abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 23 juni 2024 @ 17:21:33 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214023875
maar welke aandacht dan?

ik hoor er al weken niks meer over
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 23 juni 2024 @ 17:38:40 #127
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214024067
quote:
Man man man. "Ik wil graag vrijwillig meedoen aan een van de grootste mediacircussen ter wereld met 163 miljoen kijkers, maar daarbij wil ik wel met rust worden gelaten! ;( "
pi_214024130
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Joost wil volgend jaar optreden op het ESF :o

[ x ]
Ja want dat ging zo goed de vorige keer...
Hij heeft ons land al een keer beschaamd door als een idioot uit de ESF getrapt te worden dat hoeven we niet nog een keer want straks staat er iemand iets in de weg en dan flipt die weer.
pi_214024403
Trijnte of Do weer terug. Ilse natuurlijk niet te vergeten.
pi_214025510
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2024 16:54 schreef Toine51 het volgende:
Tering zeg. Betaal je je al scheel aan een kaartje voor Pinkpop, komt deze schreeuwerd ook nog optreden..

:')

Dat hij zichzelf zanger durft te noemen. Dat is toch een belediging voor échte zangers...
"Ik kan helemaal niet zingen, ik ben kunstenaar.", aldus Joost Klein.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_214026080
Check zijn "weergaloze" optreden op lowlands maar eens .....
pi_214026093
Joost is gewoon een junk met fans.
  Moderator zondag 23 juni 2024 @ 20:48:08 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214026152
Lijkt me niet super relevant allemaal
pi_214029901
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:

Lijkt me niet super relevant allemaal
Joost is van een ongekend talent, een messias, ik doe een quote:

Joost Klein, in zijn nu al iconische blauwe pak, opent zijn optreden op het hoofdpodium met Europapa. Was er ooit een Eurovisie-inzending die zoveel bijval kreeg op een popfestival in Nederland? Was er überhaupt ooit een Eurovisie-inzending die zoveel impact heeft gehad op het collectieve bewustzijn van de natie? Zelfs winnaar Duncan Laurence lukte dat niet.

Joost Klein is veel meer dan een popartiest. Hij is een kunstenaar die allerlei vormen combineert om zijn creatieve brein de vrije loop te laten. Of, vaker nog, zijn gevoelens en gedachten. Wat Joost Klein vandaag laat zien, heeft niks te maken met een popconcert. Laten we het dan ook niet als zodanig beoordelen.

Wat Joost Klein brengt op Pinkpopzaterdag, is een dankceremonie, duiveluitdrijving en vendetta ineen. Hadden we na zijn uitsluiting van het songfestival nog niet veel openbare uitspraken van hem gehoord over die affaire; vandaag maakt hij voor een dikke 25.000 toeschouwers even duidelijk hoe hij erover denkt. ‘They took the dream away’, luidt het Engelstalige statement enkele seconden voordat Klein met Europapa het podium op knalt.

De chaos die Joost met zich meebrengt, kennen we inmiddels wel. Hij maakt liedjes niet af, laat gerust enkele tekstregels lopen en krijgt de setlist ternauwernood rond gemaakt. Vandaag staat de muziek helemaal op het tweede plan. Vrienden – producer Tantu Beats, Eurovogel Appie Mussa en piano man Stuntkabouter – worden uitgebreid bedankt en geknuffeld. Creatief adviseur Gover Meit (ooit Stefano Keizers) krijgt zijn moment om te schijnen. ‘Je bent als een vader voor me’, huilt Joost.

‘Ik wil gewoon een show geven. Maar ik voel iets’, verzucht het Friese fenomeen, als hij weer eens op de rand van het podium gaat zitten om even uit te hijgen. Hij oogt moe, uitgeblust, leeggestreden. ‘Ik heb alles achtergelaten voor jullie daar in Malmö’, bekent hij.
Hij liegt. De laatste druppels zweet laat hij voor Landgraaf.

https://oor.nl/concerten/(...)oor-pinkpop-bewaard/

Dit druiperige gedweep is gewoon niet te harden.

De man hoeft alleen maar te verschijnen, "WHAT THE FUCK!!!" te roepen, en het is van een ongekende schoonheid. Een minnelied, een duivels uitdrijving en bedevaartstocht in één, kunst zoals we deze nooit eerder zagen.
  maandag 24 juni 2024 @ 05:30:42 #135
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214029904
Beetje veel verering idd.
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 05:38:30 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214029909
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 05:20 schreef Za het volgende:

[..]
Joost is van een ongekend talent, een messias, ik doe een quote:

Joost Klein, in zijn nu al iconische blauwe pak, opent zijn optreden op het hoofdpodium met Europapa. Was er ooit een Eurovisie-inzending die zoveel bijval kreeg op een popfestival in Nederland? Was er überhaupt ooit een Eurovisie-inzending die zoveel impact heeft gehad op het collectieve bewustzijn van de natie? Zelfs winnaar Duncan Laurence lukte dat niet.

Joost Klein is veel meer dan een popartiest. Hij is een kunstenaar die allerlei vormen combineert om zijn creatieve brein de vrije loop te laten. Of, vaker nog, zijn gevoelens en gedachten. Wat Joost Klein vandaag laat zien, heeft niks te maken met een popconcert. Laten we het dan ook niet als zodanig beoordelen.

Wat Joost Klein brengt op Pinkpopzaterdag, is een dankceremonie, duiveluitdrijving en vendetta ineen. Hadden we na zijn uitsluiting van het songfestival nog niet veel openbare uitspraken van hem gehoord over die affaire; vandaag maakt hij voor een dikke 25.000 toeschouwers even duidelijk hoe hij erover denkt. ‘They took the dream away’, luidt het Engelstalige statement enkele seconden voordat Klein met Europapa het podium op knalt.

De chaos die Joost met zich meebrengt, kennen we inmiddels wel. Hij maakt liedjes niet af, laat gerust enkele tekstregels lopen en krijgt de setlist ternauwernood rond gemaakt. Vandaag staat de muziek helemaal op het tweede plan. Vrienden – producer Tantu Beats, Eurovogel Appie Mussa en piano man Stuntkabouter – worden uitgebreid bedankt en geknuffeld. Creatief adviseur Gover Meit (ooit Stefano Keizers) krijgt zijn moment om te schijnen. ‘Je bent als een vader voor me’, huilt Joost.

‘Ik wil gewoon een show geven. Maar ik voel iets’, verzucht het Friese fenomeen, als hij weer eens op de rand van het podium gaat zitten om even uit te hijgen. Hij oogt moe, uitgeblust, leeggestreden. ‘Ik heb alles achtergelaten voor jullie daar in Malmö’, bekent hij.
Hij liegt. De laatste druppels zweet laat hij voor Landgraaf.

https://oor.nl/concerten/(...)oor-pinkpop-bewaard/

Dit druiperige gedweep is gewoon niet te harden.

De man hoeft alleen maar te verschijnen, "WHAT THE FUCK!!!" te roepen, en het is van een ongekende schoonheid. Een minnelied, een duivels uitdrijving en bedevaartstocht in één, kunst zoals we deze nooit eerder zagen.
i dont care, ik luister er niet naar en als ik he al tegenkom wat al weken niet meer gebeurt is klik ik het weg

Mijn ding is het niet maar dat hij succesvol is valt moeilijk te ontkennnen

Enige wat in NWS van belang is is schuldig of onschuldig, als jij het niet vol kunt houden tot die tijd dan staat het je vrij om dit topic niet meer te volgen en even goede vrienden verder
pi_214029982
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 05:38 schreef sp3c het volgende:

i dont care, ik luister er niet naar en als ik he al tegenkom wat al weken niet meer gebeurt is klik ik het weg
Fair.

quote:
Mijn ding is het niet maar dat hij succesvol is valt moeilijk te ontkennnen
Het neemt ongekende vormen aan zelfs.

quote:
Enige wat in NWS van belang is is schuldig of onschuldig, als jij het niet vol kunt houden tot die tijd dan staat het je vrij om dit topic niet meer te volgen en even goede vrienden verder
Die uitspraak duurt misschien nog maanden.

Zolang in NWS artikeltjes worden gepost over zijn optredens, nieuwe liedjes etc staat het me vrij daar op te reageren denk ik.
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 06:46:43 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214029994
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 06:39 schreef Za het volgende:

[..]
Fair.
[..]
Het neemt ongekende vormen aan zelfs.
[..]
Die uitspraak duurt misschien nog maanden.

Zolang in NWS artikeltjes worden gepost over zijn optredens, nieuwe liedjes etc staat het me vrij daar op te reageren denk ik.
Ja mij ook en ik vind het niet super relevant allemaal
pi_214030055
je kan Joost nog best vergelijken met een meme coin
veel hype, geen echte waarde
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 07:19:46 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214030065
ik vergelijk hem met onze grote vriend hier op FOK! @Scjvb

doet gewoon zijn dingetje, je weet waar hij het doet, je weet wanneer hij het doet en je komt hem niet supervaak tegen ... toch komen er iedere keer als hij een topic opent hele hordes (meestal dezelfde mensen) dringen om maar de eerste te zijn om te roepen hoe kut het wel niet allemaal is
  maandag 24 juni 2024 @ 08:43:26 #141
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_214030425
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 05:20 schreef Za het volgende:

[..]
De chaos die Joost met zich meebrengt, kennen we inmiddels wel. Hij maakt liedjes niet af, laat gerust enkele tekstregels lopen en krijgt de setlist ternauwernood rond gemaakt. Vandaag staat de muziek helemaal op het tweede plan.
Dus wat ze eigenlijk zeggen is dat het gewoon een kut optreden was?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_214030891
Zo zie je maar weer hoe hypocriet cancel cultuur is.
Vele anderen zouden allang gecancelled zijn na wat hij deed op ESF en wat later naar voren kwam over de muziekvideo.

Maar omdat de vrouw die hij aanviel van oorsprong Israelisch was en omdat hij er grappig uit ziet neemt iedereen het voor deze idioot op.
Hij werd al aanbeden en gezien als de messiah voor de Pro-Palestijnen omdat hij "whai nut?!!!" zei op de persconferentie.
Sindsdien kan hij helemaal niets meer fout doen.
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 13:33:41 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214032491
maar wat heeft hij gedaan dan?
  maandag 24 juni 2024 @ 13:48:30 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214032589
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 09:42 schreef Zoddie het volgende:
Zo zie je maar weer hoe hypocriet cancel cultuur is.
Vele anderen zouden allang gecancelled zijn na wat hij deed op ESF en wat later naar voren kwam over de muziekvideo.

Maar omdat de vrouw die hij aanviel van oorsprong Israelisch was en omdat hij er grappig uit ziet neemt iedereen het voor deze idioot op.
Hij werd al aanbeden en gezien als de messiah voor de Pro-Palestijnen omdat hij "whai nut?!!!" zei op de persconferentie.
Sindsdien kan hij helemaal niets meer fout doen.
Maar het was een Zweedse cameravrouw
pi_214033311
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 16:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Volgens mij staat er toch duidelijk "Pinkpop 2025" in beeld in het filmpje.
Zal daar dan wel over gaan, he? ;)
Op zijn instagram staat nu Eurovision 2025 :P
https://www.instagram.com/joostklein/

quote:
Joost Klein hintte er zaterdag op Pinkpop al op, zondag liet hij in zijn bio op Instagram weten dat het hem menens is. De zanger van Europapa, dit voorjaar in Malmö gediskwalificeerd voor de finale, wil terug naar Eurovisie.

Joost Klein heeft dit weekend de eerste steen in de vijver gegooid. Vanaf nu is het ‘een dingetje’, iets dat in het geval van de 26-jarige artiest kan uitgroeien tot iets van grote omvang. Duidelijk is in elk geval dat de pijnlijke diskwalificatie in Malmö Joost Klein niet heeft vervreemd van het songfestivalpodium. De artiest aast op revanche, valt op te maken uit zijn acties op Pinkpop en Instagram, waar in zijn zogeheten bio sinds zondag de tekst ‘Eurovision 2025’ staat.
https://www.ad.nl/show/jo(...)-dat-nemen~a75859c9/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214035313
Sinds Eurovision 2024 is hij gewoon de meest gestreamde(meest geluisterde dus) ESF song iedere dag.
Nederlanders die tegen Joost zijn? Misschien heeft het iets te maken met Joost zijn Friese roots.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 19:55:31 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214035472
Zou een mooie FU richting de organisatie zijn maar zolang die rechtzaak nog loopt moet je dit natuurlijk niet doen :')

Had je bij een evt vrijspraak aan kunnen kondigen en anders niet meer over hebben
pi_214035501
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Sinds Eurovision 2024 is hij gewoon de meest gestreamde(meest geluisterde dus) ESF song iedere dag.
Nederlanders die tegen Joost zijn? Misschien heeft het iets te maken met Joost zijn Friese roots.
ProtestliedGENOT _O_

Zolang hij geen lied uitbrengt dat witblauw heet zal hij het goed blijven doen voor seine fans :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 24 juni 2024 @ 20:06:10 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_214035544
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
ProtestliedGENOT _O_

Zolang hij geen lied uitbrengt dat witblauw heet zal hij het goed blijven doen voor seine fans :7
Seine fans :{w
Maas fans _O_
Thames fans _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_214035667
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:55 schreef sp3c het volgende:
Zou een mooie FU richting de organisatie zijn maar zolang die rechtzaak nog loopt moet je dit natuurlijk niet doen :')

Had je bij een evt vrijspraak aan kunnen kondigen en anders niet meer over hebben
Vooralsnog was het voornamelijk een FU richting Joost van de organisatie.

Het is bizar te denken dat hij daar volgend jaar weer zal staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')