abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213632754
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Twentenaren en Joost Klein?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213632764
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:43 schreef hole1988 het volgende:
32 Miljoen Views voor de clip.
Welke clip?
pi_213632850
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213632857
freshtival heeft meteen een promo voor zichzelf gemaakt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213632930
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:21 schreef d_elise het volgende:

[..]
O wauw, ook niet gezien idd. Dat ie dat ook gewoon doet met z'n geprinte papiertje _O- Maar de EBU zal het wel niet zo grappig gevonden hebben, nee
Nou de manier waarop Kaarija gedurende de week de volle aandacht heeft gekregen en Tattoo en Loreen het met een paar regels moesten doen gaf mij het gevoel dat de Zweden zelf ook liever in Helsinki hadden gezeten _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213632959
Oh en dat de sociale kanalen van Eurovision al een paar dagen angstvallig stil zijn uit angst voor de Joost reacties _O- goud
pi_213632970
In zowat alle hitlijsten staat Europapa boven Kroatië en vaak ook boven Zwitserland. Gewoon weer woest dat we nooit de televote score zullen weten. :( :')
pi_213632985
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nou de manier waarop Kaarija gedurende de week de volle aandacht heeft gekregen en Tattoo en Loreen het met een paar regels moesten doen gaf mij het gevoel dat de Zweden zelf ook liever in Helsinki hadden gezeten _O-
Zeker achteraf gezien, ja. En Finland is misschien wel blij dat ze het dit jaar niet hebben hoeven organiseren 😬
  dinsdag 21 mei 2024 @ 06:56:24 #184
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213633656
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh en dat de sociale kanalen van Eurovision al een paar dagen angstvallig stil zijn uit angst voor de Joost reacties _O- goud
:J

Geweldig dit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_213633721
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 17:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zou, als ik hem was, lekker verder gaan met m’n leven. Positive vibes only. :)
Schadevergoeding eisen, als blijkt dat alles echt rond is en zwaar overdreven is geweest.

Maar een tweede keer haalt de magie en glans er wel af.
Zelfs voor ons kijkers. Al kijk ik dan met plezier, maar het is niet meer DiE eNe DrOoM die hij realiseert. Dat moment was al in de halve finale. :)
Nou inderdaad. Al zou Joost ooit nog overwegen mee te doen, dan laat hij daar vast tig jaren tussen. Je moet niet je kaarten overspelen en denken dat je het weer even doet met een nieuw liedje.
En wie weet is hij gelijk genezen van die droom.
  ESF Reporter dinsdag 21 mei 2024 @ 08:47:17 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_213634233
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Tampere (want de arena in Helsinki is in handen van de Russen). :P
  ESF Reporter dinsdag 21 mei 2024 @ 08:50:25 #187
87554 Cee
Welluk?
pi_213634257
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het zo mooi dat ze al een paar jaar met hun nieuwe ‘content team’ krampachtig proberen ‘leuk’ te doen op de socials met fanboy-achtige tweets en posts, gejatte ideeën en allerlei filmpjes waarmee ze de artiesten als circusaapjes laten optreden. Om vervolgens door degene die ze er uit hebben geflikkerd eigenhandig in no time worden afgetroefd qua aantallen volgers en views. _O_
pi_213634370
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 08:50 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik vind het zo mooi dat ze al een paar jaar met hun nieuwe ‘content team’ krampachtig proberen ‘leuk’ te doen op de socials met fanboy-achtige tweets en posts, gejatte ideeën en allerlei filmpjes waarmee ze de artiesten als circusaapjes laten optreden. Om vervolgens door degene die ze er uit hebben geflikkerd eigenhandig in no time worden afgetroefd qua aantallen volgers en views. _O_
Nog vijf miljoen views voor het live optreden van de semi-finale en Joost Klein gaat over de finale performance van Nemo heen. Het is een beetje een stretch, maar het moet kunnen....
pi_213634386
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 23:55 schreef Em31 het volgende:
In zowat alle hitlijsten staat Europapa boven Kroatië en vaak ook boven Zwitserland. Gewoon weer woest dat we nooit de televote score zullen weten. :( :')
Je zou inderdaad zeggen dat alles aanwezig was dat ie boven de 300 punten in de televote was gegaan...
  ESF Reporter dinsdag 21 mei 2024 @ 09:17:21 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_213634413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:10 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Nog vijf miljoen views voor het live optreden van de semi-finale en Joost Klein gaat over de finale performance van Nemo heen. Het is een beetje een stretch, maar het moet kunnen....
Zeker aangezien mensen uit Nemo’s optreden nog kunnen kiezen tussen semi en finale (dus de views spreiden zich) en van Joost maar 1 ESC versie is. ;(
pi_213634425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je zou inderdaad zeggen dat alles aanwezig was dat ie boven de 300 punten in de televote was gegaan...
Ja, en dan iets van 100 punten erbij van de jury en dan was hij, toch een stuk anoniemer dan nu, 5e geworden. Wat dat betreft is dit commercieel wel een betere uitkomst.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 21 mei 2024 @ 09:19:43 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_213634429
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben normaal gesproken niet van de conspiracy theories maar vraag me af of de EBU die zaterdag extra lang hadden gewacht met de officiële DQ totdat ze zeker wisten dat ‘we’ met de jury geen hoge score hadden gehaald en er dus met onze DQ geen potentiële winnaar zou worden geëlimineerd maar wel iemand die televotes zou weg kunnen houden van Kroatië, met als gevolg een televote winst voor Israël.

*duikt weer in conspiracy tunnel*
pi_213634432
Ik wacht ook nog op de enthousiaste berichtgeving vanuit Eurovision hoe geweldig de inzendingen het in de Europese hitlijsten doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213634437
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:10 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Op Tiktok, waar het allemaal om te doen was voor die cameravrouw, zit Joost er al heel ruim boven. Het optreden in de semi is de best bekeken video op het Eurovisie-kanaal ooit... en hij heeft inmiddels ook meer volgers op Tiktok dan Eurovisie.

Dat is de ironie van het hele verhaal, Eurovisie zou moeten afkijken hoe Joost social media benadert ipv dat ze hem in een keurslijf proberen te dwingen. Hij stoorde zich eraan omdat ze er dramatisch slecht in zijn.
pi_213634446
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:19 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik ben normaal gesproken niet van de conspiracy theories maar vraag me af of de EBU die zaterdag extra lang hadden gewacht met de officiële DQ totdat ze zeker wisten dat ‘we’ met de jury geen hoge score hadden gehaald en er dus met onze DQ geen potentiële winnaar zou worden geëlimineerd maar wel iemand die televotes zou weg kunnen houden van Kroatië, met als gevolg een televote winst voor Israël.

Ik ben ook niet zo'n aluhoedje maar ik heb dit ook wel gedacht.
  ESF Reporter dinsdag 21 mei 2024 @ 09:23:06 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_213634459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik wacht ook nog op de enthousiaste berichtgeving vanuit Eurovision hoe geweldig de inzendingen het in de Europese hitlijsten doen.
Huilend aan het toetsenbord aan het bedenken hoe ze Europapa wel kunnen vermelden maar ergens in de kantlijn. _O-
pi_213634467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Heerlijk dat ze de meest populaire opzichtig hebben gecanceld en er nu ook helemaal niets mee kunnen, want bij elke post over Nemo en Baby Lasagna komt er weer een Joost-tsunami over ze heen _O_
pi_213634505
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit denk ik stiekem ook. En dat de EBU zo vaag blijft helpt allemaal niet mee in hun geloofwaardigheid, en spreekt dit soort theorieën dus niet tegen.
pi_213634515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 09:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Op Tiktok, waar het allemaal om te doen was voor die cameravrouw, zit Joost er al heel ruim boven. Het optreden in de semi is de best bekeken video op het Eurovisie-kanaal ooit... en hij heeft inmiddels ook meer volgers op Tiktok dan Eurovisie.

Dat is de ironie van het hele verhaal, Eurovisie zou moeten afkijken hoe Joost social media benadert ipv dat ze hem in een keurslijf proberen te dwingen. Hij stoorde zich eraan omdat ze er dramatisch slecht in zijn.
En dat allemaal terwijl hij aan de meeste dingen wél gewoon meedeed en het leuker maakte, zoals die Crazy Frog onder de douche. Zoveel leuker en minder ongemakkelijk dan de meeste anderen. De EBU heeft zichzelf zo in de voet geschoten hiermee.
pi_213634537
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 23:55 schreef Em31 het volgende:
Het was volgens mij ergens becijferd dat hij 4e of 5e zou zijn geworden.

Dat hij nu bovenaan staat is wat vertekend door het “schandaal”.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')