abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213584532
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Voor welke partij neemt Plasterk zitting in iets?
Of namens de PVV, of namens de 4 partijen. Maar altijd namens andere partijen dan PvdA-GL.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213584541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De coalitiepartijen, lijkt mij, of denk jij echt dat het PvdA bestuur dat anders gaat zien en daar een engelen op een speldeknop discussie over gaat voeren?
Nou ja, technisch lijkt het me nog wel een apart verhaal worden.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_213584553
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:48 schreef Hanca het volgende:
Wilders zegt dus zelf in het buitenland dat dit akkoord hem niet gaat worden: https://nos.nl/artikel/25(...)r-zal-weinig-krijgen
[..]
Ik heb een nieuwe titel voor dit akkoord: bewust slecht bestuur voor meer bestaansonzekerheid.

Dat NSC hier blind achter Omtzigt aan loopt is een schande
Nou ja, op nu.nl las ik al dat-ie zei "als dit niet helpt, dan helpt niets."
Hij begint het in de gaten te krijgen. Dat is misschien de enige hoop die ik eruit kan putten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_213584564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Lastig, de voorzitter zegt dat het niet toegestaan is.
Deze voorzitter heeft denk ik zijn langste tijd alweer gehad

Hij heeft vandaag geen goede reclame gemaakt voor zijn eigen persoontje

hij moet vooral gaan bepalen wat andere politicy wel of niet moet gaan zeggen over extreem rechts in de 2e kamer en dan ook nog is als pvver

het is allemaal niet meer geloofwaardig als wilders wel alles kan zeggen en andere niet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_213584573
quote:
Wilders zegt dus zelf in het buitenland dat dit akkoord hem niet gaat worden: https://nos.nl/artikel/25(...)r-zal-weinig-krijgen
[..]
Ik heb een nieuwe titel voor dit akkoord: bewust slecht bestuur voor meer bestaansonzekerheid.

Dat NSC hier blind achter Omtzigt aan loopt is een schande
Opt outs krijgen was altijd een onzin verhaal.
pi_213584577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zijn mensen trouwens vergeten wat voor een lulletje lampenkatoen Plasterk was voor de camera's destijds? Dat wordt echt nog lachen als hij het wordt, die bezwijkt echt binnen no-time als het hem allemaal te kritisch wordt. _O-

Hij was ooit columnist bij Buitenhof. Dan mocht-ie zijn verhaal doen, zonder echte tegenspraak.
Hij zou er nu verstandiger aan doen om zich aan te melden als columnist bij Vandaag Inside.
pi_213584632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Klopt, maar het valt me vies tegen dat mensen als Palmen, Uitermark en Holman hier toch blind voor tekenen. Dat Omtzigt een 100% populist was wist ik wel, maar ik had meer hoop bij de andere kamerleden. Maar die stemmen dus ook in met het bewust voorliegen van de bevolking.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 16 mei 2024 @ 18:59:02 #283
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213584644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar tegen de tijd dat het 'Nee' ook echt wordt uitgesproken kun je mooi Europa de schuld geven.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213584645
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt, maar het valt me vies tegen dat mensen als Palmen, Uitermark en Holman hier toch blind voor tekenen. Dat Omtzigt een 100% populist was wist ik wel, maar ik had meer hoop bij de andere kamerleden. Maar die stemmen dus ook in met het bewust voorliegen van de bevolking.
Ah, maar de NSC fractie moest wel slikken gisteren, hoor, ze hadden het er moeilijk mee. :)

En, zo meldde Omtzigt vandaag, ze hebben het niet over het mensbeeld gehad van de andere partijen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2024 18:59:44 ]
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:00:34 #285
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213584659
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou ja, technisch lijkt het me nog wel een apart verhaal worden.
Nee hoor, regelement technisch is het volkomen klip en klaar. Plasterk gaat leiding geven aan iets waar PvdA-GL geen deel van uitmaakt en overtreedt dus de reglementen. Iesse siempel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213584670
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ah, maar de NSC fractie moest wel slikken gisteren, hoor, ze hadden het er moeilijk mee. :)
Geschokt door hun eigen inhoudsloosheid en populisme, dat is idd slikken.
pi_213584673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En sommige van die tegenstrijdigheden komen van een en dezelfde partij.
Het ging ook over het partijprogramma van de PVV. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_213584685
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Die meerderheid in de Kamer verliest hij niet zonder verkiezingen.
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:02:16 #289
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213584687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij heeft vandaag geen goede reclame gemaakt voor zijn eigen persoontje

hij moet vooral gaan bepalen wat andere politicy wel of niet moet gaan zeggen over extreem rechts in de 2e kamer en dan ook nog is als pvver

het is allemaal niet meer geloofwaardig als wilders wel alles kan zeggen en andere niet
Politicy????
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213584690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En, zo meldde Omtzigt vandaag, ze hebben het niet over het mensbeeld gehad van de andere partijen.
Wilders was een paar weken geleden heel errug boos. Hij was klaar met het concessies doen op asielbeleid.

Als het onuitvoerbaar is/blijkt, dan kunnen ze altijd daarnaar verwijzen.
"We gunden NL een rechts kabinet, dus hebben we deze onzin maar geaccepteerd."

En dan maar afwachten of dat het goed doet bij de kiezer. :{
pi_213584707
Analyse van de financieen van het nieuwe akkoord:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)dat-betalen-a4199123

Niemand zal het verbazen dat alle fondsen compleet leeggetrokken worden, waar de toekomstige Landbouw minister boeren van gaat uitkopen is een raadsel, uiteraard.
pi_213584726
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:50 schreef Hanca het volgende:
En wordt de VVD uit Renew gesmeten?
[..]

Jakkes.
Straks wordt de VVD in Brussel nog "extreemrechts" genoemd...
pi_213584729
quote:
[..]
Zou je niet eens een keer de vraag kunnen stellen of het goed is dat er zo veel 'niet kan' omdat de EU nee zegt? En dat die opt-outs wel bestaan voor andere landen maar nu ineens niet meer mogen? Zomaar een tip hoor.
pi_213584745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Maar tegen de tijd dat het 'Nee' ook echt wordt uitgesproken kun je mooi Europa de schuld geven.
Dat is dan ook volledig terecht natuurlijk. Of wil je anders impliceren?
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:06:49 #295
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213584749
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:

Niemand zal het verbazen dat alle fondsen compleet leeggetrokken worden, waar de toekomstige Landbouw minister boeren van gaat uitkopen is een raadsel, uiteraard.
Printen ze toch geld bij.

Rutte zei het zelf vanmiddag. In vergelijking met Italië is onze staatsschuld best laag

Gratis bier. Niet voor de nieuwe generaties
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:06:57 #296
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213584751
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Waarom zou de PvdA het moeten accepteren dat hij, als PvdA'er, buiten de partij om leider wordt van een extreemrechts PVV-kabinet dat haaks staat op hun waarden? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Extreemrechts?
Vind d'r ook wel linkse dingen in zitten.
Eigen risico halveren. Meer geld voor middenklasse. 130 op de linkerbaan.

OK. Beetje janken om migranten. Maar daar is links zelf te dom voor dus moet je ze een beetje helpen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213584760
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zou je niet eens een keer de vraag kunnen stellen of het goed is dat er zo veel 'niet kan' omdat de EU nee zegt? En dat die opt-outs wel bestaan voor andere landen maar nu ineens niet meer mogen? Zomaar een tip hoor.
Nee, want het antwoord op die vraag weet ik en zou jij zelf ook kunnen verzinnen.
pi_213584762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:06 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Printen ze toch geld bij.

Rutte zei het zelf vanmiddag. In vergelijking met Italië is onze staatsschuld best laag

Gratis bier. Niet voor de nieuwe generaties
Nederland kan geen geld bijprinten, wij hebben de Euro, weet je nog? En de ECB gaat dat niet doen.
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:09:36 #299
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213584785
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:

Om te huilen, dit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213584787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, want het antwoord op die vraag weet ik en zou jij zelf ook kunnen verzinnen.
Dat is dus precies het punt van Wilders hé. Hij vindt dat slecht, en zijn kiezers ook. Dat wil hij dus veranderen, door het op de spits te drijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')