betalen we van de bezuinigingen bij de publieke omroep. 100 miljoen, YOLO.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ondertussen loopt de boete meter in Ter Apel hard door.
Ah, dan was dat hetquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel! Laatst nog op de 300. (de bus die ik vaak heb)
Maar hij is 1 dag in de week buschauffeur. Verder is hij snel lobbiest weer geworden. Op zondag zit hij vaak op de bus.
Rechts en moedwillig de boel saboteren om iets te hebben om campagne op te voeren. Noem een iconischer duo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap inderdaad echt niet waarom mensen zo tegen die spreidingswet zijn. In plaats van dat je 2 gemeenten opzadelt met teveel mensen (en dus overlast) kun je toch beter spreiden over 400 gemeenten? Dan verminder je meteen een hoop overlast want kleinere groepen zijn beter beheersbaar.
Maar het zal wel een soort NIMBY zijn.
Persoonlijke integriteit staat bij mij wat hoger dan partijbelang maar daar mogen we het oneens over zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige politici vinden het partijbelang belangrijker dan hun eigen belang. Gelukkig maar.
Politici moeten vaker over hun eigen ego heenstappen en gewoon respecteren wat de meerderheid van de bevolking wil.
Hij is lobbyist voor de gok sector.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit al lang niet meer op die bus, maar is weer ergens een ander soort bestuurder
Hoe schrijf je dat in hoofdletters in het Duits?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige politici vinden het partijbelang belangrijker dan hun eigen belang. Gelukkig maar.
Politici moeten vaker over hun eigen ego heenstappen en gewoon respecteren wat de meerderheid van de bevolking wil.
Niet doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoe schrijf je dat in hoofdletters in het Duits?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:14 schreef Dutch_view het volgende:
Op NPO1 kijken we live naar DE DEUR jaaaaaaa
Mag hopen dat dat wat lager is ingezet met het oog op de peiling binnen de fracties en eventuele aanpassingen/onderhandelingen daarna. Om er zo alsnog 200-300 miljoen van te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
betalen we van de bezuinigingen bij de publieke omroep. 100 miljoen, YOLO.
Dank!quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:15 schreef soeverein het volgende:
[..]
Hij is lobbyist voor de gok sector.
Mwah, een keertje niet meedoen aan het songfestival en het geld is bespaardquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat wat lager is ingezet met het oog op de peiling binnen de fracties en eventuele aanpassingen daarna. Om er zo alsnog 200-300 miljoen van te maken.
PVV wilde volledig saneren, VVD 400 miljoen, NSC 1 zender minder. Ik weet niet of BBB de NPO volledig wil ontzien, maar een bezuiniging van 100mln lijkt me weinig, zeker gezien alle standpunten.
Ik ben héél benieuwd welke deur danquote:
De draaideurquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben héél benieuwd welke deur dan
Mischien is het beter om dat niet te weten, voor je het weet is het zo'n deur uit een Koreaanse horror film en kom je nooit meer terug in de normale wereldquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat: "In afwachting van de presentatie van het akkoord"quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik ga maar eens veilig richting mijn bed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien is het beter om dat niet te weten, voor je het weet is het zo'n deur uit een Koreaanse horror film en kom je nooit meer terug in de normale wereld
Dan kunnen jullie lang wachten, dat is pas een heel stuk later vandaag als ik de NOS in hun liveblog mag gelovenquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Er staat: "In afwachting van de presentatie van het akkoord"
Fred vindt het oprecht leuk op de bus, het is een 'droombaan'. En imagotechnisch is dat ook wel fijn. (op basis van eigen ervaring en lokale VVD-bronnen beschouw is het echt een mooie betaalde hobby)quote:
Kennelijk gaan ze daar de hele nacht met de camera wachten. Maar goed ook dat ze daar een keer op gaan bezuinigen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kunnen jullue lang wachten, dat is pas een heel stuk later vandaag als ik de NOS mag geloven
Een meerderheid in de Tweede Kamer wil dit en de Eerste Kamer gaat hier ook wel voor stemmen, de Kamers vertegenwoordigen (indirect) de bevolking, dit is hoe het nou eenmaal werkt in een parlementaire democratie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoe schrijf je dat in hoofdletters in het Duits?
Het gaat om de verplichting voor een hybride installatie per 2026, dacht ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:22 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens het niet meer verplichten van een warmtepomp zou wel mooi zijn.
Ben wel benieuwd of we dan nog wel steeds verplicht van het gas af moeten
Zeg je nou dat Teeven een hoger salaris krijgt dan zijn collega-buschauffeurs die het harder nodig hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Fred vindt het oprecht leuk op de bus, het is een 'droombaan'. En imagotechnisch is dat ook wel fijn. (op basis van eigen ervaring en lokale VVD-bronnen beschouw is het echt een mooie betaalde hobby)
Maar hij is gewoon lobbiest https://www.meinesholla.nl/medewerkers/fred-teeven/. Er moet ook brood op plank, en Fredje zt wel op een hoger inkomen dan de gemiddelde busschaffeur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |