https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ken je deze nog?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Randstad problemen, hier in 't durp luisteren we gewoon netjes naar de veldwachter.
Hier op het platteland laat de dorpsagent zijn dienstwapen thuisquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Randstad problemen, hier in 't durp luisteren we gewoon netjes naar de veldwachter.
Achterdeur hoeft nooit op slotquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier op het platteland laat de dorpsagent zijn dienstwapen thuis
Ouwe snoeperquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind Dilan niet zo heel veel verkeerd zeggen eigenlijk.
Dat kan ook niet want ze is de hele dag voorbereider haar woordvoerders wat ze wel en vooral niet moet zeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Doe even normaal joh, met je onzinquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat kan ook niet want ze is de hele dag voorbereider haar woordvoerders wat ze wel en vooral niet moet zeggen
Eigen inbreng is 0,0 en dat is maar goed ook want ze is te dom om te poepen
Maar kleurtje, vrouw, asielzoekster doet het goed zolang ze niet praat
Coolquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:06 schreef Cilantro het volgende:
Benieuwd of Zanger Hermano er ook opstaat.
Ik ook niet, maar ze zei ook maar heel weinig met inhoud natuurlijk, dan kan je niet zo heel veel verkeerd zeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Veel praten weinig zeggen, lekker veilig, en veel lachen dat is goed voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 18 mei 2024 07:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik ook niet, maar ze zei ook maar heel weinig met inhoud natuurlijk, dan kan je niet zo heel veel verkeerd zeggen
Je kon wel goed aan haar merken dat de stress er grotendeels af is.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Veel praten weinig zeggen, lekker veilig, en veel lachen dat is goed voor de beeldvorming
Inhoudelijk is het allemaal leeg, verrassend van een vvd er
Het ergste voor haar moet echter nog komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:54 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Je kon wel goed aan haar merken dat de stress er grotendeels af is.
Als je in de schaduw werkt en 5 maanden niets zegt en omring door allerlei adviseurs stress hebt, dan is het een zegen dat dit lichtgewicht geen premier geworden isquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:54 schreef Tasmaniak het volgende:
Je kon wel goed aan haar merken dat de stress er grotendeels af is.
Ze leek me opgelucht na 5 maanden Omtzigt en Wilders en dat kan ik me wel voorstellen. Dat staat los van het feit dat ik nooit op haar zou stemmen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als je in de schaduw werkt en 5 maanden niets zegt en omring door allerlei adviseurs stress hebt, dan is het een zegen dat dit lichtgewicht geen premier geworden is
De echte test gaat nog komen en dat belooft wat als ze dit al nauwelijks aan kan
Wat een dweil is het ook.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
Journalist Rob Goossens was in het verleden te gast bij Vandaag Inside, maar werd in het voorbije tv-seizoen niet uitgenodigd. Johan Derksen zit niet meer te wachten op de mediadeskundige, zo vertelt Goossens zelf bij RTL Boulevard.
Vrijdagavond was de laatste aflevering van het seizoen van Vandaag Inside. In het gehele seizoen was hij niet te zien, terwijl hij daarvoor weleens acte de présence gaf in het praatprogramma. Tegenwoordig krijgt Aran Bade de voorkeur als bargast bij Vandaag Inside. Bij RTL Boulevard vraagt Frank Dane Goossens dan ook op de man af: "Wat is eigenlijk de reden dat jij niet te zien was in dit seizoen? Dat vind ik nog steeds jammer."
Goossens antwoordt: ‘Eh, zullen we het daar nog een keer over hebben? Ja, moet je aan Johan Derksen vragen.” Dane vraagt zich af of er iets speelt tussen Derksen en Goossens. “Blijkbaar”, zegt Goossens. Hij zegt het ‘jammer’ te vinden. Waar de wrijving precies zit is onduidelijk, al heeft Goossens wel kritiek geuit op Derksen na een confrontatie tussen Derksen en Angela de Jong: toen zei Goossens dat Derksen 'van zijn voetstuk is gevallen'.
Toch vindt Goossens dat Vandaag Inside kan terugkijken op een goed seizoen. “Ze hebben alle relletjes overleefd, ze zijn nog steeds onbedreigd de best scorende talkshow en ze hebben van alles te bespreken gehad. Er waren ook relletjes genoeg om over te praten.” Het hoogtepunt? “Stiekem was mijn hoogtepuntje wel dat ze de reputatie van Özcan Akyol zo: tjuup, door de shredder hebben gehaald. Dat was echt genieten.”
https://www.msn.com/nl-nl(...)f648ce0307342d5&ei=2
Denk dat de nieuwigheid er vanaf is. Elke dag is misschien wel too much. En je bent te afhankelijk van het nieuws. En dat was ook gewoon ruk met een langlopende formatie, oorlogen etc. En de gasten poule is ook vrij beperkt geworden.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een dweil is het ook.
Vond het hele seizoen maar ruk btw.
Er was juist veel nieuws. Volgens iedereen staat de wereld in brand. Dan zet je effe de dildo van je hoofd en , ja en dan ? ......Laat ze het bij één keer per week. Of twee keer, bij voetballen houden. Jan en Hans terug. Kieft die weer aanschuift en af en toe een leuke sport/voetbalgast. Dan ga ik weer kijken en me niet meer ergeren.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Denk dat de nieuwigheid er vanaf is. Elke dag is misschien wel too much. En je bent te afhankelijk van het nieuws. En dat was ook gewoon ruk met een langlopende formatie, oorlogen etc. En de gasten poule is ook vrij beperkt geworden.
Dit dus. Maar daar voelt Derksen zich vast weer te goed voor. Je merkt aan alle kanten dat Gijp geen moer om politiek geeft, laat staan dat hij er verstand van heeft. Elke dag gaat het weer over de oorlogen, dat saaie kabinet en Derksen die weer iets ouderwets gaat zeggen. Kan het mij niet voorstellen dat daar 1 miljoen kijkers naar kijken.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ze het bij één keer per week. Of twee keer, bij voetballen houden. Jan en Hans terug. Kieft die weer aanschuift en af en toe een leuke sport/voetbalgast. Dan ga ik weer kijken en me niet meer ergeren.
Ja jammer dat Derksen veel gasten wegjaagt. Nu Rob Goossens weer. Zo blijft er langzaam weinig over.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Denk dat de nieuwigheid er vanaf is. Elke dag is misschien wel too much. En je bent te afhankelijk van het nieuws. En dat was ook gewoon ruk met een langlopende formatie, oorlogen etc. En de gasten poule is ook vrij beperkt geworden.
Zou die Rob Goossens niet iets te veel in zichzelf zijn gaan geloven dat hij is weggejaagd? Ik denk niet dat hij gecanceld is. Ze hebben met Aran Bade en Rick Evers al twee gasten van hetzelfde 'type', die blijkbaar gewoon beter bevallen. Ik denk niet dat er verder heel veel meer achter zit dat Goossens niet meer wordt uitgenodigd.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja jammer dat Derksen veel gasten wegjaagt. Nu Rob Goossens weer. Zo blijft er langzaam weinig over.
Die heeft er alleen in het begin èèn keer gezeten en kwam ook niet heel lekker over. Maar de spoeling is dun ja, zeker nu Helène ook nog dezelfde gasten gaat gebruiken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja jammer dat Derksen veel gasten wegjaagt. Nu Rob Goossens weer. Zo blijft er langzaam weinig over.
Dit. In het begin was hij wel oké. Inmiddels is Rob een parodie opzichzelf geworden.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou die Rob Goossens niet iets te veel in zichzelf zijn gaan geloven dat hij is weggejaagd?
Commerciële tv kan alles, zal wel flink gesponsord zijn en goedkope vulling want de fragmenten zijn er al. Kijkt er niemand, niks aan de hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |