Lijkt me ook redelijk logischquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het gros van het ESF forum gaat alleen nog kijken wanneer aan (ongeveer) de volgende eisen is voldaan:
- Het volledige vrijpleiten van Joost (en excuses productiemedewerkster)
- Ontslag EBU leiding
- Herkansing Joost in 2025
- Israël uit ESF gooien
Het is vermakelijk als understatement. Wilde nog een foute opmerking maken, maar die laat ik wel achterwege.
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:33 schreef havanagila het volgende:
Nieuw liedje al gehoord?
Schaamteloze kopie adaptatie
Als elke muziek/entertainment website en tv programma het er meteen over heeft en doet alsof een creatief stukje kunst van het hoogste kaliber is, ja.quote:
Onschuldig aan wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:13 schreef Basp1 het volgende:
Als Joost onschuldig mocht blijken mogen we dan als nl volgend jaar Joost en nog een andere act op het podium zetten?
Het bedreigen van een camera vrouw want dat was toch de aanklacht waarom hij van deelname uitgesloten was.quote:
Hij kan zo veel willen, uiteindelijk beslist de EBU of ze hem daar toelaten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Joost wil volgend jaar optreden op het ESF![]()
[ x ]
Als ze hem wederom weigeren dan ontstaat er in Nederland een volkswoede.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij kan zo veel willen, uiteindelijk beslist de EBU of ze hem daar toelaten.
Volgens mij staat er toch duidelijk "Pinkpop 2025" in beeld in het filmpje.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Joost wil volgend jaar optreden op het ESF![]()
[ x ]
Dat ene beeld zie ik nu pas na jouw postquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch duidelijk "Pinkpop 2025" in beeld in het filmpje.
Zal daar dan wel over gaan, he?
De Vlaamse media trapt er nu ook inquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch duidelijk "Pinkpop 2025" in beeld in het filmpje.
Zal daar dan wel over gaan, he?
Zo zie je maar hoever jouw invloed reikt!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Vlaamse media trapt er nu ook in![]()
https://www.hln.be/muziek(...)ngfestival~aca46680/
Dit is hoogverraad of een actquote:Op zondag 23 juni 2024 08:40 schreef Za het volgende:
Dit is geen fan thread, dus ik geef gewoon mijn mening.
*Joost moe*
Het was leuk zolang het leuk was, en dat was het echt even, nu treedt de verveling op, elke keer precies hetzelfde trucje die kinderachtige K3 deuntjes, het signatuur dansje, hetzelfde gedoe met het etaleren van de innige onderlinge vriendschappen, wat geblèr, gevolgd door het massale gedweep door het publiek cq forum users. Groundhog Day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |