terug of winnen terrein.
Het kan uiteraard altijd nóg beter, maar beter gaat het
Als kind was ik veel buiten en op het water.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben... maar met sommige vogelsoorten gaat het idd een stuk beter ,zoals de Lepelaar
Als kind was ik ook veel op (en in ) het water , vlotten bouwen , varen , geweldigquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind was ik veel buiten en op het water.
Je wilt niet weten hoe de Maas bijvoorbeeld veranderd is.... wij zwommen tussen het afval.. drijvend plastic vooral, en soms schuimde het water.
Nu.. prachtig schoon water, veel meer ruimte ook voor de natuur... en veel meer diersoorten en vissen die terug komen.
Ik zie het ook op de weilanden... en je leest het ook, de wolf, de goudjakhals.. en zoveel meer.
Zoals ik al zei, het kan altijd beter.
Het is alleen politiek om alles te verketteren. En politiek is de bron van het kwaad
Weet je waarom dat water zo schoon lijkt?quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind was ik veel buiten en op het water.
Je wilt niet weten hoe de Maas bijvoorbeeld veranderd is.... wij zwommen tussen het afval.. drijvend plastic vooral, en soms schuimde het water.
Nu.. prachtig schoon water, veel meer ruimte ook voor de natuur... en veel meer diersoorten en vissen die terug komen.
Ik zie het ook op de weilanden... en je leest het ook, de wolf, de goudjakhals, de lepelaar.. en zoveel meer.
Zoals ik al zei, het kan altijd beter.
Het is alleen politiek om alles te verketteren. En politiek is de bron van het kwaad
Ja stuur maar, ik kijk wel of ik er iets mee kan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit. ik maak het digitaal wel. als het een kladje is is ook ok ?
het is geen heel nr, het gaat om eerste stukje meer voor het idee ofzo. en toch he want ben redelijk ok met die dingen zelf uitzoeken, maaaaaaar mss helpt stukje bladmuziek even hierin. het zijn trouwens denk ik 2 gitaren wel.
dusssss als je wil en zin in hebt?>. doe wel ff linkje dan.
nice kijk ff he of je het beetje snel kan doen enzo. het moet geen uren kosten voor je. gaat om eerste stukje vooral zeg maar tot de zang begint. als het je makkelijk afgaat graag meer. maar hoeft niet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja stuur maar, ik kijk wel of ik er iets mee kan.
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je waarom dat water zo schoon lijkt?
PFAS en microplastics hebben al het andere vermoord of verdrongen
lolquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JaDie lepelaar eet lucht en die wolf eet gras.
Eh, nope dat gaat 'm niet worden. Die arpeggios uitschrijven gaat me idd uren kosten ook omdat ik niet erg handig ben met MuseScore.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
nice kijk ff he of je het beetje snel kan doen enzo. het moet geen uren kosten voor je. gaat om eerste stukje vooral zeg maar tot de zang begint. als het je makkelijk afgaat graag meer. maar hoeft niet.
Dit is trouwens getransponeerde versie he van origineel maar dat was voor zang
het gaat btw alleen om die gitaar partijtjes, de rest met keys enzo lukt wel.
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hahaha nouja ik dacht dus zelfde als jou, maar dacht mss kun jij dat wel zo makkelijk ff.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Eh, nope dat gaat 'm niet worden. Die arpeggios uitschrijven gaat me idd uren kosten ook omdat ik niet erg handig ben met MuseScore.
Wel een mooi muziekje!
Nee om te spelen valt het alleszins mee, er zitten geen moeilijke akkoorden tussen maar ja, al die tokkeltjes precies opschrijven is monnikenwerkquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nouja ik dacht dus zelfde als jou, maar dacht mss kun jij dat wel zo makkelijk ff.
Maar idd hier gaat ook tijd voor mij inzitten alleen al om het precies op bladmuziek te krijgen. Denk ik nog eigenlijk gitaristen hun eigen ding om uit te vogelen., maar blijkt hebben ze wat hulp bij nodig.
Die gitaar partij opzich is niet eens heel lastig als ik hem zo hoor, maar ok horen en ook goed op bladmuziek krijgen zijn twee verschillende. hahaha
Maakt niet uit he? dacht kan altijd ff vragen, Als ik hem uitgevogeld heb stuur ik wel door.
thanx sowieso jij bent lief.
En koekoes/koekoeken zijn leukquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit. ik maak het digitaal wel. als het een kladje is is ook ok ?
het is geen heel nr, het gaat om eerste stukje meer voor het idee ofzo. en toch he want ben redelijk ok met die dingen zelf uitzoeken, maaaaaaar mss helpt stukje bladmuziek even hierin. het zijn trouwens denk ik 2 gitaren wel.
dusssss als je wil en zin in hebt?>. doe wel ff linkje dan.
Haha ik ken iemand die een paar jaar geleden naar Austerlitz is verhuisd, midden in de bossen maar zelfs daar gaan ze zich zorgen maken over de toename van die beestenquote:
Wel een kutvogelquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En koekoes/koekoeken zijn leuk![]()
Hier zit er ook eentje in de buurt, vind dat zo'n leuk geluid.
Meest asociale vogels die er zijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En koekoes/koekoeken zijn leuk![]()
Hier zit er ook eentje in de buurt, vind dat zo'n leuk geluid.
Hij kan nog altijd snel die piramide op klimmenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik ken iemand die een paar jaar geleden naar Austerlitz is verhuisd, midden in de bossen maar zelfs daar gaan ze zich zorgen maken over de toename van die beesten
ik geloof in Australiė hebben ze ergere?quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Meest asociale vogels die er zijnMaar goed eerder tov andere vogels, dat geluid is grappig
Water'kut'kip, herriemakende ruziezoekers zijn dan, ze rulen hier de hele haven.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef pullup het volgende:
Nou ja die stomme waterkippen zijn nog net wat asocialer wellicht, daar hadden we het laatst over
Ze kapen nesten van andere vogels.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de rotstreken van de koekoek blijkbaar gemist![]()
Wat hebben die vogeltjes misdaan?
Die zoeken een nest van een klein lief vogeltjequote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
NEEE!quote:
Hij mikt alle kindertjes van het nest waar hij door de ouders ingesneakt is er uit, de dood in, foetsie, gone en laat zich dan verwennen door de arme ouders nvan die vermoorde kuikentjes.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Nu snap ik meteen waar die uitdrukking 'koekoek'quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zoeken een nest van een klein lief vogeltje
Flikkeren dan de eieren uit het nest
Leggen snel hun eieren in dat nestje
Nokken hem dan om nooit meer terug te keren
Laten die kleine lieve vogeltjes die eieren uitbroeden
Die koekekoen zijn veel groter.. dus die lieve vogeltjes moeten zicht te pleuren werken om die schreeuwende bengels te blijven voeren.
Koekoek
En koekoeksjongquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen waar die uitdrukking 'koekoek'vandaan kom.
Eergisteren was het nog een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dankzij deze dame hebben we Wi-Fi![]()
[ afbeelding ]
Treffend mooi plaatjequote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij mikt alle kindertjes van het nest waar hij door de ouders ingesneakt is er uit, de dood in, foetsie, gone en laat zich dan verwennen door de arme ouders nvan die vermoorde kuikentjes.
Kijk nou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar stond ze onderquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eergisteren was het nog een lantaarnpaal.
Ik had beter op moeten letten bij biologielesquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij mikt alle kindertjes van het nest waar hij door de ouders ingesneakt is er uit, de dood in, foetsie, gone en laat zich dan verwennen door de arme ouders nvan die vermoorde kuikentjes.
Kijk nou![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zag toevallig ook deze week een treffend filmpje hoe die kleine koekoek zijn broertjes wegwerkt, zo hoppa het nest uit.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had beter op moeten letten bij biologieles![]()
Die leraar was zwaar alcoholist, misschien is hij het vergeten te vertellen, dat kan ook.
Ik hoef het filmpje niet te zien, ik ben zojuist al genoeg geconfronteerdquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag toevallig ook deze week een treffend filmpje hoe die kleine koekoek zijn broertjes wegwerkt, zo hoppa het nest uit.
Kan het even niet meer vinden
Vreselijk jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Man3 Vanavond maar weer een emmertje Pfas strooien... dit kan zo niet langer door gaanquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag toevallig ook deze week een treffend filmpje hoe die kleine koekoek zijn broertjes wegwerkt, zo hoppa het nest uit.
...
Gebrek aan opvoeding leidt tot slecht gedrag. Waar zien we dat nog meer?quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te denken hoe bizar instinct werkt.
Die koekoeken kennen hun ouders niet..... maar halen toch als ze volwassen zijn exact dezelfde rotstreek uit.
Best apart
quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding leidt tot slecht gedrag. Waar zien we dat nog meer?
ow, ik dacht altijd dat lepelaars wolven etenquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Jij mag het zeggenquote:
Geen idee of het leuk is eigenlijk.quote:
Verwacht jij er wel iets van dan?quote:
Mondiaal et partout!@quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding leidt tot slecht gedrag. Waar zien we dat nog meer?
Ik zie zoveel vlakken waarop dat wel kan,quote:
We gaan het wel zienquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie zoveel vlakken waarop dat wel kan,
dat het hier, helaas, ook kan
Hopelijk gaat ie het gewoon wel bewijzenquote:
Dante is al een tijdje dood tochquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:47 schreef sly-nl het volgende:
Ook OGC Nice
Geen idee of het filmpje werkt / valt af te spelen, anders wil misschien iemand 'm correct plaatsen..
Braziliaanse verdediger van 40 jaar en publiekslieveling kondigt zijn afscheid aan. Maar dat loopt wat anders. Lueck!@
https://twitter.com/ogcni(...)et-verrassende-video
Vraag is wel wat je aan een dichter/filosoof hebt in het veldquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daarom zo bijzonder dat hij nog een jaar bijtekende bij OGC Nice!@ Pretty nice
Hij zal wel moetenquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie het gewoon wel bewijzen
Afleidingsmanoeuvres en intimidatie van den ietwat domme voetballersquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag is wel wat je aan een dichter/filosoof hebt in het veld
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag is wel wat je aan een dichter/filosoof hebt in het veld
Dat is kut. Hier ook... Zat op mijn nieuwe hanglamp te schijten, nieuwe salontafel... Sporen van stront. Ik haat die griezelsquote:
Hi!quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is kut. Hier ook... Zat op mijn nieuwe hanglamp te schijten, nieuwe salontafel... Sporen van stront. Ik haat die griezels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |