Tsja, allemaal onderdeel van 't spel toch. Charlotte is wel ook in die omgekeerde psychologie val van Senne getrapt bij het duiden van Michaels verhaal. En ze had zelf ook haar verhaal anders kunnen brengen zodat er meer twijfel over zou ontstaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, want hij had die pasvragen volledig te danken aan Senne. De twee andere tegenstanders gaven toe dat ze anders wilden stemmen, maar zich door Senne hadden laten beïnvloeden. Bij het verhaal van Charlotte mocht Senne pas als laatste stemmen en hij had zijn stem geen invloed meer.
De betere speler (Charlotte) moest toen gewoon naar huis.
Ja, maar dat was ook mijn punt. Michael is erin gebleven door een toevalligheid in het spel en door Senne, niet omdat hij zelf beter speelde, niet door iets wat hij zelf deed. Want op eigen merite had Charlotte meer vragen juist dan Michael.en op eigen merite had hij ook geen pasvragen gehad.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:32 schreef trui het volgende:
Tsja, allemaal onderdeel van 't spel toch. Charlotte is wel ook in die omgekeerde psychologie val van Senne getrapt bij het duiden van Michaels verhaal. En ze had zelf ook haar verhaal anders kunnen brengen zodat er meer twijfel over zou ontstaan.
Is niet zo veel ruimte, maar heb er voor nu maar even dit van gemaaktquote:Op maandag 20 mei 2024 11:33 schreef trui het volgende:
Oh en excuses dat ik de titel niet heb aangepast. Misschien kan een mod er nog iets anders van maken? bijv. 'weer een heel jaar wachten op het volgende seizoen' oid.
End of a season. Hier en daar wat traantjes van de kandidaten. Uitleg, voorbereiding en molacties worden goed in beeld gebracht.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Moira het volgende:
Ik bedenk me trouwens ook dat het al maandag is en we gister zijn vergeten te kijkenJuist de leukste aflevering van het jaar
Wat het wat? Nu weer bezig met eea dus vanavond nog maar een poging
Ooh, wij ookquote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Moira het volgende:
Ik bedenk me trouwens ook dat het al maandag is en we gister zijn vergeten te kijkenJuist de leukste aflevering van het jaar
Ik bedoelde dat dit soort toevalsdingen ook onderdeel van het spel zijn. Inderdaad heel jammer dat Charlotte er daardoor uit vloog, maar ja. Zo kan het gaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook mijn punt. Michael is erin gebleven door een toevalligheid in het spel en door Senne, niet omdat hij zelf beter speelde, niet door iets wat hij zelf deed. Want op eigen merite had Charlotte meer vragen juist dan Michael.en op eigen merite had hij ook geen pasvragen gehad.
Want zowel bij Charlotte als bij Michael had iedereen wel door of hun verhaal wel of niet gebeurd was, maar bij de ene kon Senne nog sturen en bij de ander niet.
Denk dat een finale tussen Bernard en Charlotte ook spannender was geweest, vond het gewoon de 2 beste spelers, zowel qua tactiek als qua bijdragen aan de pot als qua vragen beantwoorden (blijkbaar).
dat had ik met seizoen 7 (Vietnam) , die wilde ik na Sicilie voor het eerst gaan kijken, ik kijk pas vanaf seizoen 8.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wilde het seizoen met Gilles 2 nog een keer terugkijken maar die is online nergens meer te vindenweet iemand waar hij nog online staat?
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wilde het seizoen met Gilles 2 nog een keer terugkijken maar die is online nergens meer te vindenweet iemand waar hij nog online staat?
Ik heb jullie een DM gestuurd!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat had ik met seizoen 7 (Vietnam) , die wilde ik na Sicilie voor het eerst gaan kijken, ik kijk pas vanaf seizoen 8.
Helaas niet meer op Go Play
Seizoen 4 is een topseizoen. Leuke kandidaten en een top mol. Weet iemand waar je die kunt terugkijken?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ja, ik!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Seizoen 4 is een topseizoen. Leuke kandidaten en een top mol. Weet iemand waar je die kunt terugkijken?
mag ik 't ook weten? Ik vind 't ook heel jammer dat zoveel seizoenen niet meer terug te kijken zijn.quote:
De opdrachten met de pizzakoeriers en de autoradio, en dan 'Dont cry for me Argentina' eronder gemonteerd. Toen had ik pas in de gaten watvoor bazen programma dit wasquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Seizoen 4 is een topseizoen. Leuke kandidaten en een top mol. Weet iemand waar je die kunt terugkijken?
@Mekequote:
Ik voel me een beetje man in een regenjas 🕵️ Maar ik dm je!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:meke![]()
Heb je nog meer oude seizoenen?
Ik wilde laatst Vietnam gaan kijken maar die was opeens van Goplay.be af
Ik zag gisteren het hoofd van Gillis voorbij komen op FB, maar had het bijbehorende filmpje niet bekeken, omdat ik niet door had dat het de aankondiging van De Mol was.quote:Op zondag 29 december 2024 07:16 schreef Yesse het volgende:
Thailand it is!! Zoveel zin in![]()
https://www.hln.be/tv/tij(...)%2Fwww.google.com%2F
Wat een leuke bekendmaking weerquote:Op zondag 29 december 2024 07:16 schreef Yesse het volgende:
Thailand it is!! Zoveel zin in![]()
https://www.hln.be/tv/tij(...)%2Fwww.google.com%2F
Nee, "in het voorjaar".quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:28 schreef Felagund het volgende:
Is het al bekend wanneer het weer begint?
Ik kijk er al naar uitquote:
Nice, ik copy/paste net dit ergens vandaan:quote:
Ik mag dan wel het halve seizoen van WIDM NL hebben gemist, maar dat zegt nog niet dat hetzelfde gaat gebeuren voor mijn beste vriendenquote:Hoewel er nog geen officiële startdatum bekend is, wijzen eerdere seizoenen erop dat de kandidaten op zondag 16 maart 2025 worden onthuld en de eerste aflevering op zondag 23 maart 2025 wordt uitgezonden.
https://www.hln.be/leuven(...)in-vlammen~afdd7abc/quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Vanavond bevestigd in Leuven, nieuw seizoen begint op 23 maart.
Daar heb ik zininin.
Is al heel lang bekend dat het in Thailand is opgenomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:58 schreef Pino112 het volgende:
Fillumpie!
https://fb.watch/y19wJdUu8A/
Bangkok?
Oh vergeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is al heel lang bekend dat het in Thailand is opgenomen.
1 weekje Mol-Pauze dusquote:Op zondag 23 februari 2025 20:23 schreef Felagund het volgende:
16 maart voorstellen zou leuk zijn, dan sluit het naadloos aan op de Nederlandse versie.
Sluit naadloos aan toch? Laatste aflevering op 8 maart voor de Nederlandse versie.quote:
Zie nu dat het 23 maart begint, maar misschien toch al op de 16e de voorstelling van de kandidaten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sluit naadloos aan toch? Laatste aflevering op 8 maart voor de Nederlandse versie.
Vind dat nooit interessant. Je leert ze toch kennen in de normale afleveringen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie nu dat het 23 maart begint, maar misschien toch al op de 16e de voorstelling van de kandidaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |