1974 is niet het beste voorbeeld om dit punt te makenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dat jij hem niet meer kent, maar ten eerste zijn fans, en ja die zijn er genoeg
https://www.nu.nl/songfes(...)-is-joost-klein.html
[..]
en ten tweede het ESF, de weetjes
daar zal hij altijd in onthouden worden.
men weet sneller wie er in 2024 gediskwalificeerd werd dan wie er in 1974 won.
Op dat moment hadden er al veel meer landen zich uitgesproken tegen Israëls aanwezigheid. Dit kleine plaagstootje (als het dat al is) tussen alle social media dingen die Joost de wereld in heeft geholpen is niet zo verontrustend, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:24 schreef Za het volgende:
[..]
En toch kan hem dit niet in dank zijn afgenomen.
Met de vlag over zijn hoofd zitten werd ook uitgelegd als statement tegen Israel, terwijl hij dat heel vaak doet, of misschien had hij gewoon geen zin in die vragenronde.
juist welquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1974 is niet het beste voorbeeld om dit punt te maken
Wat heb ik toch een schurfthekel aan dit soort snobisme. Wat is "echte muziek"? Weinig muzikanten zijn zo echt als Joost Klein.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van hem gehoord tot 3 weken geleden
dat komt mede omdat ik vooral naar echte muziek luister
Het zou me niet verbazen als Joost bewust geboycot wordt. Opvallend veel Britten op de SM zijn ook negatief over Joost.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet
[ x ]
[ x ]
Extra grappig dat z'n concert dan in 20 seconden was uitverkocht daar.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Joost bewust geboycot wordt. Opvallend veel Britten op de SM zijn ook negatief over Joost.
Maar het zullen vast ook niet alleen maar Engelsen zijn want ik ken ook iemand die voor twee locaties in Duitsland kaartjes heeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra grappig dat z'n concert dan in 20 seconden was uitverkocht daar.
we hebben het in Nederland nog bonter gemaakt. Jan S. werd ook niet uitgezonden met zijn oma ook al stond hij op 1 en alles. Op een gegeven moment was er een gimmick van Ome Henk van het nummer en werd die er zelfs voor in de plaats gedraaid.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra grappig dat z'n concert dan in 20 seconden was uitverkocht daar.
Dit weten we zeker he?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa Joost staat op nummer 1 in de top 40!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |