https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ken je deze nog?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Randstad problemen, hier in 't durp luisteren we gewoon netjes naar de veldwachter.
Hier op het platteland laat de dorpsagent zijn dienstwapen thuisquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Randstad problemen, hier in 't durp luisteren we gewoon netjes naar de veldwachter.
Achterdeur hoeft nooit op slotquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier op het platteland laat de dorpsagent zijn dienstwapen thuis
Ouwe snoeperquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind Dilan niet zo heel veel verkeerd zeggen eigenlijk.
Dat kan ook niet want ze is de hele dag voorbereider haar woordvoerders wat ze wel en vooral niet moet zeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Doe even normaal joh, met je onzinquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat kan ook niet want ze is de hele dag voorbereider haar woordvoerders wat ze wel en vooral niet moet zeggen
Eigen inbreng is 0,0 en dat is maar goed ook want ze is te dom om te poepen
Maar kleurtje, vrouw, asielzoekster doet het goed zolang ze niet praat
Coolquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:06 schreef Cilantro het volgende:
Benieuwd of Zanger Hermano er ook opstaat.
Ik ook niet, maar ze zei ook maar heel weinig met inhoud natuurlijk, dan kan je niet zo heel veel verkeerd zeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Veel praten weinig zeggen, lekker veilig, en veel lachen dat is goed voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 18 mei 2024 07:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik ook niet, maar ze zei ook maar heel weinig met inhoud natuurlijk, dan kan je niet zo heel veel verkeerd zeggen
Je kon wel goed aan haar merken dat de stress er grotendeels af is.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Veel praten weinig zeggen, lekker veilig, en veel lachen dat is goed voor de beeldvorming
Inhoudelijk is het allemaal leeg, verrassend van een vvd er
Het ergste voor haar moet echter nog komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:54 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Je kon wel goed aan haar merken dat de stress er grotendeels af is.
Als je in de schaduw werkt en 5 maanden niets zegt en omring door allerlei adviseurs stress hebt, dan is het een zegen dat dit lichtgewicht geen premier geworden isquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:54 schreef Tasmaniak het volgende:
Je kon wel goed aan haar merken dat de stress er grotendeels af is.
Ze leek me opgelucht na 5 maanden Omtzigt en Wilders en dat kan ik me wel voorstellen. Dat staat los van het feit dat ik nooit op haar zou stemmen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als je in de schaduw werkt en 5 maanden niets zegt en omring door allerlei adviseurs stress hebt, dan is het een zegen dat dit lichtgewicht geen premier geworden is
De echte test gaat nog komen en dat belooft wat als ze dit al nauwelijks aan kan![]()
Wat een dweil is het ook.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
Journalist Rob Goossens was in het verleden te gast bij Vandaag Inside, maar werd in het voorbije tv-seizoen niet uitgenodigd. Johan Derksen zit niet meer te wachten op de mediadeskundige, zo vertelt Goossens zelf bij RTL Boulevard.
Vrijdagavond was de laatste aflevering van het seizoen van Vandaag Inside. In het gehele seizoen was hij niet te zien, terwijl hij daarvoor weleens acte de présence gaf in het praatprogramma. Tegenwoordig krijgt Aran Bade de voorkeur als bargast bij Vandaag Inside. Bij RTL Boulevard vraagt Frank Dane Goossens dan ook op de man af: "Wat is eigenlijk de reden dat jij niet te zien was in dit seizoen? Dat vind ik nog steeds jammer."
Goossens antwoordt: ‘Eh, zullen we het daar nog een keer over hebben? Ja, moet je aan Johan Derksen vragen.” Dane vraagt zich af of er iets speelt tussen Derksen en Goossens. “Blijkbaar”, zegt Goossens. Hij zegt het ‘jammer’ te vinden. Waar de wrijving precies zit is onduidelijk, al heeft Goossens wel kritiek geuit op Derksen na een confrontatie tussen Derksen en Angela de Jong: toen zei Goossens dat Derksen 'van zijn voetstuk is gevallen'.
Toch vindt Goossens dat Vandaag Inside kan terugkijken op een goed seizoen. “Ze hebben alle relletjes overleefd, ze zijn nog steeds onbedreigd de best scorende talkshow en ze hebben van alles te bespreken gehad. Er waren ook relletjes genoeg om over te praten.” Het hoogtepunt? “Stiekem was mijn hoogtepuntje wel dat ze de reputatie van Özcan Akyol zo: tjuup, door de shredder hebben gehaald. Dat was echt genieten.”
https://www.msn.com/nl-nl(...)f648ce0307342d5&ei=2
Denk dat de nieuwigheid er vanaf is. Elke dag is misschien wel too much. En je bent te afhankelijk van het nieuws. En dat was ook gewoon ruk met een langlopende formatie, oorlogen etc. En de gasten poule is ook vrij beperkt geworden.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een dweil is het ook.
Vond het hele seizoen maar ruk btw.
Er was juist veel nieuws. Volgens iedereen staat de wereld in brand. Dan zet je effe de dildo van je hoofd en , ja en dan ? ......Laat ze het bij één keer per week. Of twee keer, bij voetballen houden. Jan en Hans terug. Kieft die weer aanschuift en af en toe een leuke sport/voetbalgast. Dan ga ik weer kijken en me niet meer ergeren.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Denk dat de nieuwigheid er vanaf is. Elke dag is misschien wel too much. En je bent te afhankelijk van het nieuws. En dat was ook gewoon ruk met een langlopende formatie, oorlogen etc. En de gasten poule is ook vrij beperkt geworden.
Dit dus. Maar daar voelt Derksen zich vast weer te goed voor. Je merkt aan alle kanten dat Gijp geen moer om politiek geeft, laat staan dat hij er verstand van heeft. Elke dag gaat het weer over de oorlogen, dat saaie kabinet en Derksen die weer iets ouderwets gaat zeggen. Kan het mij niet voorstellen dat daar 1 miljoen kijkers naar kijken.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ze het bij één keer per week. Of twee keer, bij voetballen houden. Jan en Hans terug. Kieft die weer aanschuift en af en toe een leuke sport/voetbalgast. Dan ga ik weer kijken en me niet meer ergeren.
Ja jammer dat Derksen veel gasten wegjaagt. Nu Rob Goossens weer. Zo blijft er langzaam weinig over.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Denk dat de nieuwigheid er vanaf is. Elke dag is misschien wel too much. En je bent te afhankelijk van het nieuws. En dat was ook gewoon ruk met een langlopende formatie, oorlogen etc. En de gasten poule is ook vrij beperkt geworden.
Zou die Rob Goossens niet iets te veel in zichzelf zijn gaan geloven dat hij is weggejaagd? Ik denk niet dat hij gecanceld is. Ze hebben met Aran Bade en Rick Evers al twee gasten van hetzelfde 'type', die blijkbaar gewoon beter bevallen. Ik denk niet dat er verder heel veel meer achter zit dat Goossens niet meer wordt uitgenodigd.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja jammer dat Derksen veel gasten wegjaagt. Nu Rob Goossens weer. Zo blijft er langzaam weinig over.
Die heeft er alleen in het begin èèn keer gezeten en kwam ook niet heel lekker over. Maar de spoeling is dun ja, zeker nu Helène ook nog dezelfde gasten gaat gebruiken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja jammer dat Derksen veel gasten wegjaagt. Nu Rob Goossens weer. Zo blijft er langzaam weinig over.
Dit. In het begin was hij wel oké. Inmiddels is Rob een parodie opzichzelf geworden.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou die Rob Goossens niet iets te veel in zichzelf zijn gaan geloven dat hij is weggejaagd?
Commerciële tv kan alles, zal wel flink gesponsord zijn en goedkope vulling want de fragmenten zijn er al. Kijkt er niemand, niks aan de hand.quote:
Laatste uitzending 125.000 kijkers.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Zo te horen aan Genee word Veronica Offside geschrapt. Jammer.
Heb er meer plezier aan beleefd dan aan die twee dagen Oranjezomer.quote:
Door omstandigheden kan ik 's avonds meestal niet kijken. Maar toen ik kon vond ik het een prima programma.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb er meer plezier aan beleefd dan aan die twee dagen Oranjezomer.
Ben bang dat terugkijken er niet meer inzit dan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door omstandigheden kan ik 's avonds meestal niet kijken. Maar toen ik kon vond ik het een prima programma.
Daaromquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben bang dat terugkijken er niet meer inzit dan.
Keek het ook wel eens, met name voor Kieft. Advocaat heeft niets te melden, als een voetballer aan kinderen zou zitten begint ie nog met vertellen hoe goed die speler is/was. Ik kon van sommige anekdotes van Sneijder wel genieten. Van der Meijde is wat simpel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Zo te horen aan Genee word Veronica Offside geschrapt. Jammer.
Tsja, hij zei altijd: als ik 65 ben ga ik naar Amerika en zien ze me nooit meer terug. Maar toen kwam hij er opeens achter dat ze in Amerika de doodstraf hebben en werd het Grolloo ipv Texas. Maar ook toen bleef hij iedere dag naar Hilversum rijden. Hij kan de roem en aandacht niet missen denk ik, wil niet door het leven gaan als anonieme Mr. Nobody.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:12 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens hoorde ik Wilfred vorige week op radio 538 zeggen dat Johan waarschijnlijk wel het contract wil verlengen voor VI.
Volgens Wilfred kan Johan op een bepaalde manier niet zonder het programma, het is zijn manier van leven geworden.
Ook vertelde hij dat Johan overdag vaak al mailtjes stuurt met onderwerpen waar hij het over wil hebben.
Johan is dus meer met het programma bezig dan hij wel eens wil laten blijken.
Volgens Wilfred kijkt Johan er tegenop om niets meer te gaan zitten doen en achter de geraniums komt te zitten.
De KieftJansenEgmondGijp podcast op youtube is zoveel leuker dan Veronica Offside.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Keek het ook wel eens, met name voor Kieft. Advocaat heeft niets te melden, als een voetballer aan kinderen zou zitten begint ie nog met vertellen hoe goed die speler is/was. Ik kon van sommige anekdotes van Sneijder wel genieten. Van der Meijde is wat simpel.
Verder de zoveelste flop van Genee, toch opvallend dat hij het altijd wil proberen zonder Derksen en Gijp en vrijwel alles eigenlijk faliekant mislukt.
Zeker mee eens, al hoeven van mij die verhalen over vroeger niet zo. Dat is zo ver voor mijn tijd, zou het persoonlijk leuker vinden als ze nog meer de actualiteit bespreken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De KieftJansenEgmondGijp podcast op youtube is zoveel leuker dan Veronica Offside.
Leuk geplaybacktquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:50 schreef Urquhart het volgende:
Wilfred nu bij TROS Muziekfeest op het Plein
Tenenkrommend
https://www.msn.com/nl-nl(...)ksen-was/ar-BB1nWvNAquote:Het gekste wat ik toen heb gedaan, is keihard juichen op een hotelbed. In Stuttgart was dat. Ik weet dat nog goed omdat het het hotelbed van Johan Derksen was. Oranje kwam op 2-1. Derksen sprong mee, echt waar.”
quote:Johan Derksen is er niet rouwig om als Vandaag Inside, zodra het huidige contract met Talpa afloopt, van de buis zal verdwijnen. De Snor vertrouwt De Telegraaf in een interview toe de veelbekeken talkshow te kunnen missen 'als kiespijn'.
https://www.msn.com/nl-nl(...)6d06b2ebbb97d6&ei=14quote:"Ik zit daar niet vanwege ijdelheid, wel voor het verdienmodel", vervolgt Derksen. "Op mijn 49e kwam ik bij de televisie, nadat Hugo Borst me had gevraagd. In eerste instantie wilde ik niet, omdat ik bang was mijn anonimiteit te verliezen. Maar ik ben er nu aan gewend", klinkt het.
Het geld kan-ie niet missen. Hij staat ook in een gebreide trui met knikkers te gooien.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Grote praatjes maar hij kan het tv-wereldje niet missen
Dit dus. Hypocriete lul is het.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het geld kan-ie niet missen. Hij staat ook in een gebreide trui met knikkers te gooien.
Er is voetbal tot 23.00. Beetje lastig ek programma tijdens de match te maken hè.quote:
"Vroeger" werd VI herhaald. Sinds sinterklaasje met een dildo stond te zwaaien in 2022 niet meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er is voetbal tot 23.00. Beetje lastig ek programma tijdens de match te maken hè.
Ohja...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er is voetbal tot 23.00. Beetje lastig ek programma tijdens de match te maken hè.
Dan is het nog een vervelend tijdstip. Weliswaar om een begrijpelijke reden, dat wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alsof ze het over voetbal gaan hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, ook niet tijdens de spelen. Oranje heeft zich niet geplaatst.quote:
Voetbalkwissen op tv zijn zelden leuk. Alleen die waaraan ik meedeed in 1997 had niveau. Bij de KRO.quote:
Zijn er beelden van?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbalkwissen op tv zijn zelden leuk. Alleen die waaraan ik meedeed in 1997 had niveau. Bij de KRO.
Ja. Ik heb een video en DVD. 15 jaar geleden roeleerde die door de Hools users, toen het er nog druk was.quote:
Ik kom trouwens wel een vernietigende column tegen hieroverquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbalkwissen op tv zijn zelden leuk. Alleen die waaraan ik meedeed in 1997 had niveau. Bij de KRO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik kom trouwens wel een vernietigende column tegen hierover
Ik vind het wel meevallen. Hij pakt alleen Tom van het Hek aan. De kwis was gewoon moeilijk en geen doorsnee vragen. Ik had trouwens de eerste tien vragen goed,. Verloor de multiple choice finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Het is aan de kenners drie bewust gemaakte fouten eruit te vissen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
Het is aan de kenners drie bewust gemaakte fouten eruit te vissen.
Volgens mij kun jij je dan wel aanmelden voor de quiz van Wilfred, die ga je wel winnen ha haquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hij pakt alleen Tom van het Hek aan. De kwis was gewoon moeilijk en geen doorsnee vragen. Ik had trouwens de eerste tien vragen goed,. Verloor de multiple choice finale.
Eén keer was genoeg. Maar het is een makkelijke kwis neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je dan wel aanmelden voor de quiz van Wilfred, die ga je wel winnen ha ha
Eens. Ze stralen aan alles uit ee helemaal geen zin meer in te hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik snap er eigenlijk niets van dat de mannen nu terugkeren. Ze hebben meerdere malen gezegd niets meer met voetbal te hebben.
Had lekker Hélène met haar showtje op tv gehouden. Daar was best een leuk EK-sfeertje in die tent met ook wat meer wisselende gasten dan bij de mannen.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een video en DVD. 15 jaar geleden roeleerde die door de Hools users, toen het er nog druk was.
Tom van het Hek presenteerde het en ik haalde de finale.
Mooi, dan heb ik niks gemist dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:58 schreef Paul het volgende:
Was idd jammer dat het niet gewoon alleen over EK ging zoals in Scheveningen
Als Nederland niet ver komt worden het zware weken. Gelukkig is er nu veel politiek nieuws, maar anders zijn ze snel uitgeluld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Ze stralen aan alles uit ee helemaal geen zin meer in te hebben.
klopt ging 50% over ali b, 20% over EK ouwe reusquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik niks gemist dus.
Lekker man. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ging 50% over ali b, 20% over EK ouwe reus
Wel een goed alternatief onderwerp, dat welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ging 50% over ali b, 20% over EK ouwe reus
De VI Oranjeshow was wel een flop, 245.000 kijkers.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:05 schreef Zipportal het volgende:
881.000 kijkers gisteren. Ik kijk hier niet meer naar.
Jaaa met "de krantjes" enzoquote:
Helene lekker laten zittenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:47 schreef mitt het volgende:
Teruggekeken.
Ze hadden Derksen beter thuis kunnen laten, Kieft er neer kunnen zetten en er gewoon een EK show van maken.
Dit is niks.
Die tijden komen niet meer terug, pik.quote:
Dit is gewoon schandalig. Alsof een DJ z'n eigen platen afkraakt die hij draait en om de paar minuten zegt dat hij er tegen z'n zin zit en het over politiek blijft hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:47 schreef mitt het volgende:
Teruggekeken.
Ze hadden Derksen beter thuis kunnen laten, Kieft er neer kunnen zetten en er gewoon een EK show van maken.
Dit is niks.
Maar niet in beeld graag.quote:
Dat was geweldig. Wat een verschil.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die tijden komen niet meer terug, pik.
Johan heeft een hoop verpest deze zomer.quote:
Al een paar jaar hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Johan heeft een hoop verpest deze zomer.
Dat sowieso.quote:
Waku Waku en wie ben ik waren anders behoorlijk amusant.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waku Waku en wie ben ik waren anders behoorlijk amusant.
Nee, dat zit anders in de Amerikaanse politiek.quote:
En Frans bashen ? Fatshamen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:21 schreef DKUp het volgende:
Oekraïne
Wolven
Zucht
Mis alleen nog Palestijnen
Na de reclame nog 10 seconden beelden genot van het EKquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:20 schreef Marcoss het volgende:
Het is gewoon weer een herhaling van alle uitzendingen van de laatste maanden + 4 seconden over het EK
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou overigens terecht zijn
Die man vliegt en vreet alleen maar
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:20 schreef Marcoss het volgende:
Het is gewoon weer een herhaling van alle uitzendingen van de laatste maanden + 4 seconden over het EK
Ze heeft wel een huis van een miljoen gekregen van Linda en Jeroenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stiefpapa Vieze Jeroentje ook helemaal top
Na de reclame bespreken ze heel kort het EK.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:17 schreef ISVV het volgende:
Wel beetje matig dat er zo weinig over het EK gepraat wordt. Dat er ook andere zaken besproken worden is logisch, maar ik had toch wel meer voetbalpraat verwacht.
Hij is er iig niet onbekend meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Johan moet wel pep gebruiken, geen normale 75-jarige kan nog elke dag om 12 uur snachts werken
Hij oogt wel fitter dan Biden ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Johan moet wel pep gebruiken, geen normale 75-jarige kan nog elke dag om 12 uur snachts werken
Ja klopt. Die heeft de pech dat hij artritis in zijn wervelkolom heeft en wat lange problemen na een breuk van zijn voet. Nogal een houten klaas als gevolg.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:51 schreef RipCity het volgende:
Als een van de grootste VI fans die bijna nooit een aflevering heeft gemist vind ik deze EK jaargang echt een van de slechtste ooit. Ze zitten er totaal niet in ook en dan van die infantiele rubriekjes.
had ook gehoopt op super random gasten. Die maakte het altijd zo 'leuk' tijdens toernooien maar krijgen we gewoon Knoester en vd berg weer pfff
Dus minder kutrubriekjes zodat ze niet na 12 uur eindigen!quote:Op zondag 16 juni 2024 00:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze krijgen pas beelden na 23:30 uur van de NOS dus het meeste voetbal zit in het 2e blok, al verwacht ik morgen meer EK in het begin omdat Nederland speelt. En wat ze zelf ook zeggen: reguliere sponsoren zijn er bijna niet meer dus nou krijg je allemaal opvulrubriekjes en in het begin met de Opel auto en 3 minuten muziek. Scheelt in totaal toch weer 10 minuten lullen. Zo'n programma is ook vrij duur om te maken een maand lang, ook als ze na 00:00 uur eindigen dan moet productiepersoneel meer uitbetaald krijgen dus dat proberen ze te voorkomenHet is even een maand doorbijten en hopen dat oranje er nog in blijft, anders duren de uitzendingen wel heel lang... En ben bang dat na de zomer het laatste seizoen gaat worden, soms ben je wel een keer uitgeluld. Het enige wat volgend seizoen nog een beetje kan redden is de politiek.
Dat zegt veel. Is die Tom Staal zo erg ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:36 schreef Dutch_view het volgende:
Heb liever items met Sierd de Vos dan die nutteloze Tom Staal.
Ik zal het niet meer zeggen. Maar heel VI moet stoppen. Ik keek ook jarenlang met veel plezier. Bij grote toernooien een must see. Maar het is te triest hoe het gezakt is. Al een tijdje. Ik heb nog niet gekeken dit EK, maar zelfs op de fansites van het programma zijn ze niet blij. Daar werd je eerst bijna gelyncht als je iets negatiefs zei, nu is het daar ook kommer en kwel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:51 schreef RipCity het volgende:
Als een van de grootste VI fans die bijna nooit een aflevering heeft gemist vind ik deze EK jaargang echt een van de slechtste ooit. Ze zitten er totaal niet in ook en dan van die infantiele rubriekjes.
had ook gehoopt op super random gasten. Die maakte het altijd zo 'leuk' tijdens toernooien maar krijgen we gewoon Knoester en vd berg weer pfff
Er is juist meer te zeggen dan ooit te voren.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Maarja wat moeten ze zeggen over het EK verder? Punt naar voren, punt naar achteren.. Nederland - Spanje, Spanje - Nederland.. de bal is rond 11 tegen 11 zeg het maar.
Ze zijn een kijkcijfer kanon geworden.quote:Op zondag 16 juni 2024 05:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer zeggen. Maar heel VI moet stoppen. Ik keek ook jarenlang met veel plezier. Bij grote toernooien een must see. Maar het is te triest hoe het gezakt is. Al een tijdje. Ik heb nog niet gekeken dit EK, maar zelfs op de fansites van het programma zijn ze niet blij. Daar werd je eerst bijna gelyncht als je iets negatiefs zei, nu is het daar ook kommer en kwel.
Sympathieke vent, maar heeft werkelijk niets te melden. Begint altijd met te vertellen hoe goed een bepaalde speler of trainer is, over wie het ook gaat. Wat een slijmbal joh.quote:
Waarom moet het nou meteen weer stoppen omdat jij het niet leuk vindtquote:Op zondag 16 juni 2024 05:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer zeggen. Maar heel VI moet stoppen. Ik keek ook jarenlang met veel plezier. Bij grote toernooien een must see. Maar het is te triest hoe het gezakt is. Al een tijdje. Ik heb nog niet gekeken dit EK, maar zelfs op de fansites van het programma zijn ze niet blij. Daar werd je eerst bijna gelyncht als je iets negatiefs zei, nu is het daar ook kommer en kwel.
Johan die weer gaat vertellen dat omdat 2 miljoen ontoerekeningsvatbaren op de PVV hebben gestemd we dit allemaal heel serieus moeten geven, we ze in alles hun zin moeten geven en dat alle oppositiepartijen alles moeten doen om het project te doen slagen? Neh, dat weten we nou wel.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze krijgen pas beelden na 23:30 uur van de NOS dus het meeste voetbal zit in het 2e blok, al verwacht ik morgen meer EK in het begin omdat Nederland speelt. En wat ze zelf ook zeggen: reguliere sponsoren zijn er bijna niet meer dus nou krijg je allemaal opvulrubriekjes en in het begin met de Opel auto en 3 minuten muziek. Scheelt in totaal toch weer 10 minuten lullen. Zo'n programma is ook vrij duur om te maken een maand lang, ook als ze na 00:00 uur eindigen dan moet productiepersoneel meer uitbetaald krijgen dus dat proberen ze te voorkomenHet is even een maand doorbijten en hopen dat oranje er nog in blijft, anders duren de uitzendingen wel heel lang... En ben bang dat na de zomer het laatste seizoen gaat worden, soms ben je wel een keer uitgeluld. Het enige wat volgend seizoen nog een beetje kan redden is de politiek.
Ze mogen doorgaan. Ik gaf alleen een advies.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom moet het nou meteen weer stoppen omdat jij het niet leuk vindt
Prima, doen we niets mee. Het nieuwe format is beter geworden dan het oudere format.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze mogen doorgaan. Ik gaf alleen een advies.
Fijn. Prima zelfs.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Prima, doen we niets mee. Het nieuwe format is beter geworden dan het eerdere format.
Doe mij het oude format maar. Politiek Inside is te saai voor woorden.quote:
Het oude format was ook uitgewerkt joh, die handvol verhalen die we al 100x gehoord haddenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doe mij het oude format maar. Politiek Inside is te saai voor woorden.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:53 schreef Dutch_view het volgende:
Gister 787.000 kijkers.
Studio Fussbal op NPO1 had 696.000
Bonus: VI Oranjequiz van Wilfred slechts 243.000
quote:Het is gewoon buurthuistelevisie, vindt hij. “Fragmenten van VI op lage kwaliteit (van YouTube?). Vragen met een heel laag meespeelgehalte (wat is de naam van de hond van Derksen?).”
Die schaatsshow was wel een pareltjequote:Op zondag 16 juni 2024 18:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Genee is niks zonder Gijp en Derksen, (nagenoeg) alles is geflopt
Bekend van Bowie & The Blizzardsquote:Op zondag 16 juni 2024 16:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zijn idd wel makkelijke vragen, de hont vanheet Bowie
Nou nou, stukjes van tom zijn altijd leuk.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jammer dat Tom niet aangevallen werd door die kerel met zn bijl.
Wat bedoelde hij nou met dat Ali B’tje? Die opmerking sloeg toch helemaal nergens op? Ik interpreteerde het als of ze al iemand gepijpt heeft ofzo?quote:
Ja dat idee had ik er ook bij. In ieder geval iets “grappigs” want hij moest er zelf hard om lachen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat bedoelde hij nou met dat Ali B’tje? Die opmerking sloeg toch helemaal nergens op? Ik interpreteerde het als of ze al iemand gepijpt heeft ofzo?
Ik interpreteerde (BEDOEL JE NIET PENETREERDE HIHIHIHI HAHAHAHAHAA /gijpmodusoff) het als gaan de spelers nog op vrouwenjacht daar want vroeger alleen maar neukerijtjes en de lange lap van Gullit etc etcquote:Op maandag 17 juni 2024 08:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat bedoelde hij nou met dat Ali B’tje? Die opmerking sloeg toch helemaal nergens op? Ik interpreteerde het als of ze al iemand gepijpt heeft ofzo?
Ik vond hem in het rijtje over de vader van Roxan: is je vader dood? Goed man. Of zoiets, mega ongemakkelijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 10:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik interpreteerde (BEDOEL JE NIET PENETREERDE HIHIHIHI HAHAHAHAHAA /gijpmodusoff) het als gaan de spelers nog op vrouwenjacht daar want vroeger alleen maar neukerijtjes en de lange lap van Gullit etc etc
Ze zei toen dat het die dag precies 20 jaar geleden was dat haar vader overleed. 'Lache man, echt, te gek, mooi man lache.'quote:Op maandag 17 juni 2024 11:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond hem in het rijtje over de vader van Roxan: is je vader dood? Goed man. Of zoiets, mega ongemakkelijk.
Of ze daar al in een gangbang heeft deelgenomen denk ikquote:Op maandag 17 juni 2024 08:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Precies. Over mega ongemakkelijk gesproken, zijn gedrag tegen Van der Sar in hun podcast. Laatstgenoemde kwam halverwege onverwacht binnen vallen, wist niet dat ze die podcast opnamen. Dus Van Egmond, Kieft en Rob Jansen vroegen hem erbij. Hoe Gijp toen deed jongen, echt niet normaal. Gaf hem een hand maar keek hem niet eens aan en negeerde hem compleet daarna. Naast dat dat heel autistisch was kwam het ook erg onfatsoenlijk over.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond hem in het rijtje over de vader van Roxan: is je vader dood? Goed man. Of zoiets, mega ongemakkelijk.
Dit was inderdaad wel heel genant.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.ad.nl/show/de(...)weg-genant~a9710d0f/
Tijd voor de Genee bash
Hij betrekt hem toch wel erna? Vraagt naar zijn gezondheid, naar Cantona.. De intro is inderdaad wel gênant.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Precies. Over mega ongemakkelijk gesproken, zijn gedrag tegen Van der Sar in hun podcast. Laatstgenoemde kwam halverwege onverwacht binnen vallen, wist niet dat ze die podcast opnamen. Dus Van Egmond, Kieft en Rob Jansen vroegen hem erbij. Hoe Gijp toen deed jongen, echt niet normaal. Gaf hem een hand maar keek hem niet eens aan en negeerde hem compleet daarna. Naast dat dat heel autistisch was kwam het ook erg onfatsoenlijk over.
Hier vanaf minuut 34:
Probeert ie hem eerst nog buiten te houden, onder het mom van een grapje "voegt niks toe" om vervolgens weer keihard die gele tanden bloot te lachen.
Gekeken. Wat een strontzak is het toch. Hij meende wat ie zei over Sar. En dan lachen. Wist je dat apen lachen als ze bang zijn ?quote:Op maandag 17 juni 2024 13:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Precies. Over mega ongemakkelijk gesproken, zijn gedrag tegen Van der Sar in hun podcast. Laatstgenoemde kwam halverwege onverwacht binnen vallen, wist niet dat ze die podcast opnamen. Dus Van Egmond, Kieft en Rob Jansen vroegen hem erbij. Hoe Gijp toen deed jongen, echt niet normaal. Gaf hem een hand maar keek hem niet eens aan en negeerde hem compleet daarna. Naast dat dat heel autistisch was kwam het ook erg onfatsoenlijk over.
Hier vanaf minuut 34:
Probeert ie hem eerst nog buiten te houden, onder het mom van een grapje "voegt niks toe" om vervolgens weer keihard die gele tanden bloot te lachen.
Oh ja, die intro is zo bij me blijven hangen dat ik dacht dat ie continu zo raar deed. Maar je hebt gelijk. Desalniettemin, erg vreemd gedrag.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij betrekt hem toch wel erna? Vraagt naar zijn gezondheid, naar Cantona.. De intro is inderdaad wel gênant.
Viesbruinquote:Op maandag 17 juni 2024 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Valentijn heeft weer in de zon gezeten
Zapquote:Op maandag 17 juni 2024 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Oh god, krijgen we dit gezeik weer.
Voor de verandering een keer eens met Castricum.quote:
Castricum die opeens een geweten heeft?quote:Op maandag 17 juni 2024 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer eens met Castricum.
Misschien dat hij zich wat beter kan inbeelden hoe het is; neem aan dat hij ook de nodige idioten achter zich aan heeft gekregen, hoewel dat op zich ook zijn eigen modus operandi is.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:23 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Castricum die opeens een geweten heeft?
Vroeger was dat anders wel anders met hem
Ja klopt daar heeft hij het toen ook helemaal zelf naar gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2024 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien dat hij zich wat beter kan inbeelden hoe het is; neem aan dat hij ook de nodige idioten achter zich aan heeft gekregen, hoewel dat op zich ook zijn eigen modus operandi is.
quote:Op maandag 17 juni 2024 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan was 15 jaar geleden iets minder positief over Sjek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |