Geen idee of het leuk is eigenlijk.quote:
Verwacht jij er wel iets van dan?quote:
Mondiaal et partout!@quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding leidt tot slecht gedrag. Waar zien we dat nog meer?
Ik zie zoveel vlakken waarop dat wel kan,quote:
We gaan het wel zienquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie zoveel vlakken waarop dat wel kan,
dat het hier, helaas, ook kan
Hopelijk gaat ie het gewoon wel bewijzenquote:
Dante is al een tijdje dood tochquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:47 schreef sly-nl het volgende:
Ook OGC Nice
Geen idee of het filmpje werkt / valt af te spelen, anders wil misschien iemand 'm correct plaatsen..
Braziliaanse verdediger van 40 jaar en publiekslieveling kondigt zijn afscheid aan. Maar dat loopt wat anders. Lueck!@
https://twitter.com/ogcni(...)et-verrassende-video
Vraag is wel wat je aan een dichter/filosoof hebt in het veldquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daarom zo bijzonder dat hij nog een jaar bijtekende bij OGC Nice!@ Pretty nice
Hij zal wel moetenquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie het gewoon wel bewijzen
Afleidingsmanoeuvres en intimidatie van den ietwat domme voetballersquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag is wel wat je aan een dichter/filosoof hebt in het veld
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag is wel wat je aan een dichter/filosoof hebt in het veld
Je was me net voorquote:
Daar zijn oplossingen voor ........quote:
Dat is kut. Hier ook... Zat op mijn nieuwe hanglamp te schijten, nieuwe salontafel... Sporen van stront. Ik haat die griezelsquote:
Hi!quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is kut. Hier ook... Zat op mijn nieuwe hanglamp te schijten, nieuwe salontafel... Sporen van stront. Ik haat die griezels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |