Of namens de PVV, of namens de 4 partijen. Maar altijd namens andere partijen dan PvdA-GL.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor welke partij neemt Plasterk zitting in iets?
Nou ja, technisch lijkt het me nog wel een apart verhaal worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De coalitiepartijen, lijkt mij, of denk jij echt dat het PvdA bestuur dat anders gaat zien en daar een engelen op een speldeknop discussie over gaat voeren?
Nou ja, op nu.nl las ik al dat-ie zei "als dit niet helpt, dan helpt niets."quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:48 schreef Hanca het volgende:
Wilders zegt dus zelf in het buitenland dat dit akkoord hem niet gaat worden: https://nos.nl/artikel/25(...)r-zal-weinig-krijgen
[..]
Ik heb een nieuwe titel voor dit akkoord: bewust slecht bestuur voor meer bestaansonzekerheid.
Dat NSC hier blind achter Omtzigt aan loopt is een schande
Deze voorzitter heeft denk ik zijn langste tijd alweer gehadquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lastig, de voorzitter zegt dat het niet toegestaan is.
Opt outs krijgen was altijd een onzin verhaal.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:48 schreef Hanca het volgende:
Wilders zegt dus zelf in het buitenland dat dit akkoord hem niet gaat worden: https://nos.nl/artikel/25(...)r-zal-weinig-krijgen
[..]
Ik heb een nieuwe titel voor dit akkoord: bewust slecht bestuur voor meer bestaansonzekerheid.
Dat NSC hier blind achter Omtzigt aan loopt is een schande
Hij was ooit columnist bij Buitenhof. Dan mocht-ie zijn verhaal doen, zonder echte tegenspraak.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zijn mensen trouwens vergeten wat voor een lulletje lampenkatoen Plasterk was voor de camera's destijds? Dat wordt echt nog lachen als hij het wordt, die bezwijkt echt binnen no-time als het hem allemaal te kritisch wordt.![]()
Klopt, maar het valt me vies tegen dat mensen als Palmen, Uitermark en Holman hier toch blind voor tekenen. Dat Omtzigt een 100% populist was wist ik wel, maar ik had meer hoop bij de andere kamerleden. Maar die stemmen dus ook in met het bewust voorliegen van de bevolking.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Opt outs krijgen was altijd een onzin verhaal.
Maar tegen de tijd dat het 'Nee' ook echt wordt uitgesproken kun je mooi Europa de schuld geven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Opt outs krijgen was altijd een onzin verhaal.
Ah, maar de NSC fractie moest wel slikken gisteren, hoor, ze hadden het er moeilijk mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt, maar het valt me vies tegen dat mensen als Palmen, Uitermark en Holman hier toch blind voor tekenen. Dat Omtzigt een 100% populist was wist ik wel, maar ik had meer hoop bij de andere kamerleden. Maar die stemmen dus ook in met het bewust voorliegen van de bevolking.
Nee hoor, regelement technisch is het volkomen klip en klaar. Plasterk gaat leiding geven aan iets waar PvdA-GL geen deel van uitmaakt en overtreedt dus de reglementen. Iesse siempel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, technisch lijkt het me nog wel een apart verhaal worden.
Geschokt door hun eigen inhoudsloosheid en populisme, dat is idd slikken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, maar de NSC fractie moest wel slikken gisteren, hoor, ze hadden het er moeilijk mee.
Het ging ook over het partijprogramma van de PVV.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En sommige van die tegenstrijdigheden komen van een en dezelfde partij.
Die meerderheid in de Kamer verliest hij niet zonder verkiezingen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze voorzitter heeft denk ik zijn langste tijd alweer gehad
Politicy????quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze voorzitter heeft denk ik zijn langste tijd alweer gehad
Hij heeft vandaag geen goede reclame gemaakt voor zijn eigen persoontje
hij moet vooral gaan bepalen wat andere politicy wel of niet moet gaan zeggen over extreem rechts in de 2e kamer en dan ook nog is als pvver
het is allemaal niet meer geloofwaardig als wilders wel alles kan zeggen en andere niet
Wilders was een paar weken geleden heel errug boos. Hij was klaar met het concessies doen op asielbeleid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, maar de NSC fractie moest wel slikken gisteren, hoor, ze hadden het er moeilijk mee.
En, zo meldde Omtzigt vandaag, ze hebben het niet over het mensbeeld gehad van de andere partijen.
Jakkes.quote:
Zou je niet eens een keer de vraag kunnen stellen of het goed is dat er zo veel 'niet kan' omdat de EU nee zegt? En dat die opt-outs wel bestaan voor andere landen maar nu ineens niet meer mogen? Zomaar een tip hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is dan ook volledig terecht natuurlijk. Of wil je anders impliceren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat het 'Nee' ook echt wordt uitgesproken kun je mooi Europa de schuld geven.
Printen ze toch geld bij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
Analyse van de financieen van het nieuwe akkoord:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)dat-betalen-a4199123
Niemand zal het verbazen dat alle fondsen compleet leeggetrokken worden, waar de toekomstige Landbouw minister boeren van gaat uitkopen is een raadsel, uiteraard.
Extreemrechts?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom zou de PvdA het moeten accepteren dat hij, als PvdA'er, buiten de partij om leider wordt van een extreemrechts PVV-kabinet dat haaks staat op hun waarden? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Nee, want het antwoord op die vraag weet ik en zou jij zelf ook kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zou je niet eens een keer de vraag kunnen stellen of het goed is dat er zo veel 'niet kan' omdat de EU nee zegt? En dat die opt-outs wel bestaan voor andere landen maar nu ineens niet meer mogen? Zomaar een tip hoor.
Nederland kan geen geld bijprinten, wij hebben de Euro, weet je nog? En de ECB gaat dat niet doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Printen ze toch geld bij.
Rutte zei het zelf vanmiddag. In vergelijking met Italië is onze staatsschuld best laag
Gratis bier. Niet voor de nieuwe generaties
Om te huilen, dit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
Analyse van de financieen van het nieuwe akkoord:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)dat-betalen-a4199123
Niemand zal het verbazen dat alle fondsen compleet leeggetrokken worden, waar de toekomstige Landbouw minister boeren van gaat uitkopen is een raadsel, uiteraard.
Dat is dus precies het punt van Wilders hé. Hij vindt dat slecht, en zijn kiezers ook. Dat wil hij dus veranderen, door het op de spits te drijven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, want het antwoord op die vraag weet ik en zou jij zelf ook kunnen verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |