Rechts gaat allang niet meer over lage vpb tarieven alleen, ook die houden de middenklasse wel in de gaten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, de nieuwe arbeiderspartijen laat me niet lachen. Voorheen deed de VVD er juist alles aan om de rekening juist dáár neer te leggen.
Bovendien zorgen arbeiderspartijen ook voor goede vangnetten mocht “de arbeider” onverhoopt uitvallen.
Of Jacco Vonhof.quote:
Zoals ik al zei, ik ben ook benieuwd naar de financiële onderbouwing van al hun plannen, maar daar is helaas nog niets over bekend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moeten de bedrijven het gaan betalen, veel andere opties zijn er niet.
En als het kabinet linkse elementen worden toegedicht dan vind je dat trollen. Jij weet dus ook niet wat het kabinet is qua richting.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Après nous, le déluge.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen. Maar alle vier hebben nog opmerkingen. Lijkt me dat je dat eerst moet verwerken voor je wat te presenteren hebt. Wie gaat dat doen en wanneer?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb dat gelinkt. Komt morgen. Wordt morgen gepresenteerd. Informateurs zijn daat NIET bij
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Après nous, le déluge.
Heb jij morgen tijd?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen. Maar alle vier hebben nog opmerkingen. Lijkt me dat je dat eerst moet verwerken voor je wat te presenteren hebt. Wie gaat dat doen en wanneer?
De ambtelijke hulpjes vd informateurs, vannacht? Geen idee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen. Maar alle vier hebben nog opmerkingen. Lijkt me dat je dat eerst moet verwerken voor je wat te presenteren hebt. Wie gaat dat doen en wanneer?
en met oog voor rechtstatelijkheid of zonder?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:55 schreef Beathoven het volgende:
Wordt het snoeihard asielbeleid met bestaanszekerheid of zonder?
Je plundert de fondsen voor stikstof en klimaat en je kunt even vooruit. Als dat voorbij is, mag een ander het structureel oplossen. Ik ben erg benieuwd wat er op landbouw gaat gebeuren. In Europa krijgen ze niets voor elkaar dus dat wordt waarschijnlijk letterlijk een jarenlange shit-show.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Wie de formateur wordt, en dus de beoogd premier van het rechtse kabinet, blijft nog een week onduidelijk. Volgens PVV-leider Geert Wilders wil hij dat pas bij het debat met de Tweede Kamer van volgende week bekend maken.
Je blijft VVD'er. Waarom dan precies, Eric?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Jongens toch. Deze vernedering.
De tandjes.
En dan niet de integriteit hebben om op te stappen. Sorry, maar daar heb ik geen enkel begrip voor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
De tandjes.
Met, maar dan wel bestaanszekerheid met Russische toenadering.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en met oog voor rechtstatelijkheid of zonder?
Dat is toch het stokpaardje van Omtzigt?
En de beelden van op straat slapende asielzoekers worden met dit kabinet alleen maar erger. Heb echt medelijden met deze man die bizar gard gewerkt heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
De tandjes.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
De tandjes.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je blijft VVD'er. Waarom dan precies, Eric?
Heerlijk deze frustratiequote:Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan niet de integriteit hebben om op te stappen. Sorry, maar daar heb ik geen enkel begrip voor.
Je kan ook VVD'er blijven zonder deel uit te maken van de fractie, volgens mij.
Ah, een minister van migratie zelfs. Ik hoop dat hij dit keer wel de bonnetjes bewaard.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Radio 1 moet Plasterk de beoogde minister president worden en krijgen we Teeven als minister van migratie namens de PVV.
Ik ben niet gefrustreerd. Maar ik woon dan ook niet in Ter Apel of Budel.quote:
Ik denk dat dit projectie van jouw kant is, ik heb geen enkele frustratie hierover, ik vind het alleen een gebrek aan integriteit van hem als het hem zo aan het hart zou gaan om niet op te stappen.quote:
Jups.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Radio 1 moet Plasterk de beoogde minister president worden en krijgen we Teeven als minister van migratie namens de PVV.
Hij doet het zichzelf aan..quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
De tandjes.
Owh god...quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat gaat dus een grote teringbende worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij doet het zichzelf aan..
[..]
Owh god...
Met Teeven zullen die asielzoekers bevenquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet rot bedoeld, maar: bron?quote:Op donderdag 16 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2710205/9/25#p213576527]donderdag 16 mei 2024 00:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups.
Verder van buiten vooral 60+'ers die niets meer te vrezen hebben.
MinFin wordt Eelco Heinen, VVD (tweede partij, dus krijgt in principe financiën).
Mona gaat namens BBB het kabinet in, maar Landbouw mag iemand anders namens BBB doen.
Verdeling ministers: PVV 6, VVD 4, NSC 3, BBB 2.
Nee, zelfs de VVD zou moeten zien dat de spreidingswet deugt. Maar het is de PVV, en in mindere mate BBB, die er electoraal belang bij hebben om de bestaande problemen niet op te lossen maar groter te laten worden.quote:
Teeven kan ze hoogstpersoonlijk met een bus het land uit rijden. 😱quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Met Teeven zullen die asielzoekers beven
Niet. Maar dat boeit niet want Pieter staat voor Goed Bestuur.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:04 schreef Faraday01 het volgende:
Die bezuiniging op ambtenaren, hoe gaat dat werken terwijl er alleen maar hoofdpijndossiers zijn waar de laatste jaren vooral heel veel extra inzet voor nodig is.
Radio 1.quote:
Dat bedoel ik. Dat hij blijft doet hij zichzelf aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, zelfs de VVD zou moeten zien dat de spreidingswet deugt. Maar het is de PVV, en in mindere mate BBB, die er electoraal belang bij hebben om de bestaande problemen niet op te lossen maar groter te laten worden.
De VVD laat zich hier gevangen nemen, en steekt een hardwerkende partijgenoot een stuk of wat messen in zijn rug. Onbegrijpelijk dat de man blijft.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/podcasts/keeenvanjole
Dankquote:
Yup, totaal geen medelijden mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat hij blijft doet hij zichzelf aan.
Hij zit al lang niet meer op die bus, maar is weer ergens een ander soort bestuurderquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Teeven kan ze hoogstpersoonlijk met een bus het land uit rijden. 😱
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat hij blijft doet hij zichzelf aan.
Ondertussen loopt de boete meter in Ter Apel hard door.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap inderdaad echt niet waarom mensen zo tegen die spreidingswet zijn. In plaats van dat je 2 gemeenten opzadelt met teveel mensen (en dus overlast) kun je toch beter spreiden over 400 gemeenten? Dan verminder je meteen een hoop overlast want kleinere groepen zijn beter beheersbaar.
Het belangrijkste argument tegen de spreidingswet is dat hij waarschijnlijk werkt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap inderdaad echt niet waarom mensen zo tegen die spreidingswet zijn. In plaats van dat je 2 gemeenten opzadelt met teveel mensen (en dus overlast) kun je toch beter spreiden over 400 gemeenten? Dan verminder je meteen een hoop overlast want kleinere groepen zijn beter beheersbaar.
Jawel! Laatst nog op de 300quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit al lang niet meer op die bus, maar is weer ergens een ander soort bestuurder
Sommige politici vinden het partijbelang belangrijker dan hun eigen belang. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat dit projectie van jouw kant is, ik heb geen enkele frustratie hierover, ik vind het alleen een gebrek aan integriteit van hem als het hem zo aan het hart zou gaan om niet op te stappen.
Ik snap ook echt niet waarom je dit soort posts nodig acht, eigenlijk, ik ben van mening dat ik op zou stappen.
Nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:04 schreef Faraday01 het volgende:
Die bezuiniging op ambtenaren, hoe gaat dat werken terwijl er alleen maar hoofdpijndossiers zijn waar de laatste jaren vooral heel veel extra inzet voor nodig is.
en het dan de angel uit de voedingsbodem haalt voor Wilders.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het belangrijkste argument tegen de spreidingswet is dat hij waarschijnlijk werkt.
Het is ook gewoon een goed idee. De burgemeesters in de lande etc. stonden er ook gewoon achter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar het zal wel een soort NIMBY zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |