Dit lijkt me antistranitismequote:Op donderdag 16 mei 2024 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Mocht je naar aanleiding hiervan bedreigingen krijgen, dan is er dus gewoon sprake van uitlokking.
dit is wel een dreigende bewegingquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Mocht je naar aanleiding hiervan bedreigingen krijgen, dan is er dus gewoon sprake van uitlokking.
No such thing as bad publicity...quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
John Oliver heeft het ieder jaar over Eurovision. Maar leuk voor Joost dat ze aan de andere kant van de oceaan ook alleen maar "unlawful threats backstage" te horen krijgen zonder enige context. Fuck de EBU.
denk dat dit F1 weekend ze het zwaar gaat krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we Jane ergens voor diskwalificeren?
Duidelijk dreigement dit. 10 seconden straf en 2 penalty points.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat dit F1 weekend ze het zwaar gaat krijgen.
Ik denk dat als ze daadwerkelijk accreditatie krijgen (wat meestal al eerder aangevraagd moet worden), dan is het nog maar de vraag in hoeverre ze backstage mogen komen. In al die jaren dat ik als pers op bijvoorbeeld de zwarte cross was, mocht ik in het persgedeelte komen en wat dichterbij het podium, maar achter de schermen waren we niet welkom. Interviews met artiesten waren niet standaardquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag mij wel af of het nu zo verstandig is om 30 zuigende journalisten op die gast af te sturen komende weekend.
Daar zitten op zeker een paar tussen die gaan provoceren in de hoop dat ie echt uithaalt. Want ja, genereert views!!
En zo hoort het ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze daadwerkelijk accreditatie krijgen (wat meestal al eerder aangevraagd moet worden), dan is het nog maar de vraag in hoeverre ze backstage mogen komen. In al die jaren dat ik als pers op bijvoorbeeld de zwarte cross was, mocht ik in het persgedeelte komen en wat dichterbij het podium, maar achter de schermen waren we niet welkom. Interviews met artiesten waren niet standaard
zie haar hakken op haar hakken.quote:
Koekoekquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:27 schreef Em31 het volgende:
Ook nog de New York Times gehaald
With Church Bells and Hashtags, the Netherlands Backs Its Eurovision Act
https://www.nytimes.com/2(...)lein-eurovision.html
Haha wow!!quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:27 schreef Em31 het volgende:
Beetje off-topic maar dit doet me direct denken aan een bepaald nummer,quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:45 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik ben in een eerder leven al eens een paar jaar “beroepsmuzikant” geweest. Het heeft mij bijna mijn passie voor muziek gekost. Laat ik erbij zeggen dat we nooit zijn doorgebroken en dat het mij in die twee jaar meer geld heeft gekost dan het me heeft opgeleverd. Maar 1 ding is mij wel duidelijk geworden. Iedereen wil en kan aan je verdienen en als artiest, nota bene de creator van het product, sta je onderaan de ladder. 15 jaar later is dat nog steeds niet veranderd en ik denk zelfs verslechterd. Het ESF is wat dat betreft een enorm opgeklopte versie van hoe de muziekindustrie er vandaag de dag aan toe is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Magnificent Silly contest"quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:15 schreef Zigsky het volgende:
Zelfs in Amerika is het nieuws. En natuurlijk lachen ze hier om.
https://vm.tiktok.com/ZIJnpVVhk/
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beetje off-topic maar dit doet me direct denken aan een bepaald nummer,.
Ik zat een keer in het vliegtuig naast een beroepsrocker. Die vervolgens vertelde dat het een kutleven was en hij het nooit weer zou doen als ie kon kiezen met de kennis van nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel wachten, leuren met spullen, wachten, afhankelijkheid, wachten, beetje knallen op moment dat anderen het van je verwachten, wachten, je familie en vrienden niet zien wanneer je wilt, en dan weer wachten.
Had ik al gezegd dat het veel wachten is?
Wij als stervelingen zien alleen hun highs en niet alles eromheen. Lijkt me vet kut ever sinceOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou. Ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:15 schreef Zigsky het volgende:
Zelfs in Amerika is het nieuws. En natuurlijk lachen ze hier om.
https://vm.tiktok.com/ZIJnpVVhk/
Europapa 62.882.854quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:59 schreef Troel het volgende:
[..]
maar Spotify is gewillig:
Europapa 59.376.539
Friesenjung 136.134.829
Frisenjung (sped up) 8.037.895
Europapa-outro 4.280.658
Droom groot 7.000.286
Wachtmuziek 9.912.447
Ome Robert 18.421.318
Fryslan Bop 5.905.780
Florida 2009 5.169.235
en de DJ Paul Remix van Europapa staat op 546.826
Als we dit lijstje morgen nog een keer kijken, kun je zien hoeveel er gestreamd wordt (maar waar haal je natuurlijk niet uit dit lijstje)
Mooi!quote:
Ik doe er een afbeelding bij hoor, dit is bijzonder, ik heb ook nog screenshots van CNN en Al Jazeera meen ik:quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:27 schreef Em31 het volgende:
Ik kan het niet lezen, alleen bovenste stukje. Hebben jullie allemaal een abo?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:27 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beetje off-topic maar dit doet me direct denken aan een bepaald nummer,.
Nou zo off-topic is het niet. ESF is de belichaming van hoe de muziekindustrie in elkaar zit. Wil je wat bereiken moet je letterlijk geld en tijd investeren om dat hogere podium te bereiken. Je moet alles doen wat de platenbaas (of EBU) je opdraagt. Een kleine misstap en je ligt er uit. En het is een klein wereldje dus je komt ook nergens meer aan de bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wellicht ironisch maar het zijn twee los van elkaar staande dingen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:12 schreef GotC het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe ironisch het allemaal is.
Joost schreef hét lied wat Europa samen moest brengen (en ook uiteindelijk bracht), voor het Eurovisie songfestival… en wordt dan gediskwalificeerd.
Wat heerlijk ironisch, dat er nu exact gebeurt wat de EBU normaal zo graag wil: één van de deelnemende liedjes wordt een enorme hit en genereert aandacht tot in de NYTquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:27 schreef Em31 het volgende:
(Gewoon met je GMail inloggen)quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, alleen bovenste stukje. Hebben jullie allemaal een abo?
-quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, alleen bovenste stukje. Hebben jullie allemaal een abo?
Ik koos Facebook omdat ik dat toch bijna niet meer gebruik maar zelfs daarna kon ik alleen het bovenste stuk zien. Vreemd!quote:
Het was toch echt gewoon een ESF inzending en staat ook gewoon nog met z'n clip op het Eurovision youtubekanaal (zal hij achteraf wel spijt van hebben dat hij hem niet zelf heeft geupload maar hen de eer gundequote:Op donderdag 16 mei 2024 18:18 schreef d_elise het volgende:
Er werd gister ook al voorspeld dat Europapa wel eens op nummer 1 zou kunnen komen in de esc250 dit jaar. Maar aangezien ze alles van Joost verwijderen en hij gediskwalificeerd is, mag z'n nummer waarschijnlijk niet meedingen.
Zo'n agressieve jongen in dat filmpje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:09 schreef Za het volgende:
Excuses indien dubbel (is niet hetzelfde filmpje als eerst)
[ x ]
De inkomsten gaan alsnog naar de belanghebbenden dus daar hoeft Joost zich weinig zorgen over te maken. Hoewel we natuurlijk niet uit kunnen sluiten dat EBU ergens wel een percentage zal ontvangen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was toch echt gewoon een ESF inzending en staat ook gewoon nog met z'n clip op het Eurovision youtubekanaal (zal hij achteraf wel spijt van hebben dat hij hem niet zelf heeft geupload maar hen de eer gunde) en de semi staat er ook nog op.
Hij bestaat niet meer voor de EBU, behalve waar ze nog geld aan hem kunnen verdienen natuurlijk. Dan wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was toch echt gewoon een ESF inzending en staat ook gewoon nog met z'n clip op het Eurovision youtubekanaal (zal hij achteraf wel spijt van hebben dat hij hem niet zelf heeft geupload maar hen de eer gunde) en de semi staat er ook nog op.
Een journalist die in dat vak stond zei dat hij een van de meest hartverwarmende dingen vond dit jaar: Joost die uitgebreid alle kinderen bedankte en toesprak. ❤️quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:09 schreef Za het volgende:
Excuses indien dubbel (is niet hetzelfde filmpje als eerst)
[ x ]
Voor de bekendheid van Joost en een mogelijke verandering in de cultuur achter de schermen misschien, maar voor de persoon Joost weet ik het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk is dit achteraf een perfect scenario.
Zijn ze alles van Joost aan het verwijderen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:18 schreef d_elise het volgende:
Er werd gister ook al voorspeld dat Europapa wel eens op nummer 1 zou kunnen komen in de esc250 dit jaar. Maar aangezien ze alles van Joost verwijderen en hij gediskwalificeerd is, mag z'n nummer waarschijnlijk niet meedingen.
Ja, groter dan het ESF zijn, en het feit dat er qua populariteit en erkenning er zelfs internationaal geen grenzen voor hem zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
Z'n videoclip en optreden staan nog online, maar verder wordt hij overal doodgezwegen. Zo staat hij niet meer in de kandidatenlijst in de officiële app en werd er van iedereen een foto op de turquoise loper getoond op de officiële Instagram, behalve van Joost. Het zou me niets verbazen als hij later ook nog van YouTube verwijderd wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn ze alles van Joost aan het verwijderen?
Nee, het heeft wel impact. Nog nooit stond Nederland zo massaal achter de inzending en het is klote dat dat dan op zo'n manier ten einde komt. Bovendien verwacht ik dat de AVROTROS, mochten we volgende jaren meedoen, niet zo snel weer voor zo'n soort liedje durft te gaan en de veilige juryliedjes weer opzoekt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |