Hangt een beetje af van de bubbel waar je in zit, denk ik. Zoals met alles tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Joost bewust geboycot wordt. Opvallend veel Britten op de SM zijn ook negatief over Joost.
100000% zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit weten we zeker he?
Terug op 1 in de NLse top 40 kan ik dus tweeten? Want het staat nog niet op hun site.
Zat BBC niet in het team dat besluit heeft genomen tot de diskwalificatie?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet
[ x ]
[ x ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa Joost staat op nummer 1 in de top 40!![]()
Q-DJ Stephan heeft het net gezegd en gedraaidquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit weten we zeker he?
Terug op 1 in de NLse top 40 kan ik dus tweeten? Want het staat nog niet op hun site.
De hatende Brittenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van de bubbel waar je in zit, denk ik. Zoals met alles tegenwoordig
Hij heeft er ook veel nieuwe fans bij in de UK. De berichtgeving van de BBC volgen die jongeren toch niet.
Als ze het zelf al door hebben van die boycot in alles wat er gaande is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
Dat hij nu wordt geboycot door de BBC is wel een van de redenen waarom Joost en de Avrotros hoe dan ook de EBU moeten aanklagen straks. Aantoonbare imagoschade. Heb je een top 40-hit in de UK met een Nederlandstalig nummer (zal niet vaak gebeurd zijn) en dan word je niet gedraaid vanwege die beschuldigingen.
Het is gebruikelijk dat niet alle platen worden gedraaid. 40 platen in 2 uur gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
Dat hij nu wordt geboycot door de BBC is wel een van de redenen waarom Joost en de Avrotros hoe dan ook de EBU moeten aanklagen straks. Aantoonbare imagoschade. Heb je een top 40-hit in de UK met een Nederlandstalig nummer (zal niet vaak gebeurd zijn) en dan word je niet gedraaid vanwege die beschuldigingen.
Nou ja, dat zijn ook maar aannames; misschien zijn er wel andere reden om zijn nummer niet te draaien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
Dat laatste is absoluut waar, zeker voor iemand met een soort punk-esthetiek als Joost. Maar dat zeg je natuurlijk niet als je die rechtszaak aanspantquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou ja, dat zijn ook maar aannames; misschien zijn er wel andere reden om zijn nummer niet te draaien.
En marketingtechnisch kan het weer best handig zijn om als zwart schaap door alle grote instanties EBU, BBC, UEFA en FIFA (geen idee, ik zet er gewoon een paar evil grootmachten bij :-D) gehaat te worden maar omarmd te worden door het "gewone" volk.
Maar in hitlijstprogramma's met kortere duur worden de nieuwe binnenkomers wel altijd gedraaidquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat niet alle platen worden gedraaid. 40 platen in 2 uur gaat hem niet worden.
Heb ook gelezen inderdaad, in de Daily Mail heeft tenslotte gestaan dar Joost de vrouw had geslagenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Joost bewust geboycot wordt. Opvallend veel Britten op de SM zijn ook negatief over Joost.
Hier heb ik de hele week op gehoopt.quote:
Het is niet een complete verrassing tochquote:
Ongetwijfeld wel. Het was toch de bedoeling dat de gemiddelde Cyprioot of Armeniλr niet opmerkte dat er iets miste in de show. Pas bij dat boeroepen richting Martin zal er in genoeg huiskamers opgemerkt zijn dat er wat frustratie leefde onder de fans.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:29 schreef Sandrie het volgende:
Ik vraag me af of het compleet negeren van Joost zaterdagavond ook was gebeurd als Avro niet met dat statement was gekomen meteen zaterdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |