Deze reeks is 231/2 aflevering gedomineerd door de haters, onder aanvoering van @Nattekatquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
Laten we het nieuwe topic ook met een goed voornemen beginnen, namelijk ontopic blijven. Niet steeds mensen uitlokken.
Succes
Zo is dat! Jammer dat het ons niet gegund wordt. Het was na de complete meltdown in het vorige topic wel terecht geweest!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deze reeks is 231/2 aflevering gedomineerd door de haters, onder aanvoering van @:Nattekat![]()
Nu is het tijd voor de afrekening.
Whut? Ow... dat hoeft nou ook weer niet zo.quote:
hij blijkt niet de gridpass gehad te hebben. Of niet bij zich zichtbaar gedragenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut? Ow... dat hoeft nou ook weer niet zo.
Mag hij daar niet komen ofso?
Wel raar wat ze doen ook gewoon live vanaf de startposities.
Overspannen beveiligingmannetje dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij blijkt niet de gridpass gehad te hebben. Of niet bij zich zichtbaar gedragen
Dus ja dan kom je niet verder dan dat hek
edit, eigenlijk niet eens bij het hek dus. hij is al doorgelaten zonder zijn juiste pass/sticker
[ x ]
Max lachenquote:Op maandag 20 mei 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Lulletje rozenwater van ViaPlay zo typisch. Mister Jack fucking Plooij aka as “the Dentist” was dat nooit gebeurd.
Die kreeg hem gewoon niet te spreken zo kort voor de race bedoel je.quote:Op maandag 20 mei 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Lulletje rozenwater van ViaPlay zo typisch. Mister Jack fucking Plooij aka as “the Dentist” was dat nooit gebeurd.
Je bedoelt slimme zet om als technisch failliet bedrijf nog eens wat extra geleende miljoenen in Max te pompen voor een of max twee quotes voor de race? Ik vind het een gotspe. En in dit geval ook als Ziggo het gedaan had trouwens. Het is echt te gestoord voor woorden om als bedrijven miljoenen euro’s in een sportman te knallen die al verdrinkt in het geld terwijl je je abonnees inmiddels bijna ieder kwartaal een nieuwe verhoging voor de kiezen duwt. Hij zegt bij elk medium toch min of meer hetzelfde, neem gewoon de quotes van F1 TV over en bespaar die 5 miljoen per jaar die je hem betaalt voor wat nietszeggende woordjes.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kreeg hem gewoon niet te spreken zo kort voor de race bedoel je.
Slimme zet wel van Viaplay die deal met Max.
Aka asquote:Op maandag 20 mei 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Ben je verbaasd? Want dit klinkt voor mij precies als het bedrijf ViaPlay: door en door corrupt. Heel triest dat we inmiddels al tot dit dieptepunt zijn gezakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is ECHT slecht maar wel een heel interessant iets.
Die Nelson support Lando in deze race, maar een paar races geleden ook Alonso in Brazilië. Maar wat blijkt nu: Nelson wordt gewoon uitgenodigd voor feestjes en rondleidingen bij Aston Martin en laat zich helemaal inpakken door die club. Erg on-integer!
Het scheen nog even anders te zitten hoorde ik gisteren. Op dat deel van de grid (front row) heeft Sky het alleenrecht. Maargoed, dan nog kap je met iemand van een top medium als Viaplay af terwijl hij met dn Max meeloopt.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Overspannen beveiligingmannetje dus.
En moet je je pas maar niet vergeten.
Beide kunnen beter.
Want Lando Norris rijdt bij AM? Of wordt hij ook ingepakt door McLaren? En wat moet hij dan doen als Alonso met Norris knokt?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Nelson support Lando in deze race, maar een paar races geleden ook Alonso in Brazilië. Maar wat blijkt nu: Nelson wordt gewoon uitgenodigd voor feestjes en rondleidingen bij Aston Martin en laat zich helemaal inpakken door die club. Erg on-integer!
Bedankt voor de herinnering, helemaal vergeten dat ik Makkelijk Scoren wilde gaan kijken, nu kan ik mooi even inhalenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee maar hij vertelde vorig jaar wel allemaal lovende verhalen over AM. En LN is blijkbaar gewoon zijn persoonlijke voorkeur naast het feit dat het ook het maatje van Max is. En dan ben je waarschijnlijk ook het maatje van Nelson.quote:Op woensdag 22 mei 2024 07:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Want Lando Norris rijdt bij AM? Of wordt hij ook ingepakt door McLaren? En wat moet hij dan doen als Alonso met Norris knokt?
Is ook onzin. Wordt er nu uitgehaald omdat ze in een satirisch programma één zinnetje eruit lichten. En over Alonso waren ze enthousiast vorig jaar in Brazilië. Nou, dat was werkelijk de hele wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat extra positief zijn over één of twee coureurs is me nooit echt opgevallen.
En dat is meteen mijn probleem met die twee. Zelden hoor je ze een coureur afkraken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vind ik echt onzin en gewoon erbij gezocht. Ze zijn over vrijwel iedereen enthousiast als er een inhaalactie ofzo is. Ze waren over Sainz ook enthousiast in Australië. Over Leclerc ook wanneer hij weer eens een mega rondje eruit perst.
Behalve Stroll, daar gaan ze soms echt te ver in de kritiek.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:17 schreef DjVero het volgende:
[..]
En dat is meteen mijn probleem met die twee. Zelden hoor je ze een coureur afkraken.
Schopje BNW.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
je mag CC niet schoppenquote:
De prijsverhoging is een belangrijke aanjager van het verlies van abonnees, wat heb jij gedronken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:34 schreef Starflyer het volgende:
Die prijsverhoging is juist de reden dat het verlies binnen de perken gebleven is. Voor de volgende kwartalen zou dat moeten stabiliseren.
De vraag is of ze zonder die prijsverhoging niet meer verlies geleden zouden hebben. Ik denk het wel, want ze hebben veel minder abonnees verloren dan vorig jaar in dezelfde periode.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De prijsverhoging is een belangrijke aanjager van het verlies van abonnees, wat heb jij gedronken?
Ziggo loopt verder leeg: ruim 150.000 klanten stappen over naar andere providerquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:35 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay blijft abonnees verliezen terwijl de F1 spannender en spannender wordt. Misschien maar weer tijd voor een nieuwe prijsverhoging om het op te vangen…?
https://www.nu.nl/tech/63(...)rijsverhogingen.html
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ziggo loopt verder leeg: ruim 150.000 klanten stappen over naar andere provider
https://www.nu.nl/tech/63(...)andere-provider.html
Ziggo is wederom duurder geworden. Misschien maar weer tijd om nog een prijsverhoging toe te passen om het op te vangen? Het blijft een door geld gedreven corrupte bende bij Ziggo, ik neem aan dat jij er ook zo instaat @:Eagles89 ?
Ziggo heeft zo'n marktaandeel dat er ook niet meer te winnen valt, dus dan is het logisch dat het aantal abbonees daalt of heel lichtjes stijgt. 150.000 op 4 miljoen aansluitingen is ook niet zo heel schokkend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ziggo is wederom duurder geworden. Misschien maar weer tijd om nog een prijsverhoging toe te passen om het op te vangen? Het blijft een door geld gedreven corrupte bende bij Ziggo, ik neem aan dat jij er ook zo instaat @:Eagles89 ?
En hoeveel van deze klanten komen er uiteindelijk weer terug?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
En op precies dezelfde wijze blijven ook niet al die Viaplay abonnees voorgoed weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:44 schreef GM78 het volgende:
[..]
En hoeveel van deze klanten komen er uiteindelijk weer terug?
Veel mensen stappen over omdat ze ergens anders een leuke deal kunnen krijgen voor een jaartje bij een andere provider.
In mijn eigen omgeving de afgelopen jaren meerdere mensen vertrokken bij Ziggo. Om ze vervolgens binnen een jaartje weer terug zien gaan omdat ze de achter komen dat het gras bij de concurrent niet groener is
Zonder dat ze de rechten op 1 beeld hebben kijk ik duizend keer liever naar de Ziggo voor en nabeschouwing dan naar Viaplay die ALLE beelden hebben. en ik ben absoluut niet de enige anders blijven ze die dure uitzendingen bij Ziggo echt niet maken. Viaplay heeft t gewoon mega verkloot, bij Ziggo lopen ze weg vanwege geen F1 rechten meer en vanwege oplopende prijzen maar bij Viaplay lopen ze massaal weg vanwege beroerde kwaliteit van beeld en de uitzendingen en dat is veel erger.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
De eerste post hierover was ter vergelijking met ViaPlay die de prijzen verhoogde - en derhalve ook abonnees weg zag gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Nieuws over abonnees van ziggo als internetleverancier is natuurlijk gigantisch offtopic hier...
Zo typisch dit weer. Al was die vent wel zwaar anti Ziggo dus misschien met een nieuwe baas is er nu nog iets mogelijk met Mol en Plooij als commentaar. En misschien zelfs Kampheus en Doornbos ook mee, zou me niks verbazen als er gesprekken komen, want het potentieel is zoveel groter dan de 900,000 die ze nu hebben. En dan wil ik er ook wel een abbo nemen.quote:
Dat gaat niet gebeuren denk ik, afname van interesse is niet meer dan logisch omdat winnen nu eenmaal went en er dus veel Verstappen "fans" afhaken, blijven de F1 fans over die er nog voor willen betalen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zo typisch dit weer. Al was die vent wel zwaar anti Ziggo dus misschien met een nieuwe baas is er nu nog iets mogelijk met Mol en Plooij als commentaar. En misschien zelfs Kampheus en Doornbos ook mee, zou me niks verbazen als er gesprekken komen, want het potentieel is zoveel groter dan de 900,000 die ze nu hebben. En dan wil ik er ook wel een abbo nemen.
Alleen tokkies willen Plooij.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zo typisch dit weer. Al was die vent wel zwaar anti Ziggo dus misschien met een nieuwe baas is er nu nog iets mogelijk met Mol en Plooij als commentaar. En misschien zelfs Kampheus en Doornbos ook mee, zou me niks verbazen als er gesprekken komen, want het potentieel is zoveel groter dan de 900,000 die ze nu hebben. En dan wil ik er ook wel een abbo nemen.
Plooij zorgde wel voor spraakmakende momenten, de meeste coureurs deden en zeiden altijd net iets extra’s bij hem. Ben het wel eens dat die soms ongelofelijk irritant en dom uit de hoek kon komen, maar daar tegenover stond dus wel af en toe leuke en spraakmakende TV.quote:Op zaterdag 30 november 2024 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren denk ik, afname van interesse is niet meer dan logisch omdat winnen nu eenmaal went en er dus veel Verstappen "fans" afhaken, blijven de F1 fans over die er nog voor willen betalen.
Qua commentaar had het me niet zoveel uitgemaakt eerlijk gezegd maar de pitreporter van Viaplay is 10 keer beter dan Plooij, die laatste kan ik echt missen als kiespijn.
Ik weet niet of we daar erg blij mee moeten zijn, die kamphues bedoel ik.quote:Op maandag 23 december 2024 12:12 schreef King_Merc het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)over-van-ziggo-sport
2de die gaat..
Race Cafe zal nu wel Moto Cafe worden..
Die zal wel In de slipstream of dat vrijdag programma presenterenquote:Op maandag 23 december 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar erg blij mee moeten zijn, die kamphues bedoel ik.
Overloperquote:Op maandag 23 december 2024 12:12 schreef King_Merc het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)over-van-ziggo-sport
2de die gaat..
Race Cafe zal nu wel Moto Cafe worden..
Ik vind die Agaath of weet ik veel hoe ze heet, dat niet slecht doen.quote:Op maandag 23 december 2024 12:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Die zal wel In de slipstream of dat vrijdag programma presenteren
Er komen nieuwe programma's op vrijdag, zondag en maandag die Kamphues gaat presenteren.quote:Op maandag 23 december 2024 12:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Die zal wel In de slipstream of dat vrijdag programma presenteren
Ja, gelukkig gaat hij i.i.g. (vooralsnog, hopen dat dat zo blijft!) NIETS rondom de F1-uitzendingen zelf doenquote:Op maandag 23 december 2024 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er komen nieuwe programma's op vrijdag, zondag en maandag die Kamphues gaat presenteren.
https://www.ad.nl/show/ro(...)an-viaplay~a4b6d7b4/
Ik weet het wel, absoluut niet.quote:Op maandag 23 december 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Olav maakt erg veel fouten en dat is er niet beter op geworden, hij heeft niet (meer) de capaciteit om een race te volgen en tegelijk te duiden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Plooij zorgde wel voor spraakmakende momenten, de meeste coureurs deden en zeiden altijd net iets extra’s bij hem. Ben het wel eens dat die soms ongelofelijk irritant en dom uit de hoek kon komen, maar daar tegenover stond dus wel af en toe leuke en spraakmakende TV.
Mol is gewoon tien keer fijner om naar te luisteren dan die twee saaie lullen van ViaPlay. Enthousiasme van Mol en zijn stemgeluid is onverslaanbaar.
Onderzoek heeft meerdere keren uitgewezen dat 80% van de kijkers liever naar Ziggo/Mol keek en luisterde en hopelijk snapt die nieuwe CEO dat ook. Het is gewoon een schot voor open doel de Ziggo mannen bij ViaPlay aan te nemen, het kost je een paar hardcore nerds, maar levert je minimaal honderdduizenden extra abbo’s op.
Ik ook niet. Zat altijd fout als het om feiten en cijfers ging. Alleen popiejopie gedrag vertonen.. Niet mijn cup of tea. Amber is juist enorm gegroeid de laatste jaren, Kamphues is alleen maar achteruit gegaan. Hopelijk komt hij niet in plaats van haar.quote:Op maandag 23 december 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2024 12:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zat altijd fout als het om feiten en cijfers ging. Alleen popiejopie gedrag vertonen.. Niet mijn cup of tea. Amber is juist enorm gegroeid de laatste jaren, Kamphues is alleen maar achteruit gegaan. Hopelijk komt hij niet in plaats van haar.
quote:Op maandag 23 december 2024 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gaat hij i.i.g. (vooralsnog, hopen dat dat zo blijft!) NIETS rondom de F1-uitzendingen zelf doen
Lijkt mij eerder dat karma jou harder dan hard getroffen heeftquote:Op maandag 23 december 2024 13:13 schreef Eagles89 het volgende:
RIP Ziggo Race CaféDe twee belangrijkste mensen bij Ziggo, Doornbos en Kampheus, vertrokken, en dat in amper een paar weken tijd. ViaPlay heeft nu echt ALLES wat ik leuk vond in en rondom F1 kapot gemaakt. Gefeliciteerd ViaPlay, ik hoop dat karma je harder dan hard zal treffen, want jullie hebben geen idee wat jullie hebben aangericht bij de mainstream F1 fan. Jullie zijn F1 gaan maken voor een beperkt groepje hardcore F1 fans die met de meest gedetailleerde precisie F1 willen kijken, maar de lol is er totaal af, en de prijs is inmiddels al tig keer omhoog gegooid, volgens mij betaal je inmiddels 20 euro per maand voor die ViaPlay troep. Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe LG Oled gekocht van 77 inch, en werkelijk ALLES ziet er super mooi uit op dat scherm, en nu met het WK darts deel ik een account met een vriend die ViaPlay heeft vanwege het voetbal, en als ik darten kijk kan ik werkelijk de pixels op het beeld tellen. Het is echt letterlijk om te janken gewoon. De beeldkwaliteit is zo ongelofelijk slecht, en dan durven ze zoveel geld per maand te vragen. Ik hoop dat ze een langzaam en pijnlijk faillissement zullen ondergaan, ze hebben zoveel ellende op hun geweten dat is echt niet normaal.
quote:Op maandag 23 december 2024 13:13 schreef Eagles89 het volgende:
RIP Ziggo Race CaféDe twee belangrijkste mensen bij Ziggo, Doornbos en Kampheus, vertrokken, en dat in amper een paar weken tijd. ViaPlay heeft nu echt ALLES wat ik leuk vond in en rondom F1 kapot gemaakt. Gefeliciteerd ViaPlay, ik hoop dat karma je harder dan hard zal treffen, want jullie hebben geen idee wat jullie hebben aangericht bij de mainstream F1 fan. Jullie zijn F1 gaan maken voor een beperkt groepje hardcore F1 fans die met de meest gedetailleerde precisie F1 willen kijken, maar de lol is er totaal af, en de prijs is inmiddels al tig keer omhoog gegooid, volgens mij betaal je inmiddels 20 euro per maand voor die ViaPlay troep. Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe LG Oled gekocht van 77 inch, en werkelijk ALLES ziet er super mooi uit op dat scherm, en nu met het WK darts deel ik een account met een vriend die ViaPlay heeft vanwege het voetbal, en als ik darten kijk kan ik werkelijk de pixels op het beeld tellen. Het is echt letterlijk om te janken gewoon. De beeldkwaliteit is zo ongelofelijk slecht, en dan durven ze zoveel geld per maand te vragen. Ik hoop dat ze een langzaam en pijnlijk faillissement zullen ondergaan, ze hebben zoveel ellende op hun geweten dat is echt niet normaal.
quote:Op maandag 23 december 2024 13:13 schreef Eagles89 het volgende:
Denk dat Rob het niet meer leuk vond zonder Robert, nu kan ie weer met Tom en Allard samenwerkenquote:Op maandag 23 december 2024 13:13 schreef Eagles89 het volgende:
Heeft hij al eens samengewerkt met Allard ja?quote:Op maandag 23 december 2024 20:03 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Denk dat Rob het niet meer leuk vond zonder Robert, nu kan ie weer met Tom en Allard samenwerken
Volgens mij af en toe met Dakarquote:Op maandag 23 december 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft hij al eens samengewerkt met Allard ja?
Aaaah, wat zieligquote:Op maandag 23 december 2024 13:13 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe LG Oled gekocht van 77 inch, en werkelijk ALLES ziet er super mooi uit op dat scherm, en nu met het WK darts deel ik een account met een vriend die ViaPlay heeft vanwege het voetbal, en als ik darten kijk kan ik werkelijk de pixels op het beeld tellen. Het is echt letterlijk om te janken gewoon.
Nee.quote:Op maandag 23 december 2024 18:28 schreef Eagles89 het volgende:
Snappen jullie hier dan echt niet hoeveel mensen (de meesten die F1 kijken) gewoon een leuke gezellige lollige sfeer willen? Met een Race Cafe op vrijdag, een voor- en nabeschouwing op zondag met grappen en grollen en gewoon een gezellige sfeer met veel publiek. Een paar leuke meiden achter de bar voor het bier, en af en toe van Gameren met grappige leuke toevoegingen.
ViaPlay heeft dit allemaal keihard kapot gemaakt, ze maken nu F1 vor een niche publiek, een halve paardenkop waar hier in dit topic zwaar op gegeild wordt. Het is diep en diep triest, en het enige wat ik nu nog kan hopen is dat met die nieuwe baas bij ViaPlay er misschien meer Ziggo koppen worden gehaald, en het Ziggo gehalte/publiek bij ViaPlay wordt met bijv een Mol nog als alternatief commentaar. Als ze dan ook nog naar 4K gaan wil ik er nog over nadenken. Maar tegen die tijd zijn ze allang failliet, F1 is in NL over zn hoogtepunt heen, mn hele vriendengroep kijkt al niet meer, en ViaPlay heeft de hoofdprijs betaald. Ik voorspel dat ze straks als laatste strohalm nog proberen het Ziggo publiek terug te veroveren, maar het zal te laat zijn, de markt is in Nederland meer dan verzadigd, en de prijs die ViaPlay betaald heeft is gigantisch, dat is gewoon niet meer terug te verdienen.
Zoek professionele hulp.quote:Op maandag 23 december 2024 18:28 schreef Eagles89 het volgende:
Snappen jullie hier dan echt niet hoeveel mensen (de meesten die F1 kijken) gewoon een leuke gezellige lollige sfeer willen? Met een Race Cafe op vrijdag, een voor- en nabeschouwing op zondag met grappen en grollen en gewoon een gezellige sfeer met veel publiek. Een paar leuke meiden achter de bar voor het bier, en af en toe van Gameren met grappige leuke toevoegingen.
ViaPlay heeft dit allemaal keihard kapot gemaakt, ze maken nu F1 vor een niche publiek, een halve paardenkop waar hier in dit topic zwaar op gegeild wordt. Het is diep en diep triest, en het enige wat ik nu nog kan hopen is dat met die nieuwe baas bij ViaPlay er misschien meer Ziggo koppen worden gehaald, en het Ziggo gehalte/publiek bij ViaPlay wordt met bijv een Mol nog als alternatief commentaar. Als ze dan ook nog naar 4K gaan wil ik er nog over nadenken. Maar tegen die tijd zijn ze allang failliet, F1 is in NL over zn hoogtepunt heen, mn hele vriendengroep kijkt al niet meer, en ViaPlay heeft de hoofdprijs betaald. Ik voorspel dat ze straks als laatste strohalm nog proberen het Ziggo publiek terug te veroveren, maar het zal te laat zijn, de markt is in Nederland meer dan verzadigd, en de prijs die ViaPlay betaald heeft is gigantisch, dat is gewoon niet meer terug te verdienen.
GPBlog neem ik nog even met een korrel zout.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
FOM bevestigt aan GPblog dat F1TV ook komend seizoen voor Verstappen-fans af te nemen is. Bovendien blijft F1TV tevens als gratis extra beschikbaar voor alle abonnees van Viaplay in Nederland.
Dat denken we ook al een tijd over jouquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GPBlog neem ik nog even met een korrel zout.
Nu heb ik het nog niet bij F1TV (Formula1.com) gelezen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat denken we ook al een tijd over jou
Mooi. Betere beeldkwaliteit, goedkoper, én de epische gridwalk van Buxton er gratis bij. Commentaar met GPR eronder en ViaPlay lekker zeer tergend langzaam failliet zien gaan (en eerst nog wel even een paar lekkere dikke wanhopige prijsverhogingen in hun doodsstrijd aan de fanboy ViaPlay leden natuurlijk). De dag dat ViaPlay hun faillissement aankondigd is de dag dat er bij mij een hele dure fles champagne open zal knallen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
FOM bevestigt aan GPblog dat F1TV ook komend seizoen voor Verstappen-fans af te nemen is. Bovendien blijft F1TV tevens als gratis extra beschikbaar voor alle abonnees van Viaplay in Nederland.
Buxton zijn gridwalk valt in het niet bij Brundle zijn gridwalk.quote:
Wat een dom bericht. Net alsof het voor de fans van andere rijders of voor die niet aan fandom doen niet te zien is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
het is dan ook een site die zich richt op fans van Josquote:Op donderdag 26 december 2024 15:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat een dom bericht. Net alsof het voor de fans van andere rijders of voor die niet aan fandom doen niet te zien is.
Dat je moet registreren als Verstappen-fan of zo.
Brundle is vooral de laatste jaren wel heel erg in zichzelf gaan geloven. Ik erger me ook mateloos aan die beroemdheden die niets van de sport weten en dan even in de aandacht willen staan door tussen de auto’s te lopen vlak voor de start. Vervolgens reageren ze als door een wesp gestoken als iemand als Brundle ze een vraag durft te stellen, maar hoe Brundle er de laatste jaren de spot mee drijft (hoe durven ze de grote Brundle niet te antwoorden) erger ik me net zo goed aan. Dan plaatst die zichzelf op een voetstuk precies zoals die irritante beroemdheden doen, die als ze geen vragen willen beantwoorden ook niet vol in de spotlights op de grid moeten gaan paraderen.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Buxton zijn gridwalk valt in het niet bij Brundle zijn gridwalk.
Bekijk deze YouTube-video
Het Bryan Adams en Martin Brundle stukje blijft mijn favoriete moment gridwalk moment ooit. Ge-ni-aal![]()
Geloof ik direct!quote:Op donderdag 26 december 2024 19:39 schreef Eagles89 het volgende:
en dan moeten jullie geloven dat ik dit echt zeg zonder mijn anti ViaPlay bril op.
Grappig, ik heb hier echt nooit last van. Zelden storingen en gewoon scherp beeld.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:39 schreef Eagles89 het volgende:
Iets totaal anders maar ik zit nu ff een Premier League wedstrijd te kijken op ViaPlay en de beeldkwaliteit is echt bizar slecht. Ik heb dit in jaren niet meer gezien, en dan moeten jullie geloven dat ik dit echt zeg zonder mijn anti ViaPlay bril op. Ik vind dat deze kwaliteit gewoon onacceptabel is in 2024, en ik had exact hetzelfde gezegd bij Ziggo bij deze kwaliteit. Vooral ook de studio met die man die het presenteert is echt om te huilen, het complete lichaam van die presentator is gewoon één grote pixel op het scherm. Ongelofelijk dat mensen hier zoveel geld per maand voor betalen, dit is echt keiharde minachting van de kijker. Zelfs die illegale gratis streams die je van de PC naar de TV met een analoge kabel uit 1980 koppelt hebben een betere kwaliteit.
Hoi Eagles89quote:Op donderdag 26 december 2024 20:33 schreef quo_ het volgende:
Net voor het eerst, via mijn zoon, iets op Viaplay gezien, engels voetbal.
Wat een pauperzender zeg. Schokkerig beeld en vanuit de studio zijn beeld en geluid volledig uit sync.
Of dit een goed alternatief voor f1tv gaat worden valt nog te bezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |