Dat hij er tijdens die vlaggenparade nog liep en vier nummers later was het klaar. Kan er nog steeds niet bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:38 schreef BetterCallSally het volgende:
Wat een week. Ik kan gewoon nog steeds niet echt geloven wat er allemaal is gebeurd.
De 5de plek hoeft niet perse slecht te zijn. Kijk naar Sergey Lazarev in 2019 en Cezar Sampson in 2018. Die moesten ook als 5de beginnen en hebben dik de top 3 gehaald. Maar Joost op die plek klopte gewoon niet. Vooral als opvuller voor Israël, daar mag zeker wat van gezegd worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:05 schreef -Spring het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag: waarom is de vijfde plaats zo kut?
Ja, de EBU ging duidelijk voor het doelbewust twijfel zaaien. Dat had ook wel effect, dat zag je aan allerlei ongeïnformeerde figuren hier in het topic die zich selectief principieel kwamen opstellen. En verder online zie je ook nog wel vooral Britse compliance gekkies het morele geweten uithangen. Alleen als je twijfel zaait, moet je op een bepaald punt wel met feitelijke informatie komen. En nu lijkt het erop dat ze vooral hopen dat de tijd de wonden heelt, en het pas ergens diep in de zomer weer nieuws wordt, als iedereen met andere dingen bezig is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen ze aan het begin van de week via de Zweedse media gingen lekken dacht ik dus ook, daar gaan we. Maar nu gaan ze compleet door het stof en horen we alsnog niets, dat vind ik dus ook apart.
Als we een statement willen maken, heb ik liever dat we een alternatief ESF uit de grond stampen, dan dat we Joost weer in die slangenkuil gooien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat mij betreft meteen weer in 2025, mits hij zelf wil en een banger heeft liggen. Dan zijn de emoties nog redelijk vers. HEERLIJK!
Dat zijn een diaspora-land en een juryfavoriet. Dat is niet echt vergelijkbaar met een televotinghit uit Nederland, die ook nog vlak voor de meest besproken inzending van het jaar gezet wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De 5de plek hoeft niet perse slecht te zijn. Kijk naar Sergey Lazarev in 2019 en Cezar Sampson in 2018. Die moesten ook als 5de beginnen en hebben dik de top 3 gehaald. Maar Joost op die plek klopte gewoon niet. Vooral als opvuller voor Israël, daar mag zeker wat van gezegd worden.
Elk jaar hebben de wiwi's ook een video met dieptepunten. Vorig jaar duurde de video 47 minuten. Ik gok dat die nu wel 5 uur gaat durenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:55 schreef Greys het volgende:
Ome Cornald zit zelfs in dit plaatje van Gabe!![]()
![]()
[ x ]
En voor zover ik weet heeft Zwitserland een vergelijkbaar rechtsstelsel met Nederland. Dus dit kan nog wel eens vervelend worden voor de EBU.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Clarice Stenger (advocaat) zei bij Boulevard dat dit soort eenzijdige contracten helemaal niet kunnen in een rechtsstaat en dat een rechter dit kan overrulen.
Materieel misschien. Maar het feit blijft dat hij niet in de finale heeft gestaan. En dat blijft steken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch blijft het een voordeel voor Joost dat hij nooit een uitslag gehad heeft, nu is het (in nederland) voor iedereen de ongetwijfelde nummer 1. Als hij wel naar de finale was gegaan had hij ook de nummer 4 kunnen worden en dan was dit topic na deeltje 20 al redelijk klaar
(oeps toch weer gereageerd * Bosbeetle gaat op handen zitten )
Exact. Misschien dat ze dan ook een serieuze sponsor kunnen vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:47 schreef Ericr het volgende:
Laat de EBU eerst maar hun shit fixen voordat je weer iemand stuurt.
Ik ben van mening dat je met de kennis van nu en alle vage regeltjes die het EBU kent, je niet met goed fatsoen mee kan doen. Alles is erop gericht om iedereen monddood te maken. Je reinste slavernij. Ik denk dat wat er zich daar achter schermen af speelt in het niet valt met wat er bij DWDD of the voice is gebeurd. En dat op Europese schaal. Als we nu nog aan het ESF mee doen hoeven we nooit meer wat te vinden van grensoverschrijdend gedrag in de media.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als we een statement willen maken, heb ik liever dat we een alternatief ESF uit de grond stampen, dan dat we Joost weer in die slangenkuil gooien.
Qua marketing heeft dit hem geen windeieren gelegd, nee. Maar het hele doel van zijn deelname was een ode brengen aan zijn ouders op dat grote podium. En dan wel op de zaterdagavond natuurlijk, niet alleen in de semi.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch blijft het een voordeel voor Joost dat hij nooit een uitslag gehad heeft, nu is het (in nederland) voor iedereen de ongetwijfelde nummer 1. Als hij wel naar de finale was gegaan had hij ook de nummer 4 kunnen worden en dan was dit topic na deeltje 20 al redelijk klaar
Totaal geen zin in die 'vrolijke shit'. Vind het ontzettend hypocriet onder de huidige omstandigheden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Elk jaar hebben de wiwi's ook een video met dieptepunten. Vorig jaar duurde de video 47 minuten. Ik gok dat die nu wel 5 uur gaat duren
Ik vermoed dat de 2024 editie niet echt vrolijke shit gaat worden hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Totaal geen zin in die 'vrolijke shit'. Vind het ontzettend hypocriet onder de huidige omstandigheden.
De top crime is overduidelijk.
Oh, my bad. Had niet gezien dat het over 2023 was.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de 2024 editie niet echt vrolijke shit gaat worden hoor.
De volkswoede (ook buiten Nederland) op de socials en de streams die door het dak gaan maken voor mij wel veel goed. Had het pas echt erg gevonden als er maar weinig ruchtbaarheid aan was gegeven. Hoop dat dit nog even blijft dooretteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij is volledig omarmd door de fanbase in Eurovisie Oost-Europese landen. Ook goed zichtbaar op social media.quote:
Hij heeft een hit gehad met Ski Aggu, dat nummer Friesenjung. Dat is ook aardig populair geworden in die regio. Zo is de link niet heel moeilijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met de Baltics, maar die zijn echt dol op Joost.
We hadden het gisteren over Aran, maar deze meneer vindt zichzelf echt briljant in de overtreffende trap hèquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:01 schreef Greys het volgende:
Dit is degene die het script schreef voor ESC2024. Superleuke grap.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |