Ook wel een aparte opmerking van Wilders, gezien het feit dat hij er nog steeds niet over uitgejankt is dat hij het niet wordt.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dilan zei ook dit afgelopen weekend:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)premier-is~a5be7102/
Ik denk dat Dilan nog kritischer de premier zal beoordelen dan Omtzigt. En dan niet alleen op integriteit, maar ook op geschiktheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is misschien wat op tilt. Dacht het rond te hebben, heeft geen backup kandidaat en kon na het kabinet het eventuele falen alsnog op het conto van de PvdA schuiven om mensen niet uit hun cognitieve dissonantie te hoeven trekken.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook wel een aparte opmerking van Wilders, gezien het feit dat hij er nog steeds niet over uitgejankt is dat hij het niet wordt.
Dat is een vraag voor het bestuur van de PvdA maar aangezien Plasterk geen positie heeft aanvaard die strijdig is met de voorwaarden lijkt mij dat onwaarschijnlijk.quote:
Vraag ik me af. Voor de VVD was iemand als Plasterk wel de ideale kandidaat, toch? Ze willen geen rechts houwdegen op die plek, dat wordt een concurrent. En hoe erger deze hele soap wordt, hoe meer mensen aan de rechterkant zullen denken “volgende keer toch maar VVD de grootste maken, die weten tenminste waar ze mee bezig zijn”.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:54 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk trouwens dat de VVD Plasterk ook ongeschikt vond, vandaar dat mastodont Remkes van stal werd gehaald voor een frontale aanval.
Blijkbaar niet, de VVD heeft ook aardig de mat onder Plasterk uitgetrokken dit weekend.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:09 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Voor de VVD was iemand als Plasterk wel de ideale kandidaat, toch? Ze willen geen rechts houwdegen op die plek, dat wordt een concurrent. En hoe erger deze hele soap wordt, hoe meer mensen aan de rechterkant zullen denken “volgende keer toch maar VVD de grootste maken, die weten tenminste waar ze mee bezig zijn”.
Wel een gok, tenzij ze een “ideaal” alternatief achter de hand hebben die ze nu onder de neus van Wilders kunnen schuiven.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, de VVD heeft ook aardig de mat onder Plasterk uitgetrokken dit weekend.
Nou!quote:Op maandag 20 mei 2024 16:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wel goed dat ze even dit signaal afgeeft
Oh ja.quote:Dilan Yesilgöz (46) vindt het niet nodig om excuses aan te bieden aan Tim Hofman (35). Dat zei de demissionair minister van Justitie en Veiligheid vrijdagavond in het tv-programma 'Vandaag Inside'.
Dat was zo’n overtrokken rel. Alsof journalisten heilig zijn en nooit bekritiseerd mogen worden.quote:
Wie? Toont wel je interesse dat na weken zijn naam overal hebben gezien, je hem nog verkeerd schrijft.quote:
Natuurlijk mogen die wel bekritiseerd worden, en ik vond het ook een redelijk non-item. Maar het maakt deze tweet van Dilan wel verrekte hypocriet.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:20 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat was zo’n overtrokken rel. Alsof journalisten heilig zijn en nooit bekritiseerd mogen worden.
Formatie ‘77 voor Den Uyl-2 liep ook vast op persoonlijke bezetting nadat er al een inhoudelijk akkoord lag. Verschil met toen is dat er nu geen logisch alternatief is. Dan zouden NSC en VVD alsnog over links moeten gaan. Lijkt me electorale zelfmoord nu er de “strengste asielparagraaf ooit” als vergelijkingsmateriaal ligt.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Colijn V haalde tenminste het debat over de regeringsverklaring nog…
Alleen als je vindt dat haar opmerking richting Tim Hofman als “moddergooien” gekwalificeerd kan worden.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen die wel bekritiseerd worden, en ik vond het ook een redelijk non-item. Maar het maakt deze tweet van Dilan wel verrekte hypocriet.
Misschien moet je dan niet in zee gaan met iemand die ze omschrijft als tuig van de richel?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom moet 'links' Job Cohen weer even uit het vet halen. Die kan strenge asielwetten schrijven als geen ander.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:25 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Formatie ‘77 voor Den Uyl-2 liep ook vast op persoonlijke bezetting nadat er al een inhoudelijk akkoord lag. Verschil met toen is dat er nu geen logisch alternatief is. Dan zouden NSC en VVD alsnog over links moeten gaan. Lijkt me electorale zelfmoord nu er de “strengste asielparagraaf ooit” als vergelijkingsmateriaal ligt.
Die hoorzittingen kunnen heel snel. Gaan per departement, dus alle bewindspersonen op 1 departement tegelijk. En meerdere departementen kunnen parallel plaatsvinden. Dat lijkt mij een kwestie van dagen.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Als ze voor het zomerreces een kabinet willen hebben, wordt het trouwens wel dringen qua tijd. Er moeten ook nog hoorzittingen georganiseerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |