quote:Vrijdag zijn Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zoals gebruikelijk weer terug met een talkshow rondom een eindtoernooi. Hierin bespreken ze met wisselende gasten de wedstrijden van die dag en de overige actualiteit in de titel Vandaag Inside Oranje.
Is er een groot voetbaltoernooi, dan kan je de klok erop gelijkzetten dat Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp met een talkshow komen. De eerste reeksen van VI Oranje, live vanuit het Kurhaus in Scheveningen, waren grote kijkcijfersuccessen. Het tweede seizoen trok dagelijks meer dan een miljoen kijkers. Zelfs in 2018, toen Oranje niet meedeed aan het WK, was er een reeks.
Vandaag inside Oranje
Ook dit jaar zijn de mannen er dus weer met hun show, waarin ze hun kijk op de wedstrijden van die dag delen en waarin ze de actualiteit bespreken. Dat doen ze met wisselende gasten. Verslaggever Noa Vahle reist de Nederlandse ploeg in Duitsland achterna en brengt elke avond verslag uit met nieuws en reportages rond Oranje. De eerste wedstrijd, tegen Polen, is zondag.
Wanneer is Vandaag inside Oranje op televisie te zien?
Vandaag Inside Oranje is vanaf vrijdag 14 juni om 22:55 uur te zien op SBS6.
Na de dagelijkse laatste wedstrijd lijkt me een normale tijd. Ik weet nog de tijd dat alle talkshows 'gewoon' om 11 uur begonnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Alleen dat tijdstip al.En je kan wel weer raden waar het over gaat: politiek! Uiteraard weer met de standaard VI kontkruipers. Wilfred zegt dat Oranje gaat winnen. Johan zegt dat het allemaal verwende blagen zijn en René lacht mee. Het is allemaal zo voorspelbaar geworden.
Ging het maar over voetbal. Johan heeft al aangekondigd zo weinig over voetbal te willen praten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Na de dagelijkse laatste wedstrijd lijkt me een normale tijd. Ik weet nog de tijd dat alle talkshows 'gewoon' om 11 uur begonnen.
Het kan je zoveel schelen dat ke jet er zelfs over hent als het niet aan de orde is, dus je post spreekt zich tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik weet nog dat ik huiverde voor de dag dat het programma ooit zou stoppen. Dat was meer dan tien jaar geleden.
Nu kan het me letterlijk helemaal niks schelen.
Las net dat Derksen er helemaal geen zin in heeft en bevestigde precies wat jij post. Opa is oud en de jeugd deugt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Alleen dat tijdstip al.En je kan wel weer raden waar het over gaat: politiek! Uiteraard weer met de standaard VI kontkruipers. Wilfred zegt dat Oranje gaat winnen. Johan zegt dat het allemaal verwende blagen zijn en René lacht mee. Het is allemaal zo voorspelbaar geworden.
Heb ik ook. "vroeger" wilde ik geen uitzending missen. Maar dat is al lang geleden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik weet nog dat ik huiverde voor de dag dat het programma ooit zou stoppen. Dat was meer dan tien jaar geleden.
Nu kan het me letterlijk helemaal niks schelen.
Ga je het programma weer verdedigen ? 'Dan kijk je toch niet.'quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het kan je zoveel schelen dat ke jet er zelfs over hent als het niet aan de orde is, dus je post spreekt zich tegen
Johan wil liever over de politiek praten. In een voetbalprogramma...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las net dat Derksen er helemaal geen zin in heeft en bevestigde precies wat jij post. Opa is oud en de jeugd deugt niet.
Daar heeft-ie nog minder verstand van.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Johan wil liever over de politiek praten. In een voetbalprogramma...
Klopt, het levert ook beschamende televisie op.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heeft-ie nog minder verstand van.
Daarom kijk ik af en toe naar de linkjes die voorbijkomen. Net zoals ik naar Ongehoord Nieuws kijk. Fascinerend.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, het levert ook beschamende televisie op.
Ongehoord Nieuws vind ik best vermakelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik af en toe naar de linkjes die voorbijkomen. Net zoals ik naar Ongehoord Nieuws kijk. Fascinerend.
Geweldig zelfs. Ik verlang al tijden terug naar Koot en Bie. Ze vullen het gat perfect op. Alleen het bloemstukje ontbreekt. En Eric van Muiswinkel.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ongehoord Nieuws vind ik best vermakelijk.
Het is een schoolplein niveau vol met boze kleuters.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig zelfs. Ik verlang al tijden terug naar Koot en Bie. Ze vullen het gat perfect op. Alleen het bloemstukje ontbreekt. En Eric van Muiswinkel.
Helemaal mad omdat iemand zegt dat het je blijkbaar wel iets doet als het stoppen van een programma je zo bezig houdt dat je er zelfs mee bezig bent als daar geen sprake van isquote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je het programma weer verdedigen ? 'Dan kijk je toch niet.'
Probeer het nog eens. Begrijp de zin niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal mad omdat iemand zegt dat het je blijkbaar wel iets doet als het stoppen van een programma je zo bezig houdt dat je er zelfs mee bezig bent als daar geen sprake van is
Toen werd het ook herhaald. Net als VI. Dat stopte met herhalingen in 2022 nadat Sinterklaas schijtlollig kwam doen, en de tere kinderzieltjes geen dildo's mochten kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Wat laat. Dat red ik niet meer tegenwoordig op mn oude dag. Toen ze in Scheveningen zaten ik denk in 2010 was het overdag ook al, dan had je tussen de wedstrijden een show waar het bloedheet was en Johan in pak zat en hij in conflict kwam met Hans van Breukelen en met Rene vd Gijp zelf later. Dat waren bere tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |