Daarover gesproken: zou Geert het tanken niet weer betaalbaar gaan maken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om vervolgens weer te gaan huilen dat men zo vaak bij de pomp staat waar de benzine toch al zo duur is.
Het is een uitstekend voorbeeld van hoe het eigen perspectief en de daaruit afgeleide inzichten haaks staan op wat er globaal gebeurt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat 130 rijden is ook gewoon een kleine ramp. Dat is alleen goed voor de jakkerende asomobilist die voor zijn gevoel sneller op bestemming is. In de praktijk leidt het vooral tot veel meer remmen en optrekken op de snelweg met alle gevolgen van dien voor de doorstroming en verkeersveiligheid.
De allerbeste voorzitter ooit!quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:18 schreef capricia het volgende:
Je mag de PVV niet eens meer extreem rechts noemen. Van de 'PVV' voorzitter.
[ x ]
Terecht overigens. Het is niet aan kamerleden om dergelijke predikaten op medepartijen in de kamer te plakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:18 schreef capricia het volgende:
[ x ]
? is dat niet gewoon vrijheids van meningsuiting?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Terecht overigens. Het is niet aan kamerleden om dergelijke predikaten op medepartijen in de kamer te plakken.
Ja, datzelfde zie je ook op fok. Er worden al jaaaaaaaaaaaaaaaren telkens leuke woordjes voor links bedacht (deugen, policor, enz enz) . Maar roep een keer boosrechts of domrechts en de wereld is te klein.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:18 schreef capricia het volgende:
[ x ]
In Duitsland staan nog een paar tweedehandsjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja realistisch kost een nieuwe kerncentrale gewoon 23 miljard.
Eens hoor, maar dat was toentertijd niet het argument.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Er zijn best ook andere goede redenen om de max snelheid op 100 te houden, of desnoods 110, die wat mij betreft belangrijker zijn dan stikstof.
Wel uitdelen, nooit incasseren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, datzelfde zie je ook op fok. Er worden al jaaaaaaaaaaaaaaaren telkens leuke woordjes voor links bedacht (deugen, policor, enz enz) . Maar roep een keer boosrechts of domrechts en de wereld is te klein.
Op zich waar als ik de topics elders lees maar ik denk wat verder na en zie dat er een ramp opgetuigd word met mijn belastingcenten bij de Belastingdienst.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze mensen laten staren naar het 'migratieprobleem' en dan houden mensen al op met doorlezen. En we leven in een tijd waar veel mensen niet meer solidair willen zijn.
'Wat ik niet leuk vind, hoeft niet te bestaan en al helemaal niet van MIJN belastingcenten'.
In de kamer heeft de voorzitter wel de taak om de orde te bewaken, dus moet ook zorgen dat het taalgebruik binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft. In een Kamerdebat het predikaat "extreem-rechts" op een tegenstander plakken voegt inhoudelijk niets toe maar je zet hem wel weg als fascist.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
? is dat niet gewoon vrijheids van meningsuiting?
Niet alles hoeft alleen maar om jouw interesses te draaien of die van de massa. Ik dacht juist dat we in een land leven waar ook mensen met een andere, minder massale smaak interesses hebben en die betalen ook gewoon belasting. Daarnaast is de invloed van kunst op tv vele malen groter op de toekomst van mensen dan de zoveelste reality-serie.quote:
Voor miljoenen mensen die mogelijk daarmee dagelijks hun voordeel en planning doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer doden, meer uitstoot en meer geluidsoverlast waar tegenover staat....op zijn best een paar minuten tijdswinst.
Denk dat het er vooral om gaat dat tv als medium passe is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft alleen maar om jouw interesses te draaien of die van de massa. Ik dacht juist dat we in een land leven waar ook mensen met een andere, minder massale smaak interesses hebben en die betalen ook gewoon belasting. Daarnaast is de invloed van kunst op tv vele malen groter op de toekomst van mensen dan de zoveelste reality-serie.
Er zijn meer dingen dan waar jij interesse in hebt, die geen plek krijgen op commerciele tv, omdat er geen massaal publiek is. Niet alles is om te zetten in alleen maar 'wat levert het aan geld op', terwijl commerciele tv ook geen mensen aanzet om met een andere kijk naar het leven te kijken of hobby's.
ben er mee eens dat het niets toevoegt en een zinloze kreet is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de kamer heeft de voorzitter wel de taak om de orde te bewaken, dus moet ook zorgen dat het taalgebruik binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft. Het predikaat "extreem-rechts" plakken in een kamerdebat op een tegenstander voegt niets toe maar je zet hem wel weg als fascist.
brood en spelenquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zonde van de tijd en het geld. Als het doorgaat kunnen weer allerlei borden worden vervangen en mocht het tot een rechtzaak komen is dat ook weer onnodige tijd en energie.
Dus ja, dat hele 130 is zeker nu een farce.
Wat is dit nu weer voor persoonlijk gelul? Ik stel dat er concrete nadelen zijn voor de gehele samenleving die feitelijk aantoonbaar zijn met als enige, kleine, voordeel dat er een kleine tijdswinst behaald kan worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Voor een miljoenen mensen die mogelijk daarmee dagelijks hun voordeel en planning doen.
Ik vind het altijd zo'n misplaatste dooddoener dat iemands eigen voordeel of plezierbeleving wordt kleingemaakt en er kennelijk niet toedoet.
Terzijde, mij boeit het geen zier of iemand nu 70 of 160 rijdt waar dat in gegeven omstandigheden prima kan en ik t.a.v. verantwoordelijkheid vooral zou willen zeggen dat wanneer iemand zeg sneller of flink langzamer dan 'toegestaan' die in verhouding dan ook meer (eigen) schuld gaat treffen bij scha(n)de of gevolgen.
Disclaimer; ik verplaats mij bijna uitsluitend per motorfiets en kan mij flink irriteren dat anderen bepalen wat ik in die geest, functioneel verder moet doen of laten.
Hoho, die is knetterneutraal.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:18 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Klopt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dat was toentertijd niet het argument.
Nog even en de voorzitter vindt de PVV een middenpartij.quote:
Het probleem is een beetje dat extreem-rechts impliceert dat de partij zich buiten democratische begeeft en het is in de Kamer wel de bedoeling dat men, al was het alleen maar formeel, wel van elkaar erkent binnen de democratie te opereren. Zeggen dat een voorstel fascistische trekken heeft kan dan weer wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
ben er mee eens dat het niets toevoegt en een zinloze kreet is.
Maar wmb zou je het wel mogen zeggen als je vindt dat dit het is.
Termen als links en rechts mogen ook.
Dingen als "woke gekte" hoor je ook met regelmaat.
maar goed, het is niet heel relevant de inhoud is belangrijker, ben ik mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |