abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213630023
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:37 schreef Ama het volgende:
Dat zou hier ook wel een uitkomst zijn want dan weet ik tenminste bij 20 liedjes wel wat ze zeggen.
holding the drinks with both hands like
cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, no
pi_213630100
tiktok

Door dit soort filmpjes en ook die van Oostenrijk en Letland krijg ik ook het idee dat het vast niet heel erg geweest kan zijn wat er gebeurd is, anders gaan ze dit niet delen.
pi_213630132
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 15:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
De vraag is alleen welke artiest zich wil lenen hiervoor?
Nielson
C’est Davie :o)
pi_213630187
twitter

Hij was wel écht behoorlijk geïrriteerd tijdens de persconferentie, he :@ Met in hindsight dat de AvroTros al geklaagd had voor dit moment natuurlijk.
pi_213630247
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 17:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zou, als ik hem was, lekker verder gaan met m’n leven. Positive vibes only. :)
Schadevergoeding eisen, als blijkt dat alles echt rond is en zwaar overdreven is geweest.

Maar een tweede keer haalt de magie en glans er wel af.
Zelfs voor ons kijkers. Al kijk ik dan met plezier, maar het is niet meer DiE eNe DrOoM die hij realiseert. Dat moment was al in de halve finale. :)
Ik denk ook niet dat we Joost nog gaan zien in Eurovisie, maar de droom is natuurlijk nog niet gerealiseerd. Dat was in de finale staan op zaterdagavond, als iedereen kijkt.
pi_213630281
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:57 schreef d_elise het volgende:
[ x ]

Hij was wel écht behoorlijk geïrriteerd tijdens de persconferentie, he :@ Met in hindsight dat de AvroTros al geklaagd had voor dit moment natuurlijk.
Joost heeft nogal een lage tolerantie voor bullshit. En terecht.
pi_213630323
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:51 schreef Dave het volgende:

[..]
Nielson
Hij is al begonnen met solliciteren in de media inderdaad

[ Bericht 0% gewijzigd door Sandrie op 20-05-2024 19:09:28 (.) ]
pi_213630340
twitter

Ik had dit helemaal gemist, zullen ze ook wel niet zo blij mee zijn geweest. :+
pi_213630411
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:09 schreef Sandrie het volgende:

[..]
Hij is al begonnen met solliciteren in de media inderdaad
Nielson liep op de avond van de diskwalificatie al helemaal leeg op X. Hij leek oprecht pissig.
pi_213630421
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:11 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
O wauw, ook niet gezien idd. Dat ie dat ook gewoon doet met z'n geprinte papiertje _O- Maar de EBU zal het wel niet zo grappig gevonden hebben, nee
pi_213630585
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:21 schreef d_elise het volgende:

[..]
O wauw, ook niet gezien idd. Dat ie dat ook gewoon doet met z'n geprinte papiertje _O- Maar de EBU zal het wel niet zo grappig gevonden hebben, nee
Misschien komen we er ooit nog eens achter dat het eigenlijk een opeenstapeling van incidenten was. :')
pi_213631025
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:19 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nielson liep op de avond van de diskwalificatie al helemaal leeg op X. Hij leek oprecht pissig.
Ben het nu aan het lezen, ga stuk hier 😅😅

[ Bericht 15% gewijzigd door Sandrie op 20-05-2024 20:22:50 (.) ]
pi_213631078
twitter
pi_213631544
quote:
17s.gif Op maandag 20 mei 2024 18:10 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Als je me een paar maanden geleden had gezegd dat deze twee groepen zouden samenkomen, dan had ik je vierkant uitgelachen _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213631686
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:16 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Dat filmpje heeft inmiddels een andere lading gekregen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213631724
quote:
[ x ]
Als Kaarija had gewonnen, had hij dan nu afgezien van de interval act, zoals nu het afzien van de puntentelling? _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213631726
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Als je me een paar maanden geleden had gezegd dat deze twee groepen zouden samenkomen, dan had ik je vierkant uitgelachen _O-
Twentenaren en Joost Klein?
pi_213631732
Overigens wel gegniffeld om Boulevard die opende met telefoontjes in de hand a la het optreden bij Joost gister. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 20 mei 2024 @ 21:18:05 #169
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213631820
Mijn peuter zong helemaal uit zichzelf Europapa. Had ze opgepikt bij het buurmeisje O+ O+ O+ .
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213632046
Ik zag deze net pas voor het eerst. :D

Deze reactie. _O-

quote:
missed opportunity for the part with "ik wil weg uit netherlands" not picturing the nether
En klaarblijkelijk dachten meerdere mensen: hm, hoe zou het klinken als Cartman het nummer zingt?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213632241
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 19:19 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nielson is een van ons. Vind ik mooi om te zien :)
pi_213632253
quote:
[ x ]
Wat staat daar onder? :o
pi_213632311
Het nu volgende is geen kritiek, maar een mening die niet bekritiserend bedoeld is (ik zeg het er maar bij voor de zekerheid)

Ik denk dat veel mensen het eens zijn dat de diskwalificatie voor Joost juist positief heeft uitgepakt. Zijn verhaal ging de hele wereld over, icm zijn aanstekelijke liedje, innemende persoonlijkheid en slick act, maakten mensen over de hele wereld zich kwaad.

Niemand had Joost meer gezien sinds de 11e, vertrokken in zijn eentje, geen reactie, niets.
Iedereen wilde weten hoe het met hem was, zijn verhaal, of het OK met hem ging, bekeek nog eens wat andere nummers van hem, en vanwege het mysterie opeens wat volgde na de narigheid raakten steeds meer mensen in zwang van Joost, totaal geobsedeerd zelfs van wat ik op X heb gezien, sommigen gingen zelfs "Joost food" eten, brood met springles bij gebrek aan hagelslag, dat soort dingen.

Het optreden waar hij niet bij mocht zijn, waarbij slechts een video werd getoond maakte het publiek uitzinnig.
Het gaat ver wanneer je dat bereikt hebt als artiest, een staande ovatie zonder zelf aanwezig te zijn, maar dat was behalve de lekkere beat en mooie act een combinatie van meerdere factoren natuurlijk.

Een week lang rolde de sneeuwbal uit zichzelf en werd groter en groter. Bereikte steeds meer landen, het dagelijkse onderwerp van gesprek her en der, en talloze mensen zullen dagelijks gecheckt hebben of er nieuws was over Joost, intussen zijn muziek streamen, en zich er persoonlijk bij betrokken voelen.

Al voor het ESF was zijn succes ongekend, maar wat er in die week bijkwam was zo mogelijk buitenproportioneel.

In alle eerlijkheid zou ik in zijn geval die sneeuwbal nog even hebben laten door rollen, als een hedendaagse manlijke Assepoester, doe er een lading merchandise bij, en het loopt als een gek.
(Waar oa Aliexpress nu volledig mee aan de haal gaat).
Zich even terugtrekken zou hem ook vergeven zijn door zijn fans, ze kennen zijn trauma en zouden hem zijn tijd gunnen.

Maar zo is Joost niet, hij houdt zich wel aan zijn afspraken, doorbreekt de free publicity die nog in volle gang is en waar iedere artiest een moord voor zou doen, laat zijn fans niet in de steek en volgt zijn gevoel want optreden is zijn leven.
Ik heb daar wel bewondering voor eerlijk gezegd.

Op zich is het al groots, en wil iedereen hem hebben, is er in de meest onverwachte landen vraag naar deze in het Nederlands zingende artiest.

Maar die ene week, dat gevoel van ontreddering bij mensen die het hier zo ontzettend niet mee eens waren, het gevoel van onrechtvaardigheid icm het feit dat hij zo bijzonder is, was kort. Joost heeft zich laten zien, mensen zijn gerustgesteld, het gaat goed met Joost en hij vervolgd zijn pad. Volgende week Canada, daarna overal.
Toch vraag ik me af tot welke omvang de reeds bestaande hype zich nog verder zou hebben uitgebreid wanneer Joost een maandje voor zichzelf had genomen.

De discussie loopt terug, men spreekt nog wat na in cirkels over het gebeuren en gaat al bijna weer over tot de orde van de dag.

Een prachtig voorbeeld van hoe pure lelijkheid schoonheid kan bewerkstelligen, en de reguliere media daar totaal geen invloed meer op hebben. Zonde voor degenen die dit aan zich hebben laten passeren.
pi_213632502
twitter
pi_213632619
32 Miljoen Views voor de clip.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')