wolven komen ook terug, echt top datquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat zo veel beter met de natuur als 40 jaar geleden.... Zoveel soorten komen weer terug of winnen terrein.
Het kan uiteraard altijd nóg beter, maar beter gaat het
Als kind was ik veel buiten en op het water.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben... maar met sommige vogelsoorten gaat het idd een stuk beter ,zoals de Lepelaar
Als kind was ik ook veel op (en in ) het water , vlotten bouwen , varen , geweldigquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind was ik veel buiten en op het water.
Je wilt niet weten hoe de Maas bijvoorbeeld veranderd is.... wij zwommen tussen het afval.. drijvend plastic vooral, en soms schuimde het water.
Nu.. prachtig schoon water, veel meer ruimte ook voor de natuur... en veel meer diersoorten en vissen die terug komen.
Ik zie het ook op de weilanden... en je leest het ook, de wolf, de goudjakhals.. en zoveel meer.
Zoals ik al zei, het kan altijd beter.
Het is alleen politiek om alles te verketteren. En politiek is de bron van het kwaad
Weet je waarom dat water zo schoon lijkt?quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind was ik veel buiten en op het water.
Je wilt niet weten hoe de Maas bijvoorbeeld veranderd is.... wij zwommen tussen het afval.. drijvend plastic vooral, en soms schuimde het water.
Nu.. prachtig schoon water, veel meer ruimte ook voor de natuur... en veel meer diersoorten en vissen die terug komen.
Ik zie het ook op de weilanden... en je leest het ook, de wolf, de goudjakhals, de lepelaar.. en zoveel meer.
Zoals ik al zei, het kan altijd beter.
Het is alleen politiek om alles te verketteren. En politiek is de bron van het kwaad
Ja stuur maar, ik kijk wel of ik er iets mee kan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit. ik maak het digitaal wel. als het een kladje is is ook ok ?
het is geen heel nr, het gaat om eerste stukje meer voor het idee ofzo. en toch he want ben redelijk ok met die dingen zelf uitzoeken, maaaaaaar mss helpt stukje bladmuziek even hierin. het zijn trouwens denk ik 2 gitaren wel.
dusssss als je wil en zin in hebt?>. doe wel ff linkje dan.
nice kijk ff he of je het beetje snel kan doen enzo. het moet geen uren kosten voor je. gaat om eerste stukje vooral zeg maar tot de zang begint. als het je makkelijk afgaat graag meer. maar hoeft niet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja stuur maar, ik kijk wel of ik er iets mee kan.
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je waarom dat water zo schoon lijkt?
PFAS en microplastics hebben al het andere vermoord of verdrongen
lolquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JaDie lepelaar eet lucht en die wolf eet gras.
Eh, nope dat gaat 'm niet worden. Die arpeggios uitschrijven gaat me idd uren kosten ook omdat ik niet erg handig ben met MuseScore.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
nice kijk ff he of je het beetje snel kan doen enzo. het moet geen uren kosten voor je. gaat om eerste stukje vooral zeg maar tot de zang begint. als het je makkelijk afgaat graag meer. maar hoeft niet.
Dit is trouwens getransponeerde versie he van origineel maar dat was voor zang
het gaat btw alleen om die gitaar partijtjes, de rest met keys enzo lukt wel.
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JaDie lepelaar eet lucht en die wolf eet gras.
hahaha nouja ik dacht dus zelfde als jou, maar dacht mss kun jij dat wel zo makkelijk ff.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Eh, nope dat gaat 'm niet worden. Die arpeggios uitschrijven gaat me idd uren kosten ook omdat ik niet erg handig ben met MuseScore.
Wel een mooi muziekje!
Nee om te spelen valt het alleszins mee, er zitten geen moeilijke akkoorden tussen maar ja, al die tokkeltjes precies opschrijven is monnikenwerkquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nouja ik dacht dus zelfde als jou, maar dacht mss kun jij dat wel zo makkelijk ff.
Maar idd hier gaat ook tijd voor mij inzitten alleen al om het precies op bladmuziek te krijgen. Denk ik nog eigenlijk gitaristen hun eigen ding om uit te vogelen., maar blijkt hebben ze wat hulp bij nodig.
Die gitaar partij opzich is niet eens heel lastig als ik hem zo hoor, maar ok horen en ook goed op bladmuziek krijgen zijn twee verschillende. hahaha
Maakt niet uit he? dacht kan altijd ff vragen, Als ik hem uitgevogeld heb stuur ik wel door.
thanx sowieso jij bent lief.
En koekoes/koekoeken zijn leukquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit. ik maak het digitaal wel. als het een kladje is is ook ok ?
het is geen heel nr, het gaat om eerste stukje meer voor het idee ofzo. en toch he want ben redelijk ok met die dingen zelf uitzoeken, maaaaaaar mss helpt stukje bladmuziek even hierin. het zijn trouwens denk ik 2 gitaren wel.
dusssss als je wil en zin in hebt?>. doe wel ff linkje dan.
Haha ik ken iemand die een paar jaar geleden naar Austerlitz is verhuisd, midden in de bossen maar zelfs daar gaan ze zich zorgen maken over de toename van die beestenquote:
Wel een kutvogelquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En koekoes/koekoeken zijn leuk![]()
Hier zit er ook eentje in de buurt, vind dat zo'n leuk geluid.
Meest asociale vogels die er zijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En koekoes/koekoeken zijn leuk![]()
Hier zit er ook eentje in de buurt, vind dat zo'n leuk geluid.
Hij kan nog altijd snel die piramide op klimmenquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik ken iemand die een paar jaar geleden naar Austerlitz is verhuisd, midden in de bossen maar zelfs daar gaan ze zich zorgen maken over de toename van die beesten
ik geloof in Australië hebben ze ergere?quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Meest asociale vogels die er zijnMaar goed eerder tov andere vogels, dat geluid is grappig
Water'kut'kip, herriemakende ruziezoekers zijn dan, ze rulen hier de hele haven.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef pullup het volgende:
Nou ja die stomme waterkippen zijn nog net wat asocialer wellicht, daar hadden we het laatst over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |