quote:
Nou de manier waarop Kaarija gedurende de week de volle aandacht heeft gekregen en Tattoo en Loreen het met een paar regels moesten doen gaf mij het gevoel dat de Zweden zelf ook liever in Helsinki hadden gezetenquote:Op maandag 20 mei 2024 19:21 schreef d_elise het volgende:
[..]
O wauw, ook niet gezien idd. Dat ie dat ook gewoon doet met z'n geprinte papiertjeMaar de EBU zal het wel niet zo grappig gevonden hebben, nee
Zeker achteraf gezien, ja. En Finland is misschien wel blij dat ze het dit jaar niet hebben hoeven organiseren 😬quote:Op maandag 20 mei 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou de manier waarop Kaarija gedurende de week de volle aandacht heeft gekregen en Tattoo en Loreen het met een paar regels moesten doen gaf mij het gevoel dat de Zweden zelf ook liever in Helsinki hadden gezeten
quote:Op maandag 20 mei 2024 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh en dat de sociale kanalen van Eurovision al een paar dagen angstvallig stil zijn uit angst voor de Joost reactiesgoud
Nou inderdaad. Al zou Joost ooit nog overwegen mee te doen, dan laat hij daar vast tig jaren tussen. Je moet niet je kaarten overspelen en denken dat je het weer even doet met een nieuw liedje.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou, als ik hem was, lekker verder gaan met m’n leven. Positive vibes only.
Schadevergoeding eisen, als blijkt dat alles echt rond is en zwaar overdreven is geweest.
Maar een tweede keer haalt de magie en glans er wel af.
Zelfs voor ons kijkers. Al kijk ik dan met plezier, maar het is niet meer DiE eNe DrOoM die hij realiseert. Dat moment was al in de halve finale.
Tampere (want de arena in Helsinki is in handen van de Russen).quote:Op maandag 20 mei 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou de manier waarop Kaarija gedurende de week de volle aandacht heeft gekregen en Tattoo en Loreen het met een paar regels moesten doen gaf mij het gevoel dat de Zweden zelf ook liever in Helsinki hadden gezeten
Ik vind het zo mooi dat ze al een paar jaar met hun nieuwe ‘content team’ krampachtig proberen ‘leuk’ te doen op de socials met fanboy-achtige tweets en posts, gejatte ideeën en allerlei filmpjes waarmee ze de artiesten als circusaapjes laten optreden. Om vervolgens door degene die ze er uit hebben geflikkerd eigenhandig in no time worden afgetroefd qua aantallen volgers en views.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh en dat de sociale kanalen van Eurovision al een paar dagen angstvallig stil zijn uit angst voor de Joost reactiesgoud
Nog vijf miljoen views voor het live optreden van de semi-finale en Joost Klein gaat over de finale performance van Nemo heen. Het is een beetje een stretch, maar het moet kunnen....quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat ze al een paar jaar met hun nieuwe ‘content team’ krampachtig proberen ‘leuk’ te doen op de socials met fanboy-achtige tweets en posts, gejatte ideeën en allerlei filmpjes waarmee ze de artiesten als circusaapjes laten optreden. Om vervolgens door degene die ze er uit hebben geflikkerd eigenhandig in no time worden afgetroefd qua aantallen volgers en views.
Je zou inderdaad zeggen dat alles aanwezig was dat ie boven de 300 punten in de televote was gegaan...quote:Op maandag 20 mei 2024 23:55 schreef Em31 het volgende:
In zowat alle hitlijsten staat Europapa boven Kroatië en vaak ook boven Zwitserland. Gewoon weer woest dat we nooit de televote score zullen weten.![]()
Zeker aangezien mensen uit Nemo’s optreden nog kunnen kiezen tussen semi en finale (dus de views spreiden zich) en van Joost maar 1 ESC versie is.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nog vijf miljoen views voor het live optreden van de semi-finale en Joost Klein gaat over de finale performance van Nemo heen. Het is een beetje een stretch, maar het moet kunnen....
Ja, en dan iets van 100 punten erbij van de jury en dan was hij, toch een stuk anoniemer dan nu, 5e geworden. Wat dat betreft is dit commercieel wel een betere uitkomst.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou inderdaad zeggen dat alles aanwezig was dat ie boven de 300 punten in de televote was gegaan...
Ik ben normaal gesproken niet van de conspiracy theories maar vraag me af of de EBU die zaterdag extra lang hadden gewacht met de officiële DQ totdat ze zeker wisten dat ‘we’ met de jury geen hoge score hadden gehaald en er dus met onze DQ geen potentiële winnaar zou worden geëlimineerd maar wel iemand die televotes zou weg kunnen houden van Kroatië, met als gevolg een televote winst voor Israël.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou inderdaad zeggen dat alles aanwezig was dat ie boven de 300 punten in de televote was gegaan...
Op Tiktok, waar het allemaal om te doen was voor die cameravrouw, zit Joost er al heel ruim boven. Het optreden in de semi is de best bekeken video op het Eurovisie-kanaal ooit... en hij heeft inmiddels ook meer volgers op Tiktok dan Eurovisie.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nog vijf miljoen views voor het live optreden van de semi-finale en Joost Klein gaat over de finale performance van Nemo heen. Het is een beetje een stretch, maar het moet kunnen....
Ik ben ook niet zo'n aluhoedje maar ik heb dit ook wel gedacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken niet van de conspiracy theories maar vraag me af of de EBU die zaterdag extra lang hadden gewacht met de officiële DQ totdat ze zeker wisten dat ‘we’ met de jury geen hoge score hadden gehaald en er dus met onze DQ geen potentiële winnaar zou worden geëlimineerd maar wel iemand die televotes zou weg kunnen houden van Kroatië, met als gevolg een televote winst voor Israël.
*duikt weer in conspiracy tunnel*
Huilend aan het toetsenbord aan het bedenken hoe ze Europapa wel kunnen vermelden maar ergens in de kantlijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik wacht ook nog op de enthousiaste berichtgeving vanuit Eurovision hoe geweldig de inzendingen het in de Europese hitlijsten doen.
Heerlijk dat ze de meest populaire opzichtig hebben gecanceld en er nu ook helemaal niets mee kunnen, want bij elke post over Nemo en Baby Lasagna komt er weer een Joost-tsunami over ze heenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik wacht ook nog op de enthousiaste berichtgeving vanuit Eurovision hoe geweldig de inzendingen het in de Europese hitlijsten doen.
Dit denk ik stiekem ook. En dat de EBU zo vaag blijft helpt allemaal niet mee in hun geloofwaardigheid, en spreekt dit soort theorieën dus niet tegen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken niet van de conspiracy theories maar vraag me af of de EBU die zaterdag extra lang hadden gewacht met de officiële DQ totdat ze zeker wisten dat ‘we’ met de jury geen hoge score hadden gehaald en er dus met onze DQ geen potentiële winnaar zou worden geëlimineerd maar wel iemand die televotes zou weg kunnen houden van Kroatië, met als gevolg een televote winst voor Israël.
*duikt weer in conspiracy tunnel*
En dat allemaal terwijl hij aan de meeste dingen wél gewoon meedeed en het leuker maakte, zoals die Crazy Frog onder de douche. Zoveel leuker en minder ongemakkelijk dan de meeste anderen. De EBU heeft zichzelf zo in de voet geschoten hiermee.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op Tiktok, waar het allemaal om te doen was voor die cameravrouw, zit Joost er al heel ruim boven. Het optreden in de semi is de best bekeken video op het Eurovisie-kanaal ooit... en hij heeft inmiddels ook meer volgers op Tiktok dan Eurovisie.
Dat is de ironie van het hele verhaal, Eurovisie zou moeten afkijken hoe Joost social media benadert ipv dat ze hem in een keurslijf proberen te dwingen. Hij stoorde zich eraan omdat ze er dramatisch slecht in zijn.
Het was volgens mij ergens becijferd dat hij 4e of 5e zou zijn geworden.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:55 schreef Em31 het volgende:
In zowat alle hitlijsten staat Europapa boven Kroatië en vaak ook boven Zwitserland. Gewoon weer woest dat we nooit de televote score zullen weten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |