Deze reeks is 231/2 aflevering gedomineerd door de haters, onder aanvoering van @Nattekatquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
Laten we het nieuwe topic ook met een goed voornemen beginnen, namelijk ontopic blijven. Niet steeds mensen uitlokken.
Succes
Zo is dat! Jammer dat het ons niet gegund wordt. Het was na de complete meltdown in het vorige topic wel terecht geweest!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deze reeks is 231/2 aflevering gedomineerd door de haters, onder aanvoering van @:Nattekat
Nu is het tijd voor de afrekening.
Whut? Ow... dat hoeft nou ook weer niet zo.quote:
hij blijkt niet de gridpass gehad te hebben. Of niet bij zich zichtbaar gedragenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut? Ow... dat hoeft nou ook weer niet zo.
Mag hij daar niet komen ofso?
Wel raar wat ze doen ook gewoon live vanaf de startposities.
Overspannen beveiligingmannetje dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij blijkt niet de gridpass gehad te hebben. Of niet bij zich zichtbaar gedragen
Dus ja dan kom je niet verder dan dat hek
edit, eigenlijk niet eens bij het hek dus. hij is al doorgelaten zonder zijn juiste pass/sticker
[ x ]
Max lachenquote:Op maandag 20 mei 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Lulletje rozenwater van ViaPlay zo typisch. Mister Jack fucking Plooij aka as “the Dentist” was dat nooit gebeurd.
Die kreeg hem gewoon niet te spreken zo kort voor de race bedoel je.quote:Op maandag 20 mei 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Lulletje rozenwater van ViaPlay zo typisch. Mister Jack fucking Plooij aka as “the Dentist” was dat nooit gebeurd.
Je bedoelt slimme zet om als technisch failliet bedrijf nog eens wat extra geleende miljoenen in Max te pompen voor een of max twee quotes voor de race? Ik vind het een gotspe. En in dit geval ook als Ziggo het gedaan had trouwens. Het is echt te gestoord voor woorden om als bedrijven miljoenen euro’s in een sportman te knallen die al verdrinkt in het geld terwijl je je abonnees inmiddels bijna ieder kwartaal een nieuwe verhoging voor de kiezen duwt. Hij zegt bij elk medium toch min of meer hetzelfde, neem gewoon de quotes van F1 TV over en bespaar die 5 miljoen per jaar die je hem betaalt voor wat nietszeggende woordjes.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kreeg hem gewoon niet te spreken zo kort voor de race bedoel je.
Slimme zet wel van Viaplay die deal met Max.
Aka asquote:Op maandag 20 mei 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Ben je verbaasd? Want dit klinkt voor mij precies als het bedrijf ViaPlay: door en door corrupt. Heel triest dat we inmiddels al tot dit dieptepunt zijn gezakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is ECHT slecht maar wel een heel interessant iets.
Die Nelson support Lando in deze race, maar een paar races geleden ook Alonso in Brazilië. Maar wat blijkt nu: Nelson wordt gewoon uitgenodigd voor feestjes en rondleidingen bij Aston Martin en laat zich helemaal inpakken door die club. Erg on-integer!
Het scheen nog even anders te zitten hoorde ik gisteren. Op dat deel van de grid (front row) heeft Sky het alleenrecht. Maargoed, dan nog kap je met iemand van een top medium als Viaplay af terwijl hij met dn Max meeloopt.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Overspannen beveiligingmannetje dus.
En moet je je pas maar niet vergeten.
Beide kunnen beter.
Want Lando Norris rijdt bij AM? Of wordt hij ook ingepakt door McLaren? En wat moet hij dan doen als Alonso met Norris knokt?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Nelson support Lando in deze race, maar een paar races geleden ook Alonso in Brazilië. Maar wat blijkt nu: Nelson wordt gewoon uitgenodigd voor feestjes en rondleidingen bij Aston Martin en laat zich helemaal inpakken door die club. Erg on-integer!
Bedankt voor de herinnering, helemaal vergeten dat ik Makkelijk Scoren wilde gaan kijken, nu kan ik mooi even inhalenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee maar hij vertelde vorig jaar wel allemaal lovende verhalen over AM. En LN is blijkbaar gewoon zijn persoonlijke voorkeur naast het feit dat het ook het maatje van Max is. En dan ben je waarschijnlijk ook het maatje van Nelson.quote:Op woensdag 22 mei 2024 07:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Want Lando Norris rijdt bij AM? Of wordt hij ook ingepakt door McLaren? En wat moet hij dan doen als Alonso met Norris knokt?
Is ook onzin. Wordt er nu uitgehaald omdat ze in een satirisch programma één zinnetje eruit lichten. En over Alonso waren ze enthousiast vorig jaar in Brazilië. Nou, dat was werkelijk de hele wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat extra positief zijn over één of twee coureurs is me nooit echt opgevallen.
En dat is meteen mijn probleem met die twee. Zelden hoor je ze een coureur afkraken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vind ik echt onzin en gewoon erbij gezocht. Ze zijn over vrijwel iedereen enthousiast als er een inhaalactie ofzo is. Ze waren over Sainz ook enthousiast in Australië. Over Leclerc ook wanneer hij weer eens een mega rondje eruit perst.
Behalve Stroll, daar gaan ze soms echt te ver in de kritiek.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:17 schreef DjVero het volgende:
[..]
En dat is meteen mijn probleem met die twee. Zelden hoor je ze een coureur afkraken.
Schopje BNW.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
je mag CC niet schoppenquote:
De prijsverhoging is een belangrijke aanjager van het verlies van abonnees, wat heb jij gedronken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:34 schreef Starflyer het volgende:
Die prijsverhoging is juist de reden dat het verlies binnen de perken gebleven is. Voor de volgende kwartalen zou dat moeten stabiliseren.
De vraag is of ze zonder die prijsverhoging niet meer verlies geleden zouden hebben. Ik denk het wel, want ze hebben veel minder abonnees verloren dan vorig jaar in dezelfde periode.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De prijsverhoging is een belangrijke aanjager van het verlies van abonnees, wat heb jij gedronken?
Ziggo loopt verder leeg: ruim 150.000 klanten stappen over naar andere providerquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:35 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay blijft abonnees verliezen terwijl de F1 spannender en spannender wordt. Misschien maar weer tijd voor een nieuwe prijsverhoging om het op te vangen…?
https://www.nu.nl/tech/63(...)rijsverhogingen.html
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ziggo loopt verder leeg: ruim 150.000 klanten stappen over naar andere provider
https://www.nu.nl/tech/63(...)andere-provider.html
Ziggo is wederom duurder geworden. Misschien maar weer tijd om nog een prijsverhoging toe te passen om het op te vangen? Het blijft een door geld gedreven corrupte bende bij Ziggo, ik neem aan dat jij er ook zo instaat @:Eagles89 ?
Ziggo heeft zo'n marktaandeel dat er ook niet meer te winnen valt, dus dan is het logisch dat het aantal abbonees daalt of heel lichtjes stijgt. 150.000 op 4 miljoen aansluitingen is ook niet zo heel schokkend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ziggo is wederom duurder geworden. Misschien maar weer tijd om nog een prijsverhoging toe te passen om het op te vangen? Het blijft een door geld gedreven corrupte bende bij Ziggo, ik neem aan dat jij er ook zo instaat @:Eagles89 ?
En hoeveel van deze klanten komen er uiteindelijk weer terug?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
En op precies dezelfde wijze blijven ook niet al die Viaplay abonnees voorgoed weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:44 schreef GM78 het volgende:
[..]
En hoeveel van deze klanten komen er uiteindelijk weer terug?
Veel mensen stappen over omdat ze ergens anders een leuke deal kunnen krijgen voor een jaartje bij een andere provider.
In mijn eigen omgeving de afgelopen jaren meerdere mensen vertrokken bij Ziggo. Om ze vervolgens binnen een jaartje weer terug zien gaan omdat ze de achter komen dat het gras bij de concurrent niet groener is
Zonder dat ze de rechten op 1 beeld hebben kijk ik duizend keer liever naar de Ziggo voor en nabeschouwing dan naar Viaplay die ALLE beelden hebben. en ik ben absoluut niet de enige anders blijven ze die dure uitzendingen bij Ziggo echt niet maken. Viaplay heeft t gewoon mega verkloot, bij Ziggo lopen ze weg vanwege geen F1 rechten meer en vanwege oplopende prijzen maar bij Viaplay lopen ze massaal weg vanwege beroerde kwaliteit van beeld en de uitzendingen en dat is veel erger.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
De eerste post hierover was ter vergelijking met ViaPlay die de prijzen verhoogde - en derhalve ook abonnees weg zag gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Nieuws over abonnees van ziggo als internetleverancier is natuurlijk gigantisch offtopic hier...
Zo typisch dit weer. Al was die vent wel zwaar anti Ziggo dus misschien met een nieuwe baas is er nu nog iets mogelijk met Mol en Plooij als commentaar. En misschien zelfs Kampheus en Doornbos ook mee, zou me niks verbazen als er gesprekken komen, want het potentieel is zoveel groter dan de 900,000 die ze nu hebben. En dan wil ik er ook wel een abbo nemen.quote:
Dat gaat niet gebeuren denk ik, afname van interesse is niet meer dan logisch omdat winnen nu eenmaal went en er dus veel Verstappen "fans" afhaken, blijven de F1 fans over die er nog voor willen betalen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zo typisch dit weer. Al was die vent wel zwaar anti Ziggo dus misschien met een nieuwe baas is er nu nog iets mogelijk met Mol en Plooij als commentaar. En misschien zelfs Kampheus en Doornbos ook mee, zou me niks verbazen als er gesprekken komen, want het potentieel is zoveel groter dan de 900,000 die ze nu hebben. En dan wil ik er ook wel een abbo nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |