Ze kapen nesten van andere vogels.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de rotstreken van de koekoek blijkbaar gemist![]()
Wat hebben die vogeltjes misdaan?
Die zoeken een nest van een klein lief vogeltjequote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
NEEE!quote:
Hij mikt alle kindertjes van het nest waar hij door de ouders ingesneakt is er uit, de dood in, foetsie, gone en laat zich dan verwennen door de arme ouders nvan die vermoorde kuikentjes.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Nu snap ik meteen waar die uitdrukking 'koekoek'quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zoeken een nest van een klein lief vogeltje
Flikkeren dan de eieren uit het nest
Leggen snel hun eieren in dat nestje
Nokken hem dan om nooit meer terug te keren
Laten die kleine lieve vogeltjes die eieren uitbroeden
Die koekekoen zijn veel groter.. dus die lieve vogeltjes moeten zicht te pleuren werken om die schreeuwende bengels te blijven voeren.
Koekoek
En koekoeksjongquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen waar die uitdrukking 'koekoek'vandaan kom.
Eergisteren was het nog een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dankzij deze dame hebben we Wi-Fi![]()
[ afbeelding ]
Treffend mooi plaatjequote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij mikt alle kindertjes van het nest waar hij door de ouders ingesneakt is er uit, de dood in, foetsie, gone en laat zich dan verwennen door de arme ouders nvan die vermoorde kuikentjes.
Kijk nou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar stond ze onderquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eergisteren was het nog een lantaarnpaal.
Ik had beter op moeten letten bij biologielesquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij mikt alle kindertjes van het nest waar hij door de ouders ingesneakt is er uit, de dood in, foetsie, gone en laat zich dan verwennen door de arme ouders nvan die vermoorde kuikentjes.
Kijk nou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zag toevallig ook deze week een treffend filmpje hoe die kleine koekoek zijn broertjes wegwerkt, zo hoppa het nest uit.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had beter op moeten letten bij biologieles![]()
Die leraar was zwaar alcoholist, misschien is hij het vergeten te vertellen, dat kan ook.
Ik hoef het filmpje niet te zien, ik ben zojuist al genoeg geconfronteerdquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag toevallig ook deze week een treffend filmpje hoe die kleine koekoek zijn broertjes wegwerkt, zo hoppa het nest uit.
Kan het even niet meer vinden
Vreselijk jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Man3 Vanavond maar weer een emmertje Pfas strooien... dit kan zo niet langer door gaanquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag toevallig ook deze week een treffend filmpje hoe die kleine koekoek zijn broertjes wegwerkt, zo hoppa het nest uit.
...
Gebrek aan opvoeding leidt tot slecht gedrag. Waar zien we dat nog meer?quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te denken hoe bizar instinct werkt.
Die koekoeken kennen hun ouders niet..... maar halen toch als ze volwassen zijn exact dezelfde rotstreek uit.
Best apart
quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding leidt tot slecht gedrag. Waar zien we dat nog meer?
ow, ik dacht altijd dat lepelaars wolven etenquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JaDie lepelaar eet lucht en die wolf eet gras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |