Omdat die zeer linkse PvdA'er niets positiefs ziet in het hele akkoord en dat dus ook niet wil uitvoeren?quote:
vermoedelijk zal dat het zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 19:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat die zeer linkse PvdA'er niets positiefs ziet in het hele akkoord en dat dus ook niet wil uitvoeren?
Dat denk ik ook, Keijzer is veel te licht. Maar de spoeling aan animo om mp te worden voor dit kabinet zal nihil zijn. De media doet er alles aan om je af te maken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
VVD, NSC en PVV zullen Keijzer pas echt overwegen als ze over 4 weken nog niemand hebben, volgens mij.
Ach gossie, de gemene media. Het excuus du jour.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Keijzer is veel te licht. Maar de spoeling aan animo om mp te worden voor dit kabinet zal nihil zijn. De media doet er alles aan om je af te maken.
Maak je geen zorgen, geert gaat alle kritische media verbieden dus daar hebben we dan geen last meer van.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Keijzer is veel te licht. Maar de spoeling aan animo om mp te worden voor dit kabinet zal nihil zijn. De media doet er alles aan om je af te maken.
Vonhof heeft teveel eigen belang mbt migratie voor Wilders.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
BBB gaat de premierbonus nooit krijgen, verder is Omtzigt ook geen fan van haar. Eerder Vonhof of Van Zwol.
We hebben het over dezelfde persoon, maar met je benaming ben ik het niet zo eensquote:Op zondag 19 mei 2024 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch die coronawappie van de nieuwe wereld?
Welke politiek-bestuurlijke ervaring heeft deze man?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde persoon, maar met je benaming ben ik het niet zo eensMaar hij is veel meer dan dat. Vooral filosoof maar ook onderwijshervormer.
Denk dat hij helaas niet zo geschikt is omdat hij vrij wollig praat en veel te filosofisch denkt, maar eigenlijk zou het wel goed zijn om zo iemand als premier te nemen.
Beter Onderwijs Nederland en De Nieuwe Wereldquote:Op zondag 19 mei 2024 21:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke politiek-bestuurlijke ervaring heeft deze man?
Leiden van hun eigen premier? Maar het is ook onzin. Van de laatste 5 MP's had alleen Balkenende geen ervaring als bewindspersoon.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Beter Onderwijs Nederland en De Nieuwe Wereld
Maar misschien wel goed, na Rutte, iemand die wat minder een bestuurder is.
Overigens hadden veel premiers buiten het leiden van hun eigen premier zeer beperkte bestuurlijke ervaring.
Dit lijkt me niet helemaal een terechte term. Kritiek op het beleid is iets anders dan het ontkennen van de pandemie of iets dergelijks. En ik heb er ooit dit over gepost:quote:Op zondag 19 mei 2024 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch die coronawappie van de nieuwe wereld?
Sta ik nog steeds achter. Zowel dat hij zinnige dingen roept alsmede dat hij het niet zal worden. Veel te eigenzinnig, dat is heel onhandig voor het kwartet dat de touwtjes moet trekken.quote:Op zondag 10 december 2023 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ad Verbrugge roept zinnige dingen over onderwijs, dus die zal het wel niet worden.
Als jij coronaexperts Maurice de Hond, Raisa Blommesteijn, Jan Bonte, Jona Walk, Els van Veen, Theo Schetters etc. opvoert dan ben je wappie.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet helemaal een terechte term. Kritiek op het beleid is iets anders dan het ontkennen van de pandemie of iets dergelijks. En ik heb er ooit dit over gepost:
[..]
Sta ik nog steeds achter. Zowel dat hij zinnige dingen roept alsmede dat hij het niet zal worden. Veel te eigenzinnig, dat is heel onhandig voor het kwartet dat de touwtjes moet trekken.
Als dat zo is ben ik het met je eens, maar dat is niet hoe ik het heb meegekregen. Of ik heb het verdrongen, dat is ook een optie.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als jij coronaexperts Maurice de Hond, Raisa Blommesteijn, Jan Bonte, Jona Walk, Els van Veen, Theo Schetters etc. opvoert dan ben je wappie.
Zou ook veelzeggend en tamelijk bevreemdend zijn als Wilders opnieuw met een PvdA'er aan komt zetten.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat die zeer linkse PvdA'er niets positiefs ziet in het hele akkoord en dat dus ook niet wil uitvoeren?
Dan moet hij naar LNV. Want Mona gaat daar niet heen en zou ook Vice-MP worden. Zou kunnen.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
Henk Vermeer zal ongewijzigd een ministerspost krijgen. Hij was immers mede-onderhandelaar van Van der Plas en was zo'n beetje als enige potentiële bewindspersoon aanwezig bij de totstandkoming van dat hoofdlijnenakkoord.
Verder ken ik Henk en weet ik dat hij aast op zo'n positie.
Zijn allemaal langsgegweest. Een aantal (oa Blommesteijn en De Hond) zelfs meermaals.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik het met je eens, maar dat is niet hoe ik het heb meegekregen. Of ik heb het verdrongen, dat is ook een optie.
Hij kan lullen voor twee, dus misschien zou hij het nog best aardig doen. Een beetje een BBB-Henk Kamp.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
Henk Vermeer zal ongewijzigd een ministerspost krijgen. Hij was immers mede-onderhandelaar van Van der Plas en was zo'n beetje als enige potentiële bewindspersoon aanwezig bij de totstandkoming van dat hoofdlijnenakkoord.
Verder ken ik Henk en weet ik dat hij aast op zo'n positie.
Ik denk nog steeds dat die minister van onderwijs gaat worden.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde persoon, maar met je benaming ben ik het niet zo eensMaar hij is veel meer dan dat. Vooral filosoof maar ook onderwijshervormer.
Denk dat hij helaas niet zo geschikt is omdat hij vrij wollig praat en veel te filosofisch denkt, maar eigenlijk zou het wel goed zijn om zo iemand als premier te nemen.
Inderdaad. Dijkhuizen lijkt mij ook een dark horse kandidaat hiervoor maar zo te lezen zit koos er beter in.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan moet hij naar LNV. Want Mona gaat daar niet heen en zou ook Vice-MP worden. Zou kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |